Yay! Heel veel plezier alvast! Sturen jullie wel een kaartje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Morgen op vakantie schoonfamiliebezoek
Ben 10 minuten bezig geweest je postcode te achterhalen, maar tis gelukt hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay! Heel veel plezier alvast! Sturen jullie wel een kaartje?.
Lijkt me ook!quote:
Niet doen, ik ben immers degene die hem een zachte doodsrust heeft gegeven nuquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:06 schreef Gellius het volgende:
Nu heeft DaMart Gerard gesloten. Ik voel me schuldig.
Broer! Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef broer het volgende:
Dan ga je toch leuk hier verder, Gellius.
Ik weet het. Als boetedoening heb ik al zes Onze Vaders en vijf Wees Gegroet Maria's aan Gerard opgedragenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:23 schreef Gellius het volgende:
Je hebt Gerard een tweede maal laten sterven, DaMart!
Dat had ik ook gehoord, dus toen kon het alleen maar meevallen en het viel mee. Echt bekende Picasso's hangen er inderdaad niet, maar ik ben hem juist door het Picassomuseum gaan waarderen: er hangen allemaal jeugdwerken en het is echt magistraal wat voor portretten hij op veertienjarige leeftijd al schilderdequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Z het volgende:
Ga niet naar het Picasso museum, daar hangen vooral schetsen en weinig topstukken, en je moet er lang voor in de rij staan.
Ik hoefde niet in de rij te staan, het is een aardig pand en de schilderijen zijn best ok.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Z het volgende:
Ga niet naar het Picasso museum, daar hangen vooral schetsen en weinig topstukken, en je moet er lang voor in de rij staan. Parc Guell en de Sagrada Familia zijn inderdaad de moeite waard. En ga even naar het strand, altijd leuk.
Aan poezen kan ik je wel helpen:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:01 schreef Gellius het volgende:
Daar red je het niet mee, hoor. Een poezenplaatje en een lief zeeverkennertje willen we zien.
Die foto is anders best bijzonder... een van de weinige waarop ze beiden tegelijk in de camera kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:38 schreef LXIV het volgende:
Wat zien die katten er gemeen uit, D! Vooral die linker, met die kale plek op zijn neus. Alhoewel, als je goed naar de oogjes van die ander kijkt...
Zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is pas een lief poesje.
Je had 't ook gewoon mogen vragen hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ben 10 minuten bezig geweest je postcode te achterhalen, maar tis gelukt hoor
http://www.youtube.com/watch?v=oVMUSYeyTCEquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het. Als boetedoening heb ik al zes Onze Vaders en vijf Wees Gegroet Maria's aan Gerard opgedragen.
Uitstekend. Dank je wel. Met jou ook, neem ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:24 schreef Gellius het volgende:
Broer! Hoe gaat het met je?
Wou je een potje brassen, Louwie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef LXIV het volgende:
niet
Spreekt mijn teer gestel inderdaad niet echt aan. En ik draag geen stropdas, dus dat gaat sowieso niet lukken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:19 schreef Gellius het volgende:
Da's onder opgeschroefd biergeplens en klootgewiebel aan malkanders stropdas hangen, Ollie. Daar ben jij te verfijnd voor, vrees ik.
Had je hem graag wat gespecificeerd willen hebben, dat stellinkje, of denk je, "laat maar, doe mij een fijn risottoreceptje"?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Gellius het volgende:
Precies, dat dacht ik al. Daarom viel ik je er ook niet mee lastig.
Wat een algemeen stellinkje trouwens.
Nee, gaat niet lukken. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht nu te gaan slapen, maar ik verheug me nu al op een nadere precisering morgenochtend, bij de bruine boterham. Gaat dat nog lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |