Klopt je moet gewoon combineren. Wat Eurlings nu wil is opzich lapwerk maar wel nuttig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....
Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.quote:
Waarom een rel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
Bedtijd.
Ik zie morgen wel of er nog een rel is gekomen over sigme haar aftreden.
Joh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Sigme is geen mod meer.
Sigme stopt op POL
Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
En terecht!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.
Ga jij nou maar weer god uithangen met je geneeskunde studie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
Aanvulling op TTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komt.
Ja en danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen Du_Ke. Straks krijg je een virtueel een TBS maatregel opgelegd.
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Bij Geneeskunde moet ik altijd denken aan die verwijfde gasten.
Tja dat soort drollen heb je overal natuurlijk. Als ze de kwaliteit niet hebben donderen ze er vanzelf uit hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.
Hmm, Dennett. Beloof me dat als je hem uit hebt, je weer teruggaat voor De betovering van het geloof (slecht vertaalde titel trouwens).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
Dat evolutiegezeur van Autodidact. Liep ik in de boekenwinkel, om de nodige benodigdheden te kopen, zie ik een boek, Darwins gevaarlijke idee, voor vijftien euro, dus koop ik 'm maar, hè...
Monidique.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod trouwens?
Elseetje?![]()
Zakjapannertje zou wel een goede zijn trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod trouwens?
Elseetje?![]()
Tja rechtenstudenten zullen wel niet de beschikking hebben over al die verdovende middelenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.
Ik beloof niets,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm, Dennett. Beloof me dat als je hem uit hebt, je weer teruggaat voor De betovering van het geloof.
Hij is geschikt. Alleen al om de reden dat hij voor mij niet opvalt. Users die niet opvallen lijken mij de beste kandidaten voor de job.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zakjapannertje zou wel een goede zijn trouwens.
Users die zelf steeds een punt willen maken worden nooit goede mods. Daarom is sigme mislukt, en doet Rock het heel aardig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is geschikt. Alleen al om de reden dat hij voor mij niet opvalt. Users die niet opvallen lijken mij de beste kandidaten voor de job.![]()
Maar het is en blijft een grafjob.
Rock doet het prima, ja. Over Mutant heb ik ook geen klagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Users die zelf steeds een punt willen maken worden nooit goede mods. Daarom is sigme mislukt, en doet Rock het heel aardig.
Op Paviljoen 3?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Het is tijd voor de comeback van sidekick.
Sukkels heb je op elke opleiding. En tjah HBO.... Misschien komt ie er wel na 30 jaar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.
Hoe kom je daar zo bij? Meer dan 50% van de rechtenstudenten zijn wijf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.
Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Meer dan 50% van de rechtenstudenten zijn wijf.
Ik weet niet of dit de plaats is voor een mods-recensie, maar je zult je sterke mening moeten laten varen wil je een capabele mod zijn. Iemand die als sigme constant haar duidelijke mening wil geven, werkt nogal intimiderend en irriterend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rock doet het prima, ja. Over Mutant heb ik ook geen klagen.
Sigme is denk ik m.n afgeknapt op haar houding.
Opzicht denk ik dat iemand met een sterke mening het in principe ook moet kunnen, maar idd lastiger.
Iemand die inhoudelijk sterk is kan processen zoals hier op een forum in beginsel ook goed managen, niet?
Hou het dan ook bij de mannen. Nu maak je er een vergelijking van in de trant: modeontwerpers zijn homo's, maar he, meer dan de helft is vrouw.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Meer dan 50% van de rechtenstudenten zijn wijf.
Een van exxen, nogal labiel en depressief overigens (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.
Toen ik het deed ben ik er in ieder geval gigantisch op afgeknapt. Ik verwachtte geïnteresseerde mensen, maar het merendeel deed Rechten omdat het zo makkelijk te combineren viel met een bijbaan en ze er weinig tijd aan kwijt waren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind rechten een beetje een afvoerputje. Van mensen die vaak amper weten wat ze willen. Althans dat is bij mij de beeldvorming.
Waar ik op doelde is dat deze studenten door het veelvuldig contact met vrouwen toch bepaalde sociale vaardigheden zullen opdoen waardoor het incidenteel seksen tot de mogelijkheden behoort.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hou het dan ook bij de mannen. Nu maak je er een vergelijking van in de trant: modeontwerpers zijn homo's, maar he, meer dan de helft is vrouw.
Mwoah ik wil het maar niet persoonlijk maken. Ik heb wel een duidelijke mening waarom ik Sigme niet geschikt vond. Laat ik het daarom spreken in algemene termen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de plaats is voor een mods-recensie,
Ik denk dat het een beetje persoonlijk is, Zwaardvisch. Ik moet je zeggen dat hij mij niet zo stoorde als ze in een discussie met een sterkte mening op de proppen kwam. Ik zag haar in die rol niet anders dan iemand op zwart.quote:Maar je zult je sterke mening moeten laten varen wil je een capabele mod zijn. Iemand die als sigme constant haar duidelijke mening wil geven, werkt nogal intimiderend en irriterend.
Tja, de rol van politie-agent moet je inderdaad liggen. Chewie, EWK deden het erg goed. Maar ook Sidekick kon mij prima bekoren.quote:Daarnaast moet je je op de vlakte houden en braaf blaffen naar irritante users, dus voor mij zou het niet bepaald zijn weggelegd, naast dat ik er de tijd niet in wil steken. Ik vind zakjapannertje wel passen in het rijtje Chewie-EW.
Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is dat deze studenten door het veelvuldig contact met vrouwen toch bepaalde sociale vaardigheden zullen opdoen waardoor het incidenteel seksen tot de mogelijkheden behoort.
Het moet natuurlijk geen sport zijn. Ik voel mij niet aangesproken, dit even voor de goede orde. Tevaak was de laatste tijd wel een reden om de modbeslissing ter discussie te stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
Persoonlijk vind ik dat sommige users gewoon te veel en onterecht huilen over mods, alsof het een sport is.
Dat blijf je houden zolang de mods van boven af worden aangeleverd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Gabry het volgende:
Persoonlijk vind ik dat sommige users gewoon te veel en onterecht huilen over mods, alsof het een sport is.
Er zal altijd iemand gepikeerd zijn omdat hij/zij het niet eens is met de gekozene.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat blijf je houden zolang de mods van boven af worden aangeleverd.
Dan niet hè. Hij is mijn favoriete levende filosoof, maar daar heb jij zeker sjchaaaaait aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik beloof niets,. Dat kan ik gewoon niet doen met mijn nulmotivatie. Sowieso, zal via de internets moeten gaan dan.
Dat klopt ook met mijn beeld. De studie is relatief makkelijk te noemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Toen ik het deed ben ik er in ieder geval gigantisch op afgeknapt. Ik verwachtte geïnteresseerde mensen, maar het merendeel deed Rechten omdat het zo makkelijk te combineren viel met een bijbaan en ze er weinig tijd aan kwijt waren.
Dat blijf je altijd houden. Mods die van onderaf komen krijgen ook commentaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat blijf je houden zolang de mods van boven af worden aangeleverd.
Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.
Of je nou Technische Natuurkunde doet of een wijvenstudie als Rechten, vrouwen kom je toch wel tegen. De TU-meisjes die ik ken hebben nu ook niet bepaald een wild seksleven omdat ze in de minderheid zijn.
Zeg het eens, Dr. Phil.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.
Bovendien oefen je je sociale vaardigheden en die kunnen je verder helpen in de kroeg.
Die krijgen ook commentaar. Neemt niet weg dat een door de users aangewezen mod misschien toch op wat meer draagvlak kunnen rekenen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat blijf je altijd houden. Mods die van onderaf komen krijgen ook commentaar.
In theorie misschien, de praktijk wijst toch anders uit. Als je iemand kiest zal een deel van de kiezers toch de voorkeur houden voor een andere kandidaat en daarom extra kritisch zijn op de gekozene.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die krijgen ook commentaar. Neemt niet weg dat een door de users aangewezen mod misschien toch op wat meer draagvlak kunnen rekenen?
De Wedergekeerde is er weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Het is tijd voor de comeback van sidekick.
Dat is waar. Maar ja, je kan als gekozene het nooit voor iedereen goed doen. Dat is een utopie. Je weet dat je als mod begint, dat je genoeg te verduren krijgt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
In theorie misschien, de praktijk wijst toch anders uit. Als je iemand kiest zal een deel van de kiezers toch de voorkeur houden voor een andere kandidaat en daarom extra kritisch zijn op de gekozene.
Misschien moet je er eens een boek over schrijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je moet die ook niet neuken. Het gaat mij om het verlagen van drempels. Wanneer je vrouwen kent ken je ook vriendinnen van die vrouw en die hebben ook weer vriendinnen. Dat levert ingangen op naar feestjes, etc, etc.
Bovendien oefen je je sociale vaardigheden en die kunnen je verder helpen in de kroeg.
Ik wilde Rechten combineren met Geneeskunde omdat ik iets bestuurlijks wilde doen binnen de geneeskunde. Maar de Geneeskunde-opleiding in Rotterdam is ronduit kut, en uiteindelijk trok Rechten me totaal niet. Dus na de p te hebben binnegekopt, ben ik naar Amsterdam gegaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt ook met mijn beeld. De studie is relatief makkelijk te noemen.
Toch begrijp ik eigenlijk niet zo goed dat jij met gymnasium (beta) aanvankelijk op die studie bent terechtkomen.Maar gelukkig heb je wel tijdig een serieuze studie bij de kop gepakt.
Ging het om je Donner topic? De Vogelaartopics zijn gemerged en open.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk geen sport zijn. Ik voel mij niet aangesproken, dit even voor de goede orde. Tevaak was de laatste tijd wel een reden om de modbeslissing ter discussie te stellen.
Recentelijk nog het gedoe over die fantopics. Vergeet niet dat mensen moeite doen om topics aan te leveren. Dat is wel de brandstof van een forum. Buitengewoon frustreren als een overijverige mod ze de nek omdraait.
Dat heb ik ook gedaan, en je wilt niet weten waar ik terechtgekomen ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch begrijp ik eigenlijk niet zo goed dat jij met gymnasium (beta) aanvankelijk op die studie bent terechtkomen.Maar gelukkig heb je wel tijdig een serieuze studie bij de kop gepakt.
Filosofen moeten zich niet bemoeien met de evolutietheorie. Lees dan Dawkins of Gould.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan niet hè. Hij is mijn favoriete levende filosoof, maar daar heb jij zeker sjchaaaaait aan.
Je had beter Natuurkunde kunnen studeren als je filosofisch ingesteld bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, en je wilt niet weten waar ik terechtgekomen ben.
Define "bemoeien". Hij gebruikt het meer als metafoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Filosofen moeten zich niet bemoeien met de evolutietheorie. Lees dan Dawkins of Gould.
Dat Donner topic was voor mij inderdaad de aanleiding, ja. Ik heb gezien dat de Vogelaartopic in de gemerged vorm is heropend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ging het om je Donner topic? De Vogelaartopics zijn gemerged en open.
Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Correctie: iedereen mag zichzelf belachelijk maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.
Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsja, mijn studie bestaat voor de helft uit gesjeesde beta's, die overigens aanmerkelijk beter presteren dan de 'reguliere' studenten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Idem hier. Ik had een behoorlijk sterke VWO beta eindlijst en na een start bij de UT Werktuigbouwkunde ben ik me steeds meer gaan interesseren in het menselijk handelen.
Vroegah toen hij begon deed men nog niet aan mastersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.
Jah. Ze zijn slimmer die beta's .quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Tsja, mijn studie bestaat voor de helft uit gesjeesde beta's, die overigens aanmerkelijk beter presteren dan de 'reguliere' studenten.
Ten gevolge mijn gelijkenis met Robbert Dijkgraaf heeft men daar een onredelijke verwachtingspatroon van me.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je had beter Natuurkunde kunnen studeren als je filosofisch ingesteld bent.
Wellicht had je dan later nog een inkomen gehad ook.![]()
Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat Donner topic was voor mij inderdaad de aanleiding, ja. Ik heb gezien dat de Vogelaartopic in de gemerged vorm is heropend.
Is er al meer duidelijkheid over het beleid rond fantopics?
Je lekt uit +quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.
Lekker toch, ff met je projectmaatje neuken? Ik neuk ook vaak zat met directe collega's van de werkvloer, gaat prima. Je moet het natuurlijk wel een beetje managen en hem niet als een kip zonder kop overal in steken (en al helemaal niet in überlabiele dozen, al zijn die wel het makkelijkst). Maar verder, als je elkaar leuk vindt, geen enkel probleem. Dat krampachtige gedoe altijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet neuken met degene die bij een werkgroep naast je zat? Hoe wil je ooit nog van een onenightstand afkomen als je haar iedere week weer ziet? Daarvoor ga ja naar de kroeg, de sociëteit of spreek je in de stad een meisje aan. Ik moet er in ieder geval niet aan denken seks te hebben met een studente waarmee ik in een projectgroep zit.
Of je nou Technische Natuurkunde doet of een wijvenstudie als Rechten, vrouwen kom je toch wel tegen. De TU-meisjes die ik ken hebben nu ook niet bepaald een wild seksleven omdat ze in de minderheid zijn.
Wat zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Floripas het volgende:
Door dat gedoe ziet niemand dat we 1337 zijn.
De bedrijfskundige master is nog steeds op machine niveau.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kunt bij WTB toch ook kiezen voor een bedrijfskundige master? Lijkt me een betere achtergrond dan TB, eerlijk gezegd.
Je bent wel blij met de Dijkgraaf-connectie he. Ben je nu ook ineens populair bij de vrouwen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ten gevolge mijn gelijkenis met Robbert Dijkgraaf heeft men daar een onredelijke verwachtingspatroon van me.
Dit. En ik kots van mannen die 's avonds wel willen, maar zich dan 's ochtends helemaal verlegen in hoekjes zitten te verschuilen. Wees een vent, zeg. We hebben het over sex, niet over massamoord.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Lekker toch, ff met je projectmaatje neuken? Ik neuk ook vaak zat met directe collega's van de werkvloer, gaat prima. Je moet het natuurlijk wel een beetje managen en hem niet als een kip zonder kop overal in steken (en al helemaal niet in überlabiele dozen, al zijn die wel het makkelijkst). Maar verder, als je elkaar leuk vindt, geen enkel probleem. Dat krampachtige gedoe altijd.
Ja, ik heb wel begrip hoor dat het nu even op zich laat wachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sigme is op zwart. Dus de discussie liep niet heel vlot achter de schermen. Ik zit nog met hetgeen Zwaardvisch aankaarte. En heb er nog geen goede oplossing voor bedacht. Er moet tenslotte wel meer uitkomen dan ordinair schelden.
Dat geeft niet. Ik kijk liever naar een goed eindresultaat. Na het gemier wordt het meestal beter. Het dient ergens voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef du_ke het volgende:
Wat een gemier over die fantopics zeg.
Hier wordt het niet echt duidelijker van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
LEET! Jezus! Ik ben een vrouw met een leven en zelfs ik weet wat fucking 1337 is!
Ben jij elitair?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
LEET! Jezus! Ik ben een vrouw met een leven en zelfs ik weet wat fucking 1337 is!
http://en.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier wordt het niet echt duidelijker van.
Hoezo "dus"? Ze gaat toch vrijwillig weg? Wat is de discussie dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In dit geval heb ik zo m'mn twijfelsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik kijk liever naar een goed eindresultaat. Na het gemier wordt het meestal beter. Het dient ergens voor.![]()
Tja eh, het zal wel enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |