Yay! Heel veel plezier alvast! Sturen jullie wel een kaartje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Morgen op vakantie schoonfamiliebezoek
Ben 10 minuten bezig geweest je postcode te achterhalen, maar tis gelukt hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay! Heel veel plezier alvast! Sturen jullie wel een kaartje?.
Lijkt me ook!quote:
Niet doen, ik ben immers degene die hem een zachte doodsrust heeft gegeven nuquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:06 schreef Gellius het volgende:
Nu heeft DaMart Gerard gesloten. Ik voel me schuldig.
Broer! Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef broer het volgende:
Dan ga je toch leuk hier verder, Gellius.
Ik weet het. Als boetedoening heb ik al zes Onze Vaders en vijf Wees Gegroet Maria's aan Gerard opgedragenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:23 schreef Gellius het volgende:
Je hebt Gerard een tweede maal laten sterven, DaMart!
Dat had ik ook gehoord, dus toen kon het alleen maar meevallen en het viel mee. Echt bekende Picasso's hangen er inderdaad niet, maar ik ben hem juist door het Picassomuseum gaan waarderen: er hangen allemaal jeugdwerken en het is echt magistraal wat voor portretten hij op veertienjarige leeftijd al schilderdequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Z het volgende:
Ga niet naar het Picasso museum, daar hangen vooral schetsen en weinig topstukken, en je moet er lang voor in de rij staan.
Ik hoefde niet in de rij te staan, het is een aardig pand en de schilderijen zijn best ok.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Z het volgende:
Ga niet naar het Picasso museum, daar hangen vooral schetsen en weinig topstukken, en je moet er lang voor in de rij staan. Parc Guell en de Sagrada Familia zijn inderdaad de moeite waard. En ga even naar het strand, altijd leuk.
Aan poezen kan ik je wel helpen:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:01 schreef Gellius het volgende:
Daar red je het niet mee, hoor. Een poezenplaatje en een lief zeeverkennertje willen we zien.
Die foto is anders best bijzonder... een van de weinige waarop ze beiden tegelijk in de camera kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:38 schreef LXIV het volgende:
Wat zien die katten er gemeen uit, D! Vooral die linker, met die kale plek op zijn neus. Alhoewel, als je goed naar de oogjes van die ander kijkt...
Zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is pas een lief poesje.
Je had 't ook gewoon mogen vragen hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ben 10 minuten bezig geweest je postcode te achterhalen, maar tis gelukt hoor
http://www.youtube.com/watch?v=oVMUSYeyTCEquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het. Als boetedoening heb ik al zes Onze Vaders en vijf Wees Gegroet Maria's aan Gerard opgedragen.
Uitstekend. Dank je wel. Met jou ook, neem ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
Broer! Hoe gaat het met je?
Wou je een potje brassen, Louwie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef LXIV het volgende:
niet
Spreekt mijn teer gestel inderdaad niet echt aan. En ik draag geen stropdas, dus dat gaat sowieso niet lukken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:19 schreef Gellius het volgende:
Da's onder opgeschroefd biergeplens en klootgewiebel aan malkanders stropdas hangen, Ollie. Daar ben jij te verfijnd voor, vrees ik.
Had je hem graag wat gespecificeerd willen hebben, dat stellinkje, of denk je, "laat maar, doe mij een fijn risottoreceptje"?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Gellius het volgende:
Precies, dat dacht ik al. Daarom viel ik je er ook niet mee lastig.
Wat een algemeen stellinkje trouwens.
Nee, gaat niet lukken. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht nu te gaan slapen, maar ik verheug me nu al op een nadere precisering morgenochtend, bij de bruine boterham. Gaat dat nog lukken?
Al dat meelezen? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Word je niet moe van al dat meelezen, Ollie?
Ik ben al een tijd helemaal niet op Fok geweest, omdat ik het wel een beetje gehad heb met Fok. Af en toe kijk ik nog wel es, af en toe post ik nog. Zoals vandaag. TTK en C&H zijn altijd mijn favoriete forums geweest, en je hoeft maar één TTKLTTP topic te bekijken om te zien dat de kunstzinnige lezertjes dol zijn op receptjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef broer het volgende:
Ik vond dat je goed op de hoogte was van wat er zoals in dit topic besproken wordt. Daarom dacht ik dat je regelmatig 'meelas'.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef OllieA het volgende:
en je hoeft maar één TTKLTTP topic te bekijken om te zien dat de kunstzinnige lezertjes dol zijn op receptjes.
Ik heb af en toe een dag dat ik probeer om er niet te komen.quote:Het meelezen vind ik dus niet zo vermoeiend. Het almaar dalende niveau van Fok daarentegen wel.
En zo af en toe heb ik dus een dag dat ik het weer eens probeer...
Nou Ollie, toch is het fijn dat je het nog eens probeertquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd helemaal niet op Fok geweest, omdat ik het wel een beetje gehad heb met Fok. Af en toe kijk ik nog wel es, af en toe post ik nog. Zoals vandaag. TTK en C&H zijn altijd mijn favoriete forums geweest, en je hoeft maar één TTKLTTP topic te bekijken om te zien dat de kunstzinnige lezertjes dol zijn op receptjes.
Het meelezen vind ik dus niet zo vermoeiend. Het almaar dalende niveau van Fok daarentegen wel.
En zo af en toe heb ik dus een dag dat ik het weer eens probeer...
Jij komt toch sowieso bijna nooit meer op dit forum?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:11 schreef Nadine26 het volgende:
Ik heb ook wel eens last van Fok!-moeheid
Mwah, er was wel eens wat te vinden van niveau hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook wel weer zo.
[..]
Ik heb af en toe een dag dat ik probeer om er niet te komen.
Maar het niveau daalt toch niet? Het niveau is toch altijd al laag geweest?
En welke leeftijd heb je dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:11 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens last van Fok!-moeheid,
Goh, dat is raar, dat jij het leuk lijkt te vinden mij weer eens te treffen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:11 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou Ollie, toch is het fijn dat je het nog eens probeert![]()
Ik heb ook wel eens last van Fok!-moeheid, maar dat waait meestal vanzelf weer over, en kijk: dan tref ik jou weer eensHeerlijk recept, trouwens
Hoi broerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
Jij komt toch sowieso bijna nooit meer op dit forum?
Hé, die avatar van jou, is die niet van NoCigar, of vergis ik me nou?quote:
Oh, bij het scannen van je post viel mijn oog meteen op de typering 'domme doos', daar ben ik héél erg gevoelig voor, ik bedoel voor het woord 'doos', in het bijzonder in combinatie met 'domme'. Maar ik kan goed relativeren, Ollie. Ik kan zelfs heel goed relativerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
Goh, dat is raar, dat jij het leuk lijkt te vinden mij weer eens te treffen.
Ik meen me toch te herinneren jou meestal als domme doos getypeerd te hebben. Een typering die niet aardig is, maar waar ik nog steeds achter sta.
Nee, ik bedoelde FOK! in het algemeen. Maar dat ik je niet tref is natuurlijk niet zo gek met zo'n stortvloed aan nieuwe topics en ongetwijfeld sterk uiteenlopende interesses.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:18 schreef Nadine26 het volgende:
Ja, soms kom ik nog. Ik weet niet of je met 'dit forum' specifiek TTK bedoelt, in dat geval kom ik inderdaad zelden, maar ik heb erg veel leuke contacten opgedaan bij de andere rubriekenHet is nog pril, maar daar kan natuurlijk nog vanalles uit opbloeien, denk ik dan
Vandaar dat je het leuk vindt mij hier weer eens aan te treffen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oh, bij het scannen van je post viel mijn oog meteen op de typering 'domme doos', daar ben ik héél erg gevoelig voor, ik bedoel voor het woord 'doos', in het bijzonder in combinatie met 'domme'. Maar ik kan goed relativeren, Ollie. Ik kan zelfs heel goed relativeren![]()
Ja, ik houd me tegenwoordig bezig met de wat actuelere zaken des levens. Die boeken, altijd. Ik kan soms zó ontzettend moe worden van boeken. Kapot, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Nee, ik bedoelde FOK! in het algemeen. Maar dat ik je niet tref is natuurlijk niet zo gek met zo'n stortvloed aan nieuwe topics en ongetwijfeld sterk uiteenlopende interesses.
Prille contacten. Wat lief. Wil je erover vertellen?
Om onduidelijke reden (nouja, die spelfout; en elke dag is een nieuw begin etc.) is dit mijn nieuwe glorieuze incarnatie Ollie A. Toch fijn dat sommigen het nog wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hé, die avatar van jou, is die niet van NoCigar, of vergis ik me nou?
Ja, ik heb een zwak voor jouquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:22 schreef OllieA het volgende:
Vandaar dat je het leuk vindt mij hier weer eens aan te treffen!
Oké.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:24 schreef Nadine26 het volgende:
Ja, ik houd me tegenwoordig bezig met de wat actuelere zaken des levens. Die boeken, altijd. Ik kan soms zó ontzettend moe worden van boeken. Kapot, eigenlijk.
Nu ben je opeens heel grappigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Herodus het volgende:
Met die vorige incarnatie sta ik overigens in het boek van Nadinde 46, zo las ik bij de plaatselijke boekverkoper.
Dat vinden wij allemaal heel goed, JAM. En nu even je handjes wassen en buiten gaan spelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:23 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik ga in therapie en de WAO. Mag ik vragen wat jullie daarvan vinden?
Nou, ik was vandaag weer eens zo'n beetje niets aan het doen en toen vroeg iemand me: 'JAM, zou het geen idee zijn als je eens met iemand ging praten?', en toen dacht ik: 'Ja, ja. Misschien zou dat wel een idee zijn.' Een eerlijker en wat minder genuanceerd antwoord luidt: '[i]Omdat ik knettergek ben en er nog geld voor kan krijgen ook.'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Ik ga zonder twijfel spijt krijgen van deze vraag, maar waarom ga je in therapie, JAM?
Jezus Ron, ben jij dat? Ben jij het echt..? Op slag vergeet ik al die nieuwe, prille contacten...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:24 schreef R_ON het volgende:
Nadine! je! bent! terug! vuile! hoer! hi hi!
Was dat de reden om een nieuwe incarnatie aan te gaan? Wat was er mis met NoCigar???quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Herodus het volgende:
[..]
Om onduidelijke reden (nouja, die spelfout; en elke dag is een nieuw begin etc.) is dit mijn nieuwe glorieuze incarnatie Ollie A. Toch fijn dat sommigen het nog weten.
Met die vorige incarnatie sta ik overigens in het boek van Nadinde 46, zo las ik bij de plaatselijke boekverkoper.
het was vast een hoogtepunt ja, maar je vatte het niet helemaal, begreep ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nu ben je opeens heel grappig(In het boek minder, herinner ik me)
Zo hoor ik het graag, OllieA; zo hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:26 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat vinden wij allemaal heel goed, JAM. En nu even je handjes wassen en buiten gaan spelen.
Muwhahaha. Maar een hoer blijf jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:27 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Jezus Ron, ben jij dat? Ben jij het echt..? Op slag vergeet ik al die nieuwe, prille contacten...
Het probleem met jou is dat je je er niet naar gedraagt. Altijd sla je goeie adviezen in de wind.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag, OllieA; zo hoor ik het graag.
Met plezier, OllieA. Zo ook deze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het probleem met jou is dat je je er niet naar gedraagt. Altijd sla je goeie adviezen in de wind.
Ik vang weleens iets op ja. Maar, veel belangrijker, heb jij graag bloed in je kut?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:33 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Je had toch wel meegekregen dat het allemaal was verzonnen? Of juist daarom?
Omdat ik altijd meelees in TTKLTP vrees ik te moeten zeggen dat een veel triestere figuur dan jij in TTK niet te vinden valt. Zou je niet naar bed gaan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:32 schreef R_ON het volgende:
Zou jij het goed vinden als iemand bloed in je kut goot, Nadine26
Dat gaat niet lukken zo, to walk with dignity and pride (zie: je ondertitel, of hoe heet die flauwekul)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:32 schreef R_ON het volgende:
Zou jij het goed vinden als iemand bloed in je kut goot, Nadine26
Ga fijn met iemand praten, en laat het trefwoord borderline vallen. En wanneer je therapeut bukt om het op te rapen kan je hem of haar mooi in zijn of haar reet neuken.quote:
Ik denk altijd dat jij een hele dikke buik hebt. Klopt dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Omdat ik altijd meelees in TTKLTP vrees ik te moeten zeggen dat een veel triestere figuur dan jij in TTK niet te vinden valt. Zou je niet naar bed gaan?
Nee, OllieA, ook daar voel ik niets voor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ga fijn met iemand praten, en laat het trefwoord borderline vallen. En wanneer je therapeut bukt om het op te rapen kan je hem of haar mooi in zijn of haar reet neuken.
Als je dat zou willen.
Weinig eigenlijk, maar vooral die spelfout: het was eigenlijk bedoelt als nosigar, snel bedacht naar aanleiding van RJP en de Amerikaanse uitdrukking.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Was dat de reden om een nieuwe incarnatie aan te gaan? Wat was er mis met NoCigar???
Niet dat ik weet. Maar het is alweer lang geleden.... hoe is het met jou, afgezien van de therapie? En waar bleef je nou, die bewuste avond in dat bewuste café met dat bewuste gezelschap?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:42 schreef JAM het volgende:
Komt dat voor in dat boek van je Nadine?- een vrouw die bloed in haar kut gegoten wordt?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:44 schreef Herodus het volgende:
Ah, is het psychopathen-uurtje al weer aangebroken. Leuk.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:44 schreef broer het volgende:
Ik wil ook graag even 'bloed in je kut' zeggen.
Bloed in je kut.
Dank u wel.
Jij bent gewoon weer dronken. Oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:45 schreef Herodus het volgende:
Oké. Ik vind het leuk je herkend te hebben aan het vogelbekdier! Ik vind je een prettige user.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:41 schreef Herodus het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk, maar vooral die spelfout: het was eigenlijk bedoelt als nosigar, snel bedacht naar aanleiding van RJP en de Amerikaanse uitdrukking.
En ineens dacht ik dat die spelfout niet meer kon! Waarom niet meer? Misschien was het ook uit verveling. En zodoende heb ik soms nog wel eens wat te melden. Zoiets als dit dus.
Geen idee, Nadine, geen idee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:45 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar het is alweer lang geleden.... hoe is het met jou, afgezien van de therapie? En waar bleef je nou, die bewuste avond in dat bewuste café met dat bewuste gezelschap?
Dit lijkt mij een kwalificatie waar wij allemaal naar streven. Een prettige user zijn, hoe doe je dat?quote:
Nee, dat zal wel JAM. Dat zal wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:47 schreef JAM het volgende:
Geen idee, Nadine, geen idee.
O, dat is wel jammer. Ik wilde eigenlijk net als R_ON en JAM klinken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:46 schreef Nadine26 het volgende:
Uit jouw mond klinkt het heel anders
Tja, dat gaat jou niet lukken. Want jij bent (disclaimer: in mijn optiek) een domme doos.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een kwalificatie waar wij allemaal naar streven. Een prettige user zijn, hoe doe je dat?
Als user vind ik jou prettigerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:50 schreef broer het volgende:
O, dat is wel jammer. Ik wilde eigenlijk net als R_ON en JAM klinken.
Pas op hé , je bent geen jong studentje van een dispuut meer, Karin.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:46 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon weer dronken. Oude tijden herleven![]()
Een zeer aangename beschrijving!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oké. Ik vind het leuk je herkend te hebben aan het vogelbekdier! Ik vind je een prettige user.
Wat bedoel je met 'disclaimer'? Zoiets als 'open deur'? Ik ben niet zo thuis in het vakjargon, dat maakt mij als user inderdaad minder prettig, maar wél weer lekker onbevangen. Dat heeft ook zijn voordelen. Verder vind ik mezelf helemaal geen domme doos (eerder hoogebegaafd en hypersensitief)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:52 schreef OllieA het volgende:
Tja, dat gaat jou niet lukken. Want jij bent (disclaimer: in mijn optiek) een domme doos.
Daarom zeg ik ook: oude tijdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:53 schreef Herodus het volgende:
[..]
Pas op hé , je bent geen jong studentje van een dispuut meer, Karin.
Mooi woord, hè? 'Werkelijk'? Een bijzonder mooi woord.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:52 schreef R_ON het volgende:
Ik hoop werkelijk dat je die zin niet in 1 adem typte, broer. Werkelijk.
Fantastisch. Je mag binnenkort, over een kleine 2 weken om precies te zijn, opnieuw naar de winkel om het boek te kopen, onder een nieuwe titel en een nieuwe auteursnaam. Is dat niet leuk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:56 schreef R_ON het volgende:
Hoe staat het met de boekenverkoop, Nadine? Heb je al 100 exemplaren verkocht?
Nee, nee. Ik vind 'werkelijk' toch echt mooier dan tomaat. Over appel en condoom kun je twisten, maar dat het mooier is dan tomaat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:00 schreef R_ON het volgende:
Niet mooier en/of lelijker dan: appel, tomaat of zoals daar is: condoom.
Vind je jezelf echt hoog begaafd? En hypersensitief? Dat kan ik echt niet plaatsen bij een mevrouw die chicklit schrijft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'disclaimer'? Zoiets als 'open deur'? Ik ben niet zo thuis in het vakjargon, dat maakt mij als user inderdaad minder prettig, maar wél weer lekker onbevangen. Dat heeft ook zijn voordelen. Verder vind ik mezelf helemaal geen domme doos (eerder hoogebegaafd en hypersensitief)
Wat? Leg eens kort uit ajb?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Fantastisch. Je mag binnenkort, over een kleine 2 weken om precies te zijn, opnieuw naar de winkel om het boek te kopen, onder een nieuwe titel en een nieuwe auteursnaam. Is dat niet leuk?![]()
En ironie? Kun je dat wel plaatsen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:03 schreef OllieA het volgende:
Vind je jezelf echt hoog begaafd? En hypersensitief? Dat kan ik echt niet plaatsen bij een mevrouw die chicklit schrijft.
Tomaten zijn wel heel erg lekker. Zeker op een bedje - dat woord mag je van onze koks eigenlijk niet gebruiken, maar toch - van sla en, niet te vergeten, een heerlijke dressing. Heus waar. Eerlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik vind 'werkelijk' toch echt mooier dan tomaat. Over appel en condoom kun je twisten, maar dat het mooier is dan tomaat staat buiten kijf.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:04 schreef JAM het volgende:
Zojuist weer: 'appel, tomaat, of zoals daar is: condoom.' Daar geniet ik nu van.
Ik heb een wat verstoorde verhouding met het woord 'prettig'. Ik kan het niet in de mond nemen, terwijl het toch zo'n... ja... prettig woord is. Ik weet niet wat het is. Met de woorden 'bloed' en 'kut' heb ik veel minder moeite. Daar zou ik ook voor in therapie kunnen gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:00 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Maar zodra het op bloed in je kut aankomt, vind je die andere twee weer prettiger.
Goh, Nadine, wat vervelend. Eerlijk hoor. Wat vervelend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb een wat verstoorde verhouding met het woord 'prettig'. Ik kan het niet in de mond nemen, terwijl het toch zo'n... ja... prettig woord is. Ik weet niet wat het is. Met de woorden 'bloed' en 'kut' heb ik veel minder moeite. Daar zou ik ook voor in therapie kunnen gaan![]()
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef R_ON het volgende:
Ik ben trouwens, voor ik het vergeet te zeggen, tegen de homo's. Ze stinken. Eerlijk waar. Of denk je soms, Broer, dat je niet gaat stinken van een pik in je poepgat? Ik denk van wel.
Nee, daar heb ik altijd al moeite mee gehad.quote:
Nee R_ON, ik ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:02 schreef R_ON het volgende:
Ik verwacht niet dat het een dan wel een heel groot succes gaat worden, jij wel?
Kijk, daarom ben ik dus nooit de psychiatrie in gegaan. Van de hele dag dat soort verhalen zou ik nu depressief worden. Ik vind dat heel erg vervelend. Niet vervelend als in: naar. Vervelend als in: doodsaai.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb een wat verstoorde verhouding met het woord 'prettig'. Ik kan het niet in de mond nemen, terwijl het toch zo'n... ja... prettig woord is. Ik weet niet wat het is. Met de woorden 'bloed' en 'kut' heb ik veel minder moeite. Daar zou ik ook voor in therapie kunnen gaan![]()
O, gelukkig. Dan ben ik niet de enige.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:10 schreef OllieA het volgende:
Nee, daar heb ik altijd al moeite mee gehad.
Werkelijk, broer. Vooral het stuk: 'of zoals daar is'.quote:
Nee, ik baseer me gewoon op de mening van mijn vriendenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:03 schreef OllieA het volgende:
Vind je jezelf echt hoog begaafd? En hypersensitief? Dat kan ik echt niet plaatsen bij een mevrouw die chicklit schrijft.
En met disclaimer bedoelde ik enkel dat het 'mijn mening was'.
Dat vond ik juist het mooiste gedeelte. Smaken verschillen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:11 schreef JAM het volgende:
[..]
Werkelijk, broer. Vooral het stuk: 'of zoals daar is'.
Ja,- dat vond ik nu ook het mooiste gedeelte. Ik ga dat van je overnemen, R_ON, met uw welnemen,- als ik u niet ontrief.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het mooiste gedeelte. Smaken verschillen!
Hoezo? Zei ik dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:13 schreef JAM het volgende:
Vind jij jezelf echt hoogbegaad, OllieA? En hypersensitief?
Niet bij mijn weten, OllieA. Ik vroeg het me even af en dat doe ik nog steeds.quote:
Nou, vent, om je die vragen te besparen: ik vind mezelf niet hoogbegaafd en niet hypersensitief. Helpt je dat een beetje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten, OllieA. Ik vroeg het me even af en dat doe ik nog steeds.
Je kunt wel heel erg leuk vergelijkingen trekken, maar leuker of mooier of beter wordt het daar echt niet van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja,- dat vond ik nu ook het mooiste gedeelte. Ik ga dat van je overnemen, R_ON, met uw welnemen,- als ik u niet ontrief.
Nou, vent, nu kan ik er weer hélemaal tegenaan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou, vent, om je die vragen te besparen: ik vind mezelf niet hoogbegaafd en niet hypersensitief. Helpt je dat een beetje?
Ik deed even m'n vader na. Ik weet dat ik dat niet moet doen maar 't zit me in m'n GE-NEN, r_on. Excuus daarvoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:19 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je kunt wel heel erg leuk vergelijkingen trekken, maar leuker of mooier of beter wordt het daar echt niet van.
Ik heb het niet snel met users, maar bij jou, zjem, voel ik alleen maar een diepe soort walging. Is dat heel raar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik deed even m'n vader na. Ik weet dat ik dat niet moet doen maar 't zit me in m'n GE-NEN, r_on. Excuus daarvoor.
Het vreemde is, bij jou heb ik dat helemaal niet. Ik denk zelfs dat we hele goede vriendjes zouden kunnen zijn, R_ON.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel met users, maar bij jou, zjem, voel ik alleen maar een diepe soort walging. Is dat heel raar?
quote:p vrijdag 12 oktober 2007 02:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Fantastisch. Je mag binnenkort, over een kleine 2 weken om precies te zijn, opnieuw naar de winkel om het boek te kopen, onder een nieuwe titel en een nieuwe auteursnaam. Is dat niet leuk?
Wat? Leg eens kort uit ajb?
Voor mij als auteur betekent het dat het boek nu onder een tweede naam wordt uitgegeven, namelijk mijn eigen naam, en de andere naam was een pseudoniem, Nadine S. dus. Maar aangezien nu bekend is dat Nadine S. dezelfde persoon is als ondergetekende, ik dus, maakt het weinig meer uit. Of zo. Weet ik het. Er komt nu nieuwe publiciteit en dat is altijd meegenomen. We zien het boek met vreugde tegemoet, laten we het daarop houden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:38 schreef Herodus het volgende:
Maar wat betekend dat nu voor je als auteur, dat je boek onder inmiddels drie (!) verschillende namen wordt uitgegeven? Of waren het er nog maar twee? Ik houd het allemaal niet precies bij meer.
Viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat een nachtbagger, zeg.
Op het moment dat je die fax al in de oudpapierbak dondert, weet je gewoon dat het niet gaat werkenquote:Uw sales vergroten? Stuur een fax!
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat NoCigar met opzet NoCigar heette, ik vond dat wel stoer. Die onzekerheid had ik er niet achter gezocht.
Wie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:08 schreef Z het volgende:
Nou, hij verandert z'n naam vanwege de spelfout.
Misschien had hij er ineens genoeg van, zoals je je ook ineens wild kan ergeren aan een vlekje op de muur, ook al zit het er al jaren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:08 schreef Z het volgende:
Nou, hij verandert z'n naam vanwege de spelfout.
Jawel, maar ik heb ook respect voor de doden en de mensen die hen willen eren.... en ik had geen foto van een zeeverkennertjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
DaMart, de tombe van Gerard staat weer wagenwijd open! Heb je dan geen ènkele ruggengraat?
Oeps. Komt er aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je had een jan-van-gent (bassaangans) beloofd!
Ja, 't schijnt, maar ook daar mis ik het referentiepunt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Maar je begrijpt wel dat RaisinGirl nu mane heet, hè?
Volgens mij is dat gort droog vlees.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:19 schreef Gellius het volgende:
Zou Ollie een lekker recept hebben met bassaangans?
Ha, ik was dus niet abuis (veegt zweet van voorhoofd).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:30 schreef Z het volgende:
Ik ben regelmatig in het Pieter Vermeulenmuseum te IJmuiden geweest. Volgens mij staat het er niet meer trouwens, het is verplaatst meen ik.
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, grmbl.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat NoCigar met opzet NoCigar heette, ik vond dat wel stoer. Die onzekerheid had ik er niet achter gezocht.
Hero dus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:17 schreef LXIV het volgende:
Herr Odus?
Je kan toch weer terug op NoCigar, NoCigar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:07 schreef Herodus het volgende:
[..]
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, grmbl.
Wat een bikkel. Midden op zijn rug heeft hij de volgende morse codes staan: -,..,-. Ofwel: tit.quote:
Nou, geweldig JAM. Dan kom ik je dáár wel een pakje gauloises brengen. Ze zullen je wel een narcist vinden. En dat is dan een stoornis hé.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:27 schreef JAM het volgende:
Nou, ik was vandaag weer eens zo'n beetje niets aan het doen en toen vroeg iemand me: 'JAM, zou het geen idee zijn als je eens met iemand ging praten?', en toen dacht ik: 'Ja, ja. Misschien zou dat wel een idee zijn.' Een eerlijker en wat minder genuanceerd antwoord luidt: 'Omdat ik knettergek ben en er nog geld voor kan krijgen ook.'
NoSigar, bedoel ik natuurlijk. Dom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug op NoCigar, NoCigar?
Al die nachtbagger? Echt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:20 schreef k_man het volgende:
Ik moet zeggen, het leest lekker weg, dit topic. Werkelijk.
Ik ben er net achter dat ik niet de ziektewet inkan omdat ik nu geen werkgever heb. Het wordt of een bijstandje, of twee dagen achter een bureau en dan tòch die ziektewet. Vandaag even m'n CV op de nationale vacturebank gezet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:29 schreef mane het volgende:
[..]
Nou, geweldig JAM. Dan kom ik je dáár wel een pakje gauloises brengen. Ze zullen je wel een narcist vinden. En dat is dan een stoornis hé..
Ha!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben er net achter dat ik niet de ziektewet inkan omdat ik nu geen werkgever heb. Het wordt of een bijstandje, of twee dagen achter een bureau en dan tòch die ziektewet. Vandaag even m'n CV op de nationale vacturebank gezet..
Ja, maar al dat gedoe met accounts etc. heb ik weinig zin in. Het was overigens precies zoals jij zei: zo'n vlek op de muur waar je al jaren tegenaankijkt en nu maar eens besluit te verwijderen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug op NoCigar, NoCigar?
Als je maar een prettige user blijftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:43 schreef NoCigar het volgende:
Ja, maar al dat gedoe met accounts etc. heb ik weinig zin in. Het was overigens precies zoals jij zei: zo'n vlek op de muur waar je al jaren tegenaankijkt en nu maar eens besluit te verwijderen.
Tja, wat is prettig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Als je maar een prettige user blijft![]()
Ik vind het fijn om kunstenaar te zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef NoCigar het volgende:
Tja, wat is prettig.
Jij als kunstenaar kijkt daar natuurlijk heel anders tegen aan.
Ja, goed bezig, JAM.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef JAM het volgende:
Zo, ik kom net terug van de dokter waar ik mijn linkeroor uit heb laten spuiten (er zat wat pus in) en een mooie verwijsbrief voor het Parnassia (of nou ja, nu heet dat PsyQ) op de kop heb getikt. Ik heb aangevinkt: 'ALCHOHOL-, DRUGS- EN/OF GOKPROBLEMEN, ARBEIDSPROBLEMATIEK, ZELFVERWAARLOZING, STEMMINGSPROBLEMATIEK.', en zo nog een paar van die dingen. Zo wordt het toch nog een mooi dagje hè..
Had ie dat er ook niet gelijk uit kunnen spuiten dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef JAM het volgende:
Zo, ik kom net terug van de dokter waar ik mijn linkeroor uit heb laten spuiten (er zat wat pus in) en een mooie verwijsbrief voor het Parnassia (of nou ja, nu heet dat PsyQ) op de kop heb getikt. Ik heb aangevinkt: 'ALCHOHOL-, DRUGS- EN/OF GOKPROBLEMEN, ARBEIDSPROBLEMATIEK, ZELFVERWAARLOZING, STEMMINGSPROBLEMATIEK.', en zo nog een paar van die dingen. Zo wordt het toch nog een mooi dagje hè..
Moet dat nou nog op de vrijdagmiddag, Frollo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Had ie dat er ook niet gelijk uit kunnen spuiten dan?
Ik moet zeggen, ik hoor een stuk beter nu. Er kwam me een prop pus uit zeg!- nondeju, dat was wel even slikken; op zich smaakt het helemaal niet zo gek.quote:
Zeg JAM, dat wordt niks met die therapie van jou. Dit is de éérste nacht, en je komt meteen al te laat voor het psychopaten-uurtje (bijna half 2 alweer)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef JAM het volgende:
Ik moet zeggen, ik hoor een stuk beter nu. Er kwam me een prop pus uit zeg!- nondeju, dat was wel even slikken; op zich smaakt het helemaal niet zo gek.
Eerst graag intekenen op de presentielijst bij balie A. (Afdeling stemmingsproblematiek)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:42 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik was even vergeten me te melden op dit tijdstip.
Niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef broer het volgende:
Ik heb geen problemen met mijn stemming.
Ook niet met die van jou. Tot op heden, tenminste.
Wat drink je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef broer het volgende:
Omdat we stemmingsproblemen hebben?
Ik ben gewoon hier omdat ik nog te veel dorst heb om te gaan slapen.
Eén van de kenmerken van stemmingsproblematiek (of in elk geval van mijn stemmingsproblematiek) is dat ik de zaken een beetje opblaas. Wanhopig is niet helemaal het juiste woord, misschien. In mineur - dat komt aardig in de richting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef broer het volgende:
Omdat geen van de andere cursisten zo onverstandig is om de voor de hand liggende vraag te stellen, doe ik het wel.
Waarom ben je wanhopig?
Dat is nu eigenlijk het enige wat me interesseert. Hoe je de stemming precies noemt, maakt me niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:12 schreef Nadine26 het volgende:
De 'waarom'-vraag is minder gemakkelijk te beantwoorden.
Ik niet, dat is een van de redenen waarom ik in mineur ben. Bedenk ik nu. Ik moet werken, dingen afmaken, onvoltooide kwesties tot een einde brengen, maar ik kan me er niet toe zetten. Terwijl ik weet dat het moet. Voor de gemoedsrust. Gemoedsrust is heilig.quote:
Nee, werken doe ik natuurlijk niet. Ik loop er alleen over te malen, zoals dat heet. Hoe ik het ga doen. Maar vooral, altijd de grote vraag: wannéér. Tijd, tijd is een kostbaar goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:19 schreef broer het volgende:
Ik mag graag tot laat achter de computer zitten om nog het een en ander te typen, maar om kwart over twee op een vrijdagavond nog werken gaat me toch echt te ver. Is werk het enige wat je zou kunnen doen om gemoedsrust te krijgen?
Morgen heb ik geen tijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:25 schreef broer het volgende:
Ik zou zeggen: begin eens met morgen. Dan kun je nu lekker van je vrije tijd genieten. Beetje FOK!ken, beetje lezen, tv-kijken, de nieuwe Radiohead luisteren. Dat soort dingen.
Je moet prioriteiten stellen. Wat kan er nou helemaal zo belangrijk zijn dat je je werk ervoor moet laten schieten?quote:
Was niet quasi-filosofisch bedoeld, hooguit quasi-praktisch. Volgens mij zitten de overige cursisten op de afdeling gokverslavingen. Ik was vorige week ik Las Vegasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:26 schreef broer het volgende:
Of had ik op je quasi-filosofische 'tijd is een kostbaar goed' moeten ingaan? Wil ik alsnog wel doen, hoor.
Ik ben niet zo'n gokker. Blackjack vind ik leuk, maar ik verlies altijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef broer het volgende:
Geen wonder dat je geen tijd hebt om te werken als je de hele tijd naar Las Vegas gaat.
Is je familiekapitaal nog intact?
Nee, sorry, ja, klopt. Ik was even wat onbekenden geld, bier en sigaretten aan het aftroggelen. Op een gegeven moment kwam ik met een oudere vrouw (geen oudere vrouw, maar thans ouder dan ik) aan de praat die ik een beetje heb zitten afzeiken en flauwe grapjes heb zitten vertellen. Ze zei me: 'Je hebt wel mooie ogen,- nee, je hebt wel een mooi gezicht,- nee, je bent wel een mooie jongen.', waarop ze nog meer bier voor me kocht. Daar geniet ik nu van, die wanhoop. Die wanhoop en dat bier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:28 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zeg JAM, dat wordt niks met die therapie van jou. Dit is de éérste nacht, en je komt meteen al te laat voor het psychopaten-uurtje (bijna half 2 alweer)![]()
Zou dat in de toekomst bijtrekken, denk je?quote:
In dat geval zou ik een geslachtsoperatie overwegenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:55 schreef JAM het volgende:
Ze zei me: 'Je hebt wel mooie ogen,- nee, je hebt wel een mooi gezicht,- nee, je bent wel een mooie jongen.', waarop ze nog meer bier voor me kocht. Daar geniet ik nu van, die wanhoop. Die wanhoop en dat bier.
Top plaat inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:27 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt goed!
Ik kon het niet laten om de boxset te kopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:16 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik een creditcard had, zou ik dat ook doen. Dan had ik zelfs de box-set aangeschaft.
Ik denk dat ik een heel lelijk meisje zou zijn (niet dat dat de meeste mannen iets uitmaakt, maar toch.)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:06 schreef thaleia het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een geslachtsoperatie overwegen
Dan doen ze toch ècht iets verkeerd hoor, die lelijke vrouwen. Ik ken me daar een trol van een meter veertig inclus de puisten, harige moedervlekken en 't overgewicht die zich elke avond toch zonder problemen vol laten lopen op andersmans kosten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:06 schreef thaleia het volgende:
Hmmm, nee da's niks dan, want dan moet jij eerst HEN op bier trakteren
Juist!- juist!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:07 schreef LXIV het volgende:
Je zou ongetwijfeld ook een heel geil meisje zijn. En dat maakt het dan allemaal weer goed!
Ach kijk, dan ga ik een van mijn favoriete schrijfsels weer eens kopieëren:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Dan doen ze toch ècht iets verkeerd hoor, die lelijke vrouwen. Ik ken me daar een trol van een meter veertig inclus de puisten, harige moedervlekken en 't overgewicht die zich elke avond toch zonder problemen vol laten lopen op andersmans kosten.
Oh ja, nog bedankt voor de schattige schaapjesfoto'squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat verhaal kende ik al. Maar om terug te komen op dat zindelijk zijn, Prul is nog geen anderhalf maar doet "het" al op 't potje!
Ik heb het album gewoon lekker voor noppes gedownload.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hem zelfs gekocht!
Ik ben wéér op.![]()
Ik mocht kiezen hoeveel ik zou betalen. Ik heb gekozen voor 0 euro. Niks immorreels aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:27 schreef Gellius het volgende:
Wat immoreel, zodiakk.
AR is de Bowie-fan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef zodiakk het volgende:
Speciaal voor De-Oneven-2: een film over Basquiat. Met David fuckin' Bowie. 00.28 op nld 2 . Hij gaat het missen, ik voel het.
En ik kan me zo voorstellen dat AR die film dus niet heeft kunnen zien!quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
AR is de Bowie-fan.
Heet de film trouwens ook Basquiat? Ik kan me herinneren die een lange tijd geleden gezien te hebben. Ik vond hem OK, maar ik weet niet meer waarom.
Ja, maar De-Oneven-2 is de Basquiat-fan. Ik vond de film maar zo-zo eigenlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
AR is de Bowie-fan.
Heet de film trouwens ook Basquiat? Ik kan me herinneren die een lange tijd geleden gezien te hebben. Ik vond hem OK, maar ik weet niet meer waarom.
Heb 'm ( lang geleden) al eens gezien, zodiakk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef zodiakk het volgende:
Speciaal voor De-Oneven-2: een film over Basquiat. Met David fuckin' Bowie. 00.28 op nld 2 . Hij gaat het missen, ik voel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |