Herenkapper Eyüp, vooraan de Vleutense weg, net na plein aan de rechterkant. 8 Euro opscheren of knippen, gratis kopje koffie erbij, je mag binnen gewoon roken en een lekker slap verhaal van de kappers als je hun accent kunt verstaan!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:02 schreef VrAnKiE het volgende:
Weet iemand nog een goede en goedkope herenkapper in Utrecht?
Veel dichterbij zal idd niet lukken. Maar dat is ook niet echt loopafstand van het centrum. Als het je daar om gaat kan je het vergeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:28 schreef marcek het volgende:
Bij mij voor de deur (nog wel)![]()
Zo een kleine 10 minuutjes van het jaarbeurs plein.
(btw dit is net na het 24 oktober plein)
eigenlijk wel ... zoals ik al meer heb gehoord is de gratis parkeren zone wel een eindje van het centrumquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel dichterbij zal idd niet lukken. Maar dat is ook niet echt loopafstand van het centrum. Als het je daar om gaat kan je het vergeten.
Ach, dat duurt maar 10 tot 15 jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:33 schreef The6thgate het volgende:
wanneer beginnen ze ook alweer met de verbouwing van het stationsgebied...volgend jaar?
zie wel op tegen de overlast dan
www.hansanders.nlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Ik ook. Heb de brief weggegooid, aangezien ik nog maar heel af en toe in Utrecht ben...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:47 schreef speknek het volgende:
Ik ben uitgekozen voor een Utrecht bewonersenquete. Welke projectontwikkelaars moesten ook alweer dood?.
Ben er niet geweest, maar nu wel erg benieuwdquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Wat was er in gódsnaam aan de hand in het centrum vanavond?
Centraal stond vol met politie, en turken, met vlaggen om hun nek die aan het schreeuwen waren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:54 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben er niet geweest, maar nu wel erg benieuwd![]()
Lees/kijk je geen nieuws ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Centraal stond vol met politie, en turken, met vlaggen om hun nek die aan het schreeuwen waren.
Buiten allemaal politiebusjes, ME, en nog veel meer turken
Niet echt last van gehad met naar huis lopen, maar ik vraag me wel af wat ze daar nou aan het doen waren.
Kijk het wel, maar lezen doe ik 't niet, behalve krant, maar die heb ik nu nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lees/kijk je geen nieuws ofzo![]()
Kijk maar ff
Eer-ik je bent veelbesproken in het stage topic.. Wanneer kom je terugquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk het wel, maar lezen doe ik 't niet, behalve krant, maar die heb ik nu niet
Bedankt iig
Oh, ik kom er aan zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Eer-ik je bent veelbesproken in het stage topic.. Wanneer kom je terug
Juist op zaterdag! Rot lekker op met die kut auto van je uit de stad!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga annie binnenkort maar eens een kwade brief sturen voor haar parkeerbeleid. Ik kan er niet over uit. Zelfs op een fucking zaterdag moet je tot 23.00 betalen (*&^%$#@!
Volgende week vrijdag is het weer Domino D-Day, ik denk dat het daar mee te maken heeft. Kutmussen ook altijd.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Overvecht winkelcentrum is afgesloten omdat iemand vanaf z'n dak in het rond aan het schieten was..
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Overvecht winkelcentrum is afgesloten omdat iemand vanaf z'n dak in het rond aan het schieten was..
quote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.
Prima, maar laat die appie XL er effe staan jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze heel Overvecht afknallen.
Ik heb er niks van gemerkt?quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etcquote:
Mja, politie en ambulance rijden hier af en aan, hoor de hele dag bijna niks andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etc.
Net buiten het centrum is het anders ook zelfs op zaterdag tot 23.00u. Leuk als er eens iemand met de auto op bezoek komt voor 2.30 per uur. Of 0.86 oid met de bezoekerspas, maar die heeft dan weer een maximum van 70 uur per maand.quote:Op maandag 5 november 2007 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Juist op zaterdag! Rot lekker op met die kut auto van je uit de stad!
Het geeft rommel, maar het ruimt helaas niet opquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
't lijkt wel een hype te zijn hier he, dat geschiet
Nee, da's dan weer jammer iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef kwib het volgende:
[..]
Het geeft rommel, maar het ruimt helaas niet op
Werk je bij de Munt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laatst was er ook iemand neergeschoten op de damstraat bij dat cafe. Dat zit 75m van m'n werk af en ik heb helemaal niks gemerkt. Geen politie geen ambulance etc.
Ah, en wie heeft gisteren een brief binnen gekregen dat hij zn parkeervergunning op kan halen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga annie binnenkort maar eens een kwade brief sturen voor haar parkeerbeleid. Ik kan er niet over uit. Zelfs op een fucking zaterdag moet je tot 23.00 betalen (*&^%$#@!
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ah, en wie heeft gisteren een brief binnen gekregen dat hij zn parkeervergunning op kan halen?![]()
Ik kan hier gewoon gratis parkeren hoor. Op ons eigen binnenterrein of gewoon aan de straat.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ah, en wie heeft gisteren een brief binnen gekregen dat hij zn parkeervergunning op kan halen?![]()
Hoeveel vierkante meter, en wanneer kan er gehospiteerd worden?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef CrustyClown het volgende:
Haa mede fok'kers. Ik denk meld me ook weer eens in het Utrecht topic.
Eigenlijk omdat ik gewoon een vraagje had, en jullie mening wilde.. *schaam*
Ik zal eraan te denken eens uit mijn studentenwoning te verhuizen en richting een appartement te gaan. In zuilen hebben ze een mooi appartement voor mij in de aanbieding. Net achter het Julianapark, wat denken jullie van de locatie. Veilig voor een auto en erger als transwijk waar ik nu nog woon?
Amersfoort./Utrecht, om-en-om.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
Nog geen kamer? Of zit je nu ergens in een bezemkast.
Welke straat?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef CrustyClown het volgende:
Ik heb momenteel juist wel een kamer hier in utrecht, woon momenteel in Transwijk. Maar wilde samen met een vriend in een appartement gaan zitten. Wat meer vrijheid voor mezelf, een woonkamer (heb ik momenteel niet hier, iedereen zit bij elkaar op de kamer) En het zal relatief minder kosten....
Maar wat denken jullie van de locatie, achter het wilhelmina park in zuilen?
Mja nu nog niet booming, maar goed ze gaan daar natuurlijk wel een gig winkelcentrum uit de grond stampen, en er is net een station gebouwd. Volgens mij is het daar wel prima.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef CrustyClown het volgende:
Ik heb momenteel juist wel een kamer hier in utrecht, woon momenteel in Transwijk. Maar wilde samen met een vriend in een appartement gaan zitten. Wat meer vrijheid voor mezelf, een woonkamer (heb ik momenteel niet hier, iedereen zit bij elkaar op de kamer) En het zal relatief minder kosten....
Maar wat denken jullie van de locatie, achter het wilhelmina park in zuilen?
Ik ga altijd naar de appie net effe terug, ik haat de boni echt intens namelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef PiperMaru het volgende:
Jij bedoelt de Reaumurlaan? Is heel goed te doen daar! Sprak recent nog iemand die daar woont en die woonde daar perfect.
Ik woon daar ook in de buurt, maar dan in de buurt aan de "overkant" van de straatweg (vlakbij de Boni-supermarkt). En het is hier heel rustig, nooit rare dingen, nooit iets aan de hand.
Dus doen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef TMan het volgende:
Teringtyfustakkezooi.
M'n auto stond sinds zondagavond op dezelfde plek. Krijg ik in de trein vanuit Den Haag een smsje van m'n zus "Politie op je dak?", en zie ik plotseling dat ik twee anonieme oproepen gemist heb.
Wat blijkt, m'n auto stond niet op de handrem (waarom de hell rolt ie dan nu pas weg?) en is nu dus weggesleept. WAAROM DE FUCK DUWEN DIE LUIE KUTSMERISSEN 'M NIET GEWOON TERUG?! Kosten om 'm op te halen: 222 + 12,50/dag
Graflijers.
Mja, ik ben eerder bij de appie XL denk ik dan bij die bij de watertoren.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:20 schreef PiperMaru het volgende:
Altijd druk idd, altijd maar een kassa open, oerdom personeel, heel beperkt assortiment, en tóch hou ik ervan om daar boodschappen te doen. Het is zo lekker... Utrechts allemaal
En ik ben er binnen 1 minuut, dat speelt ook wel mee
Leidsche Rijn is geen Utrecht. Er zijn al genoeg mensen die vinden dat waar ik woon al geen Utrecht meer is. Hebben ze natuurlijk wel gelijk in, het is hier meer Klein Marokko.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Amersfoort./Utrecht, om-en-om.
En Utrecht is meer leidsche rijn, dus echt tellen doet dat ook niet. Ik ben dus heel erg op zoek.
Welnee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
Lyssa..
Dit is eigenlijk meer een zakelijk topic over stadse dingen en geen gezellig keuveltopic.
Prima Q, prima.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
Hoi Nosh. Hoe is het in Amersfoort en Leidsche Rijn?
Wij hebben lijn 12 om hele topics mee te vullen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Ja, luie studenten met een fiets hebben geen parkeerproblemen.
What about luie studenten met een autoquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Ja, luie studenten met een fiets hebben geen parkeerproblemen.
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:21 schreef Q. het volgende:
Studenten horen geen auto te hebben.
Het gaat om veel geld en zinloze inspanning. In die termen zou het ook een student moeten aansprekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Nosh het volgende:
maar ik wist niet dat mensen daadwerkelijk zoveel konden posten over het neerzetten van hun auto op een daarvoor bestemde plek.
knip
Serieus, parkeren.
Alsof er nog niet genoeg parkeerproblemen zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
waarom nou weer niet.
zal je nog sterker vertellen, k ga er nog een bijkopen
Tsja, als ik nou eens een OV-jaarkaart zou krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg parkeerproblemen zijn.
Studenten moeten met het OV, daar is dat voor.
Dat was gister.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie gaan zeker wel naar het smartlappen festival
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ooh trouwens, Ik heb nog een hele goeie tip:
Restaurant C'est Ca: http://www.restaurant-cestca.nl/
Echt heel erg lekker eten.
Duur?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ooh trouwens, Ik heb nog een hele goeie tip:
Restaurant C'est Ca: http://www.restaurant-cestca.nl/
Echt heel erg lekker eten.
Mooie prijs als je 't mij vraagtquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
29 euro voor vijf gangen. Met drank kom je op plus/min 4 tientjes p.p. Maar dat is dan ook wel echt iedere cent waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |