quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dan vind ik het opeens niet gek meer dat ie dood is.. Inderdaad gaat het in Nederland
Meer posten Fruts...quote:
Even deze post in de herhaling...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 8 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 187 eer-ik
006. 135 Muck
009. 126 Papierversnipperaar
010. 125 Pheno
016. 097 vrolijke-frits
018. 092 Sjowhan
021. 090 MPG
023. 085 Kuukske
027. 072 OA
052. 052 sararaats
076. 043 crossover
085. 042 Lenny_Leonard
117. 034 Memento-Mori
179. 027 buzzer
179. 027 JortK
Ik mag hopen van wel zeg!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
hebben ze wel koffie in Chili trouwens
Coffee Chiliquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
hebben ze wel koffie in Chili trouwens
Is dat ver weg voor jou? Is dat niet leuk dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:42 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het hier vandaag?
ik mag naar hilversum naar een klant
En laat het nou rond Utrecht helemaal vaststaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:42 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het hier vandaag?
Ik mag morgen naar Amsterdam, naar de tandartsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:42 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het hier vandaag?
Ik ben er redelijk tussendoor geglipt vanochtend rond Arnhem en Nijmegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En laat het nou rond Utrecht helemaal vaststaan
Heb je mazzel mee gehad jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk tussendoor geglipt vanochtend rond Arnhem en Nijmegen
Was iets na achten op het werk.
Bij Deventer stond 23km de andere kant op. Lekker ongeval zag ik
Ik mag thuis blijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:42 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het hier vandaag?
quote:
Met mij delenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:47 schreef Frutsel het volgende:
als ik woensdag 18 miljoen win
wat zal ik daar eens mee doen
Is toch makkelijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay, dan heb ik nog 17.995.000 over
en dan ?
Ghehe, goed punt... je bent dus tevreden met die 5000 euro die ik je boodquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is toch makkelijk!
10 miljoen veilig wegzetten.
1 miljoen zakgeld (huisje, autootje, wereldreis en wat nieuwe kleren)
De rest kan je een leuk bedrijf van oprichten of je in een bestaande business inkopen, aandelen, zoek een goeie financiele adviseur, wees creatief.
En je geeft uiteraard alle mede KSC'ers ook ¤5000,-.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehe, goed punt... je bent dus tevreden met die 5000 euro die ik je bood
Wel valt me op dat je je andere mede KSC'ers niets guntDie worden niet vermeldt
Die moeten zelf maar een lot kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehe, goed punt... je bent dus tevreden met die 5000 euro die ik je bood
Wel valt me op dat je je andere mede KSC'ers niets guntDie worden niet vermeldt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay, dan heb ik nog 17.995.000 over
en dan ?
Ja, moeders vertelt me dat net.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat???
serieus????
hoe dat zo ineens?
das goed nieuws man!!!
Sommigen welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En je geeft uiteraard alle mede KSC'ers ook ¤5000,-.
Jeujquote:
daar zit wat in natuurlijk.. of ik koop dat lot voor zequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die moeten zelf maar een lot kopen![]()
Mocht effe duren, maar 't is dan eindelijk zo verquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Feli! Komt het toch nog goed met je leven![]()
is het ver weg ja? 50 km ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mocht effe duren, maar 't is dan eindelijk zo ver
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, moeders vertelt me dat net.
Scholen vinden het blijkbaar logisch om eerst de ouders in te lichten terwijl ik niet eens thuis woon
Ze claimen nu een 'administratieve fout' gemaakt te hebben!
Jawel.quote:
is dodelijk bedoel je, dit is al nummertje 4quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]Een administratieve fout...
Zou dodelijk kunnen zijn in de zaak Holleeder
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel.
Maar m'n moeder
Die blijft maar praten joh
Ze heeft nog nooit zoveel tegen me gepraat als nu ik niet meer thuis woon
Ik word er gewoon moe van.
Telefoon? Skype? MSN?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel.
Maar m'n moeder
Toch raar dat hij dan weer zon zware hartoperatie overleefdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dodelijk bedoel je, dit is al nummertje 4Alleen Holleeder leeft nog zo'n beetje
ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch raar dat hij dan weer zon zware hartoperatie overleefd
MSN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Telefoon? Skype? MSN?
Waar praat ze tegen je dan?
kan toch uitgezet worden dat MSN?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MSN.
Maar ze blijft maar ratelen joh, elke dag ook zo'n beetje.
Blokkeerd dr dan op MSN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel.
Maar m'n moeder
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan toch uitgezet worden dat MSN?
Ga ik ook maar doen denk ik jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blokkeerd dr dan op MSN.![]()
Dat is wellicht nog een beter planquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Gewoon dat hele MSN de-installeren en emailen wanneer het je uitkomt
Hehe, status= afwezig en klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MSN.
Maar ze blijft maar ratelen joh, elke dag ook zo'n beetje.
ik heb ooit eens MSN geinstalleerd gehad en er vrijwel direct weer vanaf-getieft omdat ik niet rustig kon werken zonder handelingen te verrichten. Emailen dusquote:
en dan 1000 van die offline messages zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, status= afwezig en klaar
pima hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede vriend Buzz!
[..]
Collega!Alles goed?
Hehe, ik lig nog lekker in m'n mandjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pima hoor
bijna tijd voor boodschappen
Hier komt het einde van de dag alweer langzaam in zicht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik lig nog lekker in m'n mandje
Ook wel lekker hoor. Ik zou wel weer de mand in willen. En in dat paradijs waar jij zit, zou het geen straf zijn om naar de sterrenhemel te moeten starenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier komt het einde van de dag alweer langzaam in zicht.
Je ligt er toch in?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zou wel weer de mand in willen.
top Eer ik! Dat geeft weer wat rust in het drukke koppie van jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Scholen vinden het blijkbaar logisch om eerst de ouders in te lichten terwijl ik niet eens thuis woon
Thanksquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
top Eer ik! Dat geeft weer wat rust in het drukke koppie van je
gefeliciteerd!![]()
![]()
Geeft u mij de actuele linkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
Even deze post in de herhaling...![]()
Voorlopig volgen er 3 weken geen overzichten, tenzij heer MPG het stokje tijdelijk overneemt....![]()
Waarom zo ver wegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag morgen naar Amsterdam, naar de tandarts
Goeiemorgen iedereen![]()
![]()
Goedemorgen collega! Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hahahaha... Zeg gewoon dat je zo blij bent dat je meteen naar college gaat om achterstand in te halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel.
Maar m'n moeder
je contacten opvoeden heet datquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan 1000 van die offline messages zeker
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Kom dan maar hier een bakkie doenquote:
Is hier ver fietsen vanaf Assen ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Kom dan maar hier een bakkie doen![]()
Ja. Eindhovenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is hier ver fietsen vanaf Assen ?![]()
Jazekerquote:
Die is er vandaag niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou bospaddestoelensoep nemen dan als ik jou was.
Dat is echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja als ik nou koffie had voor onderwegquote:
Whehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja als ik nou koffie had voor onderweg![]()
Ja mijn oude stek is veranderdquote:
Echt he ze verkopen het nog echt ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lach nietquote:
Ik heb nog geen ontwennings verschijnselen maar morgen moet ik toch echt weer koffie hebbenquote:
ow, dan haal je die 400 welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Ik heb het zwaar, moet tot 4 uur en ik verveel me nu al dood![]()
Waarom zit je der dan nog, als je je toch verveelt kan je niet zo goed meteen naar huis gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Bummer! Rest mij niets meer dan je heel veel sterkte te wensenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Mikaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En dan draaien ze ook nog 20 keer per uur Mika
Ik speel voor oefenvlees voor studenten.quote:
Aaah. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik speel voor oefenvlees voor studenten.
Heet water wel aanwezig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ontwennings verschijnselen maar morgen moet ik toch echt weer koffie hebben![]()
Als het een Pool was dan wist ik het wel. Abknallen!quote:
Je hebt echt wat tegen die mensen hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een Pool was dan wist ik het wel. Abknallen!
ze vervelen me. Of ze zetten de snelweg vast, of ze zorgen ervoor dat ik de radio niet eens fatsoenlijk aan kan doen zonder een badmongool met te strakke hema onderbroek hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen die mensen he...
Ik denk dat het heel diep zitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen die mensen he...
Whehe...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze vervelen me. Of ze zetten de snelweg vast, of ze zorgen ervoor dat ik de radio niet eens fatsoenlijk aan kan doen zonder een badmongool met te strakke hema onderbroek hoor.
WFzquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel diep zit
Tja, invasies hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel diep zit
quote:
Das waar. Het volk is rete irritant. Helaas kunnen we niet meer zonder ze omdat elke Nederlander zich te goed voelt om het werk te doen wat zij komen doenquote:
Dat moet je zeggen tegen de nl bouwvakkersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Das waar. Het volk is rete irritant. Helaas kunnen we niet zonder ze omdat elke Nederlnader zich te goed voelt om het werk te doen wat zij komen doen![]()
Owja.. daar komen ook polen voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je zeggen tegen de nl bouwvakkers
Precies. Die bouwvakkers gaan maar naar irak, dat land wederopbouwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. daar komen ook polen voor
Kutvolk
Sla snijden of asperge steken. Daar zijn ze goed voor
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Die bouwvakkers gaan maar naar irak, dat land wederopbouwen
En bloemen knippen! Dat deden ze bij ons altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. daar komen ook polen voor
Kutvolk
Sla snijden of asperge steken. Daar zijn ze goed voor
Snijden Tim, bloemen snijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bloemen knippen! Dat deden ze bij ons altijd
Dat ook. Rozen oculeren en die quatsch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bloemen knippen! Dat deden ze bij ons altijd
Ik kwam B laatst tegen joh, ze zijn gewoon al in verwachting van hun derde kindquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook. Rozen copuleren en die quatsch.
Tjahquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow, dan haal je die 400 wel
ga FP posten dan, da was treurig vanochtend
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zit je der dan nog, als je je toch verveelt kan je niet zo goed meteen naar huis gaan![]()
heb ik iets gemist?quote:
Ik dank uquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bummer! Rest mij niets meer dan je heel veel sterkte te wensen![]()
Cashewnoten ftw!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
4 granen brood met cashew pindakaas
Ik zet de radio maar niet aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik schijnbaar ook
maar volgens mij klinkt het erger dan welke pool dan ook
Oploskoffie is geen koffiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heet water wel aanwezig?
Dan poeierkoffie mee
zekerquote:
Eensch! Net als siroop-koffiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oploskoffie is geen koffie![]()
![]()
DaMartquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
Volgens Frutsel is dit een gezellige SC, dus kom ik hier even zeggen dat thee lekker is! Vooral aardbeienthee.
Koffie is dan weer niet aan mij besteed, al beheers ik volgens een koffieverslaafde collega wel zeer goed de kunst van het maken van een lekkere kop Senseo.
Volgens mij was dat gesprek uitgelopen ofzo, er waren nog 10 polen voor haarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al 2 uur niets meer gehoord van mijn wederhelft, die me zou bellen na de solli...
welkomquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
Volgens Frutsel is dit een gezellige SC, dus kom ik hier even zeggen dat thee lekker is! Vooral aardbeienthee.
Koffie is dan weer niet aan mij besteed, al beheers ik volgens een koffieverslaafde collega wel zeer goed de kunst van het maken van een lekkere kop Senseo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DaMart![]()
![]()
Tis wel de snelstlopende volgens mij.. dus lastig bijhouden
thee is ook goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank u.
Kan ik een kop thee inschenken?![]()
Koekje erbij?![]()
Alles is tegenwoordig Rooibosquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
thee is ook goedrooibos
koekje is ook lekker
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Waarom heet dan nog geen KQC?
Nu even lunchen trouwens... met thee.
Zie je DaMart, wij geven onze eigen draai er wel aan hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?
Mwahhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oploskoffie is geen koffie![]()
![]()
quote:
Rooibosquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig Rooibos
Vroeger dronk ik altijd aarbeien, of kaneel
Yumquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank u.
Kan ik een kop thee inschenken?![]()
Koekje erbij?![]()
ja hequote:
wat is erquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Aarti het volgende:
grom
ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Aarti het volgende:
grom
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Aarti het volgende:
grom
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:12 schreef Aarti het volgende:
ja gewoon drukte en stomme klanten en zo.
gewoon wegsturen en/of bitchslappenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:12 schreef Aarti het volgende:
ja gewoon drukte en stomme klanten en zo.
quote:
quote:Details vlucht IB 3249
Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel
09/10 19:35 IB 3249 Madrid
Maatschappij Hal Balie Gate Type
Iberia 1 06 B12 321
Die optie had ik nog niet eens bedacht!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?
wat?quote:
wHzquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
OA ik wens je alvast een goede vakantie doe, en dat de koffie mag smaken[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het komt nu heel dichtbij hè
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
OA ik wens je alvast een goede vakantie doe, en dat de koffie mag smaken[ afbeelding ]
Thanks,quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:A, neem je voor mij even wat koffie mee uit het buitenland?
weet ik toch welquote:
en diens oudere broer graag voor mijquote:
ar heb ik geen kijk op...quote:
Zeg maar welke trein!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] kom eens bij mij in de trein zitten
als ie op milo ventimiglia lijkt, pak hem dan maar inquote:
Hij is veel te oud voor jou Muckquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
als ie op milo ventimiglia lijkt, pak hem dan maar in
strikjes en cadeaupapier is niet eens nodig
hij is toch van Heroes? ik kan zelf niet vliegen, maar kan wel jou laten vliegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
als ie op milo ventimiglia lijkt, pak hem dan maar in
strikjes en cadeaupapier is niet eens nodig
ah okequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee daar kom ik niet eens in de buurt! Better luck next time!
quote:
Moek bij Arnhem naast je komen zitten?quote:
george clooney, DIE is te oud, maar Milo kan welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is veel te oud voor jou Muck![]()
Sjors is ook niet meer de meest begeerlijke vrijgezel ter wereld hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
george clooney, DIE is te oud, maar Milo kan wel
hij is van 77, dus dan issie 30
mja, wel oud inderdaad
ach boeiend, breng nou maar gewoon mee
ja, en van Gilmore Girlsquote:
is dat een dreigement?!quote:ik kan zelf niet vliegen, maar kan wel jou laten vliegen
reis jij ook altijd met de treinquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moek bij Arnhem naast je komen zitten?
nee ik bedoelde het eigenlijk andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
is dat een dreigement?!
kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sjors is ook niet meer de meest begeerlijke vrijgezel ter wereld he
Dat was ie toch ooit?
30quote:
ik ben pas 21 he, dan is 30 alweer vrij oudquote:
ik stap straks ook in arnhem in de trein hoor!quote:
Te duur.quote:
ohquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het eigenlijk anders![]()
jij?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vanaf dan beginnen wij knap te worden schijnt.
ik 22, maar 30 mag bestquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben pas 21 he, dan is 30 alweer vrij oud
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vanaf dan beginnen wij knap te worden schijnt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik stap straks ook in arnhem in de trein hoor!
ik had niet zo heel lang geleden ook een vriendje van 32, sssstquote:
quote:[..]nog knapper worden
[..]
omdat ik in Didam woon, en naar mijn ouders in Wijk bij Duurstede gaquote:waar wat waarom
dag OA!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:43 schreef Muck het volgende:
omdat ik in Didam woon, en naar mijn ouders in Wijk bij Duurstede ga
ja, het is dinsdag, ik moet weer repeteren met het orkestquote:
nee, dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde je.
Dat het moelijk is nog knapper te worden
Nee, nooitquote:
quote:ze had een vuiltje in haar ook, das niet hetzelfde
Haha, dan ben jij een van die mensen aan wie ik me erger als ik op Schiphol benquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
De man is koud weg, en het stort hier in elkaar!
volgens mij heb ik hem hoofdpijn gegevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegensvlug
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegensvlug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |