Maar dan houdt ze tenminste wel haar mond, dat lukt haar niet als ze wakker is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt niet dat die doos in haar bed mag liggen, als je je stem kwijt bent..... ben je je stem kwijt, daar voel je helemaal niks van!
edit:what the heckquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Andersom wel: suiker wordt mbv gist omgezet in alcohol.
Alcohol kan wel dik maken maar dat heeft andere oorzaken.
Maar goed, we dwalen af.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt niet dat die doos in haar bed mag liggen, als je je stem kwijt bent..... ben je je stem kwijt, daar voel je helemaal niks van!
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oidquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oid![]()
Begint me ook steeds duidelijker te worden waarom hij zo goed op kan schieten met Brian. Zanger en poët, wil graag de mensen na te laten denken en iets goeds voor de wereld willen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oid![]()
mwuhahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Lampie 2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
omg, het is Brian die misschien ietwat beter te volgen is omdat hij het Nederlands wel goed onder de knie heeft maar het is dezelfde bullshit.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Meganog het volgende:
LL is net als Brian een gekwelde geest, gevangen tussen zijn artistieke genialteit en commerciele belangen.
Het is tenenkrommend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
En Huub zit er ook bij?? Niemand die zegt,' jonguh! Lul niet zo dom' maar nee, ze slikken het allemaal als zoete koek.
Ach, is Mata Hari weer bezig waar ze goed in is, roddelen en zaken verdraaien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Katewalker het volgende:
Dia Nadia is echt niet goed wijs. Die denkt dat ze weet hoe Jaap in elkaar steekt. Ze heeft een paar feitjes die ze aanvult met haar eigen negatieve visie over de situatie hoe die nu is. ZIJ vindt dat de overstap van Dennis naar Huub slecht is..en dat hij daardoor slecht in zijn vel zit...zit ze nu een beetje te roddelen tegen Ellen...![]()
Ik word hier te oud voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:58 schreef mootie het volgende:
Zn track is gewoon te diep voor de beat! Vet man!
Das heul filosofischquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef mootie het volgende:
Oh man...... een middenklasse jongetje uit Tilburg met een zachte G die over streetcredibilty en 'waar ik vandaan kom' praat....... zo pijnlijk.
Ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
In de muziek gaat het om het verkopen van je ziel, of werkelijk muziek maken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef Katewalker het volgende:
Pfff wat een kunstenaars geblablabla....bullshit..in de muziek draait het grotendeels om geld en status...
![]()
Serieus?quote:
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:14 schreef Spoko het volgende:
niet normaal als je natasia bij google intikt...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
dubbel L van LL cool J, das orgineel....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
ben ik ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
Nee rappers met lang haar liggen niet goed bij de massaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
LL: Er is nooit een platenmaatschappij geweest die me wilde. Duh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |