Koechei!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Joechei!
Wordt vanavond nog veul erger hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
Fok heeft de snelheid er weer lekker inzitten.
goed idee, theepot staat al klaar alle dekens liggen ook al klaar, ga mezelf nu maar vergiftigen met paracetamolquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik nestel mezelf maar weer op de bank.
Smakelijk danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Hier is een groot bord macaroni voor me neergezet
had je die nog niet op dan, dan was t echt veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Rest chinees van zondag
Wraps klinkt wel goed eigenlijk, das iets voor morgen,
of ik maak japans
Hoi Pheno
Ik heb even een japans etenmoehied. Dank.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Rest chinees van zondag
Wraps klinkt wel goed eigenlijk, das iets voor morgen,
of ik maak japans
Hoi Pheno
volgens mij is het Surinaams of Indisch ofzo. Het is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Alesi was ooit een Franse F1-coureur, Moksi ken ik niet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb even een japans etenmoehied. Dank.
Volgende week moet het wel weer over zijn, want het is wel hartstikke lekker.
Daarnet Moksi Alesi met lemonsambal op. Het is eens wat anders. En nu even mijn voeten dood laten martelen en daarna spinnen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, ik ga ook richting fitness
Toedels
daarom dusquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinningquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen is toch gewoon met je luie volgevreten bast op de bank liggen en "prrrr prrrr" zeggen terwijl iemand je ernstig loopt te strelen en zo?Offeh...
Een fort?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:32 schreef Ynske het volgende:
sport ze allemaal, ben vanmiddag al gaan rennen
vandaag ook nog een fort om de hoek ondekt.
wraps naar binnengewerkt, nu rustig wat hangen
das nog een stukkie verderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, misschien was het toch wel een andere dan
Ik dacht aan Maarsseveen
waarom werd je niet blij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had er 1 bij de abn, maar werd er niet echt blij van moet ik zeggen. Die is dus ook gesloten.
Ford Orionquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
The Alamo?
Ik heb een rabo en een postbankrekening, beide wel tevreden overquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
ik wil een extra rekening openen naast mijn postbankbetaalrekening, maar welke bank.
welke hebben jullie en hoe is je ervaring ermee?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoiets openen he, in PTA
Vin ze m nou wel of niej leuk:S
Ben benieuwd of je 't luktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
ik wil een extra rekening openen naast mijn postbankbetaalrekening, maar welke bank.
volgens mij is het erger om dan de volgende morgen je bed weer uit te komen met haar dat alle kanten op staatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik nog niet pitten.
Vind dat nooit zo geweldig, met vochtig haar in bed kruipen
daar heb ik echt noooooit last vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij is het erger om dan de volgende morgen je bed weer uit te komen met haar dat alle kanten op staat
lekker welquote:
Ja best wel. Ik heb nog een paar shoots in het vooruitzichtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijn zeker leuke dingen ja
Lukt het fotograferen al beter?
zeker weten, en ook erg leuk om te doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Shoots kunnen zeker leuk en leerzaam zijn
ja dat was ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga hopelijk komende lente een maand lang experimenteren
Al is dat op een bruiloft wel een risico, of was je niet de 'officiele' fotograaf?
Ik heb twee rekeningen, allebei bij de Postbank. Bevalt prima. Van al dat gejank over hun internetbankieren heb ik ook nog nooit last gehad, bij mij werkt het vrijwel altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
Ik ben ook vroeger erin gegaan, maar nog brakker dan als ik later erin gaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer op kantoor
Raar wel: hoe vroeger ik mn bed in ga, hoe later ik eruit kom
Dat is dan ook een gevalletje "Replace user, press any key when ready"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb twee rekeningen, allebei bij de Postbank. Bevalt prima. Van al dat gejank over hun internetbankieren heb ik ook nog nooit last gehad, bij mij werkt het vrijwel altijd.
Ze moest zich scheren?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
sooow, fysio verteld dat een leven zonder haar een stuk beter is
Mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
sooow, fysio verteld dat een leven zonder haar een stuk beter is
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiEN nu een nieuwe? Een goeie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |