Koechei!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Joechei!
Wordt vanavond nog veul erger hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
Fok heeft de snelheid er weer lekker inzitten.
goed idee, theepot staat al klaar alle dekens liggen ook al klaar, ga mezelf nu maar vergiftigen met paracetamolquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik nestel mezelf maar weer op de bank.
Smakelijk danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Hier is een groot bord macaroni voor me neergezet
had je die nog niet op dan, dan was t echt veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Rest chinees van zondag
Wraps klinkt wel goed eigenlijk, das iets voor morgen,
of ik maak japans
Hoi Pheno
Ik heb even een japans etenmoehied. Dank.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Rest chinees van zondag
Wraps klinkt wel goed eigenlijk, das iets voor morgen,
of ik maak japans
Hoi Pheno
volgens mij is het Surinaams of Indisch ofzo. Het is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Alesi was ooit een Franse F1-coureur, Moksi ken ik niet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb even een japans etenmoehied. Dank.
Volgende week moet het wel weer over zijn, want het is wel hartstikke lekker.
Daarnet Moksi Alesi met lemonsambal op. Het is eens wat anders. En nu even mijn voeten dood laten martelen en daarna spinnen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, ik ga ook richting fitness
Toedels
daarom dusquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinningquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen is toch gewoon met je luie volgevreten bast op de bank liggen en "prrrr prrrr" zeggen terwijl iemand je ernstig loopt te strelen en zo?Offeh...
Een fort?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:32 schreef Ynske het volgende:
sport ze allemaal, ben vanmiddag al gaan rennen
vandaag ook nog een fort om de hoek ondekt.
wraps naar binnengewerkt, nu rustig wat hangen
das nog een stukkie verderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, misschien was het toch wel een andere dan
Ik dacht aan Maarsseveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |