quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:14 schreef Houtspeer het volgende:
Jaa ze duren eindelijk weer 20 minuten
Heb je wel goed geluisterd naar de slogan op het eind "in a paperless world".quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:08 schreef BigFire het volgende:
opzich een prima reclame van Michael.. alleen jammer van die stereotypes![]()
Wat werd er gezegd dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:06 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Heb je wel goed geluisterd naar de slogan op het eind "in a paperless world".
"in a paperless world" ... terwijl ze zelf een papercompany zijn. Kan nooit meer een goede reclame zijn.quote:
technologie vervangt papier meer en meer in deze tijd, dat wordt er mee bedoeld denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:50 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
"in a paperless world" ... terwijl ze zelf een papercompany zijn. Kan nooit meer een goede reclame zijn.
Dat snap ik, ... jij snapt ook dat ze bij dunder mifflin zogenaamd papier verkopen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:09 schreef BigFire het volgende:
technologie vervangt papier meer en meer in deze tijd, dat wordt er mee bedoeld denk ik.
ja en? op deze dromerige manier lieten ze de oneindige mogelijkheden van papier zien in deze papierloze tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dat snap ik, ... jij snapt ook dat ze bij dunder mifflin zogenaamd papier verkopen?
klonk net echtquote:
Oh da's wel scherp idd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:26 schreef xuanery het volgende:
hahaa hoe kan een vrouw nou niet weten dat ze een zoon heeft![]()
Idd jammer dat de afleveringen weer zo kort zijn.. De lange afleveringen boden juist kans om wat beter uitgewerkte verhalen te hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:38 schreef Madine het volgende:
Oeh, lang niet gereageerd in deze topics, maar ik volg het nog steeds op de voet. Vond de laatste aflevering eigenlijk niet top, had redelijk wat potentieel, onder andere met Second Dwight, maar de episode was eigenlijk afgelopen voordat het op gang kwam.
Michael's ad was trouwens veeeeeeeeel beter
Ik pik nog af en toe een rerun mee op Comedy Central en moet toch echt zeggen dat ik vind dat ze een grote fout hebben begaan door Ryan op corporate te zetten, als temp of junior sales was hij veel grappiger en geloofwaardiger.
Een beetje te fanatiek somsquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topic is een beetje opgeruimd.
Maar het kan wel dat een vrouw niet weet wíe haar zoon is. Ik vond het een fijne aflevering, de reclame van Micheal was een stuk beter dan ik had gedacht, had echt iets slechts verwacht. En het 'oh D' stuk was fantastischquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:26 schreef xuanery het volgende:
hahaa hoe kan een vrouw nou niet weten dat ze een zoon heeft![]()
30 afleveringen. Die uurlange van afgelopen weken tellen voor 2 trouwens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Hehe
2 weken een ban gehad, zal nu wel even die OP aanpassen ofzo, werd nog om gezeken op pagina 1.
Heeft iemand eigenlijk een idee hoeveel afleveringen dit seizoen heeft? 24 hoop ik?
quote:If imitation is the sincerest form of flattery, NBC may be about to pay a major compliment to Grey's Anatomy. Multiple sources confirm to me exclusively that the Peacock is developing an episode of The Office that would introduce several new characters who would then be spun off into a new series à la Private Practice.
However, unlike Practice, which stole Grey's regular Kate Walsh to anchor the new series, the proposed Office 2 is not expected to include any of the mother ship's core cast. In fact, producers are already casting about for a "name" to headline the potential show.
Ja maar dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
30 afleveringen. Die uurlange van afgelopen weken tellen voor 2 trouwens.
Dit zijn de productiecodes van de afleveringen tot nu toe (tussen haakjes)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijkdan hebben we nu al 9 afleveringen gehad.
De productiecode van één zo'n aflevering is anders wel gewoon EP01, en niet
EP01-EP02 ofzoiets.
Dus 9 afleveringen alquote:(#401/402) FUN RUN, PARTS 1 & 2
(#403/404) DUNDLER-MIFFLIN INFINITY, PARTS 1 & 2
(#405/406) LAUNCH PARTY, PARTS 1 & 2
(#407/408) MONEY, PARTS 1 & 2
(#409) LOCAL AD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |