quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze masseerde zijn nek, dat is volgens mij het enige wat stijf kan worden bij hem.![]()
Hij heet niet voor niets Dennixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Naad is nu echt een baboe, alles voorkauwen voor Dennix: Schatje , je zender omdoen, schatje, de kastdeuren dichtdoen.
Kan Dennix nu echt nix zelf bedenken?
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou ze zo uit haar bek stinken omdat ze al haar eten misschien uitkotst?
ik geloof de uitgewerkte plannetjes van de komende dagen die ze tegen Dennis wilden gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.
Wat is Huub kwijt, een of ander briefje?
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.
Ze kan beter dikker worden, want slank zo met die schouders is echt geen gezicht. VROUW onwaardig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..
Ze zal nooit superslank worden, ze heeft gewoon een hele grove bouwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aha, thanxquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
ik geloof de uitgewerkte plannetjes van de komende dagen die ze tegen Dennis wilden gebruiken
Maar als je ziet hoe die buik er nu uitziet, dan ga je je toch afvragen of je liever niet een beetje cellutites hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over celluitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Kan drank ook flink aan helpen, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is waar, ze zuipt liever dan dat ze eet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan drank ook flink aan helpen, toch?
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Ik zou zeggen volgieten voor mooie TV momentjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar, ze zuipt liever dan dat ze eet.
Wat ik niet begrijp, ze eet als een muis, ze zou toch broodmager moeten zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach als iemand daar goed weet wat een sneak Brainless is is Huub het wel. Denk nie tdat het hem zal verbazenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.
Lijkt me niet, want de afkeer voor Hiuub zit heel diep bij Brian. Nog dieper dan andersom.
Dan moet ze dus wel heel dik zijn geweest want zoiets krijg je niet alleen maar op je buik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Onzin, iemand die op zo'n jonge leeftijd gaat afvallen hoeft er geen lubbervel aan over te houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:14 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk is nadia niet dik geweest. Als ze echt dik is geweest en veel afgevallen zou je dat moeten zien aan haar benen en bovenarmen. Het vet verdwijnt daar niet snel en als het wel verdwijnt hou je een beetje lubbervel over. Daar is niets van te zien. Die buikcorrectie zal wel een gevalletje pech zijn geweest om snel een strak buikje te krijgen. Het is ook niet echt een sporter of iemand die zich braaf aan oefeningen houdt (denk aan de zusjes in bb). Tegenwoordig kun je dan naar een of andere inferieure kliniek om snel een strakke buik te krijgen.
Maar Brian vindt Huub ondanks alles wel een echte vent en dat vindt hij van Dennis niet en daar kan Brian zich maar moeilijk overheen zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.
Lijkt me niet, want de afkeer voor Hiuub zit heel diep bij Brian. Nog dieper dan andersom.
Klopt maar ze zuipt als een tempelier, dat zet meer aan dan normaal voedsel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze eet als een muis, ze zou toch broodmager moeten zijn?
Er zitten anders aardig wat vetrolletjes aan dat kind let maar eens op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Niet als ze steeds zo zonder regelmaat eet want dan houdt haar lichaam het ahw vastquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze eet als een muis, ze zou toch broodmager moeten zijn?
En alcohol wordt omgezet in suiker in het lichaam, zet heel erg aan, kijk maar naar de bierdrinkersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet als ze steeds zo zonder regelmaat eet want dan houdt haar lichaam het ahw vast
Iemand die met een geolied lijf een barbiepop gaat aflikken ziet echt heel veel in zo'n muts.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze zich dun voelt vandaag maar de weegschaal zegt iets anders.
Huub: Zegt ze nou,"ik voel me dun vandaag?'........Tegen Dennix: Ik snap niet wat je in die chick ziet.
Dennix zegt nix.
gisteren 68 kilo en vandaag 73quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze zich dun voelt vandaag maar de weegschaal zegt iets anders.
Huub: Zegt ze nou,"ik voel me dun vandaag?'........Tegen Dennix: Ik snap niet wat je in die chick ziet.
Dennix zegt nix.
Vind het ook niet slim om alles uit te werken op papier... goed leermoment voor Huubquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke toch wat paniekerig over het briefje.
Nadia vergelijken met een barbiepopquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Iemand die met een geolied lijf een barbiepop gaat aflikken ziet echt heel veel in zo'n muts.
Neehee, die Barbiepop van die gay as hell -fotoshoot van Dennis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia vergelijken met een barbiepop![]()
![]()
![]()
Wat complimenteus voor die dragonder![]()
Nee, de barbiepop die Dennis aan het aflikken was. Een echte barbiepop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nadia vergelijken met een barbiepop![]()
![]()
![]()
Wat complimenteus voor die dragonder![]()
Geniet nog even mee vanaf 03.20 minuten, de foto's van Dennix.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Iemand die met een geolied lijf een barbiepop gaat aflikken ziet echt heel veel in zo'n muts.
Huh, alcohol wordt omgezet in suiker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:25 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En alcohol wordt omgezet in suiker in het lichaam, zet heel erg aan, kijk maar naar de bierdrinkers
Ik heb net met volle teugen genoten. Het zal je vriend zijn zeg. Je schaamt je toch helemaal kapot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet nog even mee vanaf 03.20 minuten, de foto's van Dennix.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=46776&sess=794
Ja is echt waarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, alcohol wordt omgezet in suiker?
Die is nieuw voor me.
Precies maar volgens mij weet Naad niks af van deze foto's, niet dat dat enig verschil maakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb net met volle teugen genoten. Het zal je vriend zijn zeg. Je schaamt je toch helemaal kapot.
Nee hoor.quote:
Maar dan houdt ze tenminste wel haar mond, dat lukt haar niet als ze wakker is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt niet dat die doos in haar bed mag liggen, als je je stem kwijt bent..... ben je je stem kwijt, daar voel je helemaal niks van!
edit:what the heckquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Andersom wel: suiker wordt mbv gist omgezet in alcohol.
Alcohol kan wel dik maken maar dat heeft andere oorzaken.
Maar goed, we dwalen af.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt niet dat die doos in haar bed mag liggen, als je je stem kwijt bent..... ben je je stem kwijt, daar voel je helemaal niks van!
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oidquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oid![]()
Begint me ook steeds duidelijker te worden waarom hij zo goed op kan schieten met Brian. Zanger en poët, wil graag de mensen na te laten denken en iets goeds voor de wereld willen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Daarom treedt hij ook meestal op in een pak. Hij heeft volwassen teksten en zingt over de wereldproblemen. Hoe heet dat nummer ook alweer wat hij in de villa op heeft genomen.. in z'n zwembroek.. 'Put your pimp on'.. oid![]()
mwuhahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Lampie 2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
omg, het is Brian die misschien ietwat beter te volgen is omdat hij het Nederlands wel goed onder de knie heeft maar het is dezelfde bullshit.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Meganog het volgende:
LL is net als Brian een gekwelde geest, gevangen tussen zijn artistieke genialteit en commerciele belangen.
Het is tenenkrommend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
En Huub zit er ook bij?? Niemand die zegt,' jonguh! Lul niet zo dom' maar nee, ze slikken het allemaal als zoete koek.
Ach, is Mata Hari weer bezig waar ze goed in is, roddelen en zaken verdraaien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Katewalker het volgende:
Dia Nadia is echt niet goed wijs. Die denkt dat ze weet hoe Jaap in elkaar steekt. Ze heeft een paar feitjes die ze aanvult met haar eigen negatieve visie over de situatie hoe die nu is. ZIJ vindt dat de overstap van Dennis naar Huub slecht is..en dat hij daardoor slecht in zijn vel zit...zit ze nu een beetje te roddelen tegen Ellen...![]()
Ik word hier te oud voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:58 schreef mootie het volgende:
Zn track is gewoon te diep voor de beat! Vet man!
Das heul filosofischquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef mootie het volgende:
Oh man...... een middenklasse jongetje uit Tilburg met een zachte G die over streetcredibilty en 'waar ik vandaan kom' praat....... zo pijnlijk.
Ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
In de muziek gaat het om het verkopen van je ziel, of werkelijk muziek maken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef Katewalker het volgende:
Pfff wat een kunstenaars geblablabla....bullshit..in de muziek draait het grotendeels om geld en status...
![]()
Serieus?quote:
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:14 schreef Spoko het volgende:
niet normaal als je natasia bij google intikt...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
dubbel L van LL cool J, das orgineel....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
ben ik ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
Nee rappers met lang haar liggen niet goed bij de massaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
LL: Er is nooit een platenmaatschappij geweest die me wilde. Duh![]()
I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.quote:
Hormonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Vraag hem dan meteen of hij wil stoppen met scheten laten en boeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Eén opmerking van Ellen staat me nog heel goed bij. Huub en zij waren in gesprek waarbij Huub zei dat hij het niet te geloven vond dat Natasia haar kinderen zo in de steek liet. Ellen zei vervolgens, als je zelf kinderen hebt dan kun je het je helemaal niet meer voorstellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I told you so, Ellen is een van de weinige die zich echt niet met het spel wil bemoeien en doet waar ze voor ingehuurd is, paardrijles geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |