I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.quote:
Hormonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Vraag hem dan meteen of hij wil stoppen met scheten laten en boeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Eén opmerking van Ellen staat me nog heel goed bij. Huub en zij waren in gesprek waarbij Huub zei dat hij het niet te geloven vond dat Natasia haar kinderen zo in de steek liet. Ellen zei vervolgens, als je zelf kinderen hebt dan kun je het je helemaal niet meer voorstellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.![]()
Laat hem daar maar mooi mee doorgaan..gewoon telkens naast nadia neerploffen en boeren en scheten blijven laten...zoveel als hij maar kan,nadia verdient niet beter...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag hem dan meteen of hij wil stoppen met scheten laten en boeren.![]()
Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc loopt zich steeds te vergelijken met de rappers waar hij zich niet mee identificeert, gewoon jaloers dus.
Laat hem maar eens kijken naar jongens als Opgezwolle, Jawat en Duvel duvel. Die hebben weinig concessies hoeven doen naar de platenmaatschappij en zijn in de scene heel populair.
... spreken beter Nederlands dan hij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
Brian: Mensen op een kantoorbaantje....
Luc hoort je nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Maar wat praat luc nu dan?
Ik denk dat luc de hele muziek industrie en daarbij ook de rap tak veel te serieus. Hij leeft zelf het commerciele plaatje wat door de platenmaatschappijen voorgeschoteld wordt. Dat is meteen ook de reden waarom platenmaatschapijen hem natuurlijk niet willen!
Commercie en kunst gaan gewoon niet samen. Als je je eigen kunst aan de man wilt brengen moet je de massa pleasen, en kunst is juist heel presoonlijk. Je moet echt van hele goede huize komen wil je die combo maken. Zelfs de muziek industrie (en film industrie) kan die combo niet maken (met uitzonderingen daargelaten). Die hebben formules voor alle muziek, daarom klinkt alles ook het zelfde. Alles wat commercieel is zijn voorgekouwde en uitgemolken formules om zo de markt volledig te overflowen om zo veel mogelijk winst te maken.
De industrie bepaald de markt, niet de artiesten en zeker niet de consument!
En als het dan tenminste bij je persoonlijkheid past, maar dat zie ik ook niet helemaal bij hem. Het is een overduidelijk watje die wil laten geloven dat hij "vroeger lijp was, maar nu is hij relaxed..." De bekeerde thug..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.
met gepileerde wenkbrouwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:38 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En als het dan tenminste bij je persoonlijkheid past, maar dat zie ik ook niet helemaal bij hem. Het is een overduidelijk watje die wil laten geloven dat hij "vroeger lijp was, maar nu is hij relaxed..." De bekeerde thug..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |