Potdorrie.. ik kan er niet bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef Stupidisco het volgende:
kan iemand dat sjaaltje van Nadia even wat aantrekken.....
De febo moet alle tangen het huis uithalen en nadia verplichten om haar haar te tangen met het tosti ijzer. Leert dat kreng het wel af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:14 schreef dgk_fan het volgende:
Het tosti-ijzer zit vol met vastgekoekte gesmolten kaas, en mevrouw Nadia doet het
apparaat dicht, murmelt iets wat eindigt op "...val maar dood" en zet het ingeklapte apparaat
terug zonder schoonmaken of afkoelen..................
Volgens mij is de regie totaal de weg kwijt en de bewoners idemdito....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:25 schreef Lady-night het volgende:
Conclusie....van vanavond...Brian weer een verkapte samenwerking met Dennis.......dom dom dom....verhaallijn stuk om Dennis weg te krijgen
Lieke is al 2 dagen ziek... en waarom zou Huub vanachter de pc moeten, als Lieke er aankomt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:23 schreef Dreamboy het volgende:
Huub gaat alweer schaken met Jaap hij laat Lieke nu wel heel erg vaak alleen.
Als Lieke achter de pc wil dan heeft Huub moeite om van zijn stoel af te gaan.
Ben benieuwt kan nooit lang goed gaan
Misschien wel bewust omdat Jaap vaak openlijk kritisch is naar de redactie toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:25 schreef Lady-night het volgende:
Conclusie....van vanavond...Brian weer een verkapte samenwerking met Dennis.......dom dom dom....verhaallijn stuk om Dennis weg te krijgen
Door Brian????quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:28 schreef Dreamboy het volgende:
Huub wil lekker met Jaap schaken Lieke gaat naar bed en komt in de chill terecht en Amanda wordt weggeroepen.
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo moet alle tangen het huis uithalen en nadia verplichten om haar haar te tangen met het tosti ijzer. Leert dat kreng het wel af.
Die rug hé. Ik zeg verder niks maar.......quote:
23 september is al voorbij, de bewoners kunnen nu met behoud van borg opstappen. Tenzij het pas ingaat 1 jaar nadat je het huis binnenstapt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
behalve als de exit voor Japie in werking is gezet met behoud van zijn borg.... en soms bekruipt me dat gevoel
Ze moet gedwongen worden om twee keer daags te douchenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo moet alle tangen het huis uithalen en nadia verplichten om haar haar te tangen met het tosti ijzer. Leert dat kreng het wel af.
met name 1 bewoner is de weg kwijt....... maar istie wel al langer kwijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij is de regie totaal de weg kwijt en de bewoners idemdito....
Als je door de bril kijkt van een streamer die nix weg wil hebben wel ja. Maar het lijkt erop dat dat niet Brian's doel is. En eigenlijk heeft ie ook al gezegd.... nix of Jaap maakt hem niet uit. Maar kan me voorstellen dat ie Jaap liever kwijt dan rijk is met z'n wispelturige gedrag. en 4 tegen 2 is ook beter dan 3 tegen 3 sterke spelers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:25 schreef Lady-night het volgende:
Mika, volgens mij is het dat laatste... al weet ik dat niet voor 100% zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
23 september is al voorbij, de bewoners kunnen nu met behoud van borg opstappen. Tenzij het pas ingaat 1 jaar nadat je het huis binnenstapt...
(als je nog steeds wilt geloven dat de bewoners een borg betaald hebben)
Na 1 jaar is hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
23 september is al voorbij, de bewoners kunnen nu met behoud van borg opstappen. Tenzij het pas ingaat 1 jaar nadat je het huis binnenstapt...
(als je nog steeds wilt geloven dat de bewoners een borg betaald hebben)
als je 40 uur in bed hebt gelegen wel...dan ben je toch echt een beetje het ritme kwijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke is al 2 dagen ziek... en waarom zou Huub vanachter de pc moeten, als Lieke er aankomt?
Hij vroeg net hoe ist meisje en zij zegt dat ze gaat slapen; maar staat nu weer vrolijk bij Luc
Als je echt wat ziekjes ben, ga je toch niet tot half 2 wachten, voordat je naar bed gaat.... maar das slechts, mijn bescheiden mening
Ter bevordering van het spel is het inderdaad beter dat er 1,2,3 4 of meer spelers er uit gaan...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:32 schreef Desii het volgende:
[..]
met name 1 bewoner is de weg kwijt....... maar istie wel al langer kwijt![]()
Eerst loopt Brian te poogen, dat hij begonnen is met de opzet tegen Dennix en dat daardoor alles in een stroomversnelling komt.... en nu gaat tie weer tegenwerken...
Met zo een persoon valt gewoon niet samen te werken en door zijn gedraai, komt er waarschijnlijk nooit geen eind aan het spel.
Of meer?? Stuk of 7??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ter bevordering van het spel is het inderdaad beter dat er 1,2,3 4 of meer spelers er uit gaan...
Vanaf 23 september krijgt iedereen z'n borg terug. Ook de mensen die pas later zijn ingestapt. Huub heeft dat ooit expliciet nagevraagd.quote:
Jaap zei dat het misschien met haar afkomst te maken had...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
Volgens Jaap en Huub ruikt Nadia heel erg ("vooral uit de mond" volgens Jaap)![]()
oh ja dat zei diequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:44 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap zei dat het misschien met haar afkomst te maken had...
zeker naar bosvruchtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
Huub lijkt wel de regisseur: hij heeft plannen gemaakt voor Luc&Nadia voor donderdag en vrijdag.
Donderdag komen strippers; eerst worden Jaap/huub en Brian gepakt en als Dennis dan aan de beurt is neemt Luc Naad mee naar het kantoor met champagne.
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een clubje meisjes, waar Dennis op 1 valt en gaan ze in de jacuzzi en Luc kan dan een momentje met Naad in de jacuzzi krijgen.
Lieke: Naad wil aardig gevonden worden.
Luc: ze zit in zo'n 2 strijd. Ze wil zo graag geloven dat Nix de man voor haar is, maar diep in haar hart weet ze dat het niet zo is.
Nadia schijnt erg raar uit haar mond te ruiken. Jaap denkt dat het aan haar cultuur ligt.
Uit die prachtige hamsterbek van haar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
Volgens Jaap en Huub ruikt Nadia heel erg ("vooral uit de mond" volgens Jaap)![]()
Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:44 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap zei dat het misschien met haar afkomst te maken had...
de meeste mannen hebben dat niet nodig voordat ze slapen gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:58 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis spuit tenminste flink wat deodorant onder zijn oksels voor het slapen gaan.
Dat zie je niet veel mannen doen ! Mijn Skattie ruikt de hele nacht weer heerlijk fris...
Tuurlijk slaat het nergens op, maar het blijven Jaap z'n woorden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op.![]()
Gewoon even douchen is wel zo fris.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:58 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis spuit tenminste flink wat deodorant onder zijn oksels voor het slapen gaan.
Dat zie je niet veel mannen doen ! Mijn Skattie ruikt de hele nacht weer heerlijk fris...
Ik heb toch anders echt wel een spray of 8 AXE nodig wil ik sochtendsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
de meeste mannen hebben dat niet nodig voordat ze slapen gaan
vies die onechte stinkboel....een schoon gewassen lichaam zonder deodorant is veeeeeeeeeeel lekkerderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:58 schreef dgk_fan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |