?? Ik had iets heel anders getypt. Anyway:quote:
Tuurlijk, als hij tegen Brain tekeer gaat draait Brian hem meteen door de mangel en hangt hem aan de waslijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
Oops Brian is beneden en still is Nx !!
Brian is besnedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
Oops Brian is beneden en still is Nx !!
Maak er maar over 3 jaar van, dat is wat exacter....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
?? Ik had iets heel anders getypt. Anyway:
Mooie datum dus, 10-10. Over twee jaar is Lieke jarig op 10-10-'10.
Toch cool![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maak er maar over 3 jaar van, dat is wat exacter....![]()
Daar kan ik geen antwoord op geven besneden of niet . Mogelijk dat op Aruba alle jongetjes het mes voelen ....?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Brian is besneden
Ik las het echt!
...sorry...
met een vinger?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel boem boem, maar het kwam van de andere kant.![]()
Volgens Brian himself was hij zo gegroeid in de DGK, de handjes blijven erg los kennelijk....ook tov vrouwen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef kybe het volgende:
Lieke verteld even over de klap die Brian haar gegeven heeft bij de paardebak.
Was dus net zo'n klap als natasia haar gegeven heeft.
Geloof ik niets van, al die zogenaamde emoties van nadia zuigt ze zo uit haar duim. En af en toe gooit ze er een traantje bovenop om ons en de bewoners er van te overtuigen dat ze een heeeeel gevoelig meissie is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Je ziet Nadia steeds depressiever worden, je ziet haar denken wat moet ik met die Nietsnut.
cameraman heeft het dus ook niet op cup C +quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
cameraman verveelt zich, of mist zijn vriendin
[ afbeelding ]
Nee, maar daar gaat Naad nog wel wat aan doen (als ze niet te bezopen is, of zich niet te ziek voelt omdat Luc haar heeft afgewimpeld.)quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
Wie was da, ik wil ook in de jacuzzi; zal ik ook even gaan, piept Naad.
Het is wel waharm.
Nee dat is nadia.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Brian is besneden
Ik las het echt!
...sorry...
Als brrrrrian zijn handjes in de gouden kooi al niet in bedwang weet te houden dan wil ik niet eens weten waar hij toe in staat is buiten die gouden kooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens Brian himself was hij zo gegroeid in de DGK, de handjes blijven erg los kennelijk....ook tov vrouwen...![]()
Yepquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit Luc ook in het badje dat ze daar zo graag naar toe wil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |