een miniatuur van Jaapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Ze krijgt van Dimitri een happy boedah
Heb ik altijd bij stream 3 eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
OT: Bij mij is het geluid van stream 3 de laatste dagen zo zacht.
't Is behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Heb ik altijd bij stream 3 eigenlijk.![]()
Verzoek ingediend en het verzoek wordt:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
Feest, maar pas de titel ff aan naar iets bv 10 okt Lieke Jarig of zo .. Want inmiddels vertrijken de minuten
Lekker langquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Verzoek ingediend en het verzoek wordt:
[COS#2617] Na 9 minuten aftellen is het 10 oktober 2007: Lieke is Jarig!
Hij kijkt haar diep in de ogen en zegt dan: "je weet toch hoe het zit". Hij heeft het dan over de afspraken in het hokje, zij denkt dan dat hij bedoelt dat hij gebukt gaat onder een hevig verlangen naar haar hangtieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Ik geloof dat Nadia er van overtuigd is dat Luc haar leuk vindt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker lang![]()
Een COS TT is altijd een momentopname trouwens, niets mis mee![]()
Ik mis de grap en nu heb ik hem dus al 3x gemist. Zo grappig kan die dus niet zijn dat ik hem gemist heb..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef pullup het volgende:
3 keer dezelfde grap is teveel Dimitri![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef riri het volgende:
hahahaha...goed van luc
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo. Kan er nu een slotje op het gezever van nadia tegen Luc? En schop haar gelijk maar de kooi uit.![]()
O ja, ook dat nog, net wat Sonique zegt: 'hard to get'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Nu vindt Nadia Luc natuurlijk nog leuker nu hij zijn gevoel niet wil prijs geven.
Het was inderdaad nog een matig grapje ook. Dimitri zei in het gesprek tussendoor: Maar Dennis ...Je weet dat ik je uiteindelijk best een toffe gozer vind. Waarop Dennis: Ja ja dat weet ik. Om vervolgens om de oren te krijgen: dat heb je dan mooi fout want ik vind je een sukkel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik mis de grap en nu heb ik hem dus al 3x gemist. Zo grappig kan die dus niet zijn dat ik hem gemist heb..
Wat was de grap?
Moest eigenlijk wel lachen nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was inderdaad nog een matig grapje ook. Dimitri zei in het gesprek tussendoor: Maar Dennis ...Je weet dat ik je uiteindelijk best een toffe gozer vind. Waarop Dennis: Ja ja dat weet ik. Om vervolgens om de oren te krijgen: dat heb je dan mooi fout want ik vind je een sukkel.
De tweede keer was nog leuk want Dennis trapte er weer in.
De derde keer was het nog minder![]()
Roken en drank erin graag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef ruby het volgende:
Amanda haar kutstem is weer in orde zo te horen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was inderdaad nog een matig grapje ook. Dimitri zei in het gesprek tussendoor: Maar Dennis ...Je weet dat ik je uiteindelijk best een toffe gozer vind. Waarop Dennis: Ja ja dat weet ik. Om vervolgens om de oren te krijgen: dat heb je dan mooi fout want ik vind je een sukkel.
Sterker nog, ik ben aan het hossen door de huiskamer. Nog meer beweging.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
geeft niets, mensen.
Enige beweging met de armen, terwijl je achter de PC zit, is goed tegen RSI
Oke, dank je wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben aan het hossen door de huiskamer. Nog meer beweging.![]()
smaakt naar plastic bedoel ik...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef Spoko het volgende:
miljonairsslagroom uit een plastic bus, bah......
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
Wat is Mudcake eigenlijk?
Mislukte chocoladetaart?
En Dimitri kan hem ook wel schieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Spoko het volgende:
Dennix gaat dit niet lang meer trekken....aan zijn hoofd zie je dat die zich lekker kut voelt...
Dimitri moet gewoon zijn mond houden en mooi lopen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef ruby het volgende:
Dimitri is echt de man van goeie grappen.
Ik word totaal niet warm van die gozer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Dimitri moet gewoon zijn mond houden en mooi lopen zijn.![]()
En maar denken dat ze heeeeeel leuk isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef riri het volgende:
amanda is weer jaloers omdat de aandacht naar lieke gaat....de hele tijd die rotstem van dat kind
Vanuit een metallic Siphon lijkt me meer gepast iid1 Maar ja het hele miljonairs style is aan dfe kant geschoven door de redactie vermoed ik. Er wordt niet meer ge reageerd op correcte kleding ,niet op mannetjes die met bord etend rond lopen. Ga zo maar door ! Vroeger hebben ze les in etiquette gehad, alleen Brian heft dat geleerd, maar ok hij i het vergeten ..... Is er nog hoop ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef Spoko het volgende:
miljonairsslagroom uit een plastic bus, bah......
Eigenlijk niet nee, maar vergeleken met de rest in de kooi...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik word totaal niet warm van die gozer.![]()
Maar ieder z'n smaak natuurlijk.
Zat ze weer quasi leuke opmerkingen te maken naar Lieke?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef riri het volgende:
amanda is weer jaloers omdat de aandacht naar lieke gaat....de hele tijd die rotstem van dat kind
En morgen weer zonder stem en ziekjes de hele dag op bed liggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is echt ladderzat he ??
Ik ben ook aardig op wegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is al weer half lam blijkbaar![]()
Dan neem ik er ook nog maar eentjequote:
Een beetje wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:26 schreef Sonique het volgende:
Eigenlijk maakt dimitri zichzelf ook belachelijk en laat zeker zien dat hij een lafaard is, om zo met aangeschoten wild om te gaan...
En dat terwijl hij geneens aan het spel mee doet!
Sukkel
Whehe, dat is best lulligquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan neem ik er ook nog maar eentje(en straks om vijf uur weer mijn nest uit
)
vind ik wel een hele leuke uitspraakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Amanda denkt dat ze altijd tussen mensen kan stoken, ook als het 1 persoon is.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is echt ladderzat he ??
Tuuuurlijk, Lieke is jarig, proostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Sterktequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Proost.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuuuurlijk, Lieke is jarig, proost![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik voel mezelf niet zo heel lekker nu en ik weet niet precies waarom.
Grote neusgatenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
Nadia: Luc luc luc
Dennis is boemboem
[ afbeelding ]
Luc komt binnen en loopt meteen weer weg uit de slaapkamer
Naad: Lucccc
?? Ik had iets heel anders getypt. Anyway:quote:
Tuurlijk, als hij tegen Brain tekeer gaat draait Brian hem meteen door de mangel en hangt hem aan de waslijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
Oops Brian is beneden en still is Nx !!
Brian is besnedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
Oops Brian is beneden en still is Nx !!
Maak er maar over 3 jaar van, dat is wat exacter....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
?? Ik had iets heel anders getypt. Anyway:
Mooie datum dus, 10-10. Over twee jaar is Lieke jarig op 10-10-'10.
Toch cool![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maak er maar over 3 jaar van, dat is wat exacter....![]()
Daar kan ik geen antwoord op geven besneden of niet . Mogelijk dat op Aruba alle jongetjes het mes voelen ....?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Brian is besneden
Ik las het echt!
...sorry...
met een vinger?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel boem boem, maar het kwam van de andere kant.![]()
Volgens Brian himself was hij zo gegroeid in de DGK, de handjes blijven erg los kennelijk....ook tov vrouwen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef kybe het volgende:
Lieke verteld even over de klap die Brian haar gegeven heeft bij de paardebak.
Was dus net zo'n klap als natasia haar gegeven heeft.
Geloof ik niets van, al die zogenaamde emoties van nadia zuigt ze zo uit haar duim. En af en toe gooit ze er een traantje bovenop om ons en de bewoners er van te overtuigen dat ze een heeeeel gevoelig meissie is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Je ziet Nadia steeds depressiever worden, je ziet haar denken wat moet ik met die Nietsnut.
cameraman heeft het dus ook niet op cup C +quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
cameraman verveelt zich, of mist zijn vriendin
[ afbeelding ]
Nee, maar daar gaat Naad nog wel wat aan doen (als ze niet te bezopen is, of zich niet te ziek voelt omdat Luc haar heeft afgewimpeld.)quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
Wie was da, ik wil ook in de jacuzzi; zal ik ook even gaan, piept Naad.
Het is wel waharm.
Nee dat is nadia.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Brian is besneden
Ik las het echt!
...sorry...
Als brrrrrian zijn handjes in de gouden kooi al niet in bedwang weet te houden dan wil ik niet eens weten waar hij toe in staat is buiten die gouden kooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens Brian himself was hij zo gegroeid in de DGK, de handjes blijven erg los kennelijk....ook tov vrouwen...![]()
Yepquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit Luc ook in het badje dat ze daar zo graag naar toe wil![]()
Nadia wil in de jacuzzie en hij wil het nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes ! Daar ben ik weer... Heb niet zo'n zin in
cos-spitten nu, mag ik alsjeblieft een update van de dag van jullie ? *lief aankijk*
(En waarom is mijn Skattie zo boos ??)
En op de ene of andere manier wil dàt maar niet lukken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Sonique het volgende:
knakmomentje voor Dennix
Of komt hij eindelijk los?
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:05 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel emotie bij dennis gezien.
wraak nemen mét Luc? Op wie wraak dan? Wat heeft Dennis haar aangedaan dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
EN JA HOOR
Nadia in de jacuzzi, wraak nemen met luc natuurlijk...
ZO voorspelbaar...
Ze is boos hoe hij naar haar uitviel natuurlijk...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
wraak nemen mét Luc? Op wie wraak dan? Wat heeft Dennis haar aangedaan dan?
Oh god... hij gaat zich toch niet ophangen hé?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef riri het volgende:
zo..hij pakt zijn riem al
Handjes over elkaar en stampvoetend zeuren dat hij z'n zin niet krijgtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Dennis is een beeeetje boos, hij heeft zich uitgekleed en ligt in bed
EN gelijk streams op iet anders !!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oh god... hij gaat zich toch niet ophangen hé?![]()
Ja, viel mij ook tegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Shit, lees net de PoPoHad SuperDennis toch wel rond de 20% verwacht
Misschien moet je aan Disana vragen of ze de volgende keer ook een SMS'je voor Dennis stuurtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Ik vond het wel grappig om te zien hoe geheel ongegeneerd Eric zichzelf aan het rukken was in de jacuzi wachtend op Sylvia die naar de begravenis was van haar vader.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Gatver verhalen over de Jacuzzi, dat Eric zich er had afgetrokken en Jaap erin geschoren werd![]()
[ afbeelding ]
Dennis ligt boos in bed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Maar altijd beter dan 1% van Nadiaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
3% is toch ook niet slecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis heeft vanavond de volle laag gehad en vindt het niet kunnen dat Nadia nu naar de jacuzzie is, Daar zit vijand Brian en Lucquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
wraak nemen mét Luc? Op wie wraak dan? Wat heeft Dennis haar aangedaan dan?
Ik ook jongenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Ik vond het engquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien hoe geheel ongegeneerd Eric zichzelf aan het rukken was in de jacuzi wachtend op Sylvia die naar de begravenis was van haar vader.
En volgens mij was er geen orgasme..
Nee inderdaad, het was een troost ruk-gevoelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien hoe geheel ongegeneerd Eric zichzelf aan het rukken was in de jacuzi wachtend op Sylvia die naar de begravenis was van haar vader.
En volgens mij was er geen orgasme..
Vertelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
Zó, Huub en Lieke spelen echt een vuil (meesterlijk) spel![]()
Als ik wist dat ik tot in de slaapkamer werd toegelaten zat ik nu al ergens bij Utrecht !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
DGK-fan ! Start je Puch brommert ! Nu is ie alleen en wacht op affectie
Ok, maar Syl trof Eric aan in de hot tub. Hij leek echt doodquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rukken is niet eng, das juist leuk
ow ja, dat. Dat was idd een beetje spooky ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, maar Syl trof Eric aan in de hot tub. Hij leek echt dood![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef Donnie29 het volgende:
Tis fubar fucked up beyond all recognition
Hij gaat bij mij als een treinquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef Vandaag... het volgende:
is Fok zo traag of ligt het aan mijn computer?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
ow ja, dat. Dat was idd een beetje spooky ja.
Het is nu juist vrij snel, na 3 dagen modderenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef Vandaag... het volgende:
is Fok zo traag of ligt het aan mijn computer?
Brain is na Dennis de volgende waar de pijlen vol op gericht gaan worden. Imo. totaal onverwachtquote:
oh.. gelukkig, dan ligt het niet aan fokquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is nu juist vrij snel, na 3 dagen modderen
Lieke: DENNIX!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Huub en Lieke komen erachter dat nix alleen in z'n bed ligt![]()
Misschien ligt hij zielig alleen onder de dekentjes te huilenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef diedirk het volgende:
Mogen ze nu Dennis niet gaan bashen van de FEBO?!
Nee, alleen een heel leger kan Dennis over die poort gooien, anders gaat hij er niet uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel voorzichtig begin ik te twijfelen of er eind van de maand een stemming komt voor Dennix. Hij zou wel eens eerder kunnen weglopen ......
Daar zijn nog véél meer mensen die hem uitlachen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel voorzichtig begin ik te twijfelen of er eind van de maand een stemming komt voor Dennix. Hij zou wel eens eerder kunnen weglopen ......
Dan bellen ze toch even naar 'achter' voor een leger ...... Nog een keer zo'n boot camp zoals vlak voor het geplande huwelijk van Japio bijvoorbeeld !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee, alleen een heel leger kan Dennis over die poort gooien, anders gaat hij er niet uit.
Ja, dat was de wereld draait doorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
HumOpeens, heel even, vreemde stemmen op stream 1
![]()
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:
"had hij geen zin in, hij heeft een keer..."
Wat was dat(de febo)? en ging dit over Dennis?
ik hoorde: "hij heeft zijn nek uitgestoken, hij wilde niet..."quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:
"had hij geen zin in, hij heeft een keer..."
Wat was dat(de febo)? en ging dit over Dennis?
dus samengevat: "Hij heeft z'n nek uitgestoken, hij wilde niet, had er geen zin in. Hij heeft een keer.."quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:39 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik hoorde: "hij heeft zijn nek uitgestoken, hij wilde niet..."
Dat:"Hij heeft z'n nek uitgestoken" zit me dwars, dat kan niet over nix gaan....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
dus samengevat: "Hij heeft z'n nek uitgestoken, hij wilde niet, had er geen zin in. Hij heeft een keer.."
ja. En het was dus blijkbaar de tv, niet de febo. Dus eigenlijk geheel niet interessantquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
dus samengevat: "Hij heeft z'n nek uitgestoken, hij wilde niet, had er geen zin in. Hij heeft een keer.."
Het was idd de tvquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja. En het was dus blijkbaar de tv, niet de febo. Dus eigenlijk geheel niet interessant![]()
wel grappig...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja. En het was dus blijkbaar de tv, niet de febo. Dus eigenlijk geheel niet interessant![]()
Weer zo'n mooie ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Nieuwe COS is onderweg.
Fijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Nieuwe COS is onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |