best, ik ga zo lekker naar bed, nog een kop thee en dan liggen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]! Ja moe
. Maar morgen heb ik mijn complete loon!
En hoe gaat het met pake?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, wel er onder. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik parijs ook niet echt super mooi vond. Voelde me er ook een tikkeltje ongemakkelijk zo alleen in al die mensen massa's.
quote:
Heel erg. En die engerd sprak ook nog is alleen frans. Maar toen we er uit kwamen was ie bijzonder gelukkig met mijn bestel keuze. Als in dat ie me gratis wijn ging aanbieden (die ik weigerde) en in plaats daarvan kreeg ik een heerlijk kaasplankje. Hij was dol op me.quote:
Dat had je dan iig perfect voor elkaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel erg. En die engerd sprak ook nog is alleen frans. Maar toen we er uit kwamen was ie bijzonder gelukkig met mijn bestel keuze. Als in dat ie me gratis wijn ging aanbieden (die ik weigerde) en in plaats daarvan kreeg ik een heerlijk kaasplankje. Hij was dol op me.
zeer bon, ben allang niet meer op die feesten geweest hoor, na een tijdje zijn je hersens eruit gebeukt van de bass, en teveel vreemde dingen gezien, prefeer nu liever live muziek ala NIN etcquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben doodop en nog wat dingetjes![]()
. Einnnnnnndelijk klaar en rusten
.
En nee, daar ben ik dan weer niet geweest, maar wel naar dat soort feestjes. Het lijkt me wel geweldig!
Und wie geht es dir?
Ik ga dit weekend naar Walibi en het is Halloween en ik verheug me er zóóó opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
best, ik ga zo lekker naar bed, nog een kop thee en dan liggen..
wat ga je doen met het loon?
Zeg dat wel. Ik heb alleen geen idee wat ik nou eigenlijk precies heb gegetenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Die franse gast echt zo: Mei boetifoel sjeval, Ei vant toe kis joe!
En veulerst echt zo: Omfg, Piere! Gedraag je! Behave you!!!!1
Eg wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi gert
[ afbeelding ]
achneetaa rules..
Wehehehe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb vanaf donderdag zonder jas gelopen en gisteren en vandaag met een body-warmer....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb alleen geen idee wat ik nou eigenlijk precies heb gegeten![]()
Ze hebben daar trouwens een prachtig water park (tuin). Het was net lente in mijn hoofd.
Het was ook eigenlijk steeds mooi zonnig. Hoe was het weer hier?
Omg shield +1quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, jongen...
Als ik je telepatisch mededeel dat Pavement er nog niet klaar voor is dan ga ik er vanuit dat je daar naar luisterd.
Gloeiende, gloeiende...
Misschien missen we je dan wel meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem aan dat ik niet gemist wordt en rustig te bed kan gaan.....![]()
Ja ga ineens serieus lopen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wát een kutfoto.![]()
Ze is toch veul knapper dan dat?
Eeh... Jij bent een dromerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Om heel eerlijk te zijn weet ik het zelf niet meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ga ineens serieus lopen doen.
Of ben je dat de hele avond al?
Dat mag je niet aannemen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem aan dat ik niet gemist wordt en rustig te bed kan gaan.....![]()
Ja al uren... m'n hele MSN staat vol met serieuze gesprekken met Ianquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ga ineens serieus lopen doen.
Of ben je dat de hele avond al?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vanaf donderdag zonder jas gelopen en gisteren en vandaag met een body-warmer....
Dus hier was t ook best lekker
Wij verdienden na deze dramatische zomer ook een paar mooie dagenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het had hier gewoon moeten regenen... Ik had me er zo op verheugt om iedereen de ogen uit te prikken met mijn heerlijke t-shirt en zonnebrillen weer.
Ja NINquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeer bon, ben allang niet meer op die feesten geweest hoor, na een tijdje zijn je hersens eruit gebeukt van de bass, en teveel vreemde dingen gezien, prefeer nu liever live muziek ala NIN etc
Iedere regel aanvangend met "Goffedome"?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja al uren... m'n hele MSN staat vol met serieuze gesprekken met Ian![]()
Lieg 's niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja al uren... m'n hele MSN staat vol met serieuze gesprekken met Ian![]()
Slaap lekker WJ, wissel eens af met je linkerhand....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga naar bed, dromen over de ex van deze ongelooflijk lelijke (eens)bofkont...
[ afbeelding ]
hij heeft wel een sensueel mondje btw
truste allegaar![]()
Het is GODVERDOMME of GOFTEDOMME.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere regel aanvangend met "Goffedome"?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ, wissel eens af met je linkerhand....
ik ben linkshandig...trustuh!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ, wissel eens af met je linkerhand....
Of droom dat dit ijsje iets anders is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga naar bed, dromen over de ex van deze ongelooflijk lelijke (eens)bofkont...
Truste WJquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft wel een sensueel mondje btw
truste allegaar![]()
Om de regel... anders gaat m'n vloekfilter tekeerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere regel aanvangend met "Goffedome"?![]()
quote:
Wie zit er dan godverdomme in MSN te doen alsof hij jou is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieg 's niet.
Ik heb MSN afgezworen.
Kutprogramma.
Niet zo vloeken, GOFTEDOMME (<<< speciaal voor NMNS)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zit er dan godverdomme in MSN te doen alsof hij jou is?![]()
Nou ja, altijd nog beter dan "scheisse"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om de regel... anders gaat m'n vloekfilter tekeer![]()
Dát is dan ook een kutscheldwoord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, altijd nog beter dan "scheisse"
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, daar staat zoals ik al zei "G o f t e d o m m e" en geen "G o f f e d o m e".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |