Nadia wil in de jacuzzie en hij wil het nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes ! Daar ben ik weer... Heb niet zo'n zin in
cos-spitten nu, mag ik alsjeblieft een update van de dag van jullie ? *lief aankijk*
(En waarom is mijn Skattie zo boos ??)
En op de ene of andere manier wil dàt maar niet lukken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Sonique het volgende:
knakmomentje voor Dennix
Of komt hij eindelijk los?
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:05 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel emotie bij dennis gezien.
wraak nemen mét Luc? Op wie wraak dan? Wat heeft Dennis haar aangedaan dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
EN JA HOOR
Nadia in de jacuzzi, wraak nemen met luc natuurlijk...
ZO voorspelbaar...
Ze is boos hoe hij naar haar uitviel natuurlijk...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
wraak nemen mét Luc? Op wie wraak dan? Wat heeft Dennis haar aangedaan dan?
Oh god... hij gaat zich toch niet ophangen hé?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef riri het volgende:
zo..hij pakt zijn riem al
Handjes over elkaar en stampvoetend zeuren dat hij z'n zin niet krijgtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:09 schreef Varen het volgende:
Dennis is een beeeetje boos, hij heeft zich uitgekleed en ligt in bed
EN gelijk streams op iet anders !!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oh god... hij gaat zich toch niet ophangen hé?![]()
Ja, viel mij ook tegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Shit, lees net de PoPoHad SuperDennis toch wel rond de 20% verwacht
Misschien moet je aan Disana vragen of ze de volgende keer ook een SMS'je voor Dennis stuurtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Ik vond het wel grappig om te zien hoe geheel ongegeneerd Eric zichzelf aan het rukken was in de jacuzi wachtend op Sylvia die naar de begravenis was van haar vader.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Gatver verhalen over de Jacuzzi, dat Eric zich er had afgetrokken en Jaap erin geschoren werd![]()
[ afbeelding ]
Dennis ligt boos in bed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |