Brian !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zit er dan godverdomme in MSN te doen alsof hij jou is?![]()
Mijn MSN accepteert überhaupt geen Duitsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, altijd nog beter dan "scheisse"
niveau'tje pindakaasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, altijd nog beter dan "scheisse"
Het is een super mooi jaar geweest. Heel warm voorjaar en vroeg veel zon. Wat zitten we dan te huilen over die 3 weken regen in de zomer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
Wij verdienden na deze dramatische zomer ook een paar mooie dagen![]()
Goeie speler Gert.......maar idd walgelijk! Afijn, dit is het spel, hij zorgt wel dat hij buiten schot blijft en dat doet hij uitmuntend....quote:
idd brian de beste speler in het huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie speler Gert.......maar idd walgelijk! Afijn, dit is het spel, hij zorgt wel dat hij buiten schot blijft en dat doet hij uitmuntend....
idd laatste paar dagen hier ook nog mooi weer geweest, beetje koud maar met de zon erbij goed te doen !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een super mooi jaar geweest. Heel warm voorjaar en vroeg veel zon. Wat zitten we dan te huilen over die 3 weken regen in de zomer?
Ik zeg het jullie: op naar kerst![]()
Ik heb toch echt zon nodig in de zomer, of het nou wel of geen stralende koninginnedag is geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een super mooi jaar geweest. Heel warm voorjaar en vroeg veel zon. Wat zitten we dan te huilen over die 3 weken regen in de zomer?
Ik zeg het jullie: op naar kerst![]()
JA!quote:
Daarnaast beschermd. Vanmiddag ook nog even gekeken hoe Nadia volledig uit haar rol viel en onmiddelijk naar achteren geroepen werd. Daarna een paar streamlocks.....Het zijn van a tot en met z verhaallijnen waarmee ze dingen kunnen verdienen als ze ze goed uitvoeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd brian de beste speler in het huis
Een daverend succes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Even mijn url testen
We hebben toch best veel zonuren gehad hoor...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb toch echt zon nodig in de zomer, of het nou wel of geen stralende koninginnedag is geweest.
Erfgenaam! Erfgenaam!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA!
De vuile, smerige, infantiele, incontinente, achterbakse, laag-bij-de-grondse, stervendehoerecholeraBrian!
Niet genoegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben toch best veel zonuren gehad hoor...
hoe groot is jouw url.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Even mijn url testen
mwa weet ik niet, dat er word gestuurd lijkt me duidelijk maar of hij echt beschermd wordt weet ik niet, dan zou huub en jaap ook bescherming hebben, ik denk dat iedereen wel een gelijke behandeling daar krijgt, misschien wel dat ze iets meer privileges kunnen krijgen als ze beter na de sturing luisterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarnaast beschermd. Vanmiddag ook nog even gekeken hoe Nadia volledig uit haar rol viel en onmiddelijk naar achteren geroepen werd. Daarna een paar streamlocks.....Het zijn van a tot en met z verhaallijnen waarmee ze dingen kunnen verdienen als ze ze goed uitvoeren.
ik was 'm voor je goed aan het knippen hoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu wel. Zolang ie op YouTube blijft staan dus.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een daverend succes.
[ url=http://www.youtube.com/watch?v=7P1l0FoX6e0]Gangsta Fight[/url ]
Spaties eruit halen en hij doet 't.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu wel. Zolang ie op YouTube blijft staan dus.
Vijf keer grote dan de jouw lang is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
hoe groot is jouw url.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |