quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:14 schreef Houtspeer het volgende:
Jaa ze duren eindelijk weer 20 minuten
Heb je wel goed geluisterd naar de slogan op het eind "in a paperless world".quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:08 schreef BigFire het volgende:
opzich een prima reclame van Michael.. alleen jammer van die stereotypes![]()
Wat werd er gezegd dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:06 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Heb je wel goed geluisterd naar de slogan op het eind "in a paperless world".
"in a paperless world" ... terwijl ze zelf een papercompany zijn. Kan nooit meer een goede reclame zijn.quote:
technologie vervangt papier meer en meer in deze tijd, dat wordt er mee bedoeld denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:50 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
"in a paperless world" ... terwijl ze zelf een papercompany zijn. Kan nooit meer een goede reclame zijn.
Dat snap ik, ... jij snapt ook dat ze bij dunder mifflin zogenaamd papier verkopen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:09 schreef BigFire het volgende:
technologie vervangt papier meer en meer in deze tijd, dat wordt er mee bedoeld denk ik.
ja en? op deze dromerige manier lieten ze de oneindige mogelijkheden van papier zien in deze papierloze tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dat snap ik, ... jij snapt ook dat ze bij dunder mifflin zogenaamd papier verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |