Vandaar dat mijn fobo leeg is!quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes worden direct preventief gewist door fok![]()

Gelukkig was ik er wel net op tijd bijquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes worden direct preventief gewist door fok![]()

Godzijdankquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:43 schreef Downer het volgende:
[..]
Gelukkig was ik er wel net op tijd bij![]()

MOOOOOOOOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:43 schreef Downer het volgende:
[..]

Warte mal...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:43 schreef Downer het volgende:
[..]

Een biitchslap, opsluiten die handel, kom op mensen. Ja, het is niet normaal, maar moet Natasia op de electrische stoel ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
MinderNatasia slaat Lieke vol in het gezicht

Geniaal toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een biitchslap, opsluiten die handel, kom op mensen. Ja, het is niet normaal, maar moet Natasia op de electrische stoel ofzo![]()

Nou nee maar ik wil haar zeker niet meer in de media zien ..quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een biitchslap, opsluiten die handel, kom op mensen. Ja, het is niet normaal, maar moet Natasia op de electrische stoel ofzo![]()

Precies, waarom anders is dat filmpje in de media gekomen.quote:

Misschien vanaf nu de media niet meer de media volgen dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar ik wil haar zeker niet meer in de media zien ..![]()

Shhhttt staat op de HDquote:

Dat zei ik dus ook alquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, waarom anders is dat filmpje in de media gekomen.![]()

Morwenquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien vanaf nu de media niet meer de media volgen dan.![]()

Het monster Morwen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morwen![]()
Er valt helaas bijna niet aan dat monster te ontkomen![]()

Geen idee, ik ben nu hierquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al![]()
En iedereen echt zo heul verontwaardigd WTF ZE ZITTEN AAN MIJN LIEKE VAN MIJN LIEKE EN HUUB DIE ECHT SUPERKOEL ZIJN!!11!!!
Kuthippies.
Hoe gaan ze er op VOL mee om?![]()

quote:

quote:

Er zijn vele Vollers waar heel goed mee te leven valt en vele Fokkers ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige VOLler waar een beetje mee te leven valt bedoel je.
*wil niet toegeven.

Bleh...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er zijn vele Vollers waar heel goed mee te leven valt en vele Fokkers ook![]()

Neuj, dr zijn nog een paar lievurts daarquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige VOLler waar een beetje mee te leven valt bedoel je.
*wil niet toegeven.

Dan wéét je dat je goed bezig bent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Neuj, dr zijn nog een paar lievurts daar![]()
Ben weer naar bed, moest alleen even wat uitprinten![]()
![]()
Truste weer![]()
![]()

Truste dan weerquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Truste weer![]()
![]()

Slaap lekker, kanjerquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Truste weer![]()
![]()

Slaap lekker, Nachtzuster. Mooie ava weer, die van nmnsquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Truste weer![]()
![]()

Wtf doe jij nog op!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker, Nachtzuster. Mooie ava weer, die van nmns![]()

Hee Disanaquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker, Nachtzuster. Mooie ava weer, die van nmns![]()

Zo gek is dat toch nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan wéét je dat je goed bezig bent.
Als je ineens uit bed moet om iets uit te printen.

Van wie ben jij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:06 schreef Downer het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet![]()
Je HD zal het maar begeven vannacht, dan heb je het toch nog op papier![]()

Ik heb een tutorial geschreven. In het Engels. Je weet hoe dat gaat als je ergens druk mee bezig bent.quote:

Bestwel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een tutorial geschreven. In het Engels. Je weet hoe dat gaat als je ergens druk mee bezig bent.

Goddank wel. Ik dacht dat het een ellende zou worden, maar het viel enorm mee. Ik ben niet zo van het lesgeven, weet je.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bestwel.
Is het allemaal gelukt en klaar nu?

Ik over een paar jaar wel als het allemaal een beetje meezit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Goddank wel. Ik dacht dat het een ellende zou worden, maar het viel enorm mee. Ik ben niet zo van het lesgeven, weet je.

Oh? Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik over een paar jaar wel als het allemaal een beetje meezit.
Maar kek dat het gelukt is.![]()
Jij doet nogal veel design enzo toch?

Ik doe mijn best om leraar te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Wat ga je doen dan?
Nou... Deze tutorial is voor een plugin (voor Photoshop en PSP) schrijver. Is wel leuk, een Rus in Israel.

Leraar in een bepaald vak, of basisschool?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om leraar te worden.
Maar dat boeit niet.
Heb jij ergens werk van jezelf wat ik bekijken kan?

Laat dat leraar gedeelte 's achterwegequote:Op maandag 8 oktober 2007 04:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Leraar in een bepaald vak, of basisschool?
Ja ik heb wel werk, maar mijn url blijf mijn url![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |