Doe nog eens?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
OMFGWTFBBQ11!!! POST NA SLOTJE IN DE ANDERE TOPIQUE KIJK MIJ DAN!!1!!1!EINZ!1!
En ik een homowichtquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben een homo?
haha, ik weet nog niet zo veelquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Gast, doe dan in ieder geval alle cadeautjes uit het vorige topic in de OP.
Om de afgrijselijke EO-TT goed te maken.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Gast, doe dan in ieder geval alle cadeautjes uit het vorige topic in de OP.
Om de afgrijselijke EO-TT goed te maken.
Huh wat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je al wat meer ruimte?
ik krijg hier zo een stijve plasser van.quote:
Hihi nou ik was wel even... bellenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi gekkie, waar waren we (geintje?)![]()
![]()
De klootzak!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mootie is met de noorderzon vertrokken. Wordt nu natuurlijk gefeliciteerd en voorzien van vele kadootjes door de één of andere vage kerel die iedere nacht het bed met haar deelt....
Mijn levensdoel is weer eens bereiktquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik krijg hier zo een stijve plasser van.
bevalt datquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik krijg hier zo een stijve plasser van.
de zwellichamen werken hard door, http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI zo geylquote:
Volgens mij is het PM verkeer ook weer in alle hevigheid losgebarsten.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het PM msnverkeer ook weer in alle hevigheid losgebarsten.
Hallo.....jullie mogen best hier posten hoor.....![]()
sweet memoriesquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef TherAngelina het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=UMEqVAt7s8U
Leg dat ding eens onder de wc-bril en ga er dan eens op zitten. Zeker weten dat je dan voorlopig van die ellende af bent......quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
de zwellichamen werken hard door, http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI zo geyl
Je weet veels teveelquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik weet nog niet zo veel![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leg dat ding eens onder de wc-bril en ga er dan eens op zitten. Zeker weten dat je dan voorlopig van die ellende af bent......![]()
feestuh met der gezinquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WOW!! en heuse Mootie taart![]()
![]()
waar blijft ze nou![]()
Het is als een soort surprise party zonder dat de jarige op komt dagen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WOW!! en heuse Mootie taart![]()
![]()
waar blijft ze nou![]()
Jááá!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
word sentimenteel nu http://www.youtube.com/watch?v=LUd48jRKzBo&mode=related&search=![]()
ff denke keuze feestuh of internet mmmmmmmmmm Feesiequote:
Nah, hangt er wel van afquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff denke keuze feestuh of internet mmmmmmmmmm Feesie
of niet ?
mmmmmm nog geen ervaring mee gehadquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah, hangt er wel van af. Internet kan net een feestje zijn en een feestje net een MSNgesprek dat niet op gang komt
.
Ik sta ook niet op de mailing list geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het PM verkeer ook weer in alle hevigheid losgebarsten.
Hallo.....jullie mogen best hier posten hoor.....![]()
Met beide niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmmmmm nog geen ervaring mee gehad
nee serieus heb nog nooit een feest mee gemaakt die niet opgang kwam en een msn gesprek die niet opgsang komt klik ik weg,quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Alkmaarder heeft er geen kaas van gegeten......![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wijzigen WJ...niet quoten....![]()
Mij lopen de tranen inmiddels ook weer over de wangen........hahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
* lig zowat onder m'n bureau
![]()
sorry W-J![]()
Fijne dag gewenst kikkertje.....doe eens iets geks, maak bokkesprongen of zo...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Ooooooow die taart van Soury![]()
Heb overigens nog geen cadeaus gehad, wel toegezongen op ventrilo door 4 Amerikanen onder de 20!
soon...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef TherAngelina het volgende:
Meuh bij mij is het op MSN wel 'druk' maar geen overload aan PM's. Maar er staat nog wel eentje op ongeopend
.
Ben vandaag al pissig geweest op mn schoonvader, is dat gek genoeg?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijne dag gewenst kikkertje.....doe eens iets geks, maak bokkesprongen of zo...
Nou, die MSNgesprekken maak ik weleens mee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee serieus heb nog nooit een feest mee gemaakt die niet opgang kwam en een msn gesprek die niet opgsang komt klik ik weg,
over feestjes gesproken kon vroeger nog wel eens naar dit soort feesten gaan http://www.youtube.com/watch?v=xK3dDDSpR4k die kwamen meestal wel opgang![]()
Mootsquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Heb overigens nog geen cadeaus gehad, wel toegezongen op ventrilo door 4 Amerikanen onder de 20!
Een mooier cadeau kan je toch niet wensen. Nog vele jaren meid maak er een lange leuke dag vanquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Geen idee.....details graag.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben vandaag al pissig geweest op mn schoonvader, is dat gek genoeg?![]()
Gewoon een ouwe negatieve zeurdoos....... en moet ie niet doen op mijn verhaardag!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee.....details graag.....![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
haha, mr qoute wenst moots ook live nog een fijne 15e verjaardag...VAN HARTUH, popske!![]()
Voor duizend euro heb je een (voormalig) joegoslaaf ingehuurd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een ouwe negatieve zeurdoos....... en moet ie niet doen op mijn verhaardag!!!![]()
WAT DE FUCK!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
Er ging helaas iets mis bij de bakker: hij is de 5 van 15 vergeten en kennelijk heb ik de verkeerde naam doorgegeven (sorry... ik denk nou eenmaal vaak aan hem) maar de bedoeling was goed
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
We delen hem wel gewoon, helft voor Ian, helft voor mijquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
Er ging helaas iets mis bij de bakker: hij is de 5 van 15 vergeten en kennelijk heb ik de verkeerde naam doorgegeven (sorry... ik denk nou eenmaal vaak aan hem) maar de bedoeling was goed
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat een beeeeetje ver...... ik doe wel gewoon chaggiequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor duizend euro heb je een (voormalig) joegoslaaf ingehuurd.
Dank je suikerbuik!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:38 schreef Sug4r het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Kikkert !!!
![]()
![]()
![]()
En nog vele jaren er bij![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is ernstig tof!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze was te leuk om voorbij te laten gaan toen ik aan t zoeken was
haha, hoi moeke!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
*even omkleden
Beetje Sherlock Holmes meets Wrestling.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je ziet er geweldig uit zo, echt een feestvarken kikkert![]()
Truste NMNSquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welkom Sugar...Leandra....Muis dacht ik ook nog te zien.....
Ik ga de luiken sluiten en wens jullie een fijn feest met Mootie.......![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
hee sugar, ook gefeliciteerd met mootie
![]()
houd jij ook van eend?
![]()
Slaap lekker NMNSquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ] Tadaaaaaaaaa feestpakje van de stoepmeneer! [ afbeelding ]
Trustelsquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
haha, ff teruggelezen, interesseert me geen reetquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie daar in het alkmaarse iemand zitten met zweetparels op z'n voorhoofd en een rood hoofd. Zachtjes zit hij te vloeken in zichzelf en slaat een paar keer op z'n toetsenbord. De F5 toets wordt iedere vijf seconde ingedrukt en met angst en beven wacht hij de reacties af........![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste NMNS![]()
![]()
Leuke random-avatar heeft NZ voor je gemaakt![]()
Slaap lekker NMNSquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje Sherlock Holmes meets Wrestling.![]()
Wist je het verschil tussen de quote en de edit-knop weer niet??quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe is ie?
met mij slecht, ze lachen me allemaal uit...![]()
ach, het ging allemaal prima, totdat ik die tekening van nachtzus zichtbaar wilde maken, dat ging niet zo goed door een spatie die weg moest....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wist je het verschil tussen de quote en de edit-knop weer niet??
De edit-knop is het knopje wat er bij de rest niet staat en bij jou wel, met dat pennetje ervoor
Maarre... verder gaat het goed... jammer dat t met jou wat minder gaat, is die OP nou inmiddels al correct geëdit of staan alle aanpassingen in de quotes??
theemutsquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De edit-knop is het knopje wat er bij de rest niet staat en bij jou wel, met dat pennetje ervoor
Maarre... verder gaat het goed... jammer dat t met jou wat minder gaat, is die OP nou inmiddels al correct geëdit of staan alle aanpassingen in de quotes??
Edit: ik zie het al... die quotes zijn iig geëdit![]()
![]()
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNSquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit: ik zie het al... die quotes zijn iig geëdit![]()
![]()
Smeerlapquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
ach, die luitjes kunnen waarschijnlijk niet eens een ovenpizza klaarmaken, gun ze dat dan wel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNS![]()
maar ik vind het toch wel heel knap want ik doe het niet na hoor WJ![]()
zal nog ff kijken, jonguh!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
De jouwe mist nogquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
Stuk of 36 ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
hee, moots, hoe oud ben je nu voor het echie?
Volgens mij onderschat je ze een beetje WJ.... zelfs ik kan een ovenpizza klaarmaken en bij mij staat de brandweer al stand-by zodra ik de keuken binnenloop...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, die luitjes kunnen waarschijnlijk niet eens een ovenpizza klaarmaken, gun ze dat dan wel...![]()
thanks sugar, lieve, lieve sugarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNS![]()
maar ik vind het toch wel heel knap want ik doe het niet na hoor WJ![]()
Jij was moeilijk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De jouwe mist nog![]()
durf het bijna niet tegen W-J te zeggen![]()
jaja, ik ga al kijken, joh..quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
EERST posten, dan erover mekkeren.![]()
En en en er was ook nog een hele grote taart, wel 3 verschillende!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
Euj! ik wilde je alleen ff helpen jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
Ik bedoelde dit:quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Euj! ik wilde je alleen ff helpen ja![]()
Ik kon mezelf niet vinden, maar ik zie het al, die druppel valt in het glas wat ik in m'n hand heb...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
God verhoede dat ik iemand vergeten ben
Zo vaak kom ik nou ook weer niet in je FOBOquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon mezelf al niet vinden, maar ik zie het al, die druppel valt in het glas wat ik in m'n hand heb...
Het viel me niet op omdat ik gister m'n haar geverfd heb, vandaar dat ik niet gelijk doorhad dat ik t was![]()
Whahahahahaquote:
Ik vind persoonlijk Gert het best gelukt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
duitser en fryslan staan ook in de OP, ook zij zijn erg gek op mootie!
Nou... hier heb ik nog geen foto van gemaakt, maar het was sowieso schandalig: de ene din zag er zelfs nix van nadat ik gevraagd had wat ze van m'n nieuwe kleurtje vond (ze zag alleen dat m'n haar erg goed zat)quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik nou ook weer niet in je FOBO![]()
![]()
![]()
Ja ik blijf een stiekumertquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
En dat muisje!!!
Ik zag het meteen en het is prachtigquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... hier heb ik nog geen foto van gemaakt, maar het was sowieso schandalig: de ene din zag er zelfs nix van nadat ik gevraagd had wat ze van m'n nieuwe kleurtje vond (ze zag alleen dat m'n haar erg goed zat)
En later op de avond 2 andere dinnen waarvan 1 bijna maandelijks van haarkleur verandert en dodelijk beledigd is als je het niet ziet (en ik zie dat soort dingen echt niet, zeker niet als je bij voorbaat nooit weet wat voor kleur iemand nou weer heeft) die er ook helemaal niets van zeiden... volgens mij viel het gewoon niet op![]()
Oh shit, natuurlijk... het is Gertquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Gert het best gelukt.![]()
Tis me duidelijk jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je nou waarom je moeilijk was![]()
En Leandra...
En Pavement...
Wehehehe!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, natuurlijk... het is Gert![]()
Ik dacht dat die palmboom slechts decoratief was![]()
![]()
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zag het meteen en het is prachtig![]()
Nogmaals: Wehehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggen
Het is ook geen wonder dat ik de verkeerde naam doorgeef als ik de bakker aan de foon heb![]()
Trustenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Trusten!!!! Ouwe wijven hebben slaap nodig!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggen
Het is ook geen wonder dat ik de verkeerde naam doorgeef als ik de bakker aan de foon heb![]()
truste moots!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Truste Moots!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Heej jonkie, slaap lekker en fijne dag morgen/straks/nuquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is t nog mazzel dat het van Ian is... menig andere naam had er niet op gepast![]()
Je bent een slet maar ik hou van jequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 18-letterige naam had niet gepast lijkt me![]()
Gert is maar 1 letter meer tochquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is t nog mazzel dat het van Ian is... menig andere naam had er niet op gepast![]()
De bakker had dat wel leuk gevonden denk ik, gezien de ¤quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 18-letterige naam had niet gepast lijkt me![]()
Tsss... alsof ik alleen maar van je hou om je korte naam...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent een slet maar ik hou van je![]()
![]()
![]()
Wel godverdomme!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gert is maar 1 letter meer toch![]()
![]()
Je grote liefde herken je uiteraard altijd en overal direct.... en bij het plaatje van Ian dacht ik in eerste instantie dat er een decoratieve palmboom stond.... dat gaat m niet worden dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gert is maar 1 letter meer toch![]()
![]()
Nee, ook vanwege mijn korte...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... alsof ik alleen maar van je hou om je korte naam...![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ook vanwege mijn korte...
Euh...
![]()
-lontje?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ook vanwege mijn korte...
Euh...
![]()
Kan niet korterquote:
Ieeewwwwww Ian in een stringquote:
WJ is gewoon jaloers dat wij allemaal van je houdenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Godfuckingdamnit.
Eerst wordt ik uitgemaakt voor SS-er.
Daarna bespot.
Ik haat jullie!!
Maakt niet uit als je maar weer veilig neerkomtquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, JA!!!
JA!!1
Lontje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoelde ik![]()
![]()
Ik ben nogal opvliegerig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste NZquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vind een hipster meer passen bij Ian![]()
Ik ga een poging tot slapen doen, trusten lui![]()
![]()
Dit is een van de weinige keren dat iemand onaardig tegen me is en ik het er nog mee éénsch ben ook.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Trusten NZ.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WJ is gewoon jaloers dat wij allemaal van je houden
Heb je gedronken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WJ is gewoon jaloers dat wij allemaal van je houden
Sweet dreams .. Een hoop taart ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een mega LD... en dat ie een lekker strak jong ding is telt natuurlijk niet mee![]()
Mehehe, dat kunnen jullie heul niet weten want mijn fobo is lekker leeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een mega LD... en dat ie een lekker strak jong ding is telt natuurlijk niet mee![]()
Jack is mijn type nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, hardcore.![]()
Ik heb bier en Jack Daniel's.![]()
![]()
![]()
Ja und?? Mijn geheugen is niet leegquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, dat kunnen jullie heul niet weten want mijn fobo is lekker leeg.![]()
Jij bent toch ook ineensch zo vreselijk veranderd dat jouw achterhoofd niet meer lijkt op mijn tekening?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja und?? Mijn geheugen is niet leeg![]()
het gaat ook om het innerlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, dat kunnen jullie heul niet weten want mijn fobo is lekker leeg.![]()
Kwestie van kleur... maar hoezo?? Ben je inmiddels ook blond??quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent toch ook ineensch zo vreselijk veranderd dat jouw achterhoofd niet meer lijkt op mijn tekening?
Kan je nagaan wat er in 1 maand kan gebeuren.
En om het allemaal nog wat dubbelzinniger te maken:quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra noteert: Ian valt op Jack..
Is dat ff genieten voor Jackquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En om het allemaal nog wat dubbelzinniger te maken:
Ik slik.
Euh, nee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kwestie van kleur... maar hoezo?? Ben je inmiddels ook blond??
Ja und?? Omdat je haar langer is ben je geen lekker strak jong ding meer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee.![]()
Okee, okee...
Verdomme.
Mijn haar is wel iets langer sinds de laatste feauteaux die online verschenen is van mijn net geknipte haar.![]()
![]()
![]()
Kunnen we het ergens anders over hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja und?? Omdat je haar langer is ben je geen lekker strak jong ding meer?![]()
Sug4r, zeg er eens wat van... hij begint nu zulke rare dingen te roepen![]()
quote:
Daarom moet je er ook zware shag bij rokenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat is waar, brandt alleen een beetje in je keel maar dat is wennen![]()
Tsss... jij begon over je korte ****quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kunnen we het ergens anders over hebben?![]()
Ik heb niet op zijn haar gelet hoe lang het wasquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja und?? Omdat je haar langer is ben je geen lekker strak jong ding meer?![]()
Sug4r, zeg er eens wat van... hij begint nu zulke rare dingen te roepen![]()
Einbeckerquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... jij begon over je korte ****
Het ging dus iig niet over je haar![]()
Als ie het scheert lijkt ie langer natuurlijk....quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb niet op zijn haar gelet hoe lang het was![]()
Ja en dan valt zijn korte lontje ook niet zo op natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ie het scheert lijkt ie langer natuurlijk....![]()
![]()
Truste Leandraquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik begin nu heel ranzig te doen... tijd om naar bed te gaan![]()
Truste![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Kolere ...Die is lelijkquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was dus als het ware NIET de bedoeling.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck no.
Normaal ben ik veel knapper.
Alweer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klaar nu, ja?
Natasia heeft Lieke geslagen!![]()
![]()
![]()
Jeujquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klaar nu, ja?
Natasia heeft Lieke geslagen!![]()
![]()
![]()
Kneppel hardquote:
JIJ kan de afbeelding link niet vinden!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Godsamme, ik heb toch niet iets jong, lekker en met lang haar gemist hè![]()
Echt welquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Godsamme, ik heb toch niet iets jong, lekker en met lang haar gemist hè![]()
Nu niet meerquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JIJ kan de afbeelding link niet vinden!?![]()
Dat soort plaatjes worden direct preventief gewist door fokquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik dacht dat je handig en sluw was![]()
Vandaar dat mijn fobo leeg is!quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes worden direct preventief gewist door fok![]()
Gelukkig was ik er wel net op tijd bijquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes worden direct preventief gewist door fok![]()
Godzijdankquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:43 schreef Downer het volgende:
[..]
Gelukkig was ik er wel net op tijd bij![]()
MOOOOOOOOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:43 schreef Downer het volgende:
[..]
Warte mal...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:43 schreef Downer het volgende:
[..]
Een biitchslap, opsluiten die handel, kom op mensen. Ja, het is niet normaal, maar moet Natasia op de electrische stoel ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
MinderNatasia slaat Lieke vol in het gezicht
Geniaal toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een biitchslap, opsluiten die handel, kom op mensen. Ja, het is niet normaal, maar moet Natasia op de electrische stoel ofzo![]()
Nou nee maar ik wil haar zeker niet meer in de media zien ..quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een biitchslap, opsluiten die handel, kom op mensen. Ja, het is niet normaal, maar moet Natasia op de electrische stoel ofzo![]()
Precies, waarom anders is dat filmpje in de media gekomen.quote:
Misschien vanaf nu de media niet meer de media volgen dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar ik wil haar zeker niet meer in de media zien ..![]()
Shhhttt staat op de HDquote:
Dat zei ik dus ook alquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, waarom anders is dat filmpje in de media gekomen.![]()
Morwenquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien vanaf nu de media niet meer de media volgen dan.![]()
Het monster Morwen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morwen![]()
Er valt helaas bijna niet aan dat monster te ontkomen![]()
Geen idee, ik ben nu hierquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al![]()
En iedereen echt zo heul verontwaardigd WTF ZE ZITTEN AAN MIJN LIEKE VAN MIJN LIEKE EN HUUB DIE ECHT SUPERKOEL ZIJN!!11!!!
Kuthippies.
Hoe gaan ze er op VOL mee om?![]()
quote:
quote:
Er zijn vele Vollers waar heel goed mee te leven valt en vele Fokkers ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige VOLler waar een beetje mee te leven valt bedoel je.
*wil niet toegeven.
Bleh...quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er zijn vele Vollers waar heel goed mee te leven valt en vele Fokkers ook![]()
Neuj, dr zijn nog een paar lievurts daarquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige VOLler waar een beetje mee te leven valt bedoel je.
*wil niet toegeven.
Dan wéét je dat je goed bezig bent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Neuj, dr zijn nog een paar lievurts daar![]()
Ben weer naar bed, moest alleen even wat uitprinten![]()
![]()
Truste weer![]()
![]()
Truste dan weerquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Truste weer![]()
![]()
Slaap lekker, kanjerquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Truste weer![]()
![]()
Slaap lekker, Nachtzuster. Mooie ava weer, die van nmnsquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Truste weer![]()
![]()
Wtf doe jij nog op!?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker, Nachtzuster. Mooie ava weer, die van nmns![]()
Hee Disanaquote:Op maandag 8 oktober 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker, Nachtzuster. Mooie ava weer, die van nmns![]()
Zo gek is dat toch nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan wéét je dat je goed bezig bent.
Als je ineens uit bed moet om iets uit te printen.
Van wie ben jij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:06 schreef Downer het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet![]()
Je HD zal het maar begeven vannacht, dan heb je het toch nog op papier![]()
Ik heb een tutorial geschreven. In het Engels. Je weet hoe dat gaat als je ergens druk mee bezig bent.quote:
Bestwel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een tutorial geschreven. In het Engels. Je weet hoe dat gaat als je ergens druk mee bezig bent.
Goddank wel. Ik dacht dat het een ellende zou worden, maar het viel enorm mee. Ik ben niet zo van het lesgeven, weet je.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bestwel.
Is het allemaal gelukt en klaar nu?
Ik over een paar jaar wel als het allemaal een beetje meezit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Goddank wel. Ik dacht dat het een ellende zou worden, maar het viel enorm mee. Ik ben niet zo van het lesgeven, weet je.
Oh? Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik over een paar jaar wel als het allemaal een beetje meezit.
Maar kek dat het gelukt is.![]()
Jij doet nogal veel design enzo toch?
Ik doe mijn best om leraar te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Wat ga je doen dan?
Nou... Deze tutorial is voor een plugin (voor Photoshop en PSP) schrijver. Is wel leuk, een Rus in Israel.
Leraar in een bepaald vak, of basisschool?quote:Op maandag 8 oktober 2007 04:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om leraar te worden.
Maar dat boeit niet.
Heb jij ergens werk van jezelf wat ik bekijken kan?
Laat dat leraar gedeelte 's achterwegequote:Op maandag 8 oktober 2007 04:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Leraar in een bepaald vak, of basisschool?
Ja ik heb wel werk, maar mijn url blijf mijn url![]()
Tis eerder andersom en nou niet echt een groot geheim hier ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |