Herenkapper Eyüp, vooraan de Vleutense weg, net na plein aan de rechterkant. 8 Euro opscheren of knippen, gratis kopje koffie erbij, je mag binnen gewoon roken en een lekker slap verhaal van de kappers als je hun accent kunt verstaan!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:02 schreef VrAnKiE het volgende:
Weet iemand nog een goede en goedkope herenkapper in Utrecht?
Veel dichterbij zal idd niet lukken. Maar dat is ook niet echt loopafstand van het centrum. Als het je daar om gaat kan je het vergeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:28 schreef marcek het volgende:
Bij mij voor de deur (nog wel)![]()
Zo een kleine 10 minuutjes van het jaarbeurs plein.
(btw dit is net na het 24 oktober plein)
eigenlijk wel ... zoals ik al meer heb gehoord is de gratis parkeren zone wel een eindje van het centrumquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel dichterbij zal idd niet lukken. Maar dat is ook niet echt loopafstand van het centrum. Als het je daar om gaat kan je het vergeten.
Ach, dat duurt maar 10 tot 15 jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:33 schreef The6thgate het volgende:
wanneer beginnen ze ook alweer met de verbouwing van het stationsgebied...volgend jaar?
zie wel op tegen de overlast dan
www.hansanders.nlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Ik ook. Heb de brief weggegooid, aangezien ik nog maar heel af en toe in Utrecht ben...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:47 schreef speknek het volgende:
Ik ben uitgekozen voor een Utrecht bewonersenquete. Welke projectontwikkelaars moesten ook alweer dood?.
Ben er niet geweest, maar nu wel erg benieuwdquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Wat was er in gódsnaam aan de hand in het centrum vanavond?
Centraal stond vol met politie, en turken, met vlaggen om hun nek die aan het schreeuwen waren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:54 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben er niet geweest, maar nu wel erg benieuwd![]()
Lees/kijk je geen nieuws ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Centraal stond vol met politie, en turken, met vlaggen om hun nek die aan het schreeuwen waren.
Buiten allemaal politiebusjes, ME, en nog veel meer turken
Niet echt last van gehad met naar huis lopen, maar ik vraag me wel af wat ze daar nou aan het doen waren.
Kijk het wel, maar lezen doe ik 't niet, behalve krant, maar die heb ik nu nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lees/kijk je geen nieuws ofzo![]()
Kijk maar ff
Eer-ik je bent veelbesproken in het stage topic.. Wanneer kom je terugquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk het wel, maar lezen doe ik 't niet, behalve krant, maar die heb ik nu niet
Bedankt iig
Oh, ik kom er aan zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Eer-ik je bent veelbesproken in het stage topic.. Wanneer kom je terug
Juist op zaterdag! Rot lekker op met die kut auto van je uit de stad!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga annie binnenkort maar eens een kwade brief sturen voor haar parkeerbeleid. Ik kan er niet over uit. Zelfs op een fucking zaterdag moet je tot 23.00 betalen (*&^%$#@!
Volgende week vrijdag is het weer Domino D-Day, ik denk dat het daar mee te maken heeft. Kutmussen ook altijd.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Overvecht winkelcentrum is afgesloten omdat iemand vanaf z'n dak in het rond aan het schieten was..
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Overvecht winkelcentrum is afgesloten omdat iemand vanaf z'n dak in het rond aan het schieten was..
quote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.
Prima, maar laat die appie XL er effe staan jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.
Ik heb er niks van gemerkt?quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etcquote:
Mja, politie en ambulance rijden hier af en aan, hoor de hele dag bijna niks andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etc.
Net buiten het centrum is het anders ook zelfs op zaterdag tot 23.00u. Leuk als er eens iemand met de auto op bezoek komt voor 2.30 per uur. Of 0.86 oid met de bezoekerspas, maar die heeft dan weer een maximum van 70 uur per maand.quote:Op maandag 5 november 2007 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Juist op zaterdag! Rot lekker op met die kut auto van je uit de stad!
Het geeft rommel, maar het ruimt helaas niet opquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
't lijkt wel een hype te zijn hier he, dat geschiet
Nee, da's dan weer jammer iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef kwib het volgende:
[..]
Het geeft rommel, maar het ruimt helaas niet op
Werk je bij de Munt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etc.
Ah, en wie heeft gisteren een brief binnen gekregen dat hij zn parkeervergunning op kan halen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga annie binnenkort maar eens een kwade brief sturen voor haar parkeerbeleid. Ik kan er niet over uit. Zelfs op een fucking zaterdag moet je tot 23.00 betalen (*&^%$#@!
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ah, en wie heeft gisteren een brief binnen gekregen dat hij zn parkeervergunning op kan halen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |