Je kunt wel heel erg leuk vergelijkingen trekken, maar leuker of mooier of beter wordt het daar echt niet van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja,- dat vond ik nu ook het mooiste gedeelte. Ik ga dat van je overnemen, R_ON, met uw welnemen,- als ik u niet ontrief.
Nou, vent, nu kan ik er weer hélemaal tegenaan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou, vent, om je die vragen te besparen: ik vind mezelf niet hoogbegaafd en niet hypersensitief. Helpt je dat een beetje?
Ik deed even m'n vader na. Ik weet dat ik dat niet moet doen maar 't zit me in m'n GE-NEN, r_on. Excuus daarvoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:19 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je kunt wel heel erg leuk vergelijkingen trekken, maar leuker of mooier of beter wordt het daar echt niet van.
Ik heb het niet snel met users, maar bij jou, zjem, voel ik alleen maar een diepe soort walging. Is dat heel raar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik deed even m'n vader na. Ik weet dat ik dat niet moet doen maar 't zit me in m'n GE-NEN, r_on. Excuus daarvoor.
Het vreemde is, bij jou heb ik dat helemaal niet. Ik denk zelfs dat we hele goede vriendjes zouden kunnen zijn, R_ON.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel met users, maar bij jou, zjem, voel ik alleen maar een diepe soort walging. Is dat heel raar?
quote:p vrijdag 12 oktober 2007 02:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Fantastisch. Je mag binnenkort, over een kleine 2 weken om precies te zijn, opnieuw naar de winkel om het boek te kopen, onder een nieuwe titel en een nieuwe auteursnaam. Is dat niet leuk?
Wat? Leg eens kort uit ajb?
Voor mij als auteur betekent het dat het boek nu onder een tweede naam wordt uitgegeven, namelijk mijn eigen naam, en de andere naam was een pseudoniem, Nadine S. dus. Maar aangezien nu bekend is dat Nadine S. dezelfde persoon is als ondergetekende, ik dus, maakt het weinig meer uit. Of zo. Weet ik het. Er komt nu nieuwe publiciteit en dat is altijd meegenomen. We zien het boek met vreugde tegemoet, laten we het daarop houden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:38 schreef Herodus het volgende:
Maar wat betekend dat nu voor je als auteur, dat je boek onder inmiddels drie (!) verschillende namen wordt uitgegeven? Of waren het er nog maar twee? Ik houd het allemaal niet precies bij meer.
Viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat een nachtbagger, zeg.
Op het moment dat je die fax al in de oudpapierbak dondert, weet je gewoon dat het niet gaat werkenquote:Uw sales vergroten? Stuur een fax!
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat NoCigar met opzet NoCigar heette, ik vond dat wel stoer. Die onzekerheid had ik er niet achter gezocht.
Wie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:08 schreef Z het volgende:
Nou, hij verandert z'n naam vanwege de spelfout.
Misschien had hij er ineens genoeg van, zoals je je ook ineens wild kan ergeren aan een vlekje op de muur, ook al zit het er al jaren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:08 schreef Z het volgende:
Nou, hij verandert z'n naam vanwege de spelfout.
Jawel, maar ik heb ook respect voor de doden en de mensen die hen willen eren.... en ik had geen foto van een zeeverkennertjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
DaMart, de tombe van Gerard staat weer wagenwijd open! Heb je dan geen ènkele ruggengraat?
Oeps. Komt er aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je had een jan-van-gent (bassaangans) beloofd!
Ja, 't schijnt, maar ook daar mis ik het referentiepunt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Maar je begrijpt wel dat RaisinGirl nu mane heet, hè?
Volgens mij is dat gort droog vlees.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:19 schreef Gellius het volgende:
Zou Ollie een lekker recept hebben met bassaangans?
Ha, ik was dus niet abuis (veegt zweet van voorhoofd).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:30 schreef Z het volgende:
Ik ben regelmatig in het Pieter Vermeulenmuseum te IJmuiden geweest. Volgens mij staat het er niet meer trouwens, het is verplaatst meen ik.
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, grmbl.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat NoCigar met opzet NoCigar heette, ik vond dat wel stoer. Die onzekerheid had ik er niet achter gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |