Hero dus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:17 schreef LXIV het volgende:
Herr Odus?
Je kan toch weer terug op NoCigar, NoCigar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:07 schreef Herodus het volgende:
[..]
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken, grmbl.
Wat een bikkel. Midden op zijn rug heeft hij de volgende morse codes staan: -,..,-. Ofwel: tit.quote:
Nou, geweldig JAM. Dan kom ik je dáár wel een pakje gauloises brengen. Ze zullen je wel een narcist vinden. En dat is dan een stoornis hé.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:27 schreef JAM het volgende:
Nou, ik was vandaag weer eens zo'n beetje niets aan het doen en toen vroeg iemand me: 'JAM, zou het geen idee zijn als je eens met iemand ging praten?', en toen dacht ik: 'Ja, ja. Misschien zou dat wel een idee zijn.' Een eerlijker en wat minder genuanceerd antwoord luidt: 'Omdat ik knettergek ben en er nog geld voor kan krijgen ook.'
NoSigar, bedoel ik natuurlijk. Dom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug op NoCigar, NoCigar?
Al die nachtbagger? Echt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:20 schreef k_man het volgende:
Ik moet zeggen, het leest lekker weg, dit topic. Werkelijk.
Ik ben er net achter dat ik niet de ziektewet inkan omdat ik nu geen werkgever heb. Het wordt of een bijstandje, of twee dagen achter een bureau en dan tòch die ziektewet. Vandaag even m'n CV op de nationale vacturebank gezet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:29 schreef mane het volgende:
[..]
Nou, geweldig JAM. Dan kom ik je dáár wel een pakje gauloises brengen. Ze zullen je wel een narcist vinden. En dat is dan een stoornis hé..
Ha!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben er net achter dat ik niet de ziektewet inkan omdat ik nu geen werkgever heb. Het wordt of een bijstandje, of twee dagen achter een bureau en dan tòch die ziektewet. Vandaag even m'n CV op de nationale vacturebank gezet..
Ja, maar al dat gedoe met accounts etc. heb ik weinig zin in. Het was overigens precies zoals jij zei: zo'n vlek op de muur waar je al jaren tegenaankijkt en nu maar eens besluit te verwijderen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je kan toch weer terug op NoCigar, NoCigar?
Als je maar een prettige user blijftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:43 schreef NoCigar het volgende:
Ja, maar al dat gedoe met accounts etc. heb ik weinig zin in. Het was overigens precies zoals jij zei: zo'n vlek op de muur waar je al jaren tegenaankijkt en nu maar eens besluit te verwijderen.
Tja, wat is prettig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Als je maar een prettige user blijft![]()
Ik vind het fijn om kunstenaar te zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef NoCigar het volgende:
Tja, wat is prettig.
Jij als kunstenaar kijkt daar natuurlijk heel anders tegen aan.
Ja, goed bezig, JAM.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef JAM het volgende:
Zo, ik kom net terug van de dokter waar ik mijn linkeroor uit heb laten spuiten (er zat wat pus in) en een mooie verwijsbrief voor het Parnassia (of nou ja, nu heet dat PsyQ) op de kop heb getikt. Ik heb aangevinkt: 'ALCHOHOL-, DRUGS- EN/OF GOKPROBLEMEN, ARBEIDSPROBLEMATIEK, ZELFVERWAARLOZING, STEMMINGSPROBLEMATIEK.', en zo nog een paar van die dingen. Zo wordt het toch nog een mooi dagje hè..
Had ie dat er ook niet gelijk uit kunnen spuiten dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef JAM het volgende:
Zo, ik kom net terug van de dokter waar ik mijn linkeroor uit heb laten spuiten (er zat wat pus in) en een mooie verwijsbrief voor het Parnassia (of nou ja, nu heet dat PsyQ) op de kop heb getikt. Ik heb aangevinkt: 'ALCHOHOL-, DRUGS- EN/OF GOKPROBLEMEN, ARBEIDSPROBLEMATIEK, ZELFVERWAARLOZING, STEMMINGSPROBLEMATIEK.', en zo nog een paar van die dingen. Zo wordt het toch nog een mooi dagje hè..
Moet dat nou nog op de vrijdagmiddag, Frollo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Had ie dat er ook niet gelijk uit kunnen spuiten dan?
Ik moet zeggen, ik hoor een stuk beter nu. Er kwam me een prop pus uit zeg!- nondeju, dat was wel even slikken; op zich smaakt het helemaal niet zo gek.quote:
Zeg JAM, dat wordt niks met die therapie van jou. Dit is de éérste nacht, en je komt meteen al te laat voor het psychopaten-uurtje (bijna half 2 alweer)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef JAM het volgende:
Ik moet zeggen, ik hoor een stuk beter nu. Er kwam me een prop pus uit zeg!- nondeju, dat was wel even slikken; op zich smaakt het helemaal niet zo gek.
Eerst graag intekenen op de presentielijst bij balie A. (Afdeling stemmingsproblematiek)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:42 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik was even vergeten me te melden op dit tijdstip.
Niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef broer het volgende:
Ik heb geen problemen met mijn stemming.
Ook niet met die van jou. Tot op heden, tenminste.
Wat drink je?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef broer het volgende:
Omdat we stemmingsproblemen hebben?
Ik ben gewoon hier omdat ik nog te veel dorst heb om te gaan slapen.
Eén van de kenmerken van stemmingsproblematiek (of in elk geval van mijn stemmingsproblematiek) is dat ik de zaken een beetje opblaas. Wanhopig is niet helemaal het juiste woord, misschien. In mineur - dat komt aardig in de richting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef broer het volgende:
Omdat geen van de andere cursisten zo onverstandig is om de voor de hand liggende vraag te stellen, doe ik het wel.
Waarom ben je wanhopig?
Dat is nu eigenlijk het enige wat me interesseert. Hoe je de stemming precies noemt, maakt me niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:12 schreef Nadine26 het volgende:
De 'waarom'-vraag is minder gemakkelijk te beantwoorden.
Ik niet, dat is een van de redenen waarom ik in mineur ben. Bedenk ik nu. Ik moet werken, dingen afmaken, onvoltooide kwesties tot een einde brengen, maar ik kan me er niet toe zetten. Terwijl ik weet dat het moet. Voor de gemoedsrust. Gemoedsrust is heilig.quote:
Nee, werken doe ik natuurlijk niet. Ik loop er alleen over te malen, zoals dat heet. Hoe ik het ga doen. Maar vooral, altijd de grote vraag: wannéér. Tijd, tijd is een kostbaar goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:19 schreef broer het volgende:
Ik mag graag tot laat achter de computer zitten om nog het een en ander te typen, maar om kwart over twee op een vrijdagavond nog werken gaat me toch echt te ver. Is werk het enige wat je zou kunnen doen om gemoedsrust te krijgen?
Morgen heb ik geen tijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:25 schreef broer het volgende:
Ik zou zeggen: begin eens met morgen. Dan kun je nu lekker van je vrije tijd genieten. Beetje FOK!ken, beetje lezen, tv-kijken, de nieuwe Radiohead luisteren. Dat soort dingen.
Je moet prioriteiten stellen. Wat kan er nou helemaal zo belangrijk zijn dat je je werk ervoor moet laten schieten?quote:
Was niet quasi-filosofisch bedoeld, hooguit quasi-praktisch. Volgens mij zitten de overige cursisten op de afdeling gokverslavingen. Ik was vorige week ik Las Vegasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:26 schreef broer het volgende:
Of had ik op je quasi-filosofische 'tijd is een kostbaar goed' moeten ingaan? Wil ik alsnog wel doen, hoor.
Ik ben niet zo'n gokker. Blackjack vind ik leuk, maar ik verlies altijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef broer het volgende:
Geen wonder dat je geen tijd hebt om te werken als je de hele tijd naar Las Vegas gaat.
Is je familiekapitaal nog intact?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |