Ik ook trustuh !!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:27 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik ga m'n mand in.
Welteruste allemaal
hehehe, jij ook al........ maar we zijn het iig eens, wie of er begonquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
En jammer dat Lieke weer in een zeurbui is. Voelde het alweer aankomen![]()
Het liefste had ze het tweede potje schaak al aangegrepen om even lekker ruzie te gaan maken, maar ze heeft evengoed weer wat anders gevonden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:36 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe, jij ook al........ maar we zijn het iig eens, wie of er begon
Lieke loopt nu uit bed naar de wc
Toch doet Huub het wel goed nu..... vroeger had tie dit aangegrepen om een hele avond de bekvechten in bedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het liefste had ze het tweede potje schaak al aangegrepen om even lekker ruzie te gaan maken, maar ze heeft evengoed weer wat anders gevonden.
Zullen de hormoontjes wel zijn, moet toegeven dat ik er dan ook een handje van heb![]()
niet lang meer, zegt mijn gevoel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me op dat Lieke steeds agressiever wordt in de ruzies. Vraag me echt af hoe lang die twee het nog met elkaar trekken.
Denk het ook niet. Al is het alleen maar omdat Japie weer aansluiting heeft gevonden. Huub trekt nu veel meer met Jaap op en Lieke krijgt daardoor veel minder aandacht. Terwijl ze juist door de isolatie alle aandacht kreeg en volgens mij vind ze dat prima.quote:
Klopt Lieke vond de 6-2/5-2 minder erg als Huub...... Huub is blij met de vriendschap van Jaap en de humor die ze samen delen.... en tuurlijk is dit voor Lieke minder leuk, maar ze is nu behoorlijk onredelijk bezigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Al is het alleen maar omdat Japie weer aansluiting heeft gevonden. Huub trekt nu veel meer met Jaap op en Lieke krijgt daardoor veel minder aandacht. Terwijl ze juist door de isolatie alle aandacht kreeg en volgens mij vind ze dat prima.
En als ik daar in bed had gelegen had ik me nu omgedraaid en tegen Nadia gezegd dat ze d'r schjmoel moest houden![]()
Het valt me ook op dat Huub iedere keer die ruzie's begint als ze naar bed gaan. Dan is hij vaak 'pissed' omdat hij niet mocht drinken en begint hij te zeiken en te zeuren over alles. Overdag spreekt hij zelden met Lieke over dingen die hem dwars zitten. Dan heeft hij alleen maar tijd voor z'n eigen spel. Zodra mijnheer geen piano, Japio, PC, sigaretten meer heeft begint hij te bekvechten met Lieke.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me op dat Lieke steeds agressiever wordt in de ruzies. Vraag me echt af hoe lang die twee het nog met elkaar trekken.
ben het met je eens, dat het meestal zo begint....... alleen vandaag niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat Huub iedere keer die ruzie's begint als ze naar bed gaan. Dan is hij vaak 'pissed' omdat hij niet mocht drinken en begint hij te zeiken en te zeuren over alles. Overdag spreekt hij zelden met Lieke over dingen die hem dwars zitten. Dan heeft hij alleen maar tijd voor z'n eigen spel. Zodra mijnheer geen piano, Japio, PC, sigaretten meer heeft begint hij te bekvechten met Lieke.
Met zeer storend achtergrond geluidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:00 schreef Desii het volgende:
Inmiddels is het geen ruzie meer, maar een gesprek
Hoe zou jij het vinden ? Je bent al twee dagen ziek, hebt vandaag lang in bed gelegen en komt dan uiteindelijk 'n paar uurtjes uit bed. Je vriend heeft geen tijd voor je, want hij moet gehaktballen bakken voor Brian, Luc en Japio. En als je dan ff wilt knuffelen in bed moet hij nog 'n peuk en piano-spelen tot de plasma hem daar wegstuurt ........quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:01 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens, dat het meestal zo begint....... alleen vandaag niet.![]()
daar wordt een fokking tent gebouwdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Heb ondertussen de slappe lach van stream 4![]()
ze zei dat ze wilde praten..... als ze wilt knuffelen moet ze het zeggen... maar zij wilde dit bepraten onder de dekens zonder zender ipv in de chill (zat al in der koppie)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden ? Je bent al twee dagen zien, hebt vandaag lang in bed gelegen en komt dan uiteindelijk 'n paar uurtjes uit bed. Je vriend heeft geen tijd voor je, want hij moet gehaktballen bakken voor Brian, Luc en Japio. En als je dan ff wilt knuffelen in bed moet hij nog 'n peuk en piano-spelen tot de plasma hem daar wegstuurt ........
Die geluiden er ook bij. Ik zit te wachten totdat het bed in elkaar stortquote:
Weet je, soms heeft een goed verstaander (=Huub) maar een half woordenboek nodig om te begrijpen wat iemand (=Lieke) wil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:10 schreef Desii het volgende:
[..]
ze zei dat ze wilde praten..... als ze wilt knuffelen moet ze het zeggen... maar zij wilde dit bepraten onder de dekens zonder zender ipv in de chill (zat al in der koppie)
Ben wel met je eens, dat ze minder tijd met elkaar doorbrengen als in een stelletje en vrees ook dat het een aflopende zaak is.
zag je het ook schudden... leek wel een aardbeving.... die Dennixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die geluiden er ook bij. Ik zit te wachten totdat het bed in elkaar stort![]()
Dennix zal nog ooit de geschiedenisboeken ingaan met "Hij neukte de schroeven uit z'n bed"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:14 schreef Desii het volgende:
[..]
zag je het ook schudden... leek wel een aardbeving.... die Dennix![]()
Gemakkelijk, met 2 vingers in z'n reetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix zal nog ooit de geschiedenisboeken ingaan met "Hij neukte de schroeven uit z'n bed"
Dit is nou letterlijk 'neuken voor dekking'quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:29 schreef Desii het volgende:
whahaha.... ik lig in een deuk om Nix en Nada..... werkelijk waar![]()
Nix gooit er ook nog maar een tweede ronde tegenaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:29 schreef Desii het volgende:
whahaha.... ik lig in een deuk om Nix en Nada..... werkelijk waar![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:36 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke kletsen nog wel ff door... ik ga pitten... truste![]()
En ik ga ook pitten, truste allemaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:36 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke kletsen nog wel ff door... ik ga pitten... truste![]()
Het bekvechten valt nogal mee ........ Het liefde verklaren van Nadia is waarschijnlijk maar tijdelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:44 schreef BsJanssen het volgende:
Het is toch eigenlijk niet te geloven... Huub en Lieke die zo liggen te bekvechten en twee meter verder Nadia die de liefde verklaart aan Dennis (Nadia: Liefje, ik hou van jou!)
Ja daar baal ik ook van, Dennis heeft het de afgelopen dagen aardig over zich heen gekregen en nu Brian met dit idee komt zal Dennis er alles aan doen om zich bij Brian in te likken. En Brian ............ die blijft hierin natuurlijk weer volledig buiten schot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Bij Huub en Lieke liggen de ruzie's altijd op de loer, eenvoudigweg omdat ze beide een groot ego hebben én altijd het laatste woord willen hebben. Meestal gaat het over niets dat door één van beide wordt opgeblazen. Het spreekwoord 'waar twee vechten hebben twee schuld' gaat bij hen zeker op.
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Wat verwacht jij dan dat Dennix gaat doen? Ik denk helemaal nix as usual. Pracht OP Prospera.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Bij Huub en Lieke liggen de ruzie's altijd op de loer, eenvoudigweg omdat ze beide een groot ego hebben én altijd het laatste woord willen hebben. Meestal gaat het over niets dat door één van beide wordt opgeblazen. Het spreekwoord 'waar twee vechten hebben twee schuld' gaat bij hen zeker op.
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Nee, hij zal 100% zeker weten sowieso niks gaan doen.. maar het idee dat Brian ook tegen hem was veroorzaakte al buikkrampen bij hem. Het gesprek van gisteravond geeft hem weer hoop.. en dat gun ik hem niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan dat Dennix gaat doen? Ik denk helemaal nix as usual.
Brian blijft gewoon een rat en doet zelf echt geen ene moer. Maak je geen zorgen, Dennix is te laf om maar iets te ondernemen tegen wie dan ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, hij zal 100% zeker weten sowieso niks gaan doen.. maar het idee dat Brian ook tegen hem was veroorzaakte al buikkrampen bij hem. Het gesprek van gisteravond geeft hem weer hoop.. en dat gun ik hem niet.
Misschien wel een paar maanden, als het even meezit..........quote:
ze zal het wel weer als excuus gebruiken om in bed te blijven liggen, met als extra argument dat Lieke dat gisteren ook mocht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef riri het volgende:
amanda deels haar stem weer weg....ze wil appelsap...en drinkt bijna het hele glas in één keer leeg...mevrouw heeft gewoon een kater...zullen we vandaag wel weer merken dat ze geen conditie heeft en maar weer rond loopt te hangen...
Ik denk ook dat het een doodordinaire kater is, zij en Naad hebben gisteravond flink gezopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef riri het volgende:
amanda deels haar stem weer weg....ze wil appelsap...en drinkt bijna het hele glas in één keer leeg...mevrouw heeft gewoon een kater...zullen we vandaag wel weer merken dat ze geen conditie heeft en maar weer rond loopt te hangen...
En vergeet het roken niet, volgens mij vindt Amanda zichzelf heel erg interessant als ze haar stem kwijt is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef riri het volgende:
als je al last hebt van je keel is het ook heel verstandig veel te gaan zuipen en drinken en dan de volgende dag net doen alsof je ziek bent,omdat je je stem weer kwijt bent.....ze denkt zeker dat ander mensen ook niet 1+1 bij elkaar kunnen optellen net als zijzelf
Denk dat ze van achter wel de instruktie zal krijgen dat ze op moet houden met roken en drinken...dit is natuurlijk niet te doen elke keer die stem kwijt...kijken of ze het dan nog lang volhoudquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet het roken niet, volgens mij vindt Amanda zichzelf heel erg interessant als ze haar stem kwijt is.
Douchen is daar sowieso een zeldzaamheid lijkt het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
nadia de hele nacht lopen sexen met dennix en nu meteen weer dikke klodders mascara erover heen zonder zich te wassen
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
nadia de hele nacht lopen sexen met dennix en nu meteen weer dikke klodders mascara erover heen zonder zich te wassen
Ze heeft van DOB gehoord: Hoe vetter je haar hoe beter ivm het verven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...![]()
![]()
Als je make-up maar goed zit
![]()
Gadverdamme, ze heeft dus net zo'n ranzige pruik als Amandaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:47 schreef the_undertaker het volgende:
Nadia is gewoon goor. Kutkind is het.
Met 2 dagen niet wassen is je haar ook smerig... zeker in dat stinkhok..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft van DOB gehoord: Hoe vetter je haar hoe beter ivm het verven.![]()
Wat te denken van al die troep die ze in heur haar smeert, seum, vet en haarlak, ik kan er maar niet over uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met 2 dagen niet wassen is je haar ook smerig... zeker in dat stinkhok..
Als Nadia bezig is met haar wimpers vraag ik me altijd af.. hoeveel mascara kán er opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
en de hele dag met d'r klauwen, die ze nooit wast, er door heen gaan,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van al die troep die ze in heur haar smeert, seum, vet en haarlak, ik kan er maar niet over uit.
Ze doet wel vaak de hand voor dr mond als ze praat ja. Ze stinkt dus volgens mij echt uit dr lelijke bek jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ie pijn aan zijn reet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Pussy heeft weer pijn.
Naad: Wat heb je vannacht gedaan toen je klaar was met mij?![]()
Ik begrijp er niets meer van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
Wat is Naad ook dom, met dit soort uitspraken brengt ze het hokje echt in verlegenheid. Met dank aan VOL.
http://goudenkooi.headlin(...)gen-met-luc-te-gaan/
Ik heb het laatst bij mezelf toegepast...met 2 dagen kon ik een nieuwe mascaroller kopen...en het is er bijna niet af te krijgen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Nadia bezig is met haar wimpers vraag ik me altijd af.. hoeveel mascara kán er op![]()
Het lijkt me ook zo zwaar knipperen met de ogenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het laatst bij mezelf toegepast...met 2 dagen kon ik een nieuwe mascaroller kopen...en het is er bijna niet af te krijgen..![]()
Ze masseerde zijn nek, dat is volgens mij het enige wat stijf kan worden bij hem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heeft ie pijn aan zijn reet?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze masseerde zijn nek, dat is volgens mij het enige wat stijf kan worden bij hem.![]()
Hij heet niet voor niets Dennixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Naad is nu echt een baboe, alles voorkauwen voor Dennix: Schatje , je zender omdoen, schatje, de kastdeuren dichtdoen.
Kan Dennix nu echt nix zelf bedenken?
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou ze zo uit haar bek stinken omdat ze al haar eten misschien uitkotst?
ik geloof de uitgewerkte plannetjes van de komende dagen die ze tegen Dennis wilden gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.
Wat is Huub kwijt, een of ander briefje?
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.
Ze kan beter dikker worden, want slank zo met die schouders is echt geen gezicht. VROUW onwaardig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..
Ze zal nooit superslank worden, ze heeft gewoon een hele grove bouwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aha, thanxquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
ik geloof de uitgewerkte plannetjes van de komende dagen die ze tegen Dennis wilden gebruiken
Maar als je ziet hoe die buik er nu uitziet, dan ga je je toch afvragen of je liever niet een beetje cellutites hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over celluitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Kan drank ook flink aan helpen, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is waar, ze zuipt liever dan dat ze eet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan drank ook flink aan helpen, toch?
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Ik zou zeggen volgieten voor mooie TV momentjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar, ze zuipt liever dan dat ze eet.
Wat ik niet begrijp, ze eet als een muis, ze zou toch broodmager moeten zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach als iemand daar goed weet wat een sneak Brainless is is Huub het wel. Denk nie tdat het hem zal verbazenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.
Lijkt me niet, want de afkeer voor Hiuub zit heel diep bij Brian. Nog dieper dan andersom.
Dan moet ze dus wel heel dik zijn geweest want zoiets krijg je niet alleen maar op je buik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Onzin, iemand die op zo'n jonge leeftijd gaat afvallen hoeft er geen lubbervel aan over te houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:14 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk is nadia niet dik geweest. Als ze echt dik is geweest en veel afgevallen zou je dat moeten zien aan haar benen en bovenarmen. Het vet verdwijnt daar niet snel en als het wel verdwijnt hou je een beetje lubbervel over. Daar is niets van te zien. Die buikcorrectie zal wel een gevalletje pech zijn geweest om snel een strak buikje te krijgen. Het is ook niet echt een sporter of iemand die zich braaf aan oefeningen houdt (denk aan de zusjes in bb). Tegenwoordig kun je dan naar een of andere inferieure kliniek om snel een strakke buik te krijgen.
Maar Brian vindt Huub ondanks alles wel een echte vent en dat vindt hij van Dennis niet en daar kan Brian zich maar moeilijk overheen zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.
Lijkt me niet, want de afkeer voor Hiuub zit heel diep bij Brian. Nog dieper dan andersom.
Klopt maar ze zuipt als een tempelier, dat zet meer aan dan normaal voedsel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze eet als een muis, ze zou toch broodmager moeten zijn?
Er zitten anders aardig wat vetrolletjes aan dat kind let maar eens op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Niet als ze steeds zo zonder regelmaat eet want dan houdt haar lichaam het ahw vastquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze eet als een muis, ze zou toch broodmager moeten zijn?
En alcohol wordt omgezet in suiker in het lichaam, zet heel erg aan, kijk maar naar de bierdrinkersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet als ze steeds zo zonder regelmaat eet want dan houdt haar lichaam het ahw vast
Iemand die met een geolied lijf een barbiepop gaat aflikken ziet echt heel veel in zo'n muts.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze zich dun voelt vandaag maar de weegschaal zegt iets anders.
Huub: Zegt ze nou,"ik voel me dun vandaag?'........Tegen Dennix: Ik snap niet wat je in die chick ziet.
Dennix zegt nix.
gisteren 68 kilo en vandaag 73quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze zich dun voelt vandaag maar de weegschaal zegt iets anders.
Huub: Zegt ze nou,"ik voel me dun vandaag?'........Tegen Dennix: Ik snap niet wat je in die chick ziet.
Dennix zegt nix.
Vind het ook niet slim om alles uit te werken op papier... goed leermoment voor Huubquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke toch wat paniekerig over het briefje.
Nadia vergelijken met een barbiepopquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Iemand die met een geolied lijf een barbiepop gaat aflikken ziet echt heel veel in zo'n muts.
Neehee, die Barbiepop van die gay as hell -fotoshoot van Dennis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia vergelijken met een barbiepop![]()
![]()
![]()
Wat complimenteus voor die dragonder![]()
Nee, de barbiepop die Dennis aan het aflikken was. Een echte barbiepop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nadia vergelijken met een barbiepop![]()
![]()
![]()
Wat complimenteus voor die dragonder![]()
Geniet nog even mee vanaf 03.20 minuten, de foto's van Dennix.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Iemand die met een geolied lijf een barbiepop gaat aflikken ziet echt heel veel in zo'n muts.
Huh, alcohol wordt omgezet in suiker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:25 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En alcohol wordt omgezet in suiker in het lichaam, zet heel erg aan, kijk maar naar de bierdrinkers
Ik heb net met volle teugen genoten. Het zal je vriend zijn zeg. Je schaamt je toch helemaal kapot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet nog even mee vanaf 03.20 minuten, de foto's van Dennix.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=46776&sess=794
Ja is echt waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, alcohol wordt omgezet in suiker?
Die is nieuw voor me.
Precies maar volgens mij weet Naad niks af van deze foto's, niet dat dat enig verschil maakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb net met volle teugen genoten. Het zal je vriend zijn zeg. Je schaamt je toch helemaal kapot.
Nee hoor.quote:
Maar dan houdt ze tenminste wel haar mond, dat lukt haar niet als ze wakker is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt niet dat die doos in haar bed mag liggen, als je je stem kwijt bent..... ben je je stem kwijt, daar voel je helemaal niks van!
edit:what the heckquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Andersom wel: suiker wordt mbv gist omgezet in alcohol.
Alcohol kan wel dik maken maar dat heeft andere oorzaken.
Maar goed, we dwalen af.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt niet dat die doos in haar bed mag liggen, als je je stem kwijt bent..... ben je je stem kwijt, daar voel je helemaal niks van!
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oidquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oid![]()
Begint me ook steeds duidelijker te worden waarom hij zo goed op kan schieten met Brian. Zanger en poët, wil graag de mensen na te laten denken en iets goeds voor de wereld willen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oid![]()
mwuhahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Lampie 2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
omg, het is Brian die misschien ietwat beter te volgen is omdat hij het Nederlands wel goed onder de knie heeft maar het is dezelfde bullshit.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Meganog het volgende:
LL is net als Brian een gekwelde geest, gevangen tussen zijn artistieke genialteit en commerciele belangen.
Het is tenenkrommend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
En Huub zit er ook bij?? Niemand die zegt,' jonguh! Lul niet zo dom' maar nee, ze slikken het allemaal als zoete koek.
Ach, is Mata Hari weer bezig waar ze goed in is, roddelen en zaken verdraaien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Katewalker het volgende:
Dia Nadia is echt niet goed wijs. Die denkt dat ze weet hoe Jaap in elkaar steekt. Ze heeft een paar feitjes die ze aanvult met haar eigen negatieve visie over de situatie hoe die nu is. ZIJ vindt dat de overstap van Dennis naar Huub slecht is..en dat hij daardoor slecht in zijn vel zit...zit ze nu een beetje te roddelen tegen Ellen...![]()
Ik word hier te oud voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:58 schreef mootie het volgende:
Zn track is gewoon te diep voor de beat! Vet man!
Das heul filosofischquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef mootie het volgende:
Oh man...... een middenklasse jongetje uit Tilburg met een zachte G die over streetcredibilty en 'waar ik vandaan kom' praat....... zo pijnlijk.
Ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
In de muziek gaat het om het verkopen van je ziel, of werkelijk muziek maken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef Katewalker het volgende:
Pfff wat een kunstenaars geblablabla....bullshit..in de muziek draait het grotendeels om geld en status...
![]()
Serieus?quote:
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:14 schreef Spoko het volgende:
niet normaal als je natasia bij google intikt...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
dubbel L van LL cool J, das orgineel....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
ben ik ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
Nee rappers met lang haar liggen niet goed bij de massaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
LL: Er is nooit een platenmaatschappij geweest die me wilde. Duh![]()
I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.quote:
Hormonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Vraag hem dan meteen of hij wil stoppen met scheten laten en boeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Eén opmerking van Ellen staat me nog heel goed bij. Huub en zij waren in gesprek waarbij Huub zei dat hij het niet te geloven vond dat Natasia haar kinderen zo in de steek liet. Ellen zei vervolgens, als je zelf kinderen hebt dan kun je het je helemaal niet meer voorstellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.![]()
Laat hem daar maar mooi mee doorgaan..gewoon telkens naast nadia neerploffen en boeren en scheten blijven laten...zoveel als hij maar kan,nadia verdient niet beter...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag hem dan meteen of hij wil stoppen met scheten laten en boeren.![]()
Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc loopt zich steeds te vergelijken met de rappers waar hij zich niet mee identificeert, gewoon jaloers dus.
Laat hem maar eens kijken naar jongens als Opgezwolle, Jawat en Duvel duvel. Die hebben weinig concessies hoeven doen naar de platenmaatschappij en zijn in de scene heel populair.
... spreken beter Nederlands dan hij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
Brian: Mensen op een kantoorbaantje....
Luc hoort je nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Maar wat praat luc nu dan?
Ik denk dat luc de hele muziek industrie en daarbij ook de rap tak veel te serieus. Hij leeft zelf het commerciele plaatje wat door de platenmaatschappijen voorgeschoteld wordt. Dat is meteen ook de reden waarom platenmaatschapijen hem natuurlijk niet willen!
Commercie en kunst gaan gewoon niet samen. Als je je eigen kunst aan de man wilt brengen moet je de massa pleasen, en kunst is juist heel presoonlijk. Je moet echt van hele goede huize komen wil je die combo maken. Zelfs de muziek industrie (en film industrie) kan die combo niet maken (met uitzonderingen daargelaten). Die hebben formules voor alle muziek, daarom klinkt alles ook het zelfde. Alles wat commercieel is zijn voorgekouwde en uitgemolken formules om zo de markt volledig te overflowen om zo veel mogelijk winst te maken.
De industrie bepaald de markt, niet de artiesten en zeker niet de consument!
En als het dan tenminste bij je persoonlijkheid past, maar dat zie ik ook niet helemaal bij hem. Het is een overduidelijk watje die wil laten geloven dat hij "vroeger lijp was, maar nu is hij relaxed..." De bekeerde thug..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.
met gepileerde wenkbrouwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:38 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En als het dan tenminste bij je persoonlijkheid past, maar dat zie ik ook niet helemaal bij hem. Het is een overduidelijk watje die wil laten geloven dat hij "vroeger lijp was, maar nu is hij relaxed..." De bekeerde thug..
Is ook logisch. Als je maag leeg is, ga je door je mond je maag ruiken en als je steeds loopt te kotsen lijkt me dat ook niet bevorderlijk voor een welriekende scheur-odeur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:37 schreef STAP01 het volgende:
Dus Nadia stinkt uit haar giecheltje volgens Jaap! Ik hoop dat Jaap haar flink gaat aanpakken! Geen rekening houden met haar 'oprechte' gevoelens.
Om geknipt te wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:42 schreef Meganog het volgende:
Waarom zit de grote artiest al een uur met een kappers cape om?
Imago?
Ze geeft het hokje 20.000 kusjes als ze extentions krijgt. Ik zou wel eens een vlieg op de muur van dat hokje willen zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik heb helemaal rood haar en uitgroei..ik ga gelijk bellen want dit kan zo niet.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Is ook logisch. Als je maag leeg is, ga je door je mond je maag ruiken en als je steeds loopt te kotsen lijkt me dat ook niet bevorderlijk voor een welriekende scheur-odeur.
Heeft ze trouwens al last van door maagzuur aangetaste tanden?
Denk dat ze daarvoor eerst met Luc moet rotzooien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze geeft het hokje 20.000 kusjes als ze extentions krijgt. Ik zou wel eens een vlieg op de muur van dat hokje willen zijn.![]()
LOL. Of de Nederlandse Glen Maderios (of ga ik nu te ver?)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
met gepileerde wenkbrouwen![]()
Hij zou beter als een Nederlandse Justin Timberlake door kunnen gaan imo, in die richting zeg maar...
Daar zal het hokje blij mee zijn met die stinkbek!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze geeft het hokje 20.000 kusjes als ze extentions krijgt. Ik zou wel eens een vlieg op de muur van dat hokje willen zijn.![]()
Lol, nou nee...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:45 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
LOL. Of de Nederlandse Glen Maderios (of ga ik nu te ver?)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc loopt zich steeds te vergelijken met de rappers waar hij zich niet mee identificeert, gewoon jaloers dus.
Laat hem maar eens kijken naar jongens als Opgezwolle, Jawat en Duvel duvel. Die hebben weinig concessies hoeven doen naar de platenmaatschappij en zijn in de scene heel populair.
Oh dat had jij dus ook al gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:50 schreef AnTjUh het volgende:
Joris komt morgen zaterdag op lieke dr verjaardag!!!!!
oops een beetje te enthousiastquote:
Sorry, beetje late reactie. Dat is idd de enige keer dat ik Ellen iets heb horen zeggen over een van de wannabees, een opmerking die ik ook volledig kan ondersteunen en het kwam recht uit haar hart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén opmerking van Ellen staat me nog heel goed bij. Huub en zij waren in gesprek waarbij Huub zei dat hij het niet te geloven vond dat Natasia haar kinderen zo in de steek liet. Ellen zei vervolgens, als je zelf kinderen hebt dan kun je het je helemaal niet meer voorstellen.
Ja idd, wie zit er nu te wachten op een kloon of een herhaald kunstje. Authenticiteit is leuk en iemand die iets recht vanuit zijn hart rapt/zingt/schreeuwt/grunt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Hij stelt echt niks voor als artiest, doet gewoon wat ze 10 jaar geleden in Amerika deden (pimp dit pimp dat, zwembad vol met chickies) . Je moet je niet zo anders voordoen, daar prikt iedereen doorheen.
Ik zie niets meer op TV wat nog niet gedaan is. Hoeveelste BB was het? Hoeveelste Idols zitten we. Enzquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja idd, wie zit er nu te wachten op een kloon of een herhaald kunstje. Authenticiteit is leuk en iemand die iets recht vanuit zijn hart rapt/zingt/schreeuwt/grunt.
Ze heeft een kater en is haar stem kwijt. Dat krijg je van teveel zuipen en roken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:00 schreef Sonique het volgende:
Wat is er nu weer met Amanda?
Heb je wel een goed strijkijzer dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
ik ben aan het strijken, vandaar dat ik zo laat reageer, wat is dat toch een klotewerk.
Stem kwijt en een kater....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:00 schreef Sonique het volgende:
Wat is er nu weer met Amanda?
Toch Joris ook? Ik dacht dat ze dat niet wilde. Wel lief van haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:50 schreef Dreamboy het volgende:
Morgen is Lieke jarig ze heeft haar vader en moeder uitgenodigt haar vriendin /zusje en Joris.
Ze weet niet of haar vader komt.
Gewoon weer terug in de wasmachine gooien....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
ik ben aan het strijken, vandaar dat ik zo laat reageer, wat is dat toch een klotewerk
Het lijkt me een typisch geval van een stoornis in het zelfinzicht, net als Dennix en Brian.. Dennix denkt ook dat hij gevaarlijk is (net als zijn vrienden) en dat je niet met hem moet fokken. Brian is juist een beetje zoals Dennix wil zijn, alleen denkt hij zelf dat hij St. Brian is. Zal wel aan de referentie-kaders van de heren liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, nou nee...
Maar serieus, ik zie hem meer als een justin, dan als een Eminem (om even te vergelijken)
En Justin is niet verkeerd hoor...
Ik ben alleen bang dat hij zichzelf als 50 cent ziet ofzo..
Als je goed in de tv-jungle duikt vind je nog wel vernieuwende dingen. DGK is ook best vernieuwend in het genre toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie niets meer op TV wat nog niet gedaan is. Hoeveelste BB was het? Hoeveelste Idols zitten we. Enz![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat schrijf of heb geschreven, maar goed, lees wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb je wel een goed strijkijzer dan?
Dat is nou typisch iets waar je niet op wilt bezuinigen.
Daarnaast moet je ook op het volgende letten:
Het is niet "Hij wilt een koekje" of "Zij wilt naar huis". Ik hoor en lees dat tegenwoordig zo vaak dat ik zondagmorgen in een slaapdronken bui, me afvroeg of het nou wel of niet met "t" was. Het is ook typisch Natasia dus dat wilt je zelf ook niet.
Kijk, dat heeft weer te maken met de zuurgraad, het valt allemaal niet mee voor Amanda al die ontstekingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:04 schreef Sonique het volgende:
Minder deepthroaten van Brian helpt ook je stembanden heel houden.
En vooral normaal praten
Waarom heb je geen streams? Wil je niet betalen? PM me anders eens, mss kan ik je van dienst zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ging ook niet om jou BeeQueen, excuses als ik die indruk gewekt heb.
Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Het was echt een misverstand.
;-)
OT: ik heb nog steeds geen streams.
Kunnen er wat meer filmpjes geplaatst worden.
Dat hoop ik nu ook, dat Jaap die slappe verhaallijn opzij zet en haar de waarheid verteld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
Huub moest eens weten, zelfs FHM wil Naad nog Amanda.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Waar gaat het over? Nadia wil in de Playboy?![]()
Vroegúh... mocht men niet eens liggen op de bankquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Het is toch te gek, Amanda ligt met een kater op bed en als Huub zijn ogen even dichtvallen verschijnt op de plasma dat hij wakker moet worden.
Eerst even een geschikte oufit zoeken.quote:
Jammer voor Amanda dat haar moeder belt wanneer het haar uitkomt en dat ze belt omdat ze Amanda ergens voor nodig heeft (opvang hondjes) Verder heeft ze geen tijd en niets te vertellen lijkt het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
Ah, eindelijk zeg! Vind ik echt leuk voor dr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |