quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook. Rozen copuleren en die quatsch.
Tjahquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow, dan haal je die 400 wel
ga FP posten dan, da was treurig vanochtend
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zit je der dan nog, als je je toch verveelt kan je niet zo goed meteen naar huis gaan![]()
heb ik iets gemist?quote:
Ik dank uquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bummer! Rest mij niets meer dan je heel veel sterkte te wensen![]()
Cashewnoten ftw!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
4 granen brood met cashew pindakaas
Ik zet de radio maar niet aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik schijnbaar ook
maar volgens mij klinkt het erger dan welke pool dan ook
Oploskoffie is geen koffiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heet water wel aanwezig?
Dan poeierkoffie mee
zekerquote:
Eensch! Net als siroop-koffiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oploskoffie is geen koffie![]()
![]()
DaMartquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
Volgens Frutsel is dit een gezellige SC, dus kom ik hier even zeggen dat thee lekker is! Vooral aardbeienthee.
Koffie is dan weer niet aan mij besteed, al beheers ik volgens een koffieverslaafde collega wel zeer goed de kunst van het maken van een lekkere kop Senseo.
Volgens mij was dat gesprek uitgelopen ofzo, er waren nog 10 polen voor haarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al 2 uur niets meer gehoord van mijn wederhelft, die me zou bellen na de solli...
welkomquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
Volgens Frutsel is dit een gezellige SC, dus kom ik hier even zeggen dat thee lekker is! Vooral aardbeienthee.
Koffie is dan weer niet aan mij besteed, al beheers ik volgens een koffieverslaafde collega wel zeer goed de kunst van het maken van een lekkere kop Senseo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DaMart![]()
![]()
Tis wel de snelstlopende volgens mij.. dus lastig bijhouden
thee is ook goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank u.
Kan ik een kop thee inschenken?![]()
Koekje erbij?![]()
Alles is tegenwoordig Rooibosquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
thee is ook goedrooibos
koekje is ook lekker
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Waarom heet dan nog geen KQC?
Nu even lunchen trouwens... met thee.
Zie je DaMart, wij geven onze eigen draai er wel aan hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?
Mwahhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oploskoffie is geen koffie![]()
![]()
quote:
Rooibosquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig Rooibos
Vroeger dronk ik altijd aarbeien, of kaneel
Yumquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank u.
Kan ik een kop thee inschenken?![]()
Koekje erbij?![]()
ja hequote:
wat is erquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Aarti het volgende:
grom
ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Aarti het volgende:
grom
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Aarti het volgende:
grom
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:12 schreef Aarti het volgende:
ja gewoon drukte en stomme klanten en zo.
gewoon wegsturen en/of bitchslappenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:12 schreef Aarti het volgende:
ja gewoon drukte en stomme klanten en zo.
quote:
quote:Details vlucht IB 3249
Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel
09/10 19:35 IB 3249 Madrid
Maatschappij Hal Balie Gate Type
Iberia 1 06 B12 321
Die optie had ik nog niet eens bedacht!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was is er mis met KSC - KoffieSpeedChat dan?
wat?quote:
wHzquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
OA ik wens je alvast een goede vakantie doe, en dat de koffie mag smaken[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het komt nu heel dichtbij hè
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
OA ik wens je alvast een goede vakantie doe, en dat de koffie mag smaken[ afbeelding ]
Thanks,quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:A, neem je voor mij even wat koffie mee uit het buitenland?
weet ik toch welquote:
en diens oudere broer graag voor mijquote:
ar heb ik geen kijk op...quote:
Zeg maar welke trein!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] kom eens bij mij in de trein zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |