Eer-ik je bent veelbesproken in het stage topic.. Wanneer kom je terugquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk het wel, maar lezen doe ik 't niet, behalve krant, maar die heb ik nu niet
Bedankt iig
Oh, ik kom er aan zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Eer-ik je bent veelbesproken in het stage topic.. Wanneer kom je terug
Juist op zaterdag! Rot lekker op met die kut auto van je uit de stad!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga annie binnenkort maar eens een kwade brief sturen voor haar parkeerbeleid. Ik kan er niet over uit. Zelfs op een fucking zaterdag moet je tot 23.00 betalen (*&^%$#@!
Volgende week vrijdag is het weer Domino D-Day, ik denk dat het daar mee te maken heeft. Kutmussen ook altijd.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Overvecht winkelcentrum is afgesloten omdat iemand vanaf z'n dak in het rond aan het schieten was..
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Overvecht winkelcentrum is afgesloten omdat iemand vanaf z'n dak in het rond aan het schieten was..
quote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.
Prima, maar laat die appie XL er effe staan jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.
Ik heb er niks van gemerkt?quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etcquote:
Mja, politie en ambulance rijden hier af en aan, hoor de hele dag bijna niks andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etc.
Net buiten het centrum is het anders ook zelfs op zaterdag tot 23.00u. Leuk als er eens iemand met de auto op bezoek komt voor 2.30 per uur. Of 0.86 oid met de bezoekerspas, maar die heeft dan weer een maximum van 70 uur per maand.quote:Op maandag 5 november 2007 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Juist op zaterdag! Rot lekker op met die kut auto van je uit de stad!
Het geeft rommel, maar het ruimt helaas niet opquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
't lijkt wel een hype te zijn hier he, dat geschiet
Nee, da's dan weer jammer iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef kwib het volgende:
[..]
Het geeft rommel, maar het ruimt helaas niet op
Werk je bij de Munt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etc.
Ah, en wie heeft gisteren een brief binnen gekregen dat hij zn parkeervergunning op kan halen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga annie binnenkort maar eens een kwade brief sturen voor haar parkeerbeleid. Ik kan er niet over uit. Zelfs op een fucking zaterdag moet je tot 23.00 betalen (*&^%$#@!
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ah, en wie heeft gisteren een brief binnen gekregen dat hij zn parkeervergunning op kan halen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |