Ik ook trustuh !!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:27 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik ga m'n mand in.
Welteruste allemaal
hehehe, jij ook al........ maar we zijn het iig eens, wie of er begonquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
En jammer dat Lieke weer in een zeurbui is. Voelde het alweer aankomen![]()
Het liefste had ze het tweede potje schaak al aangegrepen om even lekker ruzie te gaan maken, maar ze heeft evengoed weer wat anders gevonden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:36 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe, jij ook al........ maar we zijn het iig eens, wie of er begon
Lieke loopt nu uit bed naar de wc
Toch doet Huub het wel goed nu..... vroeger had tie dit aangegrepen om een hele avond de bekvechten in bedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het liefste had ze het tweede potje schaak al aangegrepen om even lekker ruzie te gaan maken, maar ze heeft evengoed weer wat anders gevonden.
Zullen de hormoontjes wel zijn, moet toegeven dat ik er dan ook een handje van heb![]()
niet lang meer, zegt mijn gevoel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me op dat Lieke steeds agressiever wordt in de ruzies. Vraag me echt af hoe lang die twee het nog met elkaar trekken.
Denk het ook niet. Al is het alleen maar omdat Japie weer aansluiting heeft gevonden. Huub trekt nu veel meer met Jaap op en Lieke krijgt daardoor veel minder aandacht. Terwijl ze juist door de isolatie alle aandacht kreeg en volgens mij vind ze dat prima.quote:
Klopt Lieke vond de 6-2/5-2 minder erg als Huub...... Huub is blij met de vriendschap van Jaap en de humor die ze samen delen.... en tuurlijk is dit voor Lieke minder leuk, maar ze is nu behoorlijk onredelijk bezigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Al is het alleen maar omdat Japie weer aansluiting heeft gevonden. Huub trekt nu veel meer met Jaap op en Lieke krijgt daardoor veel minder aandacht. Terwijl ze juist door de isolatie alle aandacht kreeg en volgens mij vind ze dat prima.
En als ik daar in bed had gelegen had ik me nu omgedraaid en tegen Nadia gezegd dat ze d'r schjmoel moest houden![]()
Het valt me ook op dat Huub iedere keer die ruzie's begint als ze naar bed gaan. Dan is hij vaak 'pissed' omdat hij niet mocht drinken en begint hij te zeiken en te zeuren over alles. Overdag spreekt hij zelden met Lieke over dingen die hem dwars zitten. Dan heeft hij alleen maar tijd voor z'n eigen spel. Zodra mijnheer geen piano, Japio, PC, sigaretten meer heeft begint hij te bekvechten met Lieke.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me op dat Lieke steeds agressiever wordt in de ruzies. Vraag me echt af hoe lang die twee het nog met elkaar trekken.
ben het met je eens, dat het meestal zo begint....... alleen vandaag niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat Huub iedere keer die ruzie's begint als ze naar bed gaan. Dan is hij vaak 'pissed' omdat hij niet mocht drinken en begint hij te zeiken en te zeuren over alles. Overdag spreekt hij zelden met Lieke over dingen die hem dwars zitten. Dan heeft hij alleen maar tijd voor z'n eigen spel. Zodra mijnheer geen piano, Japio, PC, sigaretten meer heeft begint hij te bekvechten met Lieke.
Met zeer storend achtergrond geluidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:00 schreef Desii het volgende:
Inmiddels is het geen ruzie meer, maar een gesprek
Hoe zou jij het vinden ? Je bent al twee dagen ziek, hebt vandaag lang in bed gelegen en komt dan uiteindelijk 'n paar uurtjes uit bed. Je vriend heeft geen tijd voor je, want hij moet gehaktballen bakken voor Brian, Luc en Japio. En als je dan ff wilt knuffelen in bed moet hij nog 'n peuk en piano-spelen tot de plasma hem daar wegstuurt ........quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:01 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens, dat het meestal zo begint....... alleen vandaag niet.![]()
daar wordt een fokking tent gebouwdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Heb ondertussen de slappe lach van stream 4![]()
ze zei dat ze wilde praten..... als ze wilt knuffelen moet ze het zeggen... maar zij wilde dit bepraten onder de dekens zonder zender ipv in de chill (zat al in der koppie)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden ? Je bent al twee dagen zien, hebt vandaag lang in bed gelegen en komt dan uiteindelijk 'n paar uurtjes uit bed. Je vriend heeft geen tijd voor je, want hij moet gehaktballen bakken voor Brian, Luc en Japio. En als je dan ff wilt knuffelen in bed moet hij nog 'n peuk en piano-spelen tot de plasma hem daar wegstuurt ........
Die geluiden er ook bij. Ik zit te wachten totdat het bed in elkaar stortquote:
Weet je, soms heeft een goed verstaander (=Huub) maar een half woordenboek nodig om te begrijpen wat iemand (=Lieke) wil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:10 schreef Desii het volgende:
[..]
ze zei dat ze wilde praten..... als ze wilt knuffelen moet ze het zeggen... maar zij wilde dit bepraten onder de dekens zonder zender ipv in de chill (zat al in der koppie)
Ben wel met je eens, dat ze minder tijd met elkaar doorbrengen als in een stelletje en vrees ook dat het een aflopende zaak is.
zag je het ook schudden... leek wel een aardbeving.... die Dennixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die geluiden er ook bij. Ik zit te wachten totdat het bed in elkaar stort![]()
Dennix zal nog ooit de geschiedenisboeken ingaan met "Hij neukte de schroeven uit z'n bed"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:14 schreef Desii het volgende:
[..]
zag je het ook schudden... leek wel een aardbeving.... die Dennix![]()
Gemakkelijk, met 2 vingers in z'n reetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix zal nog ooit de geschiedenisboeken ingaan met "Hij neukte de schroeven uit z'n bed"
Dit is nou letterlijk 'neuken voor dekking'quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:29 schreef Desii het volgende:
whahaha.... ik lig in een deuk om Nix en Nada..... werkelijk waar![]()
Nix gooit er ook nog maar een tweede ronde tegenaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:29 schreef Desii het volgende:
whahaha.... ik lig in een deuk om Nix en Nada..... werkelijk waar![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:36 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke kletsen nog wel ff door... ik ga pitten... truste![]()
En ik ga ook pitten, truste allemaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:36 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke kletsen nog wel ff door... ik ga pitten... truste![]()
Het bekvechten valt nogal mee ........ Het liefde verklaren van Nadia is waarschijnlijk maar tijdelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:44 schreef BsJanssen het volgende:
Het is toch eigenlijk niet te geloven... Huub en Lieke die zo liggen te bekvechten en twee meter verder Nadia die de liefde verklaart aan Dennis (Nadia: Liefje, ik hou van jou!)
Ja daar baal ik ook van, Dennis heeft het de afgelopen dagen aardig over zich heen gekregen en nu Brian met dit idee komt zal Dennis er alles aan doen om zich bij Brian in te likken. En Brian ............ die blijft hierin natuurlijk weer volledig buiten schot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Bij Huub en Lieke liggen de ruzie's altijd op de loer, eenvoudigweg omdat ze beide een groot ego hebben én altijd het laatste woord willen hebben. Meestal gaat het over niets dat door één van beide wordt opgeblazen. Het spreekwoord 'waar twee vechten hebben twee schuld' gaat bij hen zeker op.
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Wat verwacht jij dan dat Dennix gaat doen? Ik denk helemaal nix as usual. Pracht OP Prospera.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Bij Huub en Lieke liggen de ruzie's altijd op de loer, eenvoudigweg omdat ze beide een groot ego hebben én altijd het laatste woord willen hebben. Meestal gaat het over niets dat door één van beide wordt opgeblazen. Het spreekwoord 'waar twee vechten hebben twee schuld' gaat bij hen zeker op.
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Nee, hij zal 100% zeker weten sowieso niks gaan doen.. maar het idee dat Brian ook tegen hem was veroorzaakte al buikkrampen bij hem. Het gesprek van gisteravond geeft hem weer hoop.. en dat gun ik hem niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan dat Dennix gaat doen? Ik denk helemaal nix as usual.
Brian blijft gewoon een rat en doet zelf echt geen ene moer. Maak je geen zorgen, Dennix is te laf om maar iets te ondernemen tegen wie dan ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, hij zal 100% zeker weten sowieso niks gaan doen.. maar het idee dat Brian ook tegen hem was veroorzaakte al buikkrampen bij hem. Het gesprek van gisteravond geeft hem weer hoop.. en dat gun ik hem niet.
Misschien wel een paar maanden, als het even meezit..........quote:
ze zal het wel weer als excuus gebruiken om in bed te blijven liggen, met als extra argument dat Lieke dat gisteren ook mocht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef riri het volgende:
amanda deels haar stem weer weg....ze wil appelsap...en drinkt bijna het hele glas in één keer leeg...mevrouw heeft gewoon een kater...zullen we vandaag wel weer merken dat ze geen conditie heeft en maar weer rond loopt te hangen...
Ik denk ook dat het een doodordinaire kater is, zij en Naad hebben gisteravond flink gezopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef riri het volgende:
amanda deels haar stem weer weg....ze wil appelsap...en drinkt bijna het hele glas in één keer leeg...mevrouw heeft gewoon een kater...zullen we vandaag wel weer merken dat ze geen conditie heeft en maar weer rond loopt te hangen...
En vergeet het roken niet, volgens mij vindt Amanda zichzelf heel erg interessant als ze haar stem kwijt is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef riri het volgende:
als je al last hebt van je keel is het ook heel verstandig veel te gaan zuipen en drinken en dan de volgende dag net doen alsof je ziek bent,omdat je je stem weer kwijt bent.....ze denkt zeker dat ander mensen ook niet 1+1 bij elkaar kunnen optellen net als zijzelf
Denk dat ze van achter wel de instruktie zal krijgen dat ze op moet houden met roken en drinken...dit is natuurlijk niet te doen elke keer die stem kwijt...kijken of ze het dan nog lang volhoudquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet het roken niet, volgens mij vindt Amanda zichzelf heel erg interessant als ze haar stem kwijt is.
Douchen is daar sowieso een zeldzaamheid lijkt het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
nadia de hele nacht lopen sexen met dennix en nu meteen weer dikke klodders mascara erover heen zonder zich te wassen
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
nadia de hele nacht lopen sexen met dennix en nu meteen weer dikke klodders mascara erover heen zonder zich te wassen
Ze heeft van DOB gehoord: Hoe vetter je haar hoe beter ivm het verven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...![]()
![]()
Als je make-up maar goed zit
![]()
Gadverdamme, ze heeft dus net zo'n ranzige pruik als Amandaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:47 schreef the_undertaker het volgende:
Nadia is gewoon goor. Kutkind is het.
Met 2 dagen niet wassen is je haar ook smerig... zeker in dat stinkhok..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft van DOB gehoord: Hoe vetter je haar hoe beter ivm het verven.![]()
Wat te denken van al die troep die ze in heur haar smeert, seum, vet en haarlak, ik kan er maar niet over uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met 2 dagen niet wassen is je haar ook smerig... zeker in dat stinkhok..
Als Nadia bezig is met haar wimpers vraag ik me altijd af.. hoeveel mascara kán er opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
en de hele dag met d'r klauwen, die ze nooit wast, er door heen gaan,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van al die troep die ze in heur haar smeert, seum, vet en haarlak, ik kan er maar niet over uit.
Ze doet wel vaak de hand voor dr mond als ze praat ja. Ze stinkt dus volgens mij echt uit dr lelijke bek jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ie pijn aan zijn reet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Pussy heeft weer pijn.
Naad: Wat heb je vannacht gedaan toen je klaar was met mij?![]()
Ik begrijp er niets meer van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
Wat is Naad ook dom, met dit soort uitspraken brengt ze het hokje echt in verlegenheid. Met dank aan VOL.
http://goudenkooi.headlin(...)gen-met-luc-te-gaan/
Ik heb het laatst bij mezelf toegepast...met 2 dagen kon ik een nieuwe mascaroller kopen...en het is er bijna niet af te krijgen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Nadia bezig is met haar wimpers vraag ik me altijd af.. hoeveel mascara kán er op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |