Gewoon weer terug in de wasmachine gooien....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
ik ben aan het strijken, vandaar dat ik zo laat reageer, wat is dat toch een klotewerk
Het lijkt me een typisch geval van een stoornis in het zelfinzicht, net als Dennix en Brian.. Dennix denkt ook dat hij gevaarlijk is (net als zijn vrienden) en dat je niet met hem moet fokken. Brian is juist een beetje zoals Dennix wil zijn, alleen denkt hij zelf dat hij St. Brian is. Zal wel aan de referentie-kaders van de heren liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, nou nee...
Maar serieus, ik zie hem meer als een justin, dan als een Eminem (om even te vergelijken)
En Justin is niet verkeerd hoor...
Ik ben alleen bang dat hij zichzelf als 50 cent ziet ofzo..
Als je goed in de tv-jungle duikt vind je nog wel vernieuwende dingen. DGK is ook best vernieuwend in het genre toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie niets meer op TV wat nog niet gedaan is. Hoeveelste BB was het? Hoeveelste Idols zitten we. Enz![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat schrijf of heb geschreven, maar goed, lees wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb je wel een goed strijkijzer dan?
Dat is nou typisch iets waar je niet op wilt bezuinigen.
Daarnaast moet je ook op het volgende letten:
Het is niet "Hij wilt een koekje" of "Zij wilt naar huis". Ik hoor en lees dat tegenwoordig zo vaak dat ik zondagmorgen in een slaapdronken bui, me afvroeg of het nou wel of niet met "t" was. Het is ook typisch Natasia dus dat wilt je zelf ook niet.
Kijk, dat heeft weer te maken met de zuurgraad, het valt allemaal niet mee voor Amanda al die ontstekingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:04 schreef Sonique het volgende:
Minder deepthroaten van Brian helpt ook je stembanden heel houden.
En vooral normaal praten
Waarom heb je geen streams? Wil je niet betalen? PM me anders eens, mss kan ik je van dienst zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ging ook niet om jou BeeQueen, excuses als ik die indruk gewekt heb.
Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Het was echt een misverstand.
;-)
OT: ik heb nog steeds geen streams.
Kunnen er wat meer filmpjes geplaatst worden.
Dat hoop ik nu ook, dat Jaap die slappe verhaallijn opzij zet en haar de waarheid verteld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef riri het volgende:
ik zou graag eens één kort gesprekje met jaap willen hebben....en hem daarin duidelijk maken dat hij die valse heks nadia keihard moet aanpakken...gewoon keihard aanpakken die trut met haar zogenaamde aardig zijn...klopt geen moer van dat kind...als ze het niet trekt loopt ze het huis door te blêren...juist dan moet je haar nog harder aanpakken...de enige die dat kan is huub...die doorziet haar nog het meest
Huub moest eens weten, zelfs FHM wil Naad nog Amanda.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Waar gaat het over? Nadia wil in de Playboy?![]()
Vroegúh... mocht men niet eens liggen op de bankquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Het is toch te gek, Amanda ligt met een kater op bed en als Huub zijn ogen even dichtvallen verschijnt op de plasma dat hij wakker moet worden.
Eerst even een geschikte oufit zoeken.quote:
Jammer voor Amanda dat haar moeder belt wanneer het haar uitkomt en dat ze belt omdat ze Amanda ergens voor nodig heeft (opvang hondjes) Verder heeft ze geen tijd en niets te vertellen lijkt het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
Ah, eindelijk zeg! Vind ik echt leuk voor dr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |