Nee, sorry, ja, klopt. Ik was even wat onbekenden geld, bier en sigaretten aan het aftroggelen. Op een gegeven moment kwam ik met een oudere vrouw (geen oudere vrouw, maar thans ouder dan ik) aan de praat die ik een beetje heb zitten afzeiken en flauwe grapjes heb zitten vertellen. Ze zei me: 'Je hebt wel mooie ogen,- nee, je hebt wel een mooi gezicht,- nee, je bent wel een mooie jongen.', waarop ze nog meer bier voor me kocht. Daar geniet ik nu van, die wanhoop. Die wanhoop en dat bier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:28 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zeg JAM, dat wordt niks met die therapie van jou. Dit is de éérste nacht, en je komt meteen al te laat voor het psychopaten-uurtje (bijna half 2 alweer)![]()
Zou dat in de toekomst bijtrekken, denk je?quote:
In dat geval zou ik een geslachtsoperatie overwegenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:55 schreef JAM het volgende:
Ze zei me: 'Je hebt wel mooie ogen,- nee, je hebt wel een mooi gezicht,- nee, je bent wel een mooie jongen.', waarop ze nog meer bier voor me kocht. Daar geniet ik nu van, die wanhoop. Die wanhoop en dat bier.
Top plaat inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:27 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt goed!
Ik kon het niet laten om de boxset te kopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:16 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik een creditcard had, zou ik dat ook doen. Dan had ik zelfs de box-set aangeschaft.
Ik denk dat ik een heel lelijk meisje zou zijn (niet dat dat de meeste mannen iets uitmaakt, maar toch.)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:06 schreef thaleia het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een geslachtsoperatie overwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |