Hierin kan ik me wel vinden. Die Jan is echt een enorme bitch en gebruikt Micheal zo enorm. En Kelly met die Darryl, ook wel geinig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:10 schreef DaFrenk het volgende:
Wow.. het was idd een aflevering vol emotie.. maar om nou te zeggen "stom"? Nee.. vond het best een welkome afwisseling. Een aflevering waar flink aan de karakters werd gesleuteld. Dwight maakte een moeilijke tijd door waar hij nu weer sterk uit is gekomen.. relatie tussen Michael en Jan heeft ook een boost gekregen dankzij die geldproblemen zo lijkt het.
En heb weer flink gelachen tijdens hun verblijf bij DwightDie Mose op die buiten wc
![]()
Als ze afleveringen als die van vorige week blijven maken ligt de houdbaarheidsdatum pas ver, ver in de toekomstquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:24 schreef arneaux het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de houdbaarheidsdatum is van the Office. Je merkt nu al dat er heel veel buiten the Office gebeurd. In de eerste 2 seizoenen werd alles op de afdeling, en soms de storage (kan niet op het Nederlandse woord komen) afgespeeld. Nu veel buiten.
Natuurlijk gaat daarmee karakterverdieping gepaard maar ik denk dat ze 2 spanningsbogen te vroeg hebben afgesneden. Ten eerste die van Jim en Pam. Dat had echt nog wel even langer mogen duren. Of dat ze een one-night-stand hadden gehad ofzo. Nu is het zo definitief op de 1 of andere manier. Nagoed. En dan had je nog Dwight en Angela wat ikzelf een een superkoppel vond omdat het allemaal zo geheim moest. Eigenlijk had ik meer van hun relatie willen zien. We zagen altijd maar dat stiekeme gedoe, maar ik ben benieuwd hoe ze waren als ze bij elkaar waren.
Hmm. Just my 2 cents.
Ja, die was echt heerlijk droog.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Oscar tegen Michael: "Are you having money problems?" Michael: "Monkey problems? I don't have monkey problems."
Mooi gezegd.. Hoe bedenken ze het toch! Kelly was echt heerlijk bezig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het een fantastische ep, er gebeurde zo veel!
En op het laatst even een Office UK momentje, toen Dwight met een lliniaal zijn bureau "schoonveegde".
..samenvatting..
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Staan trouwens wel grappige bloopers van seizoen 3 op youtube.
Klopt, viel me ook al op, maar heeft misschien ook te maken met dat de afleveringen 2x zo lang waren, je moet de tijd toch vullen... maar er was nog wel genoeg te zien in het kantoor zelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:24 schreef arneaux het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de houdbaarheidsdatum is van the Office. Je merkt nu al dat er heel veel buiten the Office gebeurd. In de eerste 2 seizoenen werd alles op de afdeling, en soms de storage (kan niet op het Nederlandse woord komen) afgespeeld. Nu veel buiten.
Vind ik juist niet, het duurde nu al 3 jaar! Zou een beetje eentonig worden als het altijd zo door was gegaan met Roy enzo. En durf er echt wel wat Schrute Bucks om te verwedden dat dit niet goed blijft gaan....quote:Natuurlijk gaat daarmee karakterverdieping gepaard maar ik denk dat ze 2 spanningsbogen te vroeg hebben afgesneden. Ten eerste die van Jim en Pam. Dat had echt nog wel even langer mogen duren. Of dat ze een one-night-stand hadden gehad ofzo. Nu is het zo definitief op de 1 of andere manier.
Ja da's dan wel weer jammer, bijvoorbeeld het etentje wat ze lieten zien was erg leukquote:Nagoed. En dan had je nog Dwight en Angela wat ikzelf een een superkoppel vond omdat het allemaal zo geheim moest. Eigenlijk had ik meer van hun relatie willen zien. We zagen altijd maar dat stiekeme gedoe, maar ik ben benieuwd hoe ze waren als ze bij elkaar waren.
Haha ja ik lag dubbelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:19 schreef Repeat het volgende:
"And up comes the toolbar - that's what she said"
hahaha
Vanaf deze week weer, als ik het goed hebquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:30 schreef Liquidootje het volgende:
was leuker toen het 23 minuten duurde.
Echt? Jammerquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:45 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vanaf deze week weer, als ik het goed heb![]()
quote:I am exited about doing the ad.. but I'm not really used to doing videos with so many people around
Had ik het tóch goed gezien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |