abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:22:22 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_53810950
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:16 schreef Katewalker het volgende:

Top die Ellen..
I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Admin dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:24:19 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53811013
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Hormonen
Jaap staat al tijden droog hè.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:24:51 #203
184769 crew  Deisyy
pi_53811025
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Vraag hem dan meteen of hij wil stoppen met scheten laten en boeren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_53811075
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.
Eén opmerking van Ellen staat me nog heel goed bij. Huub en zij waren in gesprek waarbij Huub zei dat hij het niet te geloven vond dat Natasia haar kinderen zo in de steek liet. Ellen zei vervolgens, als je zelf kinderen hebt dan kun je het je helemaal niet meer voorstellen.
Go hard or go home
pi_53811116
Brian: Mensen op een kantoorbaantje....
pi_53811143
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vraag hem dan meteen of hij wil stoppen met scheten laten en boeren.
Laat hem daar maar mooi mee doorgaan..gewoon telkens naast nadia neerploffen en boeren en scheten blijven laten...zoveel als hij maar kan,nadia verdient niet beter...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53811187
Luc loopt zich steeds te vergelijken met de rappers waar hij zich niet mee identificeert, gewoon jaloers dus.
Laat hem maar eens kijken naar jongens als Opgezwolle, Jawat en Duvel duvel. Die hebben weinig concessies hoeven doen naar de platenmaatschappij en zijn in de scene heel populair.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:31:00 #208
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53811192
Maar wat praat luc nu dan?

Ik denk dat luc de hele muziek industrie en daarbij ook de rap tak veel te serieus. Hij leeft zelf het commerciele plaatje wat door de platenmaatschappijen voorgeschoteld wordt. Dat is meteen ook de reden waarom platenmaatschapijen hem natuurlijk niet willen!

Commercie en kunst gaan gewoon niet samen. Als je je eigen kunst aan de man wilt brengen moet je de massa pleasen, en kunst is juist heel presoonlijk. Je moet echt van hele goede huize komen wil je die combo maken. Zelfs de muziek industrie (en film industrie) kan die combo niet maken (met uitzonderingen daargelaten). Die hebben formules voor alle muziek, daarom klinkt alles ook het zelfde. Alles wat commercieel is zijn voorgekouwde en uitgemolken formules om zo de markt volledig te overflowen om zo veel mogelijk winst te maken.

De industrie bepaald de markt, niet de artiesten en zeker niet de consument!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:32:30 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53811217
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc loopt zich steeds te vergelijken met de rappers waar hij zich niet mee identificeert, gewoon jaloers dus.
Laat hem maar eens kijken naar jongens als Opgezwolle, Jawat en Duvel duvel. Die hebben weinig concessies hoeven doen naar de platenmaatschappij en zijn in de scene heel populair.
Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:33:17 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53811236
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
Brian: Mensen op een kantoorbaantje....
... spreken beter Nederlands dan hij?

Brian's eigen "bedrijf" liep zó goed, dat hij solliciteerde als poolboy. Dus dan heb je het volste recht om denigrerend te doen over kantoorbaantjes.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:34:14 #211
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53811257
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Maar wat praat luc nu dan?

Ik denk dat luc de hele muziek industrie en daarbij ook de rap tak veel te serieus. Hij leeft zelf het commerciele plaatje wat door de platenmaatschappijen voorgeschoteld wordt. Dat is meteen ook de reden waarom platenmaatschapijen hem natuurlijk niet willen!

Commercie en kunst gaan gewoon niet samen. Als je je eigen kunst aan de man wilt brengen moet je de massa pleasen, en kunst is juist heel presoonlijk. Je moet echt van hele goede huize komen wil je die combo maken. Zelfs de muziek industrie (en film industrie) kan die combo niet maken (met uitzonderingen daargelaten). Die hebben formules voor alle muziek, daarom klinkt alles ook het zelfde. Alles wat commercieel is zijn voorgekouwde en uitgemolken formules om zo de markt volledig te overflowen om zo veel mogelijk winst te maken.

De industrie bepaald de markt, niet de artiesten en zeker niet de consument!
Luc hoort je niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:35:31 #212
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53811285
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Luc hoort je niet
aja, shit
pi_53811301
De gouden kooi had gisteren 535.000 kijkers.Denk dat het filmpje op internet wel voor deze cijfers heeft gezorgd.Meestal zitten ze onder de 500.000.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:37:49 #214
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53811340
geluid op 3 en 4 misschien?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:37:50 #215
168951 STAP01
body and brain
pi_53811342
Dus Nadia stinkt uit haar giecheltje volgens Jaap! Ik hoop dat Jaap haar flink gaat aanpakken! Geen rekening houden met haar 'oprechte' gevoelens.
Why don't you just use that thing inside your head....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:38:20 #216
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53811357
dank je (zie je wel dat ze me horen ;P )
pi_53811364
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.
En als het dan tenminste bij je persoonlijkheid past, maar dat zie ik ook niet helemaal bij hem. Het is een overduidelijk watje die wil laten geloven dat hij "vroeger lijp was, maar nu is hij relaxed..." De bekeerde thug..
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_53811375
Nadia moet straks een filmpje opnemen samen met Lieke voor de kalender.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:40:02 #219
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53811397
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:38 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

En als het dan tenminste bij je persoonlijkheid past, maar dat zie ik ook niet helemaal bij hem. Het is een overduidelijk watje die wil laten geloven dat hij "vroeger lijp was, maar nu is hij relaxed..." De bekeerde thug..
met gepileerde wenkbrouwen

Hij zou beter als een Nederlandse Justin Timberlake door kunnen gaan imo, in die richting zeg maar...
pi_53811409
Ik heb sinds gisteren streams en als ik die nix zie dan is hij of aan het smakken dankzij ijsklontjes of dankzij het zoenen met Nadia.
Of hij zit te kwelen.

En dat kutstemmetje van die del. Ik kan het niet aan horen. na 1 minuut gaat hij al op mute.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')