Koechei!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Joechei!
Wordt vanavond nog veul erger hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
Fok heeft de snelheid er weer lekker inzitten.
goed idee, theepot staat al klaar alle dekens liggen ook al klaar, ga mezelf nu maar vergiftigen met paracetamolquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik nestel mezelf maar weer op de bank.
Smakelijk danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Hier is een groot bord macaroni voor me neergezet
had je die nog niet op dan, dan was t echt veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Rest chinees van zondag
Wraps klinkt wel goed eigenlijk, das iets voor morgen,
of ik maak japans
Hoi Pheno
Ik heb even een japans etenmoehied. Dank.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Rest chinees van zondag
Wraps klinkt wel goed eigenlijk, das iets voor morgen,
of ik maak japans
Hoi Pheno
volgens mij is het Surinaams of Indisch ofzo. Het is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Alesi was ooit een Franse F1-coureur, Moksi ken ik niet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb even een japans etenmoehied. Dank.
Volgende week moet het wel weer over zijn, want het is wel hartstikke lekker.
Daarnet Moksi Alesi met lemonsambal op. Het is eens wat anders. En nu even mijn voeten dood laten martelen en daarna spinnen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, ik ga ook richting fitness
Toedels
daarom dusquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinningquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen is toch gewoon met je luie volgevreten bast op de bank liggen en "prrrr prrrr" zeggen terwijl iemand je ernstig loopt te strelen en zo?Offeh...
Een fort?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:32 schreef Ynske het volgende:
sport ze allemaal, ben vanmiddag al gaan rennen
vandaag ook nog een fort om de hoek ondekt.
wraps naar binnengewerkt, nu rustig wat hangen
das nog een stukkie verderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, misschien was het toch wel een andere dan
Ik dacht aan Maarsseveen
waarom werd je niet blij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had er 1 bij de abn, maar werd er niet echt blij van moet ik zeggen. Die is dus ook gesloten.
Ford Orionquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
The Alamo?
Ik heb een rabo en een postbankrekening, beide wel tevreden overquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
ik wil een extra rekening openen naast mijn postbankbetaalrekening, maar welke bank.
welke hebben jullie en hoe is je ervaring ermee?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoiets openen he, in PTA
Vin ze m nou wel of niej leuk:S
Ben benieuwd of je 't luktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
ik wil een extra rekening openen naast mijn postbankbetaalrekening, maar welke bank.
volgens mij is het erger om dan de volgende morgen je bed weer uit te komen met haar dat alle kanten op staatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik nog niet pitten.
Vind dat nooit zo geweldig, met vochtig haar in bed kruipen
daar heb ik echt noooooit last vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij is het erger om dan de volgende morgen je bed weer uit te komen met haar dat alle kanten op staat
lekker welquote:
Ja best wel. Ik heb nog een paar shoots in het vooruitzichtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijn zeker leuke dingen ja
Lukt het fotograferen al beter?
zeker weten, en ook erg leuk om te doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Shoots kunnen zeker leuk en leerzaam zijn
ja dat was ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga hopelijk komende lente een maand lang experimenteren
Al is dat op een bruiloft wel een risico, of was je niet de 'officiele' fotograaf?
Ik heb twee rekeningen, allebei bij de Postbank. Bevalt prima. Van al dat gejank over hun internetbankieren heb ik ook nog nooit last gehad, bij mij werkt het vrijwel altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
Ik ben ook vroeger erin gegaan, maar nog brakker dan als ik later erin gaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer op kantoor
Raar wel: hoe vroeger ik mn bed in ga, hoe later ik eruit kom
Dat is dan ook een gevalletje "Replace user, press any key when ready"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb twee rekeningen, allebei bij de Postbank. Bevalt prima. Van al dat gejank over hun internetbankieren heb ik ook nog nooit last gehad, bij mij werkt het vrijwel altijd.
Ze moest zich scheren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
sooow, fysio verteld dat een leven zonder haar een stuk beter is
Mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
sooow, fysio verteld dat een leven zonder haar een stuk beter is
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiEN nu een nieuwe? Een goeie?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef buzzer het volgende:
Oe, ik zag net hoe laat ik nog aan het posten was
Lieverd, mijn oproepkaart ligt al wekenlang in een miljard snippers op de bodem van de vuilcontainertquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Ynske het volgende:
Owjah Fles, niet vergeten om te gaan stemmen vandaag voor Aleid Wolfsen of Rene Pans
gelukkig wel jahquote:
helaas ik ookquote:
Mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
en de kosten vallen me ook nog mee
Nee, maar dat hoort zoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet.
Erg hč!quote:
qu's!quote:
Da kennik nie mop.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuuk
haal eens die tyfusbanners weg?
Shreeeves! Geil monsterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef Shreever het volgende:
Hey, fok is eindelijk eens gepimpt.
Wat natuurlijk al eeuwen geleden gebeurd kan zijn aangezien ik de weg hierheen kwijt was
Pretty fine actually.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Shreeeves! Geil monster/[quote]
Love it when you talk to me like that
[quote]Hows life beeb?
Doeieloeiquote:
Kee, tot snel danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:34 schreef Shreever het volgende:
Doet ik!! Moet ik maar gewoon eens tijd voor maken![]()
Lukt het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik heb al een dikke kont, bedanktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:01 schreef Kuukske het volgende:
BURP.
Boh. Chocoladekruidnoten zijn zo lekker hč. Ik zet er mijn hele dieet voor opzij.
Het is meer mijn gezond eten regime. Het is niet echt een dieetdieet.quote:
Ehm naar gebakken vlieg?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah nee he, WEER een bromvlieg in mijn halogeenlamp
Weet je hoe hard dat meurt?
Nee, meer naar verkoolde vlieg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Ehm naar gebakken vlieg?
Nou. Tranen met tuiten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Tis sund.
Kutstadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gevallen in Alkmaar
Die vlieg in mijn halogeenlamp is ook dood.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:06 schreef es70 het volgende:
'Oe maad č je 't al 'oort? Meester Beumer is dōd.
Er staat zelfs een blog over op de Volkskrantsite (goeie beschrijving van de man).
De man die o.a. Jan Smit ontdekte, zal er buiten het dorp iemand rouwig om zijn...
Ene D. Scheringa zeker?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gevallen in Alkmaar
Die ontdekte te laat dat het niet slim was om tegen een hallallogeenlamp an te vliege dan hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vlieg in mijn halogeenlamp is ook dood.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef es70 het volgende:
Die ontdekte te laat dat het niet slim wat om tegen een hallallogeenlamp an te vliege dan he.
ja, nou zal me dat meestal niet zo boeien, maar het verkolingsproces van eiwitten geeft nogal een KUTSTANKquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Die ontdekte te laat dat het niet slim wat om tegen een hallallogeenlamp an te vliege dan he.
Ik dacht aan mijn broer en die lamp, dan krijg je dat soort dingenquote:
Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat ze in de voor beschaafd doorgaande wereld lijken in een dichte oven verassenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, nou zal me dat meestal niet zo boeien, maar het verkolingsproces van eiwitten geeft nogal een KUTSTANK
quote:
Gv heet dat. Of Gvc, kan ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.
Ben er even, morgenvroeg om 6.42 de trein naar DH.
Gv? Gvc?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gv heet dat. Of Gvc, kan ook
TrusteEn veel succes morgen
![]()
Jaaahhh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef leonieke het volgende:
Mag ik heel even pronken?![]()
![]()
Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 5
Gv is Den Haag HS, Gvc is Den Haag CS. Ik neem aan dat je 1 van die twee bedoeldequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
Gv? Gvc?Ik ben niet zo in de treinen he.
Waarom is dag gv en gvc?? Maar ik ga naar Voorburg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gv is Den Haag HS, Gvc is Den Haag CS. Ik neem aan dat je 1 van die twee bedoelde
Van 's-Gravenhage, denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom is dat gv en gvc??
Truste Bengels!quote:
Morgen bij daglichtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef leonieke het volgende:
Ik krijg mijn nieuw kapsel trouwens niet deftig op fotoMet flits is het te donker, zonder flits veel te fuzzy
das geen half 3 he Flesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
douchen, scheren en dan de pleiterik maken
nee maar ja, als er nog een kuub wodka gestaan had was ik wel doorgegaan, maar t is op hequote:
een kuub?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar ja, als er nog een kuub wodka gestaan had was ik wel doorgegaan, maar t is op he
En dan kan je nog rustig blijven zittenquote:
Is een kuub dan genoegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, of een andere vorm van *genoeg*
Gaat prima zo, hij gaat nou een of andere afrikaan opetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan kan je nog rustig blijven zitten
Of zit je met laptop en al in de kroko!?!
Hoofdpijn en brakquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Hey Marc. What's up?
Ik moest werkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
K heb geen zin meer
En het is hier echt absurd stil
yepzquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Vanavond weer fotocursus ?
Niet meer uitbesteden dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
en ik vind mijn eigen afdrukken een stuk beter dat die wat de hema vandaag gemaakt heeft. maar goed het gaat om het idee
we moeten ze op 13*18 meenemen en daar kan ik niet op printenquote:
Voortgangsinspectiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
even voortgangsinspectie ombouw station BAARN gehouden.
Morgen voortgangsinspectie aanbouw Purmerend Weidevenne.
Ahhhquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijken of het wat opschiet hmm
Treinpics, -nieuws en praattopic 86
Goed planquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe niet veel vandaag.
Dat dacht ik ookquote:
So Am I.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Je suis tres bored.
Het echte vrijdag gevoel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:11 schreef leonieke het volgende:
Ik heb zoveel werk dat ik me niet kan/mag vervelen, maar ik krijg niets verzet vandaag![]()
Nu je het zo zegt, ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:40 schreef leonieke het volgende:
Idd, maar of dat echt zo goed is als jouw PI laat uitschijnen, weet ik toch ook niet hoor
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, ik weet het ook niet.
dus na de lunch heppie hardcore draaien, krat bier en schaal bitterballen op tafel?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Welnee, ik ben al bijna een uur thuis.
Ik had geen zin meer.quote:
Ja, ik ben de zgn. backup. Maar langdurig ziekte gaat niet in de koude kleren zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:14 schreef leonieke het volgende:
Hoe komt het dat het altijd op jouw nek valt Sjow? Of werken jullie daar maar met twee ofzo?
En daarom heb je nu weekend,quote:
Hehe. Ik heb nog zat uren staan. Ik vind het wel best.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
En daarom heb je nu weekend,
doe je goed dus
vreemdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb nog zat uren staan. Ik vind het wel best.
Jij wil echt niet lopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil ook wel gewoon weglopen
gewoon, de wijde wereld in
Maar ja
TRquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef Ynske het volgende:
Goh ik wist niet dat ik me zo kon irriteren aan tvp's
bij dat cursustopic. echt bijna alleen tvps
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ondertussen, over ruim 2 uur weekend
Natuurlijk hebben wij gelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
jullie hebben gelijk met die tvp's maar dat vind ik dan ook weer zo zeikerig overkomen
nee die ligt thuis, maar collega kan ze zometeen ff omzettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Goed zo
Dat is wat moeilijker op te lossen helaas. Je laptop niet bij je?
Oh nee hoor, doe ik vaak zatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:52 schreef Ynske het volgende:
jullie hebben gelijk met die tvp's maar dat vind ik dan ook weer zo zeikerig overkomen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Misselijk.
Hoor je dat Kuuks? Shoarmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |