Klopt je moet gewoon combineren. Wat Eurlings nu wil is opzich lapwerk maar wel nuttig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....
Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.quote:
Waarom een rel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
Bedtijd.
Ik zie morgen wel of er nog een rel is gekomen over sigme haar aftreden.
Joh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Sigme is geen mod meer.
Sigme stopt op POL
Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
En terecht!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.
Ga jij nou maar weer god uithangen met je geneeskunde studie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
Aanvulling op TTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komt.
Ja en danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen Du_Ke. Straks krijg je een virtueel een TBS maatregel opgelegd.
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Bij Geneeskunde moet ik altijd denken aan die verwijfde gasten.
Tja dat soort drollen heb je overal natuurlijk. Als ze de kwaliteit niet hebben donderen ze er vanzelf uit hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.
Hmm, Dennett. Beloof me dat als je hem uit hebt, je weer teruggaat voor De betovering van het geloof (slecht vertaalde titel trouwens).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
Dat evolutiegezeur van Autodidact. Liep ik in de boekenwinkel, om de nodige benodigdheden te kopen, zie ik een boek, Darwins gevaarlijke idee, voor vijftien euro, dus koop ik 'm maar, hè...
Monidique.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod trouwens?
Elseetje?![]()
Zakjapannertje zou wel een goede zijn trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod trouwens?
Elseetje?![]()
Tja rechtenstudenten zullen wel niet de beschikking hebben over al die verdovende middelenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.
Ik beloof niets,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm, Dennett. Beloof me dat als je hem uit hebt, je weer teruggaat voor De betovering van het geloof.
Hij is geschikt. Alleen al om de reden dat hij voor mij niet opvalt. Users die niet opvallen lijken mij de beste kandidaten voor de job.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zakjapannertje zou wel een goede zijn trouwens.
Users die zelf steeds een punt willen maken worden nooit goede mods. Daarom is sigme mislukt, en doet Rock het heel aardig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is geschikt. Alleen al om de reden dat hij voor mij niet opvalt. Users die niet opvallen lijken mij de beste kandidaten voor de job.![]()
Maar het is en blijft een grafjob.
Rock doet het prima, ja. Over Mutant heb ik ook geen klagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Users die zelf steeds een punt willen maken worden nooit goede mods. Daarom is sigme mislukt, en doet Rock het heel aardig.
Op Paviljoen 3?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Het is tijd voor de comeback van sidekick.
Sukkels heb je op elke opleiding. En tjah HBO.... Misschien komt ie er wel na 30 jaar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.
Hoe kom je daar zo bij? Meer dan 50% van de rechtenstudenten zijn wijf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.
Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Meer dan 50% van de rechtenstudenten zijn wijf.
Ik weet niet of dit de plaats is voor een mods-recensie, maar je zult je sterke mening moeten laten varen wil je een capabele mod zijn. Iemand die als sigme constant haar duidelijke mening wil geven, werkt nogal intimiderend en irriterend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rock doet het prima, ja. Over Mutant heb ik ook geen klagen.
Sigme is denk ik m.n afgeknapt op haar houding.
Opzicht denk ik dat iemand met een sterke mening het in principe ook moet kunnen, maar idd lastiger.
Iemand die inhoudelijk sterk is kan processen zoals hier op een forum in beginsel ook goed managen, niet?
Hou het dan ook bij de mannen. Nu maak je er een vergelijking van in de trant: modeontwerpers zijn homo's, maar he, meer dan de helft is vrouw.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Meer dan 50% van de rechtenstudenten zijn wijf.
Een van exxen, nogal labiel en depressief overigens (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.
Toen ik het deed ben ik er in ieder geval gigantisch op afgeknapt. Ik verwachtte geïnteresseerde mensen, maar het merendeel deed Rechten omdat het zo makkelijk te combineren viel met een bijbaan en ze er weinig tijd aan kwijt waren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.
Waar ik op doelde is dat deze studenten door het veelvuldig contact met vrouwen toch bepaalde sociale vaardigheden zullen opdoen waardoor het incidenteel seksen tot de mogelijkheden behoort.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hou het dan ook bij de mannen. Nu maak je er een vergelijking van in de trant: modeontwerpers zijn homo's, maar he, meer dan de helft is vrouw.
Mwoah ik wil het maar niet persoonlijk maken. Ik heb wel een duidelijke mening waarom ik Sigme niet geschikt vond. Laat ik het daarom spreken in algemene termen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de plaats is voor een mods-recensie,
Ik denk dat het een beetje persoonlijk is, Zwaardvisch. Ik moet je zeggen dat hij mij niet zo stoorde als ze in een discussie met een sterkte mening op de proppen kwam. Ik zag haar in die rol niet anders dan iemand op zwart.quote:Maar je zult je sterke mening moeten laten varen wil je een capabele mod zijn. Iemand die als sigme constant haar duidelijke mening wil geven, werkt nogal intimiderend en irriterend.
Tja, de rol van politie-agent moet je inderdaad liggen. Chewie, EWK deden het erg goed. Maar ook Sidekick kon mij prima bekoren.quote:Daarnaast moet je je op de vlakte houden en braaf blaffen naar irritante users, dus voor mij zou het niet bepaald zijn weggelegd, naast dat ik er de tijd niet in wil steken. Ik vind zakjapannertje wel passen in het rijtje Chewie-EW.
Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is dat deze studenten door het veelvuldig contact met vrouwen toch bepaalde sociale vaardigheden zullen opdoen waardoor het incidenteel seksen tot de mogelijkheden behoort.
Het moet natuurlijk geen sport zijn. Ik voel mij niet aangesproken, dit even voor de goede orde. Tevaak was de laatste tijd wel een reden om de modbeslissing ter discussie te stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
Persoonlijk vind ik dat sommige users gewoon te veel en onterecht huilen over mods, alsof het een sport is.
Dat blijf je houden zolang de mods van boven af worden aangeleverd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
Persoonlijk vind ik dat sommige users gewoon te veel en onterecht huilen over mods, alsof het een sport is.
Er zal altijd iemand gepikeerd zijn omdat hij/zij het niet eens is met de gekozene.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat blijf je houden zolang de mods van boven af worden aangeleverd.
Dan niet hè. Hij is mijn favoriete levende filosoof, maar daar heb jij zeker sjchaaaaait aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik beloof niets,. Dat kan ik gewoon niet doen met mijn nulmotivatie. Sowieso, zal via de internets moeten gaan dan.
Dat klopt ook met mijn beeld. De studie is relatief makkelijk te noemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Toen ik het deed ben ik er in ieder geval gigantisch op afgeknapt. Ik verwachtte geïnteresseerde mensen, maar het merendeel deed Rechten omdat het zo makkelijk te combineren viel met een bijbaan en ze er weinig tijd aan kwijt waren.
Dat blijf je altijd houden. Mods die van onderaf komen krijgen ook commentaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat blijf je houden zolang de mods van boven af worden aangeleverd.
Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.
Of je nou Technische Natuurkunde doet of een wijvenstudie als Rechten, vrouwen kom je toch wel tegen. De TU-meisjes die ik ken hebben nu ook niet bepaald een wild seksleven omdat ze in de minderheid zijn.
Zeg het eens, Dr. Phil.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.
Bovendien oefen je je sociale vaardigheden en die kunnen je verder helpen in de kroeg.
Die krijgen ook commentaar. Neemt niet weg dat een door de users aangewezen mod misschien toch op wat meer draagvlak kunnen rekenen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat blijf je altijd houden. Mods die van onderaf komen krijgen ook commentaar.
In theorie misschien, de praktijk wijst toch anders uit. Als je iemand kiest zal een deel van de kiezers toch de voorkeur houden voor een andere kandidaat en daarom extra kritisch zijn op de gekozene.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die krijgen ook commentaar. Neemt niet weg dat een door de users aangewezen mod misschien toch op wat meer draagvlak kunnen rekenen?
De Wedergekeerde is er weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Het is tijd voor de comeback van sidekick.
Dat is waar. Maar ja, je kan als gekozene het nooit voor iedereen goed doen. Dat is een utopie. Je weet dat je als mod begint, dat je genoeg te verduren krijgt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
In theorie misschien, de praktijk wijst toch anders uit. Als je iemand kiest zal een deel van de kiezers toch de voorkeur houden voor een andere kandidaat en daarom extra kritisch zijn op de gekozene.
Misschien moet je er eens een boek over schrijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.
Bovendien oefen je je sociale vaardigheden en die kunnen je verder helpen in de kroeg.
Ik wilde Rechten combineren met Geneeskunde omdat ik iets bestuurlijks wilde doen binnen de geneeskunde. Maar de Geneeskunde-opleiding in Rotterdam is ronduit kut, en uiteindelijk trok Rechten me totaal niet. Dus na de p te hebben binnegekopt, ben ik naar Amsterdam gegaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt ook met mijn beeld. De studie is relatief makkelijk te noemen.
Toch begrijp ik eigenlijk niet zo goed dat jij met gymnasium (beta) aanvankelijk op die studie bent terechtkomen.Maar gelukkig heb je wel tijdig een serieuze studie bij de kop gepakt.
Ging het om je Donner topic? De Vogelaartopics zijn gemerged en open.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk geen sport zijn. Ik voel mij niet aangesproken, dit even voor de goede orde. Tevaak was de laatste tijd wel een reden om de modbeslissing ter discussie te stellen.
Recentelijk nog het gedoe over die fantopics. Vergeet niet dat mensen moeite doen om topics aan te leveren. Dat is wel de brandstof van een forum. Buitengewoon frustreren als een overijverige mod ze de nek omdraait.
Dat heb ik ook gedaan, en je wilt niet weten waar ik terechtgekomen ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch begrijp ik eigenlijk niet zo goed dat jij met gymnasium (beta) aanvankelijk op die studie bent terechtkomen.Maar gelukkig heb je wel tijdig een serieuze studie bij de kop gepakt.
Filosofen moeten zich niet bemoeien met de evolutietheorie. Lees dan Dawkins of Gould.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan niet hè. Hij is mijn favoriete levende filosoof, maar daar heb jij zeker sjchaaaaait aan.
Je had beter Natuurkunde kunnen studeren als je filosofisch ingesteld bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, en je wilt niet weten waar ik terechtgekomen ben.
Define "bemoeien". Hij gebruikt het meer als metafoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Filosofen moeten zich niet bemoeien met de evolutietheorie. Lees dan Dawkins of Gould.
Dat Donner topic was voor mij inderdaad de aanleiding, ja. Ik heb gezien dat de Vogelaartopic in de gemerged vorm is heropend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ging het om je Donner topic? De Vogelaartopics zijn gemerged en open.
Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Correctie: iedereen mag zichzelf belachelijk maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.
Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsja, mijn studie bestaat voor de helft uit gesjeesde beta's, die overigens aanmerkelijk beter presteren dan de 'reguliere' studenten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.
Vroegah toen hij begon deed men nog niet aan mastersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.
Jah. Ze zijn slimmer die beta's .quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsja, mijn studie bestaat voor de helft uit gesjeesde beta's, die overigens aanmerkelijk beter presteren dan de 'reguliere' studenten.
Ten gevolge mijn gelijkenis met Robbert Dijkgraaf heeft men daar een onredelijke verwachtingspatroon van me.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je had beter Natuurkunde kunnen studeren als je filosofisch ingesteld bent.
Wellicht had je dan later nog een inkomen gehad ook.![]()
Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat Donner topic was voor mij inderdaad de aanleiding, ja. Ik heb gezien dat de Vogelaartopic in de gemerged vorm is heropend.
Is er al meer duidelijkheid over het beleid rond fantopics?
Je lekt uit +quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.
Lekker toch, ff met je projectmaatje neuken? Ik neuk ook vaak zat met directe collega's van de werkvloer, gaat prima. Je moet het natuurlijk wel een beetje managen en hem niet als een kip zonder kop overal in steken (en al helemaal niet in überlabiele dozen, al zijn die wel het makkelijkst). Maar verder, als je elkaar leuk vindt, geen enkel probleem. Dat krampachtige gedoe altijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.
Of je nou Technische Natuurkunde doet of een wijvenstudie als Rechten, vrouwen kom je toch wel tegen. De TU-meisjes die ik ken hebben nu ook niet bepaald een wild seksleven omdat ze in de minderheid zijn.
Wat zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Floripas het volgende:
Door dat gedoe ziet niemand dat we 1337 zijn.
De bedrijfskundige master is nog steeds op machine niveau.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.
Je bent wel blij met de Dijkgraaf-connectie he. Ben je nu ook ineens populair bij de vrouwen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ten gevolge mijn gelijkenis met Robbert Dijkgraaf heeft men daar een onredelijke verwachtingspatroon van me.
Dit. En ik kots van mannen die 's avonds wel willen, maar zich dan 's ochtends helemaal verlegen in hoekjes zitten te verschuilen. Wees een vent, zeg. We hebben het over sex, niet over massamoord.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Lekker toch, ff met je projectmaatje neuken? Ik neuk ook vaak zat met directe collega's van de werkvloer, gaat prima. Je moet het natuurlijk wel een beetje managen en hem niet als een kip zonder kop overal in steken (en al helemaal niet in überlabiele dozen, al zijn die wel het makkelijkst). Maar verder, als je elkaar leuk vindt, geen enkel probleem. Dat krampachtige gedoe altijd.
Ja, ik heb wel begrip hoor dat het nu even op zich laat wachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.
Dat geeft niet. Ik kijk liever naar een goed eindresultaat. Na het gemier wordt het meestal beter. Het dient ergens voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef du_ke het volgende:
Wat een gemier over die fantopics zeg.
Hier wordt het niet echt duidelijker van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
LEET! Jezus! Ik ben een vrouw met een leven en zelfs ik weet wat fucking 1337 is!
Ben jij elitair?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
LEET! Jezus! Ik ben een vrouw met een leven en zelfs ik weet wat fucking 1337 is!
http://en.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier wordt het niet echt duidelijker van.
Hoezo "dus"? Ze gaat toch vrijwillig weg? Wat is de discussie dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In dit geval heb ik zo m'mn twijfelsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik kijk liever naar een goed eindresultaat. Na het gemier wordt het meestal beter. Het dient ergens voor.![]()
Tja eh, het zal wel enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leet
Nooit twijfelen Du_Ke.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dit geval heb ik zo m'mn twijfels.
Haha stali altijd present als er potentieel wat te rellen valt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoezo "dus"? Ze gaat toch vrijwillig weg? Wat is de discussie dan?
Oh dan is het gewoon een matig idee die fantopicsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nooit twijfelen Du_Ke.
Als het niet resultaatverbetering leidt dan doe je iets niet goed.![]()
Als ik sex heb doe ik het liever met vriendinnen van een vriendin van me.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit. En ik kots van mannen die 's avonds wel willen, maar zich dan 's ochtends helemaal verlegen in hoekjes zitten te verschuilen. Wees een vent, zeg. We hebben het over sex, niet over massamoord.
Nee dat vind ik een gebrekkige gevolgtrekking.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dan is het gewoon een matig idee die fantopics.
Ik ga hier niet met jou op in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoezo "dus"? Ze gaat toch vrijwillig weg? Wat is de discussie dan?
Pindakaas met nootjes... dat is goor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha stali altijd present als er potentieel wat te rellen valt.
Krijg ik dan van jou een PM? Hmmm... subtiele lekkert.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga hier niet met jou op in.![]()
Join the club. Wij als redders van deze wereld.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Fastmatti het volgende:
Zullen we dan gewoon maar een beta-fantopic openen![]()
Nee ik ga pitten en eet morgenochtend een lekkere boterham met pindakaas met stukjes noot.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Pindakaas met nootjes... dat is goor!
Wanna fight?.
Gebrekkig in jouw ogen logisch in de mijnequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee dat vind ik een gebrekkige gevolgtrekking.
OK. Ik bedoel het niet negatief hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Floripas het volgende:
Deze?
[..]
Nou, tsja, ja, ik denk het.
Ah het gefrustreerde rechtse jochie heeft het zwaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Fastmatti het volgende:
Kut-tt trouwens. Linkse ratjes hoeven geen naamtopics te krijgen![]()
Wat vind je dan logisch aan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gebrekkig in jouw ogen logisch in de mijne.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Fastmatti het volgende:
Kut-tt trouwens. Linkse ratjes hoeven geen naamtopics te krijgen![]()
Dat het gewoon gebrekkige topics zijn die geen lang leven zullen hebben in POL. Er komt toch maar gezeik van.quote:
Doe dat maar vooralquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Fastmatti het volgende:
Zullen we dan gewoon maar een beta-fantopic openen![]()
Ligt er een beetje aan. Als je de OP goed/integer schrijft en daarin discussiepunten aanbrengt over kwaliteiten en verdiensten van de betreffende persoon, dan kan daar best een leuke discussie uit ontstaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het gewoon gebrekkige topics zijn die geen lang leven zullen hebben in POL. Er komt toch maar gezeik van.
Nergens voor nodig, kom vanzelf weer een onnozele post van je tegen zodat ik weer een vraag kan stellen waar je het antwoord schuldig op blijftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ga mijn posts maar weer eens door om weer eens flink te gaan zuigen.
Dan is het 10 ipv 5 posts voor het overgaat op bashenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Als je de OP goed/integer schrijft en daarin discussiepunten aanbrengt over kwaliteiten en verdiensten van de betreffende persoon, dan kan daar best een leuke discussie uit ontstaan.
Gelukkig hebben we de posts van TomTancr3do.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef TomTancr3do het volgende:
Een armzalige boel. Tekenend voor het huidige FOK.
Wil meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik ga bieren. De groetjes. Hier valt toch geen drol meer te beleven.
Elke uitspraak die niet 'genuanceerd' is noem jij al bashenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het 10 ipv 5 posts voor het overgaat op bashen.
Ach je weet zelf ook dat het binnen no time over het uiterlijk zal gaan of er geschilden zal wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Elke uitspraak die niet genuanceerd is noem jij al bashen![]()
Nee, jij spit mijn postgeschiedenis echt niet door hoor. Als we het in de SC ergens niet over eens zijn dan schop je 9 van de 10 keer één of ander onbenullig topic omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, kom vanzelf weer een onnozele post van je tegen zodat ik weer een vraag kan stellen waar je het antwoord schuldig op blijft![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, jij spit mijn postgeschiedenis echt niet door hoor. Als we het in de SC ergens niet over eens zijn dan schop je 9 van de 10 keer één of ander onbenullig topic omhoog![]()
20 topics, dan is de reactie minstens twee dagen oud. Bovendien geef je hier gewoon toe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]Meen je dat? Ik schop echt zelden topics omhoog en kijk meestal niet verder dan de eerste 10-20 topics in m'n MyAt.
Kan er weinig aan doen dat mijn gevoel negen van de tien keer kloptquote:Denkt dat je gevoel het weer eens van de ratio wint.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf de donkerblauwe blauwe lijn is de Amerikaanse overheid gestopt met het publiceren van geldgroei-cijfers (M3-statistics). Sinds anderhalve jaar is de geldgroei bijna verdubbeld.
http://en.wikipedia.org/wiki/M1_monetary_aggregate#United_Statesquote:The Federal Reserve ceased publishing M3 statistics in March 2006, ostensibly because it costs a lot to collect the data but doesn't provide significantly useful information.[1] The other three money supply measures continue to be provided in detail.
In an effort to reverse this change, Congressman Ron Paul introduced the now expired H.R.4892[2] on March 7th, 2006, and subsequently sponsored H.R.2754[3][4] on June 15th, 2007 which has been referred to the House Committee on Financial Services.
Nadat ik een dramatische VvE-vergadering heb meegemaakt heb ik besloten dat sociale vaardigheden ontzettend, maar dan ook echt ontzettend overgewaardeerd zijn. God, wat een kutkneuzen. Hardop denken ten gehore van vijftien man. Nog even een samenvatting doen voor de hele groep omdat je jezelf zo graag hoort praten. Een 'expert' uitnodigen voor zijn visie en die dan links laten liggen, en als-ie wat zegt doodleuk zeggen 'joah, ik vind iets anders'.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij was toch van dat 'normatieve gedragskader'?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/actua/regio/amerikas/071009_chequote:Che, de eeuwige revolutionair
Een column van Wim Jansen
09-10-2007
We hadden er geen moeite mee op onze studentenkamers, eind jaren zestig, met de keuze van onze ideologische voorman. Marx was al door de mand gevallen wegens wereldwijd falend arbeiderszelfbestuur, Mao had het bloed van miljoenen slachtoffers van de culturele revolutie aan zijn handen. Ernesto 'Che' Guevara was een veilige held, een man die strijdend stierf voor zijn idealen.
T-shirt met Che Guevara Dat 'Che' moest je altijd tussen aanhalingstekens schrijven, waarom wisten wij toen ook niet maar je gold wel als erg dom als je dat vergat. 'Che' was de zuiverste aller studentenhelden. Op Cuba had hij met succes de slechteriken van dit corrupte eiland bevochten. Hij had, na de glorieuze overwinning aan de zijde van zijn strijdmakker Fidel Castro, van de macht kunnen gaan genieten. Maar hij zocht opnieuw het oerwoud op, om de revolutie te exporteren en de armen te bevrijden van hun juk. Dat hij daarbij al snel sneuvelde, verraden door de mensen die hij hoopte te bevrijden, versterkte alleen maar zijn heldendom.
Dromers
Hij was in Zuid-Amerika gedood, op 9 oktober 1967, aan de vooravond van massale studentenprotesten die zich vanuit Parijs via Amsterdam en Kopenhagen zouden verspreiden tot aan de Westkust van de Verenigde Staten. Terwijl de fundamentalisten druk doende waren met het gooien van stenen in de Franse hoofdstad en het bezetten van het Maagdenhuis in Nederland, beperkten de dromers in de studentenwereld hun verzet tot het ophangen van een affiche van 'Che' boven hun studentenbed. In gedachten waren ze bij het verzet, en bij de romantische held.
Ideologisch gezien ging die heldenverering niet zo diep. Het belangrijkste geschrift dat de heer Guevara had nagelaten was 'Boliviaans dagboek', een weinig heroïsch verslag van het geploeter in de Boliviaanse jungle: dagelijkse opsommingen van het aantal verwijderde teken uit de benen van zijn manschappen en geklaag over het onbegrip bij de plaatselijke bevolking.
Achterdocht
Dat was nog wel een moeilijk puntje, dat onbegrip bij de arme latinos. De succesvolle guerrillastrijder had bewust gekozen voor Bolivia, het allerarmste land in het hart van het continent, omdat daar de beste voedingsbodem voor een revolutie aanwezig zou zijn. Maar hij had zich totaal verkeken op de diepe culturele kloof die er gaapte tussen de straatarme en achterdochtige boerenbevolking - de campesinos - die nog buiten de geldeconomie leefde, en hemzelf, de intellectuele arts. Een arts die ook nog eens uit Argentinië kwam, het 'Duitsland van Latijns-Amerika'.
Er waren maar weinig Bolivianen die snapten wat voor goeds zo'n arrogante Argentijn hen kon brengen. De indiaanse bevolking had nog nooit wat goeds gezien van blanken. Niet van de Spaanse kolonisator die vijf eeuwen daarvoor het land van zijn goud en zilver kwamen beroven, evenmin van de (half)blanken die sinds de 'bevrijding' hun land vanuit de hoofdstad La Paz met harde hand bestuurden. Geen wonder dat op een kwade dag, 8 oktober 1967, een oplettende bewoner Che en zijn kameraden verraadde aan het leger. Een dag na zijn arrestatie werd de held standrechtelijk geëxecuteerd. Zijn dood was een verzetje voor de plaatselijke bevolking, meer niet.
Icoon
De laatste jaren is het affiche met het silhouet van de bebaarde guerrillastrijder met zijn baret weer volop terug in de Nederlandse studentenkamers. T-shirts met dezelfde beeltenis hangen te koop op markten van Hanoi en Quito - en vermoedelijk op elke kledingmarkt daar tussenin. Dus zo verwonderlijk was het niet dat mijn toen 18-jarige zoon een paar jaar geleden ineens met zo'n T-shirt aan het ontbijt verscheen.
Zorgelijker werd het toen hij kort daarop voorstelde om samen naar de bioscoop te gaan, naar 'Motorcycle Diaries', een film over de reis die Ernesto Guevara in 1952 per motorfiets had gemaakt en die aan de basis zou hebben gelegen van het revolutionaire rechtvaardigheidsgevoel van de jonge Argentijn. Een mooie film, dat moet gezegd, maar wat moet zo'n kind daarmee in de 21ste eeuw?
Het is nog te vroeg om te zeggen dat het wel goed is gekomen met de neiging tot revolutie bij de nieuwe generatie. Maar onlangs kwam de zoon terug van college, provocerend gekleed in een trui met ook al zo'n revolutionair silhouet. Niet dat van 'Che', dat was van verre wel te zien. Pas dichterbij werd duidelijk wie zijn nieuwe held was: op de trui prijkte onmiskenbaar het silhouet van Jan Peter Balkenende, premier en CDA-politicus te Nederland. Een beetje ouders pesten dus, afzetten tegen de gevestigde orde. Met Guevara of Balkenende, dat doet er niet toe.
Koud.quote:
Dat je hebt besloten dat je mensen die in het buitenland zijn gaan wonen, en centjes verdienen voor een andere overheid, wel door dat andere land kunnen worden beveiligd. Als ze weer hier woont zou Nederland nog best even voor haar kunnen zorgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is misschien mosterd na de maaltijd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de beveiliging van Ayaan niet stopgezet had mogen worden. Je hebt als overheid toch de plicht om al je staatsburgers zo goed mogelijk te beschermen. En omdat ze nu toevallig als hoge boom meer wind vangt is dat geen reden om die bescherming maar af te kappen.
Bovendien staat dit natuurlijk zeer kneuterig. Welk signaal geef je als Nederlandse overheid af?
En zorgt er voor dat buschauffeurs geen reet zien en dan opeens een noodstop moeten maken.quote:
Altijd leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En zorgt er voor dat buschauffeurs geen reet zien en dan opeens een noodstop moeten maken.![]()
Datzelfde signaal kan je van die neo-con denktank of de VS. zelf zeggen. Die denktank wilde haar blijkbaar eerst graag hebben, maar niet genoeg om haar te beveiligen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bovendien staat dit natuurlijk zeer kneuterig. Welk signaal geef je als Nederlandse overheid af?
O, en dat dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Datzelfde signaal kan je van die neo-con denktank of de VS. zelf zeggen. Die denktank wilde haar blijkbaar eerst graag hebben, maar niet genoeg om haar te beveiligen.
Het enige signaal wat Nederland (media, overheid, etc.) afgeven is dat we allejezus veel te veel aandacht geven aan een heel erg onbelangrijk persoon.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is misschien mosterd na de maaltijd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de beveiliging van Ayaan niet stopgezet had mogen worden. Je hebt als overheid toch de plicht om al je staatsburgers zo goed mogelijk te beschermen. En omdat ze nu toevallig als hoge boom meer wind vangt is dat geen reden om die bescherming maar af te kappen.
http://www.debeurs.nl/bin(...)s-geen-Thatcher.htmlquote:De toenmalige premier Margareth Thatcher maakte de hele wereld meteen na de doodsbedreigingen duidelijk dat Rushdie op haar steun kon rekenen. Wat een verschil met de Nederlandse premier Balkenende. Die vond het vooral gek dat Hirsi Ali was teruggekeerd naar Nederland toen haar beveiliging in Amerika stopte. Wat een verschil ook met minister Hirsch Ballin die vooral druk is om duidelijk te maken dat er nooit toezeggingen zijn gedaan aan Hirsi Ali.
Van deze regering geen vurig pleidooi voor de vrijheid van meningsuiting. En geen enkel woord van begrip voor Hirsi Ali. Tekenend was het antwoord van Hirsch Ballin na het debat van dinsdag op de vraag: Vindt u het erg dat Hirsi Ali nu geen structurele beveiliging heeft in het buitenland? Na enige tijd nadenken: ‘Wat bedoelt u met erg?’
ik bedoel dus de rode "actuele" topics. ik ga echt geen topics opzoeken omdat ik met jou een discussie heb gehad in de SCquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
20 topics, dan is de reactie minstens twee dagen oud. Bovendien geef je hier gewoon toe.
[..]
Tja jammer dat je je overtuiging nooit hard weet te makenquote:Kan er weinig aan doen dat mijn gevoel negen van de tien keer kloptOverigens gebruik ik buiten internet mijn gevoel alleen maar voor mezelf, omdat toch niemand me gelooft
![]()
Wat houdt je tegen om dat topic te maken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat er geen afscheidstopic is voor sigme. Had je toch op z'n minst van haar medemodjes verwacht.
Ook al stelt ze zo'n topic niet op prijs.
Ik vind het prima dat de beveiliging van AHA buiten nederland is stopgezet: nu is voor de hele wereld duidelijk wat een kneuterig kutlandje nederland eigenlijk is. Helemaal niet dat tolerante land van vrije drugs en andere leuke dingen; holland is het land van WIlders en AHA.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Enne...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat de beveiliging van AHA buiten nederland is stopgezet: nu is voor de hele wereld duidelijk wat een kneuterig kutlandje nederland eigenlijk is. Helemaal niet dat tolerante land van vrije drugs en andere leuke dingen; holland is het land van WIlders en AHA.![]()
Ze is niet onbelangrijk. Ook niet heel belangrijk, maar het is in mijn optiek niet gek om haar ook in het buitenland te beveiligen. Het is raar dat wanneer je zegt dat je terrorisme serieus neemt, mensen die daar tegen van leer trekken niet wilt beschermen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Datzelfde signaal kan je van die neo-con denktank of de VS. zelf zeggen. Die denktank wilde haar blijkbaar eerst graag hebben, maar niet genoeg om haar te beveiligen.
Het enige signaal wat Nederland (media, overheid, etc.) afgeven is dat we allejezus veel te veel aandacht geven aan een heel erg onbelangrijk persoon.
Volgens mij is terrorismebescherming er alleen voor statussymbolen van de overheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze is niet onbelangrijk. Ook niet heel belangrijk, maar het is in mijn optiek niet gek om haar ook in het buitenland te beveiligen. Het is raar dat wanneer je zegt dat je terrorisme serieus neemt, mensen die daar tegen van leer trekken niet wilt beschermen.
Dat JP geen stijve van haar krijgt....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij is terrorismebescherming er alleen voor statussymbolen van de overheid.
Wie neemt terrorisme serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze is niet onbelangrijk. Ook niet heel belangrijk, maar het is in mijn optiek niet gek om haar ook in het buitenland te beveiligen. Het is raar dat wanneer je zegt dat je terrorisme serieus neemt, mensen die daar tegen van leer trekken niet wilt beschermen.
Ik had de hoop dat Rock het toch zou doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om dat topic te maken?
Jij hebt toch niks te doen op je werk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat Rock het toch zou doen.
Toevallig wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks te doen op je werk.
Ga jij eens een topic maken ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Rock, moet jij niet naar die kloontjes kijken?
Dan moet je alle POL users opnoemen, dat is natuurlijk iets te gek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had een opsporingsverzocht topic gemaakt voor kloontjes. Maar dat mocht blijkbaar niet.![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je alle POL users opnoemen, dat is natuurlijk iets te gek.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:
Dan moet je alle POL users opnoemen, dat is natuurlijk iets te gek.
Zwambtenaar en SCH.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij nu af van wie ik eigenlijk een kloon ben![]()
Jij trouwens ook niet. Je roept gewoon wat politiek corrects en dus is het waarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:36 schreef du_ke het volgende:
Tja jammer dat je je overtuiging nooit hard weet te maken![]()
Bij Zwamtenaar kan ik me nog iets voor stellen. Maar SCHquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zwambtenaar Floris.exe FuifDuif en SCH.
Waarna jij het ontkracht met 'laffe socialistische uitzuigers, complot,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jij trouwens ook niet. Je roept gewoon wat politiek corrects en dus is het waar![]()
Uiteraard is het dan waarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jij trouwens ook niet. Je roept gewoon wat politiek corrects en dus is het waar![]()
De snelle morele verontwaardiging en de pogingen tot relnichtgedrag maken het overduidelijk, kloonquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij Zwamtenaar kan ik me nog iets voor stellen. Maar SCH![]()
Zonder rel geen discussiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
De snelle morele verontwaardiging en de pogingen tot relnichtgedrag maken het overduidelijk, kloon.
Wilde je 'm ongelijk geven dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zonder rel geen discussie![]()
Maaruh: ik zei gisteren iets over je vermogen tot gevolgtrekkingen![]()
Oh ik kan erg goed gevolgtrekken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zonder rel geen discussie![]()
Maaruh: ik zei gisteren iets over je vermogen tot gevolgtrekkingen![]()
Doe datquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef Fastmatti het volgende:
Als ik weer eens tijd heb, zal ik jouw exteem-linkse praatjes eens ontkrachten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, du_ke komt in ieder geval verder dan 'die linkse ratten'.
Laffe socialistische langharige werkschuwe onwelriekende drugsgebruikende bierdrinkende overlastveroorzakende ongeletterde uitzuigers.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Monidique het volgende:
Waarna jij het ontkracht met 'laffe socialistische uitzuigers, complot,'.
My perfect girl.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laffe socialistische langharige werkschuwe onwelriekende drugsgebruikende bierdrinkende overlastveroorzakende ongeletterde uitzuigers.![]()
Als iets politiek gezien correct is wat is er dan niet waar aan?quote:
Grappenmaker.quote:![]()
Omdat politiek correct uitspraken de norm zijn, maar dat maakt ze nog niet correct.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als iets politiek gezien correct is wat is er dan niet waar aan?
Ah ik zie het al, de achtergrond van de gemiddelde libertarier hier op fok.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laffe socialistische langharige werkschuwe onwelriekende drugsgebruikende bierdrinkende overlastveroorzakende ongeletterde uitzuigers.![]()
Eensquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom zijn mijn uitspraken dan ook niet enkel politiek maar ook gewoon correctquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat politiek correct uitspraken de norm zijn, maar dat maakt ze nog niet correct.
Je schudt ze er zo uit, hè? Wanneer is een uitspraak de norm en dát maakt 'm politiek-correct?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat politiek correct uitspraken de norm zijn, maar dat maakt ze nog niet correct.
PM aub.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Rock, moet jij niet naar die kloontjes kijken?
Hoge bomen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid, Rock. Liberalen als zij hebben normaal gesproken de twee woorden eigen verantwoordelijkheid op hun puntje van hun tong als het om sociaal zwakkeren gaat...... Maar owee als het over hun zelf gaat, dan moet de overheid weer overal voor in de bres springen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Google is de grootste vriend van de nerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef Monidique het volgende:
Hé nerds, ik heb nu dus zo'n ATI X1650SE 512Mb, wat is nou een betere videokaart?
Neucken? (Zou Sidekick zeggen)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Is dit een nieuw soort versiertruc?
Jaja, zou Sidekick zeggen. Watje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Neucken? (Zou Sidekick zeggen)
Een groenequote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef Monidique het volgende:
Hé nerds, ik heb nu dus zo'n ATI X1650SE 512Mb, wat is nou een betere videokaart?
Alle andere.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef Monidique het volgende:
http://assembly.coe.int/M(...)xt/ta07/ERES1580.htmquote:10. Climate scepticism claims to be based on scientific rigour. In actual fact the methods employed by sceptics are of three types: purely dogmatic assertions; distorted use of scientific quotations, sometimes illustrated with magnificent photographs; and backing from more or less well-known scientists, most of whom are not specialists in these matters. By these means sceptics seek to appeal to non-specialists and sow doubt and confusion in their minds.
1 eentje die sneller isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef Monidique het volgende:
Rrrrrrrrrrratten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oei, ben niet echt meer op de hoogte. Je hebt toch van die benchmarksites?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef Monidique het volgende:
Als iemand voor wat hij zegt in elkaar getimmerd wordt moet je altijd raar opkijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik iedereen door beledigingen op de kast jaag, dan moet ik niet raar van opkijken dat je een keer in elkaar wordt getimmerd.
Inderdaad. Hoe krijgt 'ie het neergetypt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als iemand voor wat hij zegt in elkaar getimmerd wordt moet je altijd raar opkijken.
Is goed swa.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ga de bechmarkpark ff cheken.
Dat is toch niet normaal, het normaal vinden dat mensen geweld tegen woorden gebruiken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als iemand voor wat hij zegt in elkaar getimmerd wordt moet je altijd raar opkijken.
Zolang je maar de groene kiestquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ga de bechmarkpark ff cheken.
Dus als een stel nichten een hoop overlast geven doordat ze op een homoontmoetingsplaats 'aanwezig zijn' dan moeten ze niet gek op kijken dat ze in elkaar getimmerd worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik iedereen door beledigingen op de kast jaag, dan moet ik niet raar van opkijken dat je een keer in elkaar wordt getimmerd.
Ik heb, wat ik wil.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je maar de groene kiest.
Maar je had toch een laptop?
Ben jij niet toevallig een McCarthykloonquote:
Moeilijk uit je hoofd te krijgen hè.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij schjaaaaaait aan ze.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben jij niet toevallig een McCarthykloon?
Zoals ik al gezegd heb. Als ik tijd heb zal ik je eens op die uitspraken wijzen. Ik heb pas vanaf begin november tijdquote:Maar goed ik ben verdomde benieuwd naar extreem linkse uitspraken van mezelf.
Doe geen moeite, kerel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zoals ik al gezegd heb. Als ik tijd heb zal ik je eens op die uitspraken wijzen. Ik heb pas vanaf begin november tijd
Prima ik zie ze graag verschijnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zoals ik al gezegd heb. Als ik tijd heb zal ik je eens op die uitspraken wijzen. Ik heb pas vanaf begin november tijd
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:45 schreef Elseetje het volgende:
Dat is toch niet normaal, het normaal vinden dat mensen geweld tegen woorden gebruiken?
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben wel benieuwd naar Du_ke's extreem-linkse uitspraken.
Twee meisjes in dezelfde ruimte worden toch tegelijk ongesteld?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tering he, stelletje kleuters. Stel je beide niet zo aan. (Du_Ke en Fastmatti)
Tip: er is hier een digi hoek op dit forum. Werkt perfect.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt dan, uhm, Ati 1950?
Ja, nou ja...wat een gezeik hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben wel benieuwd naar Du_ke's extreem-linkse uitspraken.
Moet ik me dan zomaar extreem links laten noemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tering he, stelletje kleuters. Stel je beide niet zo aan. (Du_Ke en Fastmatti)
Tip: O.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tip: er is hier een digi hoek op dit forum. Werkt perfect.
Voor sommigen is dat een compliment.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet ik me dan zomaar extreem links laten noemen?
http://www.hardware.info/(...)wgroup/Videokaarten/quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt dan, uhm, Ati 1950?
ZIt wat inquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat een compliment.
Wat is dat toch met die Freudiaanse vertypingen de laatste tijd?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
www.tomshardware.com
Daar zijn hele lijsten met vergeiljkingen te vinden.
http://www.hardware.info/(...)R2_wederom_onderuit/quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef Monidique het volgende:
Vooralsnog is de videokaart wel oké. Wel 2Gb RAM erbij kopen.
Tom's hardware is ook al twijfelachtigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Freudiaanse vertypingen de laatste tijd?
Hee, stil is fundamentalist.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:07 schreef du_ke het volgende:
Moet ik me dan zomaar extreem links laten noemen?
Dat is ook een mooie boelquote:AMSTERDAM - Een meerderheid van de Tweede Kamer ziet niets meer in burgemeestersreferenda. Volgens hen toont de mislukking woensdag van het burgemeestersreferendum in Utrecht aan dat het geen goede methode is.
Alleen de manier waarop of ook gewoon het principe van een burgermeestersverkiezing?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef Gabry het volgende:
Waar ik woon schijnen maar 17 mensen te hebben gestemd. Maar ik woon dan ook in een rechts bolwerk waar iedereen de manier waarop het referendum werd uitgevoerd helemaal belachelijk vond.
Vooral de manier waarop.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen de manier waarop of ook gewoon het principe van een burgermeestersverkiezing?
Probleem is dat je dan met twee rondes zou moeten werken, want de absolute meerderheid zal niet snel gehaald worden als er keuze is uit meer dan 3 kandidaten. Daarmee zorg je ervoor dat je de verkiezingen vrij ingewikkeld maakt en veel waarde geeft voor een functie waar de politieke lading beperkt van is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie boel. Je zet twee kopieën naast elkaar en zegt tegen de burger: kies maar. En als men dan denkt "waarom zou ik hier tussen kiezen, ik heb niks met die twee" maak je er uit op dat men het principe van kiezen niet werkbaar vindt. Dat zul je in ieder geval eerst even moeten onderzoeken lijkt me. Laat gewoon de verkiezingen vrij: iedereen meedoen....gegarandeerd hoge opkomst.
Het wordt nu weer ouderwets baantjes schuiven.
Ah ok, ik heb zelf mer bezwaar tegen het referendum opzich.quote:
Het kan ook best in 1 ronde.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan met twee rondes zou moeten werken, want de absolute meerderheid zal niet snel gehaald worden als er keuze is uit meer dan 3 kandidaten. Daarmee zorg je ervoor dat je de verkiezingen vrij ingewikkeld maakt en veel waarde geeft voor een functie waar de politieke lading beperkt van is.
Wat is er ingewikkeld aan twee rondes? Het lukte bij de PvdA toch in een ronde bij 7 kandidaten?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan met twee rondes zou moeten werken, want de absolute meerderheid zal niet snel gehaald worden als er keuze is uit meer dan 3 kandidaten. Daarmee zorg je ervoor dat je de verkiezingen vrij ingewikkeld maakt en veel waarde geeft voor een functie waar de politieke lading beperkt van is.
Dat verbaast me niets, aangezien ik voor ben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb zelf mer bezwaar tegen het referendum opzich.
Het referendum, of een burgemeestersreferendum?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb zelf mer bezwaar tegen het referendum opzich.
Beide in de meeste gevallen. Burgermeestersbenoemingen vind ik ook wel prima.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het referendum, of een burgemeestersreferendum?
Waarom tegen het referendum in het algemeen? Zoals bijvoorbeeld over de Europese Grondwet?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beide in de meeste gevallen. Burgermeestersbenoemingen vind ik ook wel prima.
Mag im jouw post quoten als de wilders-aanhangers op dit forum weer eens huilie doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoge bomen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid, Rock. Liberalen als zij hebben normaal gesproken de twee woorden eigen verantwoordelijkheid op hun puntje van hun tong als het om sociaal zwakkeren gaat...... Maar owee als het over hun zelf gaat, dan moet de overheid weer overal voor in de bres springen.
Ze is zelf verantwoordelijk voor haar (on)veiligheid. Als ik iedereen door beledigingen op de kast jaag, dan moet ik niet raar van opkijken dat je een keer in elkaar wordt getimmerd. Daarnaast is het niet reeel om van de overheid te verlangen om haar burgers tot aan hun dood in een ander land te beveiligen. Als was het maar dat het land waar ze verblijft daar zelf verantwoordelijk voor is. Ook haar huidige werkgever mag zijn verantwoordelijkheid laten gelden, ipv de Nederlandse belastingbetaler.
We kiezen niet voor niets een parlement.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom tegen het referendum in het algemeen? Zoals bijvoorbeeld over de Europese Grondwet?
Ik had wat meer antwoord verwacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
We kiezen niet voor niets een parlement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |