Herenkapper Eyüp, vooraan de Vleutense weg, net na plein aan de rechterkant. 8 Euro opscheren of knippen, gratis kopje koffie erbij, je mag binnen gewoon roken en een lekker slap verhaal van de kappers als je hun accent kunt verstaan!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:02 schreef VrAnKiE het volgende:
Weet iemand nog een goede en goedkope herenkapper in Utrecht?
Veel dichterbij zal idd niet lukken. Maar dat is ook niet echt loopafstand van het centrum. Als het je daar om gaat kan je het vergeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:28 schreef marcek het volgende:
Bij mij voor de deur (nog wel)![]()
Zo een kleine 10 minuutjes van het jaarbeurs plein.
(btw dit is net na het 24 oktober plein)
eigenlijk wel ... zoals ik al meer heb gehoord is de gratis parkeren zone wel een eindje van het centrumquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel dichterbij zal idd niet lukken. Maar dat is ook niet echt loopafstand van het centrum. Als het je daar om gaat kan je het vergeten.
Ach, dat duurt maar 10 tot 15 jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:33 schreef The6thgate het volgende:
wanneer beginnen ze ook alweer met de verbouwing van het stationsgebied...volgend jaar?
zie wel op tegen de overlast dan
www.hansanders.nlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Ik ook. Heb de brief weggegooid, aangezien ik nog maar heel af en toe in Utrecht ben...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:47 schreef speknek het volgende:
Ik ben uitgekozen voor een Utrecht bewonersenquete. Welke projectontwikkelaars moesten ook alweer dood?.
Ben er niet geweest, maar nu wel erg benieuwdquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Wat was er in gódsnaam aan de hand in het centrum vanavond?
Centraal stond vol met politie, en turken, met vlaggen om hun nek die aan het schreeuwen waren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:54 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben er niet geweest, maar nu wel erg benieuwd![]()
Lees/kijk je geen nieuws ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Centraal stond vol met politie, en turken, met vlaggen om hun nek die aan het schreeuwen waren.
Buiten allemaal politiebusjes, ME, en nog veel meer turken
Niet echt last van gehad met naar huis lopen, maar ik vraag me wel af wat ze daar nou aan het doen waren.
Kijk het wel, maar lezen doe ik 't niet, behalve krant, maar die heb ik nu nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lees/kijk je geen nieuws ofzo![]()
Kijk maar ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |