Jawel, maar ik heb ook respect voor de doden en de mensen die hen willen eren.... en ik had geen foto van een zeeverkennertjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
DaMart, de tombe van Gerard staat weer wagenwijd open! Heb je dan geen ènkele ruggengraat?
Oeps. Komt er aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je had een jan-van-gent (bassaangans) beloofd!
Ja, 't schijnt, maar ook daar mis ik het referentiepunt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Maar je begrijpt wel dat RaisinGirl nu mane heet, hè?
Volgens mij is dat gort droog vlees.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:19 schreef Gellius het volgende:
Zou Ollie een lekker recept hebben met bassaangans?
Ha, ik was dus niet abuis (veegt zweet van voorhoofd).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:30 schreef Z het volgende:
Ik ben regelmatig in het Pieter Vermeulenmuseum te IJmuiden geweest. Volgens mij staat het er niet meer trouwens, het is verplaatst meen ik.
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, grmbl.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat NoCigar met opzet NoCigar heette, ik vond dat wel stoer. Die onzekerheid had ik er niet achter gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |