een miniatuur van Jaapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Ze krijgt van Dimitri een happy boedah
Heb ik altijd bij stream 3 eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
OT: Bij mij is het geluid van stream 3 de laatste dagen zo zacht.
't Is behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Heb ik altijd bij stream 3 eigenlijk.![]()
Verzoek ingediend en het verzoek wordt:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
Feest, maar pas de titel ff aan naar iets bv 10 okt Lieke Jarig of zo .. Want inmiddels vertrijken de minuten
Lekker langquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Verzoek ingediend en het verzoek wordt:
[COS#2617] Na 9 minuten aftellen is het 10 oktober 2007: Lieke is Jarig!
Hij kijkt haar diep in de ogen en zegt dan: "je weet toch hoe het zit". Hij heeft het dan over de afspraken in het hokje, zij denkt dan dat hij bedoelt dat hij gebukt gaat onder een hevig verlangen naar haar hangtieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Ik geloof dat Nadia er van overtuigd is dat Luc haar leuk vindt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker lang![]()
Een COS TT is altijd een momentopname trouwens, niets mis mee![]()
Ik mis de grap en nu heb ik hem dus al 3x gemist. Zo grappig kan die dus niet zijn dat ik hem gemist heb..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef pullup het volgende:
3 keer dezelfde grap is teveel Dimitri![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef riri het volgende:
hahahaha...goed van luc
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo. Kan er nu een slotje op het gezever van nadia tegen Luc? En schop haar gelijk maar de kooi uit.![]()
O ja, ook dat nog, net wat Sonique zegt: 'hard to get'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Nu vindt Nadia Luc natuurlijk nog leuker nu hij zijn gevoel niet wil prijs geven.
Het was inderdaad nog een matig grapje ook. Dimitri zei in het gesprek tussendoor: Maar Dennis ...Je weet dat ik je uiteindelijk best een toffe gozer vind. Waarop Dennis: Ja ja dat weet ik. Om vervolgens om de oren te krijgen: dat heb je dan mooi fout want ik vind je een sukkel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik mis de grap en nu heb ik hem dus al 3x gemist. Zo grappig kan die dus niet zijn dat ik hem gemist heb..
Wat was de grap?
Moest eigenlijk wel lachen nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was inderdaad nog een matig grapje ook. Dimitri zei in het gesprek tussendoor: Maar Dennis ...Je weet dat ik je uiteindelijk best een toffe gozer vind. Waarop Dennis: Ja ja dat weet ik. Om vervolgens om de oren te krijgen: dat heb je dan mooi fout want ik vind je een sukkel.
De tweede keer was nog leuk want Dennis trapte er weer in.
De derde keer was het nog minder![]()
Roken en drank erin graag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef ruby het volgende:
Amanda haar kutstem is weer in orde zo te horen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was inderdaad nog een matig grapje ook. Dimitri zei in het gesprek tussendoor: Maar Dennis ...Je weet dat ik je uiteindelijk best een toffe gozer vind. Waarop Dennis: Ja ja dat weet ik. Om vervolgens om de oren te krijgen: dat heb je dan mooi fout want ik vind je een sukkel.
Sterker nog, ik ben aan het hossen door de huiskamer. Nog meer beweging.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
geeft niets, mensen.
Enige beweging met de armen, terwijl je achter de PC zit, is goed tegen RSI
Oke, dank je wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben aan het hossen door de huiskamer. Nog meer beweging.![]()
smaakt naar plastic bedoel ik...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef Spoko het volgende:
miljonairsslagroom uit een plastic bus, bah......
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
Wat is Mudcake eigenlijk?
Mislukte chocoladetaart?
En Dimitri kan hem ook wel schieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Spoko het volgende:
Dennix gaat dit niet lang meer trekken....aan zijn hoofd zie je dat die zich lekker kut voelt...
Dimitri moet gewoon zijn mond houden en mooi lopen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef ruby het volgende:
Dimitri is echt de man van goeie grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |