Ik heb wat meer kwaliteiten dat scheelt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag er ook niet op...
Dus good luck.
Ja, jij bent zo knap!quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb wat meer kwaliteiten dat scheelt.![]()
Nee, ik bedoelde jouw avatarquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk ff boven je post en je snapt dat 't negatieve vibes zijn.
Godverdefuck.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo werkt dat met vrouwen, die gaan voor de beste deal.![]()
Die is bewust zo lelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde jouw avatar.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, je bent een lekker ding. Echt hot gewoon![]()
Hechten vrouwen aan een snelle player of hebben ze liever een betrouwbare sukkel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, je bent een lekker ding. Echt hot gewoon![]()
Ik weet niet wie 'vrouwen' zijn. Geef mij het laatste maar. Maar de mijne is betrouwbaar en geen sukkel, dus ik heb mazzel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hechten vrouwen aan een snelle player of hebben ze liever een betrouwbare sukkel?
De eerstequote:Op maandag 8 oktober 2007 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hechten vrouwen aan een snelle player of hebben ze liever een betrouwbare sukkel?
Met een goeie neus weet je de goeie eruit te vissen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'vrouwen' zijn. Geef mij het laatste maar. Maar de mijne is betrouwbaar en geen sukkel, dus ik heb mazzel.
Trustequote:Op maandag 8 oktober 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
Ik moet nu toch echt wel naar bed. Dus hieris een zwaai voor jullie allemaal.
Nee, ik kwam hem zomaar gratis tegen toen ik er het minst op verdacht was. En het was meteen raak.quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een goeie neus weet je de goeie eruit te vissen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:39 schreef Downer het volgende:
[..]
Truste![]()
Ik ga ook zo maar weer proberen![]()
Maar ik ben de enige die van niets weetquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:37 schreef Downer het volgende:
[..]
PM maar![]()
maar dan wel naar die andere account![]()
Ja en dat geloof ik direktquote:Op maandag 8 oktober 2007 05:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige die van niets weet![]()
En je vraagt je niet af waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hem zomaar gratis tegen toen ik er het minst op verdacht was. En het was meteen raak.
Waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2007 05:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Sodeflikker op van mijn account.
Kijk daar hou ik van zo in de ochtendquote:Op maandag 8 oktober 2007 07:17 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen![]()
Zou Moots ontbijt op bed krijgen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |