abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53847937
Geblaat en ander zinloos geneuzel.
pi_53847992
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....

Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
Klopt je moet gewoon combineren. Wat Eurlings nu wil is opzich lapwerk maar wel nuttig.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53848090
Sigme is geen mod meer.

Sigme stopt op POL

[ Bericht 34% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 10-10-2007 21:13:02 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:08:25 #4
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53848098
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:02 schreef Floripas het volgende:
White & Nerdy
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53848152
Bedtijd.

Ik zie morgen wel of er nog een rel is gekomen over sigme haar aftreden.
pi_53848167
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
Bedtijd.

Ik zie morgen wel of er nog een rel is gekomen over sigme haar aftreden.
Waarom een rel?
pi_53848185
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Sigme is geen mod meer.

Sigme stopt op POL
Joh.
pi_53848190
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53848232
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komt .
pi_53848237
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Joh.
Ja joh.
pi_53848241
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Gabry het volgende:

[..]

En terecht!
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:14:10 #12
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53848302
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ga jij nou maar weer god uithangen met je geneeskunde studie.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_53848312
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
Aanvulling op TT
pi_53848316
Dat evolutiegezeur van Autodidact. Liep ik in de boekenwinkel, om de nodige benodigdheden te kopen, zie ik een boek, Darwins gevaarlijke idee, voor vijftien euro, dus koop ik 'm maar, hè...
pi_53848326
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
. Ach het zal allemaal wel.
pi_53848341
Bij Geneeskunde moet ik altijd denken aan die verwijfde gasten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53848366
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

. Ach het zal allemaal wel.
Dat wordt oppassen Du_Ke. Straks krijg je een virtueel een TBS maatregel opgelegd.
pi_53848395
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komt .
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53848397
Wie wordt de nieuwe mod trouwens?

Elseetje?
pi_53848439
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat wordt oppassen Du_Ke. Straks krijg je een virtueel een TBS maatregel opgelegd.
Ja en dan ?
pi_53848465
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Bij Geneeskunde moet ik altijd denken aan die verwijfde gasten.
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.
pi_53848468
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.
Tja dat soort drollen heb je overal natuurlijk. Als ze de kwaliteit niet hebben donderen ze er vanzelf uit hoor.
pi_53848474
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
Dat evolutiegezeur van Autodidact. Liep ik in de boekenwinkel, om de nodige benodigdheden te kopen, zie ik een boek, Darwins gevaarlijke idee, voor vijftien euro, dus koop ik 'm maar, hè...
Hmm, Dennett. Beloof me dat als je hem uit hebt, je weer teruggaat voor De betovering van het geloof (slecht vertaalde titel trouwens).
pi_53848480
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:

Elseetje?
Monidique.
pi_53848486
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:

Elseetje?
Zakjapannertje zou wel een goede zijn trouwens.
pi_53848494
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja en dan ?
Anti-zuigbehandeling
pi_53848496
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.
Tja rechtenstudenten zullen wel niet de beschikking hebben over al die verdovende middelen .
pi_53848509
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hmm, Dennett. Beloof me dat als je hem uit hebt, je weer teruggaat voor De betovering van het geloof.
Ik beloof niets, . Dat kan ik gewoon niet doen met mijn nulmotivatie. Sowieso, zal via de internets moeten gaan dan.
pi_53848558
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zakjapannertje zou wel een goede zijn trouwens.
Hij is geschikt. Alleen al om de reden dat hij voor mij niet opvalt. Users die niet opvallen lijken mij de beste kandidaten voor de job.

Maar het is en blijft een grafjob.
pi_53848568
Weer een teenage gunman...
pi_53848590
Het is tijd voor de comeback van sidekick.
pi_53848608
Smakeloos off-topic: 'Jackson laat oppasmeisje met kanker stikken' Ook een onvriendelijke manier om iemand van het leven te beroven.
pi_53848609
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij is geschikt. Alleen al om de reden dat hij voor mij niet opvalt. Users die niet opvallen lijken mij de beste kandidaten voor de job.

Maar het is en blijft een grafjob.
Users die zelf steeds een punt willen maken worden nooit goede mods. Daarom is sigme mislukt, en doet Rock het heel aardig.
pi_53848668
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Users die zelf steeds een punt willen maken worden nooit goede mods. Daarom is sigme mislukt, en doet Rock het heel aardig.
Rock doet het prima, ja. Over Mutant heb ik ook geen klagen.

Sigme is denk ik m.n afgeknapt op haar houding.

Opzicht denk ik dat iemand met een sterke mening het in principe ook moet kunnen, maar idd lastiger.

Iemand die inhoudelijk sterk is kan processen zoals hier op een forum in beginsel ook goed managen, niet?
pi_53848669
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Op Paviljoen 3?
pi_53848752
Het wordt tijd dat Danny een paar pepers in het forum douwt.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:33:05 #37
Stranger than fiction
pi_53848815
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Sukkels heb je op elke opleiding. En tjah HBO.... Misschien komt ie er wel na 30 jaar...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:35:30 #38
Stranger than fiction
pi_53848886
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hoe kom je daar zo bij? Meer dan 50% van de rechtenstudenten zijn wijf.
pi_53848939
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.
pi_53848945
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Rock doet het prima, ja. Over Mutant heb ik ook geen klagen.

Sigme is denk ik m.n afgeknapt op haar houding.

Opzicht denk ik dat iemand met een sterke mening het in principe ook moet kunnen, maar idd lastiger.

Iemand die inhoudelijk sterk is kan processen zoals hier op een forum in beginsel ook goed managen, niet?
Ik weet niet of dit de plaats is voor een mods-recensie, maar je zult je sterke mening moeten laten varen wil je een capabele mod zijn. Iemand die als sigme constant haar duidelijke mening wil geven, werkt nogal intimiderend en irriterend.

Daarnaast moet je je op de vlakte houden en braaf blaffen naar irritante users, dus voor mij zou het niet bepaald zijn weggelegd, naast dat ik er de tijd niet in wil steken. Ik vind zakjapannertje wel passen in het rijtje Chewie-EW.
pi_53849080
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Hou het dan ook bij de mannen. Nu maak je er een vergelijking van in de trant: modeontwerpers zijn homo's, maar he, meer dan de helft is vrouw.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:43:43 #42
Stranger than fiction
pi_53849143
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.
Een van exxen, nogal labiel en depressief overigens ( ), deed zeer bevlogen rechten. Er zijn in mijn ogen genoeg rechtensstudenten die het met overtuiging doen. Daarnaast natuurlijk ook een hoop besluitelozen, omdat het zo lekker 'breed' is...
pi_53849195
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Toen ik het deed ben ik er in ieder geval gigantisch op afgeknapt. Ik verwachtte geïnteresseerde mensen, maar het merendeel deed Rechten omdat het zo makkelijk te combineren viel met een bijbaan en ze er weinig tijd aan kwijt waren.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:45:24 #44
Stranger than fiction
pi_53849203
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hou het dan ook bij de mannen. Nu maak je er een vergelijking van in de trant: modeontwerpers zijn homo's, maar he, meer dan de helft is vrouw.
Waar ik op doelde is dat deze studenten door het veelvuldig contact met vrouwen toch bepaalde sociale vaardigheden zullen opdoen waardoor het incidenteel seksen tot de mogelijkheden behoort.
pi_53849252
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit de plaats is voor een mods-recensie,
Mwoah ik wil het maar niet persoonlijk maken. Ik heb wel een duidelijke mening waarom ik Sigme niet geschikt vond. Laat ik het daarom spreken in algemene termen.
quote:
Maar je zult je sterke mening moeten laten varen wil je een capabele mod zijn. Iemand die als sigme constant haar duidelijke mening wil geven, werkt nogal intimiderend en irriterend.
Ik denk dat het een beetje persoonlijk is, Zwaardvisch. Ik moet je zeggen dat hij mij niet zo stoorde als ze in een discussie met een sterkte mening op de proppen kwam. Ik zag haar in die rol niet anders dan iemand op zwart.

Dus een mod beoordeel ik slechts op "arbitrage". Dus modbeslissingen ansich. Dat hij/zij consequent, zoveel mogelijk objectief, eerlijk,discreet en integer is. En bovenal mensen niet ontmoedigd door "vage" en controversiële en inconsequente beslissingen. Users een kans geeft om een topic tot een succes te maken.
quote:
Daarnaast moet je je op de vlakte houden en braaf blaffen naar irritante users, dus voor mij zou het niet bepaald zijn weggelegd, naast dat ik er de tijd niet in wil steken. Ik vind zakjapannertje wel passen in het rijtje Chewie-EW.
Tja, de rol van politie-agent moet je inderdaad liggen. Chewie, EWK deden het erg goed. Maar ook Sidekick kon mij prima bekoren.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:47:32 #46
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53849269
Persoonlijk vind ik dat sommige users gewoon te veel en onterecht huilen over mods, alsof het een sport is.
pi_53849428
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Waar ik op doelde is dat deze studenten door het veelvuldig contact met vrouwen toch bepaalde sociale vaardigheden zullen opdoen waardoor het incidenteel seksen tot de mogelijkheden behoort.
Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.

Of je nou Technische Natuurkunde doet of een wijvenstudie als Rechten, vrouwen kom je toch wel tegen. De TU-meisjes die ik ken hebben nu ook niet bepaald een wild seksleven omdat ze in de minderheid zijn.
pi_53849457
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
Persoonlijk vind ik dat sommige users gewoon te veel en onterecht huilen over mods, alsof het een sport is.
Het moet natuurlijk geen sport zijn. Ik voel mij niet aangesproken, dit even voor de goede orde. Tevaak was de laatste tijd wel een reden om de modbeslissing ter discussie te stellen.

Recentelijk nog het gedoe over die fantopics. Vergeet niet dat mensen moeite doen om topics aan te leveren. Dat is wel de brandstof van een forum. Buitengewoon frustreren als een overijverige mod ze de nek omdraait.

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 10-10-2007 21:59:04 ]
pi_53849500
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
Dat blijf je houden zolang de mods van boven af worden aangeleverd.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:55:39 #50
Stranger than fiction
pi_53849541
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:56:32 #51
Stranger than fiction
pi_53849566
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Er zal altijd iemand gepikeerd zijn omdat hij/zij het niet eens is met de gekozene.
pi_53849612
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik beloof niets, . Dat kan ik gewoon niet doen met mijn nulmotivatie. Sowieso, zal via de internets moeten gaan dan.
Dan niet hè. Hij is mijn favoriete levende filosoof, maar daar heb jij zeker sjchaaaaait aan.
pi_53849618
Portal [14.gif]
pi_53849630
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Toen ik het deed ben ik er in ieder geval gigantisch op afgeknapt. Ik verwachtte geïnteresseerde mensen, maar het merendeel deed Rechten omdat het zo makkelijk te combineren viel met een bijbaan en ze er weinig tijd aan kwijt waren.
Dat klopt ook met mijn beeld. De studie is relatief makkelijk te noemen.

Toch begrijp ik eigenlijk niet zo goed dat jij met gymnasium (beta) aanvankelijk op die studie bent terechtkomen. Maar gelukkig heb je wel tijdig een serieuze studie bij de kop gepakt.
pi_53849644
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat blijf je altijd houden. Mods die van onderaf komen krijgen ook commentaar.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:58:39 #56
Stranger than fiction
pi_53849647
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.

Of je nou Technische Natuurkunde doet of een wijvenstudie als Rechten, vrouwen kom je toch wel tegen. De TU-meisjes die ik ken hebben nu ook niet bepaald een wild seksleven omdat ze in de minderheid zijn.
Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.

Bovendien oefen je je sociale vaardigheden en die kunnen je verder helpen in de kroeg.
pi_53849699
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.

Bovendien oefen je je sociale vaardigheden en die kunnen je verder helpen in de kroeg.
Zeg het eens, Dr. Phil.
pi_53849725
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat blijf je altijd houden. Mods die van onderaf komen krijgen ook commentaar.
Die krijgen ook commentaar. Neemt niet weg dat een door de users aangewezen mod misschien toch op wat meer draagvlak kunnen rekenen?
pi_53849747
Het is sinds de invoering van de nieuwe layout en banners(!!) ontzettend klote met de snelheid.
pi_53849768
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die krijgen ook commentaar. Neemt niet weg dat een door de users aangewezen mod misschien toch op wat meer draagvlak kunnen rekenen?
In theorie misschien, de praktijk wijst toch anders uit. Als je iemand kiest zal een deel van de kiezers toch de voorkeur houden voor een andere kandidaat en daarom extra kritisch zijn op de gekozene.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:03:59 #61
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53849789
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
De Wedergekeerde is er weer.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_53849897
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

In theorie misschien, de praktijk wijst toch anders uit. Als je iemand kiest zal een deel van de kiezers toch de voorkeur houden voor een andere kandidaat en daarom extra kritisch zijn op de gekozene.
Dat is waar. Maar ja, je kan als gekozene het nooit voor iedereen goed doen. Dat is een utopie. Je weet dat je als mod begint, dat je genoeg te verduren krijgt.

Een saaie debater zal de minste weerstand oproepen in een brede laag . Een daarmee de meest kansrijke schat ik zo in.
pi_53849920
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De Wedergekeerde is er weer.
Jij hebt er wel zin in?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:09:56 #64
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53850002
quote:

[..]

Misschien moet je er eens een boek over schrijven.
pi_53850026
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat klopt ook met mijn beeld. De studie is relatief makkelijk te noemen.

Toch begrijp ik eigenlijk niet zo goed dat jij met gymnasium (beta) aanvankelijk op die studie bent terechtkomen. Maar gelukkig heb je wel tijdig een serieuze studie bij de kop gepakt.
Ik wilde Rechten combineren met Geneeskunde omdat ik iets bestuurlijks wilde doen binnen de geneeskunde. Maar de Geneeskunde-opleiding in Rotterdam is ronduit kut, en uiteindelijk trok Rechten me totaal niet. Dus na de p te hebben binnegekopt, ben ik naar Amsterdam gegaan.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:11:13 #66
Stranger than fiction
pi_53850058
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk geen sport zijn. Ik voel mij niet aangesproken, dit even voor de goede orde. Tevaak was de laatste tijd wel een reden om de modbeslissing ter discussie te stellen.

Recentelijk nog het gedoe over die fantopics. Vergeet niet dat mensen moeite doen om topics aan te leveren. Dat is wel de brandstof van een forum. Buitengewoon frustreren als een overijverige mod ze de nek omdraait.
Ging het om je Donner topic? De Vogelaartopics zijn gemerged en open.
pi_53850134
Ik moet zeggen dat ik ook ziek word van al die fantopics. Het zal best een hoop werk zijn om zo'n topic op het net te rammen, maar uiteindelijk leveren ze niet bepaald voer voor discussie en resulteren ze vooral in ordinair gescheld.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:14:25 #68
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53850179
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, en je wilt niet weten waar ik terechtgekomen ben.
pi_53850193
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dan niet hè. Hij is mijn favoriete levende filosoof, maar daar heb jij zeker sjchaaaaait aan.
Filosofen moeten zich niet bemoeien met de evolutietheorie. Lees dan Dawkins of Gould.
pi_53850253
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Je had beter Natuurkunde kunnen studeren als je filosofisch ingesteld bent.

Wellicht had je dan later nog een inkomen gehad ook.
pi_53850262
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Filosofen moeten zich niet bemoeien met de evolutietheorie. Lees dan Dawkins of Gould.
Define "bemoeien". Hij gebruikt het meer als metafoor.
pi_53850265
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ging het om je Donner topic? De Vogelaartopics zijn gemerged en open.
Dat Donner topic was voor mij inderdaad de aanleiding, ja. Ik heb gezien dat de Vogelaartopic in de gemerged vorm is heropend.

Is er al meer duidelijkheid over het beleid rond fantopics?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:17:28 #73
Stranger than fiction
pi_53850275
quote:

[..]

Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:18:46 #74
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53850320
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Gabry het volgende:

[..]

Correctie: iedereen mag zichzelf belachelijk maken.
pi_53850323
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.
Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.
pi_53850341
quote:

[..]

Mwoah: gokje iets sociaal juridisch?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:19:42 #77
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53850352
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Tsja, mijn studie bestaat voor de helft uit gesjeesde beta's, die overigens aanmerkelijk beter presteren dan de 'reguliere' studenten.
pi_53850402
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.
Vroegah toen hij begon deed men nog niet aan masters .
pi_53850429
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef Reya het volgende:

[..]

Tsja, mijn studie bestaat voor de helft uit gesjeesde beta's, die overigens aanmerkelijk beter presteren dan de 'reguliere' studenten.
Jah. Ze zijn slimmer die beta's .
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:23:39 #80
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53850477
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je had beter Natuurkunde kunnen studeren als je filosofisch ingesteld bent.

Wellicht had je dan later nog een inkomen gehad ook.
Ten gevolge mijn gelijkenis met Robbert Dijkgraaf heeft men daar een onredelijke verwachtingspatroon van me.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:23:49 #81
Stranger than fiction
pi_53850480
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat Donner topic was voor mij inderdaad de aanleiding, ja. Ik heb gezien dat de Vogelaartopic in de gemerged vorm is heropend.

Is er al meer duidelijkheid over het beleid rond fantopics?
Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:25:05 #82
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53850528
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.
Je lekt uit +
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:25:29 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53850563
Wat een gemier over die fantopics zeg .
pi_53850630
quote:

[..]

Lekker toch, ff met je projectmaatje neuken? Ik neuk ook vaak zat met directe collega's van de werkvloer, gaat prima. Je moet het natuurlijk wel een beetje managen en hem niet als een kip zonder kop overal in steken (en al helemaal niet in überlabiele dozen, al zijn die wel het makkelijkst). Maar verder, als je elkaar leuk vindt, geen enkel probleem. Dat krampachtige gedoe altijd.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53850645
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Floripas het volgende:
Door dat gedoe ziet niemand dat we 1337 zijn.
Wat zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:28:04 #87
Stranger than fiction
pi_53850653
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De bedrijfskundige master is nog steeds op machine niveau.

Ik vond het inrichten van het productiesysteem interessanter. Wat overigens nog steeds een behoorlijke technische variant van bedrijfskunde is.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:28:33 #88
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53850670
Nog honderd jaar voor Constantinopel.
pi_53850685
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Reya het volgende:

[..]

Ten gevolge mijn gelijkenis met Robbert Dijkgraaf heeft men daar een onredelijke verwachtingspatroon van me.
Je bent wel blij met de Dijkgraaf-connectie he. Ben je nu ook ineens populair bij de vrouwen?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:29:13 #90
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53850700
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Lekker toch, ff met je projectmaatje neuken? Ik neuk ook vaak zat met directe collega's van de werkvloer, gaat prima. Je moet het natuurlijk wel een beetje managen en hem niet als een kip zonder kop overal in steken (en al helemaal niet in überlabiele dozen, al zijn die wel het makkelijkst). Maar verder, als je elkaar leuk vindt, geen enkel probleem. Dat krampachtige gedoe altijd.
Dit. En ik kots van mannen die 's avonds wel willen, maar zich dan 's ochtends helemaal verlegen in hoekjes zitten te verschuilen. Wees een vent, zeg. We hebben het over sex, niet over massamoord.
pi_53850701
quote:

[..]

Ja, ik heb wel begrip hoor dat het nu even op zich laat wachten.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:30:26 #92
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53850740
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat zijn?
LEET! Jezus! Ik ben een vrouw met een leven en zelfs ik weet wat fucking 1337 is!
pi_53850750
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef du_ke het volgende:
Wat een gemier over die fantopics zeg .
Dat geeft niet. Ik kijk liever naar een goed eindresultaat. Na het gemier wordt het meestal beter. Het dient ergens voor.
pi_53850778
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Reya het volgende:

[..]

Je lekt uit +
Niet zeuren jij.
pi_53850811
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

LEET! Jezus! Ik ben een vrouw met een leven en zelfs ik weet wat fucking 1337 is!
Hier wordt het niet echt duidelijker van.
pi_53850859
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ben jij elitair?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:35:11 #97
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53850889
quote:

[..]

Hoezo "dus"? Ze gaat toch vrijwillig weg? Wat is de discussie dan?
pi_53850890
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat geeft niet. Ik kijk liever naar een goed eindresultaat. Na het gemier wordt het meestal beter. Het dient ergens voor.
In dit geval heb ik zo m'mn twijfels .
pi_53850922
quote:
Tja eh, het zal wel enzo.
pi_53850947
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

In dit geval heb ik zo m'mn twijfels .
Nooit twijfelen Du_Ke.

Als het niet resultaatverbetering leidt dan doe je iets niet goed.
pi_53850961
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Haha stali altijd present als er potentieel wat te rellen valt.
pi_53850991
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nooit twijfelen Du_Ke.

Als het niet resultaatverbetering leidt dan doe je iets niet goed.
Oh dan is het gewoon een matig idee die fantopics .
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:38:49 #104
Stranger than fiction
pi_53851007
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dit. En ik kots van mannen die 's avonds wel willen, maar zich dan 's ochtends helemaal verlegen in hoekjes zitten te verschuilen. Wees een vent, zeg. We hebben het over sex, niet over massamoord.
Als ik sex heb doe ik het liever met vriendinnen van een vriendin van me.
pi_53851022
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh dan is het gewoon een matig idee die fantopics .
Nee dat vind ik een gebrekkige gevolgtrekking.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:40:48 #106
Stranger than fiction
pi_53851060
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ga hier niet met jou op in.

Bovendien loop je nu naar iets heel anders te vissen.
pi_53851065
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha stali altijd present als er potentieel wat te rellen valt.
Pindakaas met nootjes... dat is goor!

Wanna fight? .
pi_53851171
Zullen we dan gewoon maar een beta-fantopic openen
pi_53851176
Floripas weigert een vraag van mij. Dit kan echt niet hoor.
pi_53851177
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik ga hier niet met jou op in.
Krijg ik dan van jou een PM? Hmmm... subtiele lekkert. .
pi_53851191
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Fastmatti het volgende:
Join the club. Wij als redders van deze wereld.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:44:50 #112
Stranger than fiction
pi_53851197

Hoe dan ook. Het is mooi geweest.

pi_53851200
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Pindakaas met nootjes... dat is goor!

Wanna fight? .
Nee ik ga pitten en eet morgenochtend een lekkere boterham met pindakaas met stukjes noot.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:45:05 #114
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53851204
Deze?
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ben jij elitair?
Nou, tsja, ja, ik denk het.
pi_53851222
ik ga PenW kieken. Als het nog iets is teminste.
pi_53851224
Kut-tt trouwens. Linkse ratjes hoeven geen naamtopics te krijgen
pi_53851226
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee dat vind ik een gebrekkige gevolgtrekking.
Gebrekkig in jouw ogen logisch in de mijne .
pi_53851251
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Floripas het volgende:
Deze?
[..]

Nou, tsja, ja, ik denk het.
OK. Ik bedoel het niet negatief hoor.
pi_53851268
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Fastmatti het volgende:
Ah het gefrustreerde rechtse jochie heeft het zwaar .

Wees gerust, ooit is er ook iemand die van jou houdt . Al zal ze een mooie hoofddoek dragen en een snor hebben .
pi_53851269
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gebrekkig in jouw ogen logisch in de mijne .
Wat vind je dan logisch aan?
pi_53851294
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Fastmatti het volgende:
pi_53851345
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat vind je dan logisch aan?
Dat het gewoon gebrekkige topics zijn die geen lang leven zullen hebben in POL. Er komt toch maar gezeik van.
pi_53851350
Het is hier inmiddels al zo saai geworden, dat er zelfs bij het afscheid van een mod niks meer te rellen valt. Erg jammer van dit ooit toch zo lustige forum.
pi_53851360
Ik ben dus helemaal elitair door dit topic ook maar durven te openen.
pi_53851374
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Fastmatti het volgende:
Doe dat maar vooral .
pi_53851387
Er is zelfs geen afscheidtopic
pi_53851458
Een armzalige boel. Tekenend voor het huidige FOK.
pi_53851460
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat het gewoon gebrekkige topics zijn die geen lang leven zullen hebben in POL. Er komt toch maar gezeik van.
Ligt er een beetje aan. Als je de OP goed/integer schrijft en daarin discussiepunten aanbrengt over kwaliteiten en verdiensten van de betreffende persoon, dan kan daar best een leuke discussie uit ontstaan.
pi_53851463
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Doe dat maar vooral .
Ga mijn posts maar weer eens door om weer eens flink te gaan zuigen.
pi_53851478
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
Doe jij dit dan?
pi_53851489
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
Begin jij dat maar eens snel. .
pi_53851514
OK. Iedereen welterusten.

moet eigenlijk een avatar maken met een gans die down gaat als ik niet meer ingelogd ben.
pi_53851549
Ik ga bieren. De groetjes. Hier valt toch geen drol meer te beleven.
pi_53851551
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ga mijn posts maar weer eens door om weer eens flink te gaan zuigen.
Nergens voor nodig, kom vanzelf weer een onnozele post van je tegen zodat ik weer een vraag kan stellen waar je het antwoord schuldig op blijft
pi_53851569
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan. Als je de OP goed/integer schrijft en daarin discussiepunten aanbrengt over kwaliteiten en verdiensten van de betreffende persoon, dan kan daar best een leuke discussie uit ontstaan.
Dan is het 10 ipv 5 posts voor het overgaat op bashen .
pi_53851601
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef TomTancr3do het volgende:
Een armzalige boel. Tekenend voor het huidige FOK.
Gelukkig hebben we de posts van TomTancr3do. .
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:56:44 #137
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53851617
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik ga bieren. De groetjes. Hier valt toch geen drol meer te beleven.
Wil mee
pi_53851653
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan is het 10 ipv 5 posts voor het overgaat op bashen .
Elke uitspraak die niet 'genuanceerd' is noem jij al bashen
pi_53851675
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Elke uitspraak die niet genuanceerd is noem jij al bashen
Ach je weet zelf ook dat het binnen no time over het uiterlijk zal gaan of er geschilden zal worden .
pi_53851696
Wanneer onthult onze MP het geheim ?! Ik heb hier een beetje het gevoel dat 1 persoon odner 2 namen op me reageert .
pi_53851712
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nergens voor nodig, kom vanzelf weer een onnozele post van je tegen zodat ik weer een vraag kan stellen waar je het antwoord schuldig op blijft
Nee, jij spit mijn postgeschiedenis echt niet door hoor. Als we het in de SC ergens niet over eens zijn dan schop je 9 van de 10 keer één of ander onbenullig topic omhoog
pi_53851772
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Nee, jij spit mijn postgeschiedenis echt niet door hoor. Als we het in de SC ergens niet over eens zijn dan schop je 9 van de 10 keer één of ander onbenullig topic omhoog
Meen je dat? Ik schop echt zelden topics omhoog en kijk meestal niet verder dan de eerste 10-20 topics in m'n MyAt. Denkt dat je gevoel het weer eens van de ratio wint .
pi_53851899

Vanaf de donkerblauwe blauwe lijn is de Amerikaanse overheid gestopt met het publiceren van geldgroei-cijfers (M3-statistics). Sinds anderhalve jaar is de geldgroei bijna verdubbeld .
pi_53851933
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik schop echt zelden topics omhoog en kijk meestal niet verder dan de eerste 10-20 topics in m'n MyAt.
20 topics, dan is de reactie minstens twee dagen oud. Bovendien geef je hier gewoon toe.
quote:
Denkt dat je gevoel het weer eens van de ratio wint .
Kan er weinig aan doen dat mijn gevoel negen van de tien keer klopt Overigens gebruik ik buiten internet mijn gevoel alleen maar voor mezelf, omdat toch niemand me gelooft
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:08:08 #145
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_53851989
Slaap zacht
Pugna Pro Patria
pi_53852041
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Vanaf de donkerblauwe blauwe lijn is de Amerikaanse overheid gestopt met het publiceren van geldgroei-cijfers (M3-statistics). Sinds anderhalve jaar is de geldgroei bijna verdubbeld .
quote:
The Federal Reserve ceased publishing M3 statistics in March 2006, ostensibly because it costs a lot to collect the data but doesn't provide significantly useful information.[1] The other three money supply measures continue to be provided in detail.

In an effort to reverse this change, Congressman Ron Paul introduced the now expired H.R.4892[2] on March 7th, 2006, and subsequently sponsored H.R.2754[3][4] on June 15th, 2007 which has been referred to the House Committee on Financial Services.
http://en.wikipedia.org/wiki/M1_monetary_aggregate#United_States

Ron Paul .
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:35:17 #147
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53852857
quote:

Nadat ik een dramatische VvE-vergadering heb meegemaakt heb ik besloten dat sociale vaardigheden ontzettend, maar dan ook echt ontzettend overgewaardeerd zijn. God, wat een kutkneuzen. Hardop denken ten gehore van vijftien man. Nog even een samenvatting doen voor de hele groep omdat je jezelf zo graag hoort praten. Een 'expert' uitnodigen voor zijn visie en die dan links laten liggen, en als-ie wat zegt doodleuk zeggen 'joah, ik vind iets anders'.

Ik techneuten. Dan zit je binnen tien minuten te plussen en te minnen welk budget je per persoon overhebt voor onderhoud, en wat je daarvoor kunt doen en laten. In plaats daarvan moet ik twee uur luisteren naar mensen die zichzelf een goed gevoel bezorgen.

Ik ben alleen wel ontzettend benieuwd in welke kroeg mijn medeeigenaren hun veelgeroemde 'sociale vaardigheden' hebben getraind. Want iets anders kunnen ze volgens mij niet, en dus zullen ze het van hun sv moeten hebben. Moet best klote zijn
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:50:18 #148
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53853214
quote:

[..]

Jij was toch van dat 'normatieve gedragskader'?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53853268
.
I´m back.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 01:17:58 #150
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53854828
quote:
Che, de eeuwige revolutionair

Een column van Wim Jansen

09-10-2007

We hadden er geen moeite mee op onze studentenkamers, eind jaren zestig, met de keuze van onze ideologische voorman. Marx was al door de mand gevallen wegens wereldwijd falend arbeiderszelfbestuur, Mao had het bloed van miljoenen slachtoffers van de culturele revolutie aan zijn handen. Ernesto 'Che' Guevara was een veilige held, een man die strijdend stierf voor zijn idealen.

T-shirt met Che Guevara Dat 'Che' moest je altijd tussen aanhalingstekens schrijven, waarom wisten wij toen ook niet maar je gold wel als erg dom als je dat vergat. 'Che' was de zuiverste aller studentenhelden. Op Cuba had hij met succes de slechteriken van dit corrupte eiland bevochten. Hij had, na de glorieuze overwinning aan de zijde van zijn strijdmakker Fidel Castro, van de macht kunnen gaan genieten. Maar hij zocht opnieuw het oerwoud op, om de revolutie te exporteren en de armen te bevrijden van hun juk. Dat hij daarbij al snel sneuvelde, verraden door de mensen die hij hoopte te bevrijden, versterkte alleen maar zijn heldendom.

Dromers
Hij was in Zuid-Amerika gedood, op 9 oktober 1967, aan de vooravond van massale studentenprotesten die zich vanuit Parijs via Amsterdam en Kopenhagen zouden verspreiden tot aan de Westkust van de Verenigde Staten. Terwijl de fundamentalisten druk doende waren met het gooien van stenen in de Franse hoofdstad en het bezetten van het Maagdenhuis in Nederland, beperkten de dromers in de studentenwereld hun verzet tot het ophangen van een affiche van 'Che' boven hun studentenbed. In gedachten waren ze bij het verzet, en bij de romantische held.

Ideologisch gezien ging die heldenverering niet zo diep. Het belangrijkste geschrift dat de heer Guevara had nagelaten was 'Boliviaans dagboek', een weinig heroïsch verslag van het geploeter in de Boliviaanse jungle: dagelijkse opsommingen van het aantal verwijderde teken uit de benen van zijn manschappen en geklaag over het onbegrip bij de plaatselijke bevolking.

Achterdocht
Dat was nog wel een moeilijk puntje, dat onbegrip bij de arme latinos. De succesvolle guerrillastrijder had bewust gekozen voor Bolivia, het allerarmste land in het hart van het continent, omdat daar de beste voedingsbodem voor een revolutie aanwezig zou zijn. Maar hij had zich totaal verkeken op de diepe culturele kloof die er gaapte tussen de straatarme en achterdochtige boerenbevolking - de campesinos - die nog buiten de geldeconomie leefde, en hemzelf, de intellectuele arts. Een arts die ook nog eens uit Argentinië kwam, het 'Duitsland van Latijns-Amerika'.

Er waren maar weinig Bolivianen die snapten wat voor goeds zo'n arrogante Argentijn hen kon brengen. De indiaanse bevolking had nog nooit wat goeds gezien van blanken. Niet van de Spaanse kolonisator die vijf eeuwen daarvoor het land van zijn goud en zilver kwamen beroven, evenmin van de (half)blanken die sinds de 'bevrijding' hun land vanuit de hoofdstad La Paz met harde hand bestuurden. Geen wonder dat op een kwade dag, 8 oktober 1967, een oplettende bewoner Che en zijn kameraden verraadde aan het leger. Een dag na zijn arrestatie werd de held standrechtelijk geëxecuteerd. Zijn dood was een verzetje voor de plaatselijke bevolking, meer niet.

Icoon
De laatste jaren is het affiche met het silhouet van de bebaarde guerrillastrijder met zijn baret weer volop terug in de Nederlandse studentenkamers. T-shirts met dezelfde beeltenis hangen te koop op markten van Hanoi en Quito - en vermoedelijk op elke kledingmarkt daar tussenin. Dus zo verwonderlijk was het niet dat mijn toen 18-jarige zoon een paar jaar geleden ineens met zo'n T-shirt aan het ontbijt verscheen.

Zorgelijker werd het toen hij kort daarop voorstelde om samen naar de bioscoop te gaan, naar 'Motorcycle Diaries', een film over de reis die Ernesto Guevara in 1952 per motorfiets had gemaakt en die aan de basis zou hebben gelegen van het revolutionaire rechtvaardigheidsgevoel van de jonge Argentijn. Een mooie film, dat moet gezegd, maar wat moet zo'n kind daarmee in de 21ste eeuw?

Het is nog te vroeg om te zeggen dat het wel goed is gekomen met de neiging tot revolutie bij de nieuwe generatie. Maar onlangs kwam de zoon terug van college, provocerend gekleed in een trui met ook al zo'n revolutionair silhouet. Niet dat van 'Che', dat was van verre wel te zien. Pas dichterbij werd duidelijk wie zijn nieuwe held was: op de trui prijkte onmiskenbaar het silhouet van Jan Peter Balkenende, premier en CDA-politicus te Nederland. Een beetje ouders pesten dus, afzetten tegen de gevestigde orde. Met Guevara of Balkenende, dat doet er niet toe.
http://www.wereldomroep.nl/actua/regio/amerikas/071009_che
pi_53855405
Mensen die denken dat mods meer tijd hebben om hun post aan te passen (zonder dat je het ziet) dan gewone users.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:19:10 #153
Stranger than fiction
pi_53855570

pi_53855761
Nevel.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:57:15 #155
Stranger than fiction
pi_53855959
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:40 schreef Elseetje het volgende:
Nevel.
Koud.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 08:59:48 #156
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53855995
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:40 schreef Elseetje het volgende:
Nevel.
Mist.
Carpe Libertatem
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:01:44 #157
Stranger than fiction
pi_53856016
Het is misschien mosterd na de maaltijd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de beveiliging van Ayaan niet stopgezet had mogen worden. Je hebt als overheid toch de plicht om al je staatsburgers zo goed mogelijk te beschermen. En omdat ze nu toevallig als hoge boom meer wind vangt is dat geen reden om die bescherming maar af te kappen.

Bovendien staat dit natuurlijk zeer kneuterig. Welk signaal geef je als Nederlandse overheid af?
pi_53856036
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Koud.
Watje.
pi_53856039
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:59 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Mist.
Ook mooi.
pi_53856057
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is misschien mosterd na de maaltijd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de beveiliging van Ayaan niet stopgezet had mogen worden. Je hebt als overheid toch de plicht om al je staatsburgers zo goed mogelijk te beschermen. En omdat ze nu toevallig als hoge boom meer wind vangt is dat geen reden om die bescherming maar af te kappen.

Bovendien staat dit natuurlijk zeer kneuterig. Welk signaal geef je als Nederlandse overheid af?
Dat je hebt besloten dat je mensen die in het buitenland zijn gaan wonen, en centjes verdienen voor een andere overheid, wel door dat andere land kunnen worden beveiligd. Als ze weer hier woont zou Nederland nog best even voor haar kunnen zorgen.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 09:06:55 #161
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53856088
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef Elseetje het volgende:
Ook mooi.
En zorgt er voor dat buschauffeurs geen reet zien en dan opeens een noodstop moeten maken.
Carpe Libertatem
pi_53856108
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En zorgt er voor dat buschauffeurs geen reet zien en dan opeens een noodstop moeten maken.
Altijd leuk.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 09:11:57 #163
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53856173
quote:
Datzelfde signaal kan je van die neo-con denktank of de VS. zelf zeggen. Die denktank wilde haar blijkbaar eerst graag hebben, maar niet genoeg om haar te beveiligen.

Het enige signaal wat Nederland (media, overheid, etc.) afgeven is dat we allejezus veel te veel aandacht geven aan een heel erg onbelangrijk persoon.
Carpe Libertatem
pi_53856196
Een ongeldig burgemeestersreferendum winnen....hoe zou dat moeten voelen?
pi_53856207
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Datzelfde signaal kan je van die neo-con denktank of de VS. zelf zeggen. Die denktank wilde haar blijkbaar eerst graag hebben, maar niet genoeg om haar te beveiligen.

Het enige signaal wat Nederland (media, overheid, etc.) afgeven is dat we allejezus veel te veel aandacht geven aan een heel erg onbelangrijk persoon.
O, en dat dus.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:16:40 #166
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_53856252
Mogguh
Pugna Pro Patria
pi_53856337
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:16 schreef Jurgen21 het volgende:
Mogguh
Morgen.
pi_53856410
Ik vind het niet kunnen dat er geen afscheidstopic is voor sigme. Had je toch op z'n minst van haar medemodjes verwacht.

Ook al stelt ze zo'n topic niet op prijs.
pi_53856591
quote:

quote:
De toenmalige premier Margareth Thatcher maakte de hele wereld meteen na de doodsbedreigingen duidelijk dat Rushdie op haar steun kon rekenen. Wat een verschil met de Nederlandse premier Balkenende. Die vond het vooral gek dat Hirsi Ali was teruggekeerd naar Nederland toen haar beveiliging in Amerika stopte. Wat een verschil ook met minister Hirsch Ballin die vooral druk is om duidelijk te maken dat er nooit toezeggingen zijn gedaan aan Hirsi Ali.

Van deze regering geen vurig pleidooi voor de vrijheid van meningsuiting. En geen enkel woord van begrip voor Hirsi Ali. Tekenend was het antwoord van Hirsch Ballin na het debat van dinsdag op de vraag: Vindt u het erg dat Hirsi Ali nu geen structurele beveiliging heeft in het buitenland? Na enige tijd nadenken: ‘Wat bedoelt u met erg?’
http://www.debeurs.nl/bin(...)s-geen-Thatcher.html

Dat laatste is wel typisch hè. "Huh, wat?" en weer terug verschuilen achter de dijken.

Maar goed, Ayaan wist natuurlijk dondersgoed dat ze het kabinet onder druk zou zetten...dat is nogal makkelijk met deze nerveuze Calvinisten. Als ik zie dat Christopher Hitchens, Salman Rushdie en Sam Harris er zich mee zitten te bemoeien weet ik ook wel dat het een leuke show van opportunisme is . In principe kan ze gewoon zelf de beveiliging regelen denk ik...ik weet niet of "ik heb geen Green Card dus ik kan geen fondsen werven" zo'n goed argument is. Ze heeft een werkgever, ze heeft een bestseller verkocht, ze geniet brede steun in de VS. Dan hoef je je handje niet meer op te houden lijkt me.

[ Bericht 4% gewijzigd door Autodidact op 11-10-2007 09:46:22 ]
pi_53856661
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

20 topics, dan is de reactie minstens twee dagen oud. Bovendien geef je hier gewoon toe.
[..]
ik bedoel dus de rode "actuele" topics. ik ga echt geen topics opzoeken omdat ik met jou een discussie heb gehad in de SC .
quote:
Kan er weinig aan doen dat mijn gevoel negen van de tien keer klopt Overigens gebruik ik buiten internet mijn gevoel alleen maar voor mezelf, omdat toch niemand me gelooft
Tja jammer dat je je overtuiging nooit hard weet te maken
pi_53856741
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat er geen afscheidstopic is voor sigme. Had je toch op z'n minst van haar medemodjes verwacht.

Ook al stelt ze zo'n topic niet op prijs.
Wat houdt je tegen om dat topic te maken?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:44:32 #172
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53856819
quote:

Ik vind het prima dat de beveiliging van AHA buiten nederland is stopgezet: nu is voor de hele wereld duidelijk wat een kneuterig kutlandje nederland eigenlijk is. Helemaal niet dat tolerante land van vrije drugs en andere leuke dingen; holland is het land van WIlders en AHA.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53857017
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:44 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat de beveiliging van AHA buiten nederland is stopgezet: nu is voor de hele wereld duidelijk wat een kneuterig kutlandje nederland eigenlijk is. Helemaal niet dat tolerante land van vrije drugs en andere leuke dingen; holland is het land van WIlders en AHA.
Enne...

donderdag 11 oktober 2007 @ 10:13:14 #174
Stranger than fiction
pi_53857411
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ze is niet onbelangrijk. Ook niet heel belangrijk, maar het is in mijn optiek niet gek om haar ook in het buitenland te beveiligen. Het is raar dat wanneer je zegt dat je terrorisme serieus neemt, mensen die daar tegen van leer trekken niet wilt beschermen.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:15:35 #175
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53857469
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Ze is niet onbelangrijk. Ook niet heel belangrijk, maar het is in mijn optiek niet gek om haar ook in het buitenland te beveiligen. Het is raar dat wanneer je zegt dat je terrorisme serieus neemt, mensen die daar tegen van leer trekken niet wilt beschermen.
Volgens mij is terrorismebescherming er alleen voor statussymbolen van de overheid.
pi_53857478
Ze hadden inderdaad niet zo moeilijk moeten doen en AHA langer moeten beschermen. Dat is de vrijheid van meningsuiting mij wel waard .
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:20:19 #177
Stranger than fiction
pi_53857583
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Volgens mij is terrorismebescherming er alleen voor statussymbolen van de overheid.
Dat JP geen stijve van haar krijgt....
pi_53857594
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wie neemt terrorisme serieus?
pi_53857605
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om dat topic te maken?
Ik had de hoop dat Rock het toch zou doen.
pi_53857614
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:23:37 #182
Stranger than fiction
pi_53857657
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:21 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik had de hoop dat Rock het toch zou doen.
Jij hebt toch niks te doen op je werk.
pi_53857711
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Jij hebt toch niks te doen op je werk.
Toevallig wel. Moet twee trainingen afmaken voor 1 uur.
pi_53857714
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging het dit jaar met je eenden?
pi_53857719
Heeft Sigme geen aanhangers?

Vaag dat er inderdaad nog geen afscheidtopic is gemaakt.
pi_53857887
Mja, ik zie het zo: ze verblijft in Amerika, dan is Amerika verantwoordelijk. De landen waarin je langdurig verblijft, zijn verantwoordelijk voor je veiligheid. Vraag is dan wel, wat er moet gebeuren als zo'n overheid zegt ':6'. Hoe 't ook zij, het is in ieder geval een groot smerig politiek spelletje gemaakt. Door de Hirsi-'vrienden', niet door haarzelf.

O ja, gisteren zag ik dus ook een duizend pagina dik boek van ARABIST Hans Jansen over zelfmoordaanslagen en antisemitisme, voor maar dertig euro, geloof ik. Ik zat te twijfelen...
pi_53857972
Zeg Rock, moet jij niet naar die kloontjes kijken?
pi_53858064
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Elseetje het volgende:
Ga jij eens een topic maken ofzo.
pi_53858090
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik had een opsporingsverzocht topic gemaakt voor kloontjes. Maar dat mocht blijkbaar niet.
pi_53858260
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik had een opsporingsverzocht topic gemaakt voor kloontjes. Maar dat mocht blijkbaar niet.
Dan moet je alle POL users opnoemen, dat is natuurlijk iets te gek.
pi_53858290
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Van wie ben jij een kloon?
pi_53858326
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Van wie ben jij een kloon?
Van Bluesdude en Sidekick.
pi_53858335
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom?
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 10:51:31 #195
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53858361
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:
Ik heb nog nooit gekloont!
Carpe Libertatem
pi_53858375
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Jij bent origineel al zo?
pi_53858384
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Van Bluesdude en Sidekick.
Dan vraag ik mij nu af van wie ik eigenlijk een kloon ben
pi_53858400
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:50 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Waarom?
Slome .
pi_53858408
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan zal je wel een kloon zijn.
pi_53858427
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij nu af van wie ik eigenlijk een kloon ben
Zwambtenaar en SCH.
pi_53858432
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:36 schreef du_ke het volgende:
Tja jammer dat je je overtuiging nooit hard weet te maken
Jij trouwens ook niet. Je roept gewoon wat politiek corrects en dus is het waar
pi_53858457
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zwambtenaar Floris.exe FuifDuif en SCH.
Bij Zwamtenaar kan ik me nog iets voor stellen. Maar SCH

[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 11-10-2007 10:59:59 ]
pi_53858520
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Waarna jij het ontkracht met 'laffe socialistische uitzuigers, complot, '.
pi_53858530
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Uiteraard is het dan waar . Daarom is je politiek incorrecte gewauwel ook altijd incorrect.
pi_53858540
Komt er weer een Idols topic voor de nieuwe mod?
pi_53858566
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zwambtenaar FuifDuif en SCH.
Liefdesbaby.
pi_53858594
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bij Zwamtenaar kan ik me nog iets voor stellen. Maar SCH
De snelle morele verontwaardiging en de pogingen tot relnichtgedrag maken het overduidelijk, kloon .
pi_53858661
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

De snelle morele verontwaardiging en de pogingen tot relnichtgedrag maken het overduidelijk, kloon .
Zonder rel geen discussie

Maaruh: ik zei gisteren iets over je vermogen tot gevolgtrekkingen
pi_53858671
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uiteraard is het dan waar .
Dat staat er niet.
quote:
Daarom is je politiek incorrecte gewauwel ook altijd incorrect.
pi_53858695
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wilde je 'm ongelijk geven dan?
pi_53858699
Als ik weer eens tijd heb, zal ik jouw exteem-linkse praatjes eens ontkrachten.
pi_53858713
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Oh ik kan erg goed gevolgtrekken.
pi_53858715
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat staat er niet.
[..]

Ach, du_ke komt in ieder geval verder dan 'die linkse ratten'.
pi_53858725
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef Fastmatti het volgende:
Als ik weer eens tijd heb, zal ik jouw exteem-linkse praatjes eens ontkrachten.
Doe dat . Je zal wel moeten zoeken naar extreemlinkse uitspraken van mij dus ik ben erg benieuwd.
pi_53858732
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh ik kan erg goed gevolgtrekken.
Want?
pi_53858745
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ach, du_ke komt in ieder geval verder dan 'die linkse ratten'.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 11:05:12 #217
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53858751
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Monidique het volgende:
Waarna jij het ontkracht met 'laffe socialistische uitzuigers, complot, '.
Laffe socialistische langharige werkschuwe onwelriekende drugsgebruikende bierdrinkende overlastveroorzakende ongeletterde uitzuigers.
Carpe Libertatem
pi_53858767
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Laffe socialistische langharige werkschuwe onwelriekende drugsgebruikende bierdrinkende overlastveroorzakende ongeletterde uitzuigers.
My perfect girl.
pi_53858771
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat staat er niet.
[..]
Als iets politiek gezien correct is wat is er dan niet waar aan?
quote:
Grappenmaker.
pi_53858829
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als iets politiek gezien correct is wat is er dan niet waar aan?
Omdat politiek correct uitspraken de norm zijn, maar dat maakt ze nog niet correct.
pi_53858836
quote:

[..]

Ah ik zie het al, de achtergrond van de gemiddelde libertarier hier op fok.
pi_53858839
quote:

[..]

Eens
pi_53858871
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Omdat politiek correct uitspraken de norm zijn, maar dat maakt ze nog niet correct.
Daarom zijn mijn uitspraken dan ook niet enkel politiek maar ook gewoon correct .
pi_53858880
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je schudt ze er zo uit, hè? Wanneer is een uitspraak de norm en dát maakt 'm politiek-correct?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:12:06 #225
Stranger than fiction
pi_53858921
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Elseetje het volgende:
PM aub.
pi_53859016
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

PM aub.
Is dit een nieuw soort versiertruc?
pi_53859085
Hé nerds, ik heb nu dus zo'n ATI X1650SE 512Mb, wat is nou een betere videokaart?
pi_53859222
quote:

Hoge bomen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid, Rock. Liberalen als zij hebben normaal gesproken de twee woorden eigen verantwoordelijkheid op hun puntje van hun tong als het om sociaal zwakkeren gaat...... Maar owee als het over hun zelf gaat, dan moet de overheid weer overal voor in de bres springen.

Ze is zelf verantwoordelijk voor haar (on)veiligheid. Als ik iedereen door beledigingen op de kast jaag, dan moet ik niet raar van opkijken dat je een keer in elkaar wordt getimmerd. Daarnaast is het niet reeel om van de overheid te verlangen om haar burgers tot aan hun dood in een ander land te beveiligen. Als was het maar dat het land waar ze verblijft daar zelf verantwoordelijk voor is. Ook haar huidige werkgever mag zijn verantwoordelijkheid laten gelden, ipv de Nederlandse belastingbetaler.

Hulde aan dit kabinet en het parlement om het afgeven signaal.

edit: je wilt niet weten wat ze heeft overgehouden aan haar commercieel successen. Kan ze dus donders goed zelf betalen. Ze had bovendien vele eerder kunnen beginnen met het werven van fondsen. Liberalen doen altijd een groot beroep op iemands creativiteit als het gaat om toepassen van eigen verantwoordelijkheid, maar nu ff niet dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 11-10-2007 11:35:15 ]
pi_53859254
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef Monidique het volgende:
Hé nerds, ik heb nu dus zo'n ATI X1650SE 512Mb, wat is nou een betere videokaart?
Google is de grootste vriend van de nerd.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:27:14 #230
Stranger than fiction
pi_53859279
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Is dit een nieuw soort versiertruc?
Neucken? (Zou Sidekick zeggen)
pi_53859321
Dat zou Sidekick niet zeggen.
pi_53859410
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Neucken? (Zou Sidekick zeggen)
Jaja, zou Sidekick zeggen. Watje.
pi_53859429
quote:
Een groene .
pi_53859498
quote:
Alle andere.
pi_53859514
Raad van Europa:
quote:
10. Climate scepticism claims to be based on scientific rigour. In actual fact the methods employed by sceptics are of three types: purely dogmatic assertions; distorted use of scientific quotations, sometimes illustrated with magnificent photographs; and backing from more or less well-known scientists, most of whom are not specialists in these matters. By these means sceptics seek to appeal to non-specialists and sow doubt and confusion in their minds.
http://assembly.coe.int/M(...)xt/ta07/ERES1580.htm
pi_53859554
Altijd die dubbele moraal bij die liberalen
pi_53859573
quote:
1 eentje die sneller is
2 eentje met meer geheugen

pi_53859588
Zijn er 1Gb videokaarten?
pi_53859616
quote:

[..]

Rrrrrrrrrrratten.
pi_53859648
quote:
Oei, ben niet echt meer op de hoogte. Je hebt toch van die benchmarksites?
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 11:41:19 #241
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53859676
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik iedereen door beledigingen op de kast jaag, dan moet ik niet raar van opkijken dat je een keer in elkaar wordt getimmerd.
Als iemand voor wat hij zegt in elkaar getimmerd wordt moet je altijd raar opkijken.
Carpe Libertatem
pi_53859681
Ik ga de bechmarkpark ff cheken.
pi_53859745
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als iemand voor wat hij zegt in elkaar getimmerd wordt moet je altijd raar opkijken.
Inderdaad. Hoe krijgt 'ie het neergetypt.
pi_53859755
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Monidique het volgende:
Is goed swa.
pi_53859790
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is toch niet normaal, het normaal vinden dat mensen geweld tegen woorden gebruiken?
pi_53859821
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef Monidique het volgende:
Zolang je maar de groene kiest .

Maar je had toch een laptop?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:46:13 #247
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53859825
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Rrrrrrrrrrratten.
Gelukkig heb jij schjaaaaaait aan ze.
pi_53859865
quote:
Als ik iedereen door beledigingen op de kast jaag, dan moet ik niet raar van opkijken dat je een keer in elkaar wordt getimmerd.
Dus als een stel nichten een hoop overlast geven doordat ze op een homoontmoetingsplaats 'aanwezig zijn' dan moeten ze niet gek op kijken dat ze in elkaar getimmerd worden.
pi_53859876
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een groene .
Groen is altijd kut.
pi_53859912
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zolang je maar de groene kiest .

Maar je had toch een laptop?
Ik heb, wat ik wil.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:51:53 #251
Stranger than fiction
pi_53859969
Potenrammers
pi_53859991
SPAM
pi_53860013
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Groen is altijd kut.
Ben jij niet toevallig een McCarthykloon ?

Maar goed ik ben verdomde benieuwd naar extreem linkse uitspraken van mezelf.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:54:02 #254
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53860028
Rock, kun je ook even het soortgelijke bericht in de WFL-LFC verwijderen?
pi_53860047
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij schjaaaaaait aan ze.
Moeilijk uit je hoofd te krijgen hè.
pi_53860077
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ben jij niet toevallig een McCarthykloon ?
quote:
Maar goed ik ben verdomde benieuwd naar extreem linkse uitspraken van mezelf.
Zoals ik al gezegd heb. Als ik tijd heb zal ik je eens op die uitspraken wijzen. Ik heb pas vanaf begin november tijd
pi_53860093
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik al gezegd heb. Als ik tijd heb zal ik je eens op die uitspraken wijzen. Ik heb pas vanaf begin november tijd
Doe geen moeite, kerel.
pi_53860168
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

[..]

Prima ik zie ze graag verschijnen .
pi_53860247
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Doe geen moeite, kerel.
Waarom? Ik ben wel benieuwd naar Du_ke's extreem-linkse uitspraken.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 12:03:10 #260
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53860251
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:45 schreef Elseetje het volgende:
Dat is toch niet normaal, het normaal vinden dat mensen geweld tegen woorden gebruiken?
Dat zeg ik toch.
Carpe Libertatem
pi_53860265
Dat wordt dan, uhm, Ati 1950?
pi_53860278
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je bent niet de enige.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:04:09 #263
Stranger than fiction
pi_53860283
Tering he, stelletje kleuters. Stel je beide niet zo aan. (Du_Ke en Fastmatti)
pi_53860317
Dus dan ga ik douchen en zagen.
pi_53860324
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Twee meisjes in dezelfde ruimte worden toch tegelijk ongesteld?
pi_53860341
quote:
Dat wordt dan, uhm, Ati 1950?
Tip: er is hier een digi hoek op dit forum. Werkt perfect.
pi_53860343
quote:

[..]

Ja, nou ja...wat een gezeik hier.
pi_53860387
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Moet ik me dan zomaar extreem links laten noemen?
pi_53860406
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tip: er is hier een digi hoek op dit forum. Werkt perfect.
Tip: O.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:13:27 #270
Stranger than fiction
pi_53860522
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voor sommigen is dat een compliment.
pi_53860560
Onder de gordel.
pi_53860624
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Voor sommigen is dat een compliment.
ZIt wat in .
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:21:53 #274
Stranger than fiction
pi_53860719
www.tomshardware.com

Daar zijn hele lijsten met vergeiljkingen te vinden.
pi_53860729
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch.
Ja, ik ondersteun je punt.
pi_53860772
Vooralsnog is de videokaart wel oké. Wel 2Gb RAM erbij kopen.
pi_53860926
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
www.tomshardware.com

Daar zijn hele lijsten met vergeiljkingen te vinden.
Wat is dat toch met die Freudiaanse vertypingen de laatste tijd?
pi_53861058
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef Monidique het volgende:
Vooralsnog is de videokaart wel oké. Wel 2Gb RAM erbij kopen.
http://www.hardware.info/(...)R2_wederom_onderuit/

collectieve vakantie in China
pi_53861124
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:30 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die Freudiaanse vertypingen de laatste tijd?
Tom's hardware is ook al twijfelachtig
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 12:54:48 #280
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53861458
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:07 schreef du_ke het volgende:
Hee, stil is fundamentalist.
Carpe Libertatem
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:19:54 #281
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53861889
Waar ik woon schijnen maar 17 mensen te hebben gestemd. Maar ik woon dan ook in een rechts bolwerk waar iedereen de manier waarop het referendum werd uitgevoerd helemaal belachelijk vond.
pi_53861912
quote:
AMSTERDAM - Een meerderheid van de Tweede Kamer ziet niets meer in burgemeestersreferenda. Volgens hen toont de mislukking woensdag van het burgemeestersreferendum in Utrecht aan dat het geen goede methode is.
Dat is ook een mooie boel . Je zet twee kopieën naast elkaar en zegt tegen de burger: kies maar. En als men dan denkt "waarom zou ik hier tussen kiezen, ik heb niks met die twee" maak je er uit op dat men het principe van kiezen niet werkbaar vindt. Dat zul je in ieder geval eerst even moeten onderzoeken lijkt me. Laat gewoon de verkiezingen vrij: iedereen meedoen....gegarandeerd hoge opkomst.

Het wordt nu weer ouderwets baantjes schuiven.
pi_53861949
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef Gabry het volgende:
Waar ik woon schijnen maar 17 mensen te hebben gestemd. Maar ik woon dan ook in een rechts bolwerk waar iedereen de manier waarop het referendum werd uitgevoerd helemaal belachelijk vond.
Alleen de manier waarop of ook gewoon het principe van een burgermeestersverkiezing?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:24:07 #284
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53861974
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Alleen de manier waarop of ook gewoon het principe van een burgermeestersverkiezing?
Vooral de manier waarop.
pi_53862055
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat is ook een mooie boel . Je zet twee kopieën naast elkaar en zegt tegen de burger: kies maar. En als men dan denkt "waarom zou ik hier tussen kiezen, ik heb niks met die twee" maak je er uit op dat men het principe van kiezen niet werkbaar vindt. Dat zul je in ieder geval eerst even moeten onderzoeken lijkt me. Laat gewoon de verkiezingen vrij: iedereen meedoen....gegarandeerd hoge opkomst.

Het wordt nu weer ouderwets baantjes schuiven.
Probleem is dat je dan met twee rondes zou moeten werken, want de absolute meerderheid zal niet snel gehaald worden als er keuze is uit meer dan 3 kandidaten. Daarmee zorg je ervoor dat je de verkiezingen vrij ingewikkeld maakt en veel waarde geeft voor een functie waar de politieke lading beperkt van is.
pi_53862086
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:24 schreef Gabry het volgende:

[..]

Vooral de manier waarop.
Ah ok, ik heb zelf mer bezwaar tegen het referendum opzich.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:32:25 #287
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_53862131
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Probleem is dat je dan met twee rondes zou moeten werken, want de absolute meerderheid zal niet snel gehaald worden als er keuze is uit meer dan 3 kandidaten. Daarmee zorg je ervoor dat je de verkiezingen vrij ingewikkeld maakt en veel waarde geeft voor een functie waar de politieke lading beperkt van is.
Het kan ook best in 1 ronde.

http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_run-off_voting
pi_53862143
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is er ingewikkeld aan twee rondes? Het lukte bij de PvdA toch in een ronde bij 7 kandidaten?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:33:50 #289
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53862148
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets, aangezien ik voor ben.

(Ik ben weer even weg.)
pi_53862197
Ik ben vóór referenda. Dan komt er iets uit wat jou of de Haagse heren niet verstandig lijkt, sja, jammer. Ik vind dat iedereen zoveel mogelijk invloed op z'n eigen leven dient uit te oefenen, hoe onverstandig dat ook moge zijn, en dat trek ik dan graag door naar de samenleving.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:40:22 #291
Stranger than fiction
pi_53862297
Laatste waarschuwing. Op elkaar inzeiken wordt genote, gevolgd door een ev. ban.
pi_53862370
Dan wachten we nog evne met het volgende topic, ;'D.
pi_53862432
EWK en AD op die manier kan het inderdaad maar dat is ook een bewerkelijk systeem waarbij het zo uit kan komen dat de persoon met de meeste eerste stemmen uiteindelijk toch niet wint. Maar goed het zou kunnen inderdaad.
pi_53862439
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het referendum, of een burgemeestersreferendum?
pi_53862458
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:47 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Het referendum, of een burgemeestersreferendum?
Beide in de meeste gevallen. Burgermeestersbenoemingen vind ik ook wel prima.
pi_53862468
Nou, ik had nog een reactie op M z'n overpeinzingen van Tommetje onder ctrl+v staan voor het nieuwe topic.
pi_53862480
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Beide in de meeste gevallen. Burgermeestersbenoemingen vind ik ook wel prima.
Waarom tegen het referendum in het algemeen? Zoals bijvoorbeeld over de Europese Grondwet?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:51:28 #298
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53862512
quote:

[..]

Hoge bomen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid, Rock. Liberalen als zij hebben normaal gesproken de twee woorden eigen verantwoordelijkheid op hun puntje van hun tong als het om sociaal zwakkeren gaat...... Maar owee als het over hun zelf gaat, dan moet de overheid weer overal voor in de bres springen.

Ze is zelf verantwoordelijk voor haar (on)veiligheid. Als ik iedereen door beledigingen op de kast jaag, dan moet ik niet raar van opkijken dat je een keer in elkaar wordt getimmerd. Daarnaast is het niet reeel om van de overheid te verlangen om haar burgers tot aan hun dood in een ander land te beveiligen. Als was het maar dat het land waar ze verblijft daar zelf verantwoordelijk voor is. Ook haar huidige werkgever mag zijn verantwoordelijkheid laten gelden, ipv de Nederlandse belastingbetaler.
Mag im jouw post quoten als de wilders-aanhangers op dit forum weer eens huilie doen?
pi_53862520
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:49 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Waarom tegen het referendum in het algemeen? Zoals bijvoorbeeld over de Europese Grondwet?
We kiezen niet voor niets een parlement.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:52:36 #300
Stranger than fiction
pi_53862528
pi_53862591
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

We kiezen niet voor niets een parlement.
Ik had wat meer antwoord verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')