Ik word totaal niet warm van die gozer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Dimitri moet gewoon zijn mond houden en mooi lopen zijn.![]()
En maar denken dat ze heeeeeel leuk isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef riri het volgende:
amanda is weer jaloers omdat de aandacht naar lieke gaat....de hele tijd die rotstem van dat kind
Vanuit een metallic Siphon lijkt me meer gepast iid1 Maar ja het hele miljonairs style is aan dfe kant geschoven door de redactie vermoed ik. Er wordt niet meer ge reageerd op correcte kleding ,niet op mannetjes die met bord etend rond lopen. Ga zo maar door ! Vroeger hebben ze les in etiquette gehad, alleen Brian heft dat geleerd, maar ok hij i het vergeten ..... Is er nog hoop ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef Spoko het volgende:
miljonairsslagroom uit een plastic bus, bah......
Eigenlijk niet nee, maar vergeleken met de rest in de kooi...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik word totaal niet warm van die gozer.![]()
Maar ieder z'n smaak natuurlijk.
Zat ze weer quasi leuke opmerkingen te maken naar Lieke?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef riri het volgende:
amanda is weer jaloers omdat de aandacht naar lieke gaat....de hele tijd die rotstem van dat kind
En morgen weer zonder stem en ziekjes de hele dag op bed liggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is echt ladderzat he ??
Ik ben ook aardig op wegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is al weer half lam blijkbaar![]()
Dan neem ik er ook nog maar eentjequote:
Een beetje wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:26 schreef Sonique het volgende:
Eigenlijk maakt dimitri zichzelf ook belachelijk en laat zeker zien dat hij een lafaard is, om zo met aangeschoten wild om te gaan...
En dat terwijl hij geneens aan het spel mee doet!
Sukkel
Whehe, dat is best lulligquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan neem ik er ook nog maar eentje(en straks om vijf uur weer mijn nest uit
)
vind ik wel een hele leuke uitspraakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Amanda denkt dat ze altijd tussen mensen kan stoken, ook als het 1 persoon is.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is echt ladderzat he ??
Tuuuurlijk, Lieke is jarig, proostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Sterktequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Proost.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuuuurlijk, Lieke is jarig, proost![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik voel mezelf niet zo heel lekker nu en ik weet niet precies waarom.
Grote neusgatenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
Nadia: Luc luc luc
Dennis is boemboem
[ afbeelding ]
Luc komt binnen en loopt meteen weer weg uit de slaapkamer
Naad: Lucccc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |