Nee joh, is niet belangrijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat dat leraar gedeelte \'s achterwege![]()
En doe die url \'s PM\'en dan![]()
Mooi zo, want ik wil wel 's wat werk van jou zien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, is niet belangrijkMaar ik hoop dat je slaagt in wat je wilt
![]()
Echt hoor, je hebt veel meer kans van slagen als je onbevangen aan de studie gaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zo, want ik wil wel 's wat werk van jou zien.
Dus help me 's slagen![]()
Je weet helemaal niet wat ik wil gaan doen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:21 schreef Soury het volgende:
Oef Ian is lastig .. Ik heb het een jaar volgehouden . De opleiding en na mijn eerste stage ben ik afgehaakt
Nee heb een jaar op de SOL in Utrecht gezeten. Deed Frans en Engels . Ik wilde me hele leven al lerares worden . Maar knapte af. En ben nu nog maar es een strengequote:Op maandag 8 oktober 2007 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat ik wil gaan doen...![]()
Wat heb jij gedaan dan?
Opleiding voor lerares Basisschool?
Frans en Engels!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee heb een jaar op de SOL in Utrecht gezeten. Deed Frans en Engels . Ik wilde me hele leven al lerares worden . Maar knapte af. En ben nu nog maar es een strenge![]()
parlequote:Op maandag 8 oktober 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Frans en Engels!?
Respect voor het Frans gedeelte.
Je ne parlais pas Francais![]()
Nah.. was achteraf niks voor me .. Ben een andere weg ingeslagenquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Frans en Engels!?
Respect voor het Frans gedeelte.
Je ne parlais pas Francais![]()
En, betaald het een beetje?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah.. was achteraf niks voor me .. Ben een andere weg ingeslagen![]()
Welterusten Slaapmuisquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:32 schreef Soury het volgende:
Achter het CS ging het beterTruste SCers ... ga ook maar ff liggen
![]()
Kom op!quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt hoor, je hebt veel meer kans van slagen als je onbevangen aan de studie gaat![]()
Zie onderquote:
Je bent als de bank, maar toch: vergeet het gewoon johquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op!
Niet zo flauw...
Ik zal het niemand doorvertellen![]()
Waarom!quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent als de bank, maar toch: vergeet het gewoon joh![]()
Oh gut, goed dat je het zegt. Dat copyright gedoe ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Btw, de link in je sig werkt al tijden niet meer.![]()
Misschien kan je een link naar je eigen werk zetten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gut, goed dat je het zegt. Dat copyright gedoe ook![]()
Als jij afgestudeerd bentquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien kan je een link naar je eigen werk zetten?![]()
![]()
Al een uur of acht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh. Moet jij nog niet naar bed?
Hallo vriend, je bent nog te redden met de juiste instelling.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al een uur of acht.
Maar ik heb een goede reden om alles naar de klote te laten gaan. ^^
Serieus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al een uur of acht.
Maar ik heb een goede reden om alles naar de klote te laten gaan. ^^
Dat klinkt niet leuk. Schrijf maar als je wilt hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lieg nooit.
Nou ja, meestal.
Maar nu even niet. ^^
Het is ook niet leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet leuk. Schrijf maar als je wilt hoor.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hallo vriend, je bent nog te redden met de juiste instelling.![]()
Als je maar niet zo tegen mij doet hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk.
Het voordeel is dat ik weer terug kan naar de sjaggo tering Ian die ik was. ^^
Wees gerust.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je maar niet zo tegen mij doet hoorEn voor jezelf lijkt het me ook niet goed.
Ja dat weet ik, het was een grapje. Ik maak me alleen maar zorgen om jou.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees gerust.
Voorlopig vind ik je prima te pruimen.
Dat zou je toch door moeten hebben.
Wat is er gebeurd met jouw gezonde hekel aan mij!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, het was een grapje. Ik maak me alleen maar zorgen om jou.
Nooit gehad. Misverstanden misschien, en soms was je heel stout, maar beslist geen hekelquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met jouw gezonde hekel aan mij!?![]()
Beledig me nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nooit gehad. Misverstanden misschien, en soms was je heel stout, maar beslist geen hekel![]()
Klopt. Maar moet ik dat blijven onthouden? Geen zin in hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beledig me niet![]()
Ik heb mijn best gedaan je tot op het bot te ergeren.![]()
Okee, okee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Maar moet ik dat blijven onthouden? Geen zin in hoor![]()
Zo'n lijst houd ik er niet op na. Ik hoor wel als ik wel wat hoor, simpelquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, okee.
Ik snap 'm.
Maar waarom ben ik dan nogsteeds niet opgenomen in de Disana-PM-lijst!?![]()
De geheime pro-Disana mailing list is een leugen!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n lijst houd ik er niet op na. Ik hoor wel als ik wel hoor, simpel![]()
Is dat een lijst?, mag ik er ook op dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, okee.
Ik snap 'm.
Maar waarom ben ik dan nogsteeds niet opgenomen in de Disana-PM-lijst!?![]()
Ik mag er ook niet op...quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is dat een lijst?, mag ik er ook op dan.![]()
Zodra ie er is mag jij er natúúrlijk ook opquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is dat een lijst?, mag ik er ook op dan.![]()
Ik heb wat meer kwaliteiten dat scheelt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag er ook niet op...
Dus good luck.
Ja, jij bent zo knap!quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb wat meer kwaliteiten dat scheelt.![]()
Nee, ik bedoelde jouw avatarquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk ff boven je post en je snapt dat 't negatieve vibes zijn.
Godverdefuck.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo werkt dat met vrouwen, die gaan voor de beste deal.![]()
Die is bewust zo lelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde jouw avatar.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, je bent een lekker ding. Echt hot gewoon![]()
Hechten vrouwen aan een snelle player of hebben ze liever een betrouwbare sukkel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, je bent een lekker ding. Echt hot gewoon![]()
Ik weet niet wie 'vrouwen' zijn. Geef mij het laatste maar. Maar de mijne is betrouwbaar en geen sukkel, dus ik heb mazzel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hechten vrouwen aan een snelle player of hebben ze liever een betrouwbare sukkel?
De eerstequote:Op maandag 8 oktober 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hechten vrouwen aan een snelle player of hebben ze liever een betrouwbare sukkel?
Met een goeie neus weet je de goeie eruit te vissen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'vrouwen' zijn. Geef mij het laatste maar. Maar de mijne is betrouwbaar en geen sukkel, dus ik heb mazzel.
Trustequote:Op maandag 8 oktober 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
Ik moet nu toch echt wel naar bed. Dus hieris een zwaai voor jullie allemaal.
Nee, ik kwam hem zomaar gratis tegen toen ik er het minst op verdacht was. En het was meteen raak.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een goeie neus weet je de goeie eruit te vissen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:39 schreef Downer het volgende:
[..]
Truste![]()
Ik ga ook zo maar weer proberen![]()
Maar ik ben de enige die van niets weetquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:37 schreef Downer het volgende:
[..]
PM maar![]()
maar dan wel naar die andere account![]()
Ja en dat geloof ik direktquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige die van niets weet![]()
En je vraagt je niet af waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hem zomaar gratis tegen toen ik er het minst op verdacht was. En het was meteen raak.
Waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Sodeflikker op van mijn account.
Kijk daar hou ik van zo in de ochtendquote:Op maandag 8 oktober 2007 07:17 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen![]()
Zou Moots ontbijt op bed krijgen?
[ afbeelding ]
Het is de rede waarom ik op benquote:Op maandag 8 oktober 2007 07:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
moet ik nog ff niet aan denken![]()
EET SMAKELIJK!![]()
hier ook, de derdequote:Op maandag 8 oktober 2007 07:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt eraan wat en vooral aan wie het komt brengen![]()
word hier gewoondus...
YEP !!!quote:
zegt ze vrolijk...quote:
das balen..weet er alles van... heb hem gelukkig zelf weer onder controle..quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik tel nie meer![]()
Mijn dag/nacht ritme is finaal naar de kl...![]()
Goed van jequote:Op maandag 8 oktober 2007 07:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das balen..weet er alles van... heb hem gelukkig zelf weer onder controle..
hoop dat je nog ff een paur uurtjes kunt meenemen...spiek joe leeter!quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Goed van je![]()
Vanavond op tiet in de kooi, moet hier ook maar weer es wat structuur in komen![]()
Kga nog even liggen...![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die nogsteeds geloven dat de acteurs in de goudenkooi oprechte echte personen zijn =
Hoi buufquote:
ah, lekker!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi buuf![]()
rustig, heb maar even een bakkiegezet.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:02 schreef Pavement het volgende:
middag buuf und heidi
Goedemiddag pavementquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:02 schreef Pavement het volgende:
middag buuf und heidi
Zekerd buuf, ik kom zo een kopje suiker lenen, heb net alles gekocht behalve suiker voor in mn koffiequote:
Expres zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zekerd buuf, ik kom zo een kopje suiker lenen, heb net alles gekocht behalve suiker voor in mn koffie![]()
da's dan twee euroquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zekerd buuf, ik kom zo een kopje suiker lenen, heb net alles gekocht behalve suiker voor in mn koffie![]()
mis ik ietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's dan twee euro![]()
ja treurig, luister veel radio![]()
ik luister veel naar Q. het is reklame voor geldleningen. Die verduidelijken ze dan met een kopje suiker. die twee euro is een vervelende verrassing. Er is er ook een met een kleine hoeveelheid saccharine.quote:
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik luister veel naar Q. het is reklame voor geldleningen. Die verduidelijken ze dan met een kopje suiker. die twee euro is een vervelende verrassing. Er is er ook een met een kleine hoeveelheid saccharine.![]()
dus...
heb nu een jaren 80 zender.wel geinig via www.nederland.fm
87 centquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:40 schreef Pavement het volgende:
2 euro ?? wtf is het daar in het noorden zo erg geworden
ah buuf rekent dus extra kosten mmm krijg ik het kopje er bij danquote:
Moest jij voor Q-Radio ook een plugin installeren voor windows media speler?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik luister veel naar Q. het is reklame voor geldleningen. Die verduidelijken ze dan met een kopje suiker. die twee euro is een vervelende verrassing. Er is er ook een met een kleine hoeveelheid saccharine.![]()
dus...
heb nu een jaren 80 zender.wel geinig via www.nederland.fm
Gaat u vanavond wederom uw scherpe analyses geven in het onvolprezen niet ontdekte radio-hoogtepunt van Nederland (FOKradio)?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die nogsteeds geloven dat de acteurs in de goudenkooi oprechte echte personen zijn =
Verkeerde topicquote:
Kijk jij streams?quote:
Ik heb ze niet verlengt, misschien dat ik in de slotfase weer aanhaak.quote:
Ja, van mij mag bb wel weer beginnen. Ik hoorde dat Wilma Naninga een eigen rls krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet verlengt, misschien dat ik in de slotfase weer aanhaak.
Alhoewel ik erg moe word van die randdebielen die de COS domineren (quote van APK, maar van harte mee eens).
Dus misschien laat ik het gaan en volg ik slechts de slotuitzending op tv.
Hoi Veulenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
![]()
![]()
Ik is hier...
Ben ik de enige die de zoek functie kwijt is?
Schijnbaar niet als je niet ingelogd bent. Dan mag je niet zoeken ofzoquote:
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schijnbaar niet als je niet ingelogd bent. Dan mag je niet zoeken ofzo![]()
Je hebt tegenwoordig de lite versie http://forum.fok.nl/rde/search_litequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
Oh![]()
Ik vraag me af wanneer ze die zoekfunctie een na gaan kijken, hij werkt voor geen meter![]()
Zoekt die niet alleen in topic titels?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig de lite versie http://forum.fok.nl/rde/search_lite
quote:
duidelijk.quote:
Die anus mag nodig gebleekt wordenquote:
Veulenquote:
Mis ik 1 of andere rel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
Veulen![]()
Fijne vakantie gehad???
Het is hier idd een beetje stil... als er een hoop achterbakse dingen gebeuren dan leun ik liever ff achterover om toe te kijken dan om er midden in te gaan zitten...
Bovenstaande opmerking is er één van het kaliber "wie de schoen past... "
Neuh, je mist er niet veel aanquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis ik 1 of andere rel?
Ja, heerlijke vakantie gehad.![]()
vertel ? wat is er achterbaksquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veulen![]()
Fijne vakantie gehad???
Het is hier idd een beetje stil... als er een hoop achterbakse dingen gebeuren dan leun ik liever ff achterover om toe te kijken dan om er midden in te gaan zitten...
Bovenstaande opmerking is er één van het kaliber "wie de schoen past... "
zo, wat is jouw probleem ? gaat niet alles zoals het prinsesje wilt ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo? Past de schoen??
Zo ja, dan weet je genoeg.
Zo nee, hou je er dan lekker buiten![]()
HOI veulenst! hoe heb je het gehad? je zou toch de 10e terug zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis ik 1 of andere rel?
Ja, heerlijke vakantie gehad.![]()
kots in je eigen nest, megool!quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag ik hier ook even kotsen op die smerige bokito die weer even in de gouden kooi zit?
Ik heb veel gezien en gedaan. Wat gewandeld en ik ben echt helemaal verliefd geworden op de stad. Echt ik zou willen dat Amsterdam er zo uitzagquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Maar vertel Veulen, wat heb je allemaal gedaan en gezien, en hoe is t ondertussen met je Frans?
oi ouwe ballevangerquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
HOI veulenst! hoe heb je het gehad? je zou toch de 10e terug zijn?
anyways, wilde al naar bed maar rook paardenstront![]()
hoi anderennnnnnnnnnn!
Wat maakt het uit wat mijn probleem is.... jij bent degene die hapt op mijn opmerking, je weet dus dondersgoed waar het over gaat, anders had je je niet aangesproken gevoeldquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
zo, wat is jouw probleem ? gaat niet alles zoals het prinsesje wild ?![]()
Ik zou inderdaad eigenlijk de 10de terug komen. Maar me aanwezigheid is morgen vereist bij ietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
HOI veulenst! hoe heb je het gehad? je zou toch de 10e terug zijn?
anyways, wilde al naar bed maar rook paardenstront![]()
hoi anderennnnnnnnnnn!
Klinkt iig alsof je je vermaakt hebtquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb veel gezien en gedaan. Wat gewandeld en ik ben echt helemaal verliefd geworden op de stad. Echt ik zou willen dat Amsterdam er zo uitzag![]()
Verder ben ik nog een dagje naar parijs geweest en ik heb de eifeltoren gezien![]()
Me frans is beslist belabberd. Gelukkig sprak de eigenaar van het appartement een soort van steenkolen engels dus we kwamen er wel uit.
Mooi, en nee ik weet niet waar het over gaat ben wel benieuwd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat mijn probleem is.... jij bent degene die hapt op mijn opmerking, je weet dus dondersgoed waar het over gaat, anders had je je niet aangesproken gevoeld
Wtf, zijn we niet meer gewoon vriendelijk tegen elkaar hier!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
zo, wat is jouw probleem ? gaat niet alles zoals het prinsesje wilt ?![]()
nou ja, dat er een vreemde sfeer heerst alhier de laatste tijd, is wel duidelijk, maar of prinses leandra daar schuldig aan is betwijfel ik...quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
zo, wat is jouw probleem ? gaat niet alles zoals het prinsesje wilt ?![]()
ik weet niet, ik reageer en word gelijk aan de kant geblaft, weet t ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou ja, dat er een vreemde sfeer heerst alhier de laatste tijd, is wel duidelijk, maar of prinses leandra daar schuldig aan is betwijfel ik...
moguh peef, by the w
nog paard gereden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad eigenlijk de 10de terug komen. Maar me aanwezigheid is morgen vereist bij iets![]()
mede kraakfeesterd alls bon ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:04 schreef TherAngelina het volgende:
Euj!
hoi lekkertje, hoe is ie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef TherAngelina het volgende:
Sodetering, wat heb ik me doodgewerkt zeg.
Zal ik een modje voor je roepen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik weet niet, ik reageer en word gelijk aan de kant geblaft, weet t ook niet![]()
Nee, wel er onder. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik parijs ook niet echt super mooi vond. Voelde me er ook een tikkeltje ongemakkelijk zo alleen in al die mensen massa's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Klinkt iig alsof je je vermaakt hebt
Ook op de Eifeltoren geweest??
vind je het gek als paard...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, wel er onder. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik parijs ook niet echt super mooi vond. Voelde me er ook een tikkeltje ongemakkelijk zo alleen in al die mensen massa's.
Dat zuigt inderdaad zwaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, wel er onder. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik parijs ook niet echt super mooi vond. Voelde me er ook een tikkeltje ongemakkelijk zo alleen in al die mensen massa's.
Betraptquote:
Nou nee, ik ben doodop en nog wat dingetjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
mede kraakfeesterd alls bon ?
ps ben je wel eens op teknival geweest ?
Euh, is dat legaal?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Betrapt
Ik kan niet op vakantie gaan zonder ergens op een paard te kruipen en in dit geval er ook nog achter
Ik zit daar normaal niet zo mee. Maar die fransen zijn wel een tikkeltje gek. Maar ze kunnen wel koken (als je er 1 hebt gevonden zonder vlees)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zuigt inderdaad zwaar.
Wtf not your skills please mn shield is nog maar +2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een modje voor je roepen?![]()
Ik heb summoning skills.![]()
en...nog foto's gemaakt voor in je fobo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Betrapt
Ik kan niet op vakantie gaan zonder ergens op een paard te kruipen en in dit geval er ook nog achter
Goftedomme.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit daar normaal niet zo mee. Maar die fransen zijn wel een tikkeltje gek. Maar ze kunnen wel koken (als je er 1 hebt gevonden zonder vlees)![]()
quote:
Doe ff lvlen dan op de plains tegen wat commons.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wtf not your skills please mn shield is nog maar +2
Bluffer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een modje voor je roepen?![]()
Ik heb summoning skills.![]()
best, ik ga zo lekker naar bed, nog een kop thee en dan liggen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]! Ja moe
. Maar morgen heb ik mijn complete loon!
En hoe gaat het met pake?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:
Heel erg. En die engerd sprak ook nog is alleen frans. Maar toen we er uit kwamen was ie bijzonder gelukkig met mijn bestel keuze. Als in dat ie me gratis wijn ging aanbieden (die ik weigerde) en in plaats daarvan kreeg ik een heerlijk kaasplankje. Hij was dol op me.quote:
Dat had je dan iig perfect voor elkaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel erg. En die engerd sprak ook nog is alleen frans. Maar toen we er uit kwamen was ie bijzonder gelukkig met mijn bestel keuze. Als in dat ie me gratis wijn ging aanbieden (die ik weigerde) en in plaats daarvan kreeg ik een heerlijk kaasplankje. Hij was dol op me.
zeer bon, ben allang niet meer op die feesten geweest hoor, na een tijdje zijn je hersens eruit gebeukt van de bass, en teveel vreemde dingen gezien, prefeer nu liever live muziek ala NIN etcquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben doodop en nog wat dingetjes![]()
. Einnnnnnndelijk klaar en rusten
.
En nee, daar ben ik dan weer niet geweest, maar wel naar dat soort feestjes. Het lijkt me wel geweldig!
Und wie geht es dir?
Ik ga dit weekend naar Walibi en het is Halloween en ik verheug me er zóóó opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
best, ik ga zo lekker naar bed, nog een kop thee en dan liggen..
wat ga je doen met het loon?
Zeg dat wel. Ik heb alleen geen idee wat ik nou eigenlijk precies heb gegetenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Die franse gast echt zo: Mei boetifoel sjeval, Ei vant toe kis joe!
En veulerst echt zo: Omfg, Piere! Gedraag je! Behave you!!!!1
Eg wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi gert
[ afbeelding ]
achneetaa rules..
Wehehehe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb vanaf donderdag zonder jas gelopen en gisteren en vandaag met een body-warmer....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb alleen geen idee wat ik nou eigenlijk precies heb gegeten![]()
Ze hebben daar trouwens een prachtig water park (tuin). Het was net lente in mijn hoofd.
Het was ook eigenlijk steeds mooi zonnig. Hoe was het weer hier?
Omg shield +1quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, jongen...
Als ik je telepatisch mededeel dat Pavement er nog niet klaar voor is dan ga ik er vanuit dat je daar naar luisterd.
Gloeiende, gloeiende...
Misschien missen we je dan wel meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem aan dat ik niet gemist wordt en rustig te bed kan gaan.....![]()
Ja ga ineens serieus lopen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wát een kutfoto.![]()
Ze is toch veul knapper dan dat?
Eeh... Jij bent een dromerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Om heel eerlijk te zijn weet ik het zelf niet meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ga ineens serieus lopen doen.
Of ben je dat de hele avond al?
Dat mag je niet aannemen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem aan dat ik niet gemist wordt en rustig te bed kan gaan.....![]()
Ja al uren... m'n hele MSN staat vol met serieuze gesprekken met Ianquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ga ineens serieus lopen doen.
Of ben je dat de hele avond al?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vanaf donderdag zonder jas gelopen en gisteren en vandaag met een body-warmer....
Dus hier was t ook best lekker
Wij verdienden na deze dramatische zomer ook een paar mooie dagenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het had hier gewoon moeten regenen... Ik had me er zo op verheugt om iedereen de ogen uit te prikken met mijn heerlijke t-shirt en zonnebrillen weer.
Ja NINquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeer bon, ben allang niet meer op die feesten geweest hoor, na een tijdje zijn je hersens eruit gebeukt van de bass, en teveel vreemde dingen gezien, prefeer nu liever live muziek ala NIN etc
Iedere regel aanvangend met "Goffedome"?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja al uren... m'n hele MSN staat vol met serieuze gesprekken met Ian![]()
Lieg 's niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja al uren... m'n hele MSN staat vol met serieuze gesprekken met Ian![]()
Slaap lekker WJ, wissel eens af met je linkerhand....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga naar bed, dromen over de ex van deze ongelooflijk lelijke (eens)bofkont...
[ afbeelding ]
hij heeft wel een sensueel mondje btw
truste allegaar![]()
Het is GODVERDOMME of GOFTEDOMME.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere regel aanvangend met "Goffedome"?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ, wissel eens af met je linkerhand....
ik ben linkshandig...trustuh!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ, wissel eens af met je linkerhand....
Of droom dat dit ijsje iets anders is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga naar bed, dromen over de ex van deze ongelooflijk lelijke (eens)bofkont...
Truste WJquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft wel een sensueel mondje btw
truste allegaar![]()
Om de regel... anders gaat m'n vloekfilter tekeerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere regel aanvangend met "Goffedome"?![]()
quote:
Wie zit er dan godverdomme in MSN te doen alsof hij jou is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieg 's niet.
Ik heb MSN afgezworen.
Kutprogramma.
Niet zo vloeken, GOFTEDOMME (<<< speciaal voor NMNS)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zit er dan godverdomme in MSN te doen alsof hij jou is?![]()
Nou ja, altijd nog beter dan "scheisse"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om de regel... anders gaat m'n vloekfilter tekeer![]()
Dát is dan ook een kutscheldwoord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, altijd nog beter dan "scheisse"
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, daar staat zoals ik al zei "G o f t e d o m m e" en geen "G o f f e d o m e".
Brian !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zit er dan godverdomme in MSN te doen alsof hij jou is?![]()
Mijn MSN accepteert überhaupt geen Duitsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niveau'tje pindakaasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een super mooi jaar geweest. Heel warm voorjaar en vroeg veel zon. Wat zitten we dan te huilen over die 3 weken regen in de zomer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
Wij verdienden na deze dramatische zomer ook een paar mooie dagen![]()
Goeie speler Gert.......maar idd walgelijk! Afijn, dit is het spel, hij zorgt wel dat hij buiten schot blijft en dat doet hij uitmuntend....quote:
idd brian de beste speler in het huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie speler Gert.......maar idd walgelijk! Afijn, dit is het spel, hij zorgt wel dat hij buiten schot blijft en dat doet hij uitmuntend....
idd laatste paar dagen hier ook nog mooi weer geweest, beetje koud maar met de zon erbij goed te doen !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een super mooi jaar geweest. Heel warm voorjaar en vroeg veel zon. Wat zitten we dan te huilen over die 3 weken regen in de zomer?
Ik zeg het jullie: op naar kerst![]()
Ik heb toch echt zon nodig in de zomer, of het nou wel of geen stralende koninginnedag is geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een super mooi jaar geweest. Heel warm voorjaar en vroeg veel zon. Wat zitten we dan te huilen over die 3 weken regen in de zomer?
Ik zeg het jullie: op naar kerst![]()
JA!quote:
Daarnaast beschermd. Vanmiddag ook nog even gekeken hoe Nadia volledig uit haar rol viel en onmiddelijk naar achteren geroepen werd. Daarna een paar streamlocks.....Het zijn van a tot en met z verhaallijnen waarmee ze dingen kunnen verdienen als ze ze goed uitvoeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd brian de beste speler in het huis
Een daverend succes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Even mijn url testen
We hebben toch best veel zonuren gehad hoor...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb toch echt zon nodig in de zomer, of het nou wel of geen stralende koninginnedag is geweest.
Erfgenaam! Erfgenaam!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA!
De vuile, smerige, infantiele, incontinente, achterbakse, laag-bij-de-grondse, stervendehoerecholeraBrian!
Niet genoegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben toch best veel zonuren gehad hoor...
hoe groot is jouw url.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Even mijn url testen
mwa weet ik niet, dat er word gestuurd lijkt me duidelijk maar of hij echt beschermd wordt weet ik niet, dan zou huub en jaap ook bescherming hebben, ik denk dat iedereen wel een gelijke behandeling daar krijgt, misschien wel dat ze iets meer privileges kunnen krijgen als ze beter na de sturing luisterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarnaast beschermd. Vanmiddag ook nog even gekeken hoe Nadia volledig uit haar rol viel en onmiddelijk naar achteren geroepen werd. Daarna een paar streamlocks.....Het zijn van a tot en met z verhaallijnen waarmee ze dingen kunnen verdienen als ze ze goed uitvoeren.
ik was 'm voor je goed aan het knippen hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu wel. Zolang ie op YouTube blijft staan dus.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een daverend succes.
[ url=http://www.youtube.com/watch?v=7P1l0FoX6e0]Gangsta Fight[/url ]
Spaties eruit halen en hij doet 't.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu wel. Zolang ie op YouTube blijft staan dus.
Vijf keer grote dan de jouw lang is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
hoe groot is jouw url.....![]()
Maar toen was ik al klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik was 'm voor je goed aan het knippen hoor!![]()
![]()
Spelers worden echt wel beschermd - of juist niet,- op basis van inzet en bereidwilligheid. Dat staat voor mij als een paal boven water.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
mwa weet ik niet, dat er word gestuurd lijkt me duidelijk maar of hij echt beschermd wordt weet ik niet, dan zou huub en jaap ook bescherming hebben, ik denk dat iedereen wel een gelijke behandeling daar krijgt, misschien wel dat ze iets meer privileges kunnen krijgen als ze beter na de sturing luisteren
Dat lijkt zo. Maar het is gewoon een zomer van extremen geweest. Van heel warm tot heel koud.quote:
Dat lijkt mij niet lekker lopen voor jou.......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Vijf keer grote dan de jouw lang is.
Eemén toe det!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zere's good tayms and zere's bad tayms![]()
oi , uit de oude doos http://www.youtube.com/watch?v=QLWGSRQrbQsquote:
Hoezo? Hij staat gewoon in het schuurtje. Weet niet waar jij het over hebt hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet lekker lopen voor jou.......![]()
Wou wel maar die zaten al volquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi , uit de oude doos http://www.youtube.com/watch?v=QLWGSRQrbQs
Crap, een fles whisky op de stoep voor je huis kijkend naar mensen die denken dat ze een leven hebben en jouw veroordelen om wat te kunnen praten op familie verjaardagen is onbetaalbaar !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik mag niet meer drinken in het openbaar.![]()
Ik heb in ruim anderhalf jaar 2 polizei agentjes gezien hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Crap, een fles whisky op de stoep voor je huis kijkend naar mensen die denken dat ze een leven hebben en jouw veroordelen om wat te kunnen praten op familie verjaardagen is onbetaalbaar !
Ik zal een goed woordje doen voor je bij de polizei![]()
slaaplekker voor later ik pleit m wel, morgen weer genoeg te doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ik ben weer (even?) weg. Alvast slaap lekker, en nmns ook![]()
Heerlijk, geen politie behalve als je het zelf wil, waar zit je ? paradijsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb in ruim anderhalf jaar 2 polizei agentjes gezien hier.
En dat omdat ik ze zelf had angerufen.
Sort of.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heerlijk, geen politie behalve als je het zelf wil, waar zit je ? paradijs![]()
Truste NMNSquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fokkers....en aanverwanten......slaap lekker, ik ga alvast.....![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |