Torrent? Never mind.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Matige aflevering, op de laatste scene na dan...
quote:November 01, 01:03 PM
Creed Thoughts
If anyone knows how to get chocolate out of hair, let me know. I fell asleep on top of forty Fun Size Milky Ways last night and now I’ve got nougat everywhere. I already tried peanut butter, but that just made my hair into a different kind of candy. I’ll make you a deal: you get it out of my hair, you get to keep it.
Parents always freak out about crazy people giving their kids apples with razorblades hidden inside for Halloween. Those parents are idiots. If you’re getting a free razorblade inside your apple, you shouldn’t be complaining. And if you really want to impress me on Halloween, give me some licorice. That stuff hits the spot.
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was zo vergezocht allemaal, ik ben meer van de subtiele kantoorhumor, dat blijft ook wat meer bij het idee achter de show. Een wraak-tocht naar een ander kantoor, compleet met vemomming en nep-snorren vind ik niet zo grappig. Zoiets als dat vierkantje op dat TV-scherm van een paar weken geleden, dat is geniaal. Juist in die alledaagse dingen komen personages veel sterker naar voren.
inderdaad, daar ligt juist de kracht van The Office en JUIST daarin is het onderscheidendquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was zo vergezocht allemaal, ik ben meer van de subtiele kantoorhumor, dat blijft ook wat meer bij het idee achter de show. Een wraak-tocht naar een ander kantoor, compleet met vemomming en nep-snorren vind ik niet zo grappig. Zoiets als dat vierkantje op dat TV-scherm van een paar weken geleden, dat is geniaal. Juist in die alledaagse dingen komen personages veel sterker naar voren.
precies. ik vind het een geweldige mix van alle factoren. er zijn ook genoeg afleveringen die zich compleet in het kantoorgebouw plaatsvinden, dus het is niet alsof ze dat niet ook kunnen. de afwisseling is wat het leuk houdt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:27 schreef BigFire het volgende:
beetje gezeur aangezien dit niet de eerste aflevering is die zich voor een deel buiten het kantoor afspeelt en er toch best veel in het kantoor zelf gebeurde.
Absoluutquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:51 schreef Thien het volgende:
Er zijn echt veel toffe dingen te koop in NBC's store
bv: een dundie award, dwight en michael bobblehead
alleen de verzendskosten naar nederland zijn belachelijk duur
whee!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:51 schreef Thien het volgende:
Er zijn echt veel toffe dingen te koop in NBC's store
bv: een dundie award, dwight en michael bobblehead
alleen de verzendskosten naar nederland zijn belachelijk duur
Nee 3-4 dagen, vind ik no-timequote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Houtspeer het volgende:
Dat is bijna 10 uur?
Dat was inderdaad hilarisch..quote:Op maandag 5 november 2007 10:49 schreef Felixa het volgende:
Ik vond die snorren echt hilarisch. Had iets weg van de clip van Sabotage van the Beastie Boys.
4 uurquote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef PimD het volgende:
Net bijna 4 uur aan deleted scenes van seizoen 3 binnen gehaald... Dwight die verteld over een homoseksuele stier die ze moesten afslachten omdat hij de andere stieren lastig viel
Precies. Het is ook volstrekt niet meer geloofwaardig dat de camera overal bij is. Sinds seizoen vier vind ik de serie eigenlijk maar een gewone - zelfs matige - sitcom.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was zo vergezocht allemaal, ik ben meer van de subtiele kantoorhumor, dat blijft ook wat meer bij het idee achter de show.
Er zaten toch nog maar 2 aan te komen tot aan januari... geen nieuws dus. Maar hopelijk gaat het daarna wel weer verder, hoop niet dat die staking erg lang gaat durenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ik las dat de schrijvers van The Office inmiddels ook mee doen aan die staking?! Nu weet ik niet wat er al is opgenomen, maar best kans dat we dus binnenkort Office-loze vrijdagen krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |