quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef buzzer het volgende:
Oe, ik zag net hoe laat ik nog aan het posten was
Lieverd, mijn oproepkaart ligt al wekenlang in een miljard snippers op de bodem van de vuilcontainertquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef Ynske het volgende:
Owjah Fles, niet vergeten om te gaan stemmen vandaag voor Aleid Wolfsen of Rene Pans
gelukkig wel jahquote:
helaas ik ookquote:
Mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
en de kosten vallen me ook nog mee
Nee, maar dat hoort zoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet.
Waarquote:
Erg hč!quote:
qu's!quote:
Da kennik nie mop.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuuk
haal eens die tyfusbanners weg?
Shreeeves! Geil monsterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef Shreever het volgende:
Hey, fok is eindelijk eens gepimpt.
Wat natuurlijk al eeuwen geleden gebeurd kan zijn aangezien ik de weg hierheen kwijt was
Pretty fine actually.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Shreeeves! Geil monster/[quote]
Love it when you talk to me like that
[quote]Hows life beeb?
Doeieloeiquote:
Kee, tot snel danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:34 schreef Shreever het volgende:
Doet ik!! Moet ik maar gewoon eens tijd voor maken![]()
Lukt het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nee, valt het opquote:
Ik heb al een dikke kont, bedanktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:01 schreef Kuukske het volgende:
BURP.
Boh. Chocoladekruidnoten zijn zo lekker hč. Ik zet er mijn hele dieet voor opzij.
Het is meer mijn gezond eten regime. Het is niet echt een dieetdieet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |