nou ja, dat er een vreemde sfeer heerst alhier de laatste tijd, is wel duidelijk, maar of prinses leandra daar schuldig aan is betwijfel ik...quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
zo, wat is jouw probleem ? gaat niet alles zoals het prinsesje wilt ?![]()
ik weet niet, ik reageer en word gelijk aan de kant geblaft, weet t ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou ja, dat er een vreemde sfeer heerst alhier de laatste tijd, is wel duidelijk, maar of prinses leandra daar schuldig aan is betwijfel ik...
moguh peef, by the w
nog paard gereden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad eigenlijk de 10de terug komen. Maar me aanwezigheid is morgen vereist bij iets![]()
mede kraakfeesterd alls bon ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:04 schreef TherAngelina het volgende:
Euj!
hoi lekkertje, hoe is ie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef TherAngelina het volgende:
Sodetering, wat heb ik me doodgewerkt zeg.
Zal ik een modje voor je roepen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik weet niet, ik reageer en word gelijk aan de kant geblaft, weet t ook niet![]()
Nee, wel er onder. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik parijs ook niet echt super mooi vond. Voelde me er ook een tikkeltje ongemakkelijk zo alleen in al die mensen massa's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Klinkt iig alsof je je vermaakt hebt
Ook op de Eifeltoren geweest??
vind je het gek als paard...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, wel er onder. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik parijs ook niet echt super mooi vond. Voelde me er ook een tikkeltje ongemakkelijk zo alleen in al die mensen massa's.
Dat zuigt inderdaad zwaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, wel er onder. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik parijs ook niet echt super mooi vond. Voelde me er ook een tikkeltje ongemakkelijk zo alleen in al die mensen massa's.
Betraptquote:
Nou nee, ik ben doodop en nog wat dingetjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
mede kraakfeesterd alls bon ?
ps ben je wel eens op teknival geweest ?
Euh, is dat legaal?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Betrapt
Ik kan niet op vakantie gaan zonder ergens op een paard te kruipen en in dit geval er ook nog achter
Ik zit daar normaal niet zo mee. Maar die fransen zijn wel een tikkeltje gek. Maar ze kunnen wel koken (als je er 1 hebt gevonden zonder vlees)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zuigt inderdaad zwaar.
Wtf not your skills please mn shield is nog maar +2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een modje voor je roepen?![]()
Ik heb summoning skills.![]()
en...nog foto's gemaakt voor in je fobo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Betrapt
Ik kan niet op vakantie gaan zonder ergens op een paard te kruipen en in dit geval er ook nog achter
Goftedomme.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit daar normaal niet zo mee. Maar die fransen zijn wel een tikkeltje gek. Maar ze kunnen wel koken (als je er 1 hebt gevonden zonder vlees)![]()
quote:
Doe ff lvlen dan op de plains tegen wat commons.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wtf not your skills please mn shield is nog maar +2
Bluffer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een modje voor je roepen?![]()
Ik heb summoning skills.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |