Waarom zo ver wegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag morgen naar Amsterdam, naar de tandarts
Goeiemorgen iedereen![]()
![]()
Goedemorgen collega! Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, moeders vertelt me dat net.
Scholen vinden het blijkbaar logisch om eerst de ouders in te lichten terwijl ik niet eens thuis woon
Ze claimen nu een 'administratieve fout' gemaakt te hebben!
Hahahaha... Zeg gewoon dat je zo blij bent dat je meteen naar college gaat om achterstand in te halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel.
Maar m'n moeder
Die blijft maar praten joh
Ze heeft nog nooit zoveel tegen me gepraat als nu ik niet meer thuis woon
Ik word er gewoon moe van.
je contacten opvoeden heet datquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan 1000 van die offline messages zeker
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Kom dan maar hier een bakkie doenquote:
Is hier ver fietsen vanaf Assen ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Kom dan maar hier een bakkie doen![]()
Ja. Eindhovenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is hier ver fietsen vanaf Assen ?![]()
Jazekerquote:
Die is er vandaag niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou bospaddestoelensoep nemen dan als ik jou was.
Dat is echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja als ik nou koffie had voor onderwegquote:
Whehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja als ik nou koffie had voor onderweg![]()
Ja mijn oude stek is veranderdquote:
Echt he ze verkopen het nog echt ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lach nietquote:
Ik heb nog geen ontwennings verschijnselen maar morgen moet ik toch echt weer koffie hebbenquote:
ow, dan haal je die 400 welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Ik heb het zwaar, moet tot 4 uur en ik verveel me nu al dood![]()
Waarom zit je der dan nog, als je je toch verveelt kan je niet zo goed meteen naar huis gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Bummer! Rest mij niets meer dan je heel veel sterkte te wensenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Mikaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En dan draaien ze ook nog 20 keer per uur Mika
Ik speel voor oefenvlees voor studenten.quote:
Aaah. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik speel voor oefenvlees voor studenten.
Heet water wel aanwezig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ontwennings verschijnselen maar morgen moet ik toch echt weer koffie hebben![]()
Als het een Pool was dan wist ik het wel. Abknallen!quote:
Je hebt echt wat tegen die mensen hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een Pool was dan wist ik het wel. Abknallen!
ze vervelen me. Of ze zetten de snelweg vast, of ze zorgen ervoor dat ik de radio niet eens fatsoenlijk aan kan doen zonder een badmongool met te strakke hema onderbroek hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen die mensen he...
Ik denk dat het heel diep zitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen die mensen he...
Whehe...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze vervelen me. Of ze zetten de snelweg vast, of ze zorgen ervoor dat ik de radio niet eens fatsoenlijk aan kan doen zonder een badmongool met te strakke hema onderbroek hoor.
WFzquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel diep zit
Tja, invasies hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel diep zit
quote:
Das waar. Het volk is rete irritant. Helaas kunnen we niet meer zonder ze omdat elke Nederlander zich te goed voelt om het werk te doen wat zij komen doenquote:
Dat moet je zeggen tegen de nl bouwvakkersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Das waar. Het volk is rete irritant. Helaas kunnen we niet zonder ze omdat elke Nederlnader zich te goed voelt om het werk te doen wat zij komen doen![]()
Owja.. daar komen ook polen voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je zeggen tegen de nl bouwvakkers
Precies. Die bouwvakkers gaan maar naar irak, dat land wederopbouwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. daar komen ook polen voor
Kutvolk
Sla snijden of asperge steken. Daar zijn ze goed voor
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Die bouwvakkers gaan maar naar irak, dat land wederopbouwen
En bloemen knippen! Dat deden ze bij ons altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. daar komen ook polen voor
Kutvolk
Sla snijden of asperge steken. Daar zijn ze goed voor
Snijden Tim, bloemen snijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bloemen knippen! Dat deden ze bij ons altijd
Dat ook. Rozen oculeren en die quatsch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bloemen knippen! Dat deden ze bij ons altijd
Ik kwam B laatst tegen joh, ze zijn gewoon al in verwachting van hun derde kindquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook. Rozen copuleren en die quatsch.
Tjahquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow, dan haal je die 400 wel
ga FP posten dan, da was treurig vanochtend
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zit je der dan nog, als je je toch verveelt kan je niet zo goed meteen naar huis gaan![]()
heb ik iets gemist?quote:
Ik dank uquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bummer! Rest mij niets meer dan je heel veel sterkte te wensen![]()
Cashewnoten ftw!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
4 granen brood met cashew pindakaas
Ik zet de radio maar niet aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik schijnbaar ook
maar volgens mij klinkt het erger dan welke pool dan ook
Oploskoffie is geen koffiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heet water wel aanwezig?
Dan poeierkoffie mee
zekerquote:
Eensch! Net als siroop-koffiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oploskoffie is geen koffie![]()
![]()
DaMartquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
Volgens Frutsel is dit een gezellige SC, dus kom ik hier even zeggen dat thee lekker is! Vooral aardbeienthee.
Koffie is dan weer niet aan mij besteed, al beheers ik volgens een koffieverslaafde collega wel zeer goed de kunst van het maken van een lekkere kop Senseo.
Volgens mij was dat gesprek uitgelopen ofzo, er waren nog 10 polen voor haarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al 2 uur niets meer gehoord van mijn wederhelft, die me zou bellen na de solli...
welkomquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
Volgens Frutsel is dit een gezellige SC, dus kom ik hier even zeggen dat thee lekker is! Vooral aardbeienthee.
Koffie is dan weer niet aan mij besteed, al beheers ik volgens een koffieverslaafde collega wel zeer goed de kunst van het maken van een lekkere kop Senseo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DaMart![]()
![]()
Tis wel de snelstlopende volgens mij.. dus lastig bijhouden
thee is ook goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank u.
Kan ik een kop thee inschenken?![]()
Koekje erbij?![]()
Alles is tegenwoordig Rooibosquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
thee is ook goedrooibos
koekje is ook lekker
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Waarom heet dan nog geen KQC?
Nu even lunchen trouwens... met thee.
Zie je DaMart, wij geven onze eigen draai er wel aan hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?
Mwahhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oploskoffie is geen koffie![]()
![]()
quote:
Rooibosquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig Rooibos
Vroeger dronk ik altijd aarbeien, of kaneel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |