ah, lekker!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi buuf![]()
rustig, heb maar even een bakkiegezet.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:02 schreef Pavement het volgende:
middag buuf und heidi
Goedemiddag pavementquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:02 schreef Pavement het volgende:
middag buuf und heidi
Zekerd buuf, ik kom zo een kopje suiker lenen, heb net alles gekocht behalve suiker voor in mn koffiequote:
Expres zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zekerd buuf, ik kom zo een kopje suiker lenen, heb net alles gekocht behalve suiker voor in mn koffie![]()
da's dan twee euroquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zekerd buuf, ik kom zo een kopje suiker lenen, heb net alles gekocht behalve suiker voor in mn koffie![]()
mis ik ietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's dan twee euro![]()
ja treurig, luister veel radio![]()
ik luister veel naar Q. het is reklame voor geldleningen. Die verduidelijken ze dan met een kopje suiker. die twee euro is een vervelende verrassing. Er is er ook een met een kleine hoeveelheid saccharine.quote:
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik luister veel naar Q. het is reklame voor geldleningen. Die verduidelijken ze dan met een kopje suiker. die twee euro is een vervelende verrassing. Er is er ook een met een kleine hoeveelheid saccharine.![]()
dus...
heb nu een jaren 80 zender.wel geinig via www.nederland.fm
87 centquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:40 schreef Pavement het volgende:
2 euro ?? wtf is het daar in het noorden zo erg geworden
ah buuf rekent dus extra kosten mmm krijg ik het kopje er bij danquote:
Moest jij voor Q-Radio ook een plugin installeren voor windows media speler?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik luister veel naar Q. het is reklame voor geldleningen. Die verduidelijken ze dan met een kopje suiker. die twee euro is een vervelende verrassing. Er is er ook een met een kleine hoeveelheid saccharine.![]()
dus...
heb nu een jaren 80 zender.wel geinig via www.nederland.fm
Gaat u vanavond wederom uw scherpe analyses geven in het onvolprezen niet ontdekte radio-hoogtepunt van Nederland (FOKradio)?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die nogsteeds geloven dat de acteurs in de goudenkooi oprechte echte personen zijn =
Verkeerde topicquote:
Kijk jij streams?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |