quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje Sherlock Holmes meets Wrestling.![]()
Wist je het verschil tussen de quote en de edit-knop weer niet??quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe is ie?
met mij slecht, ze lachen me allemaal uit...![]()
ach, het ging allemaal prima, totdat ik die tekening van nachtzus zichtbaar wilde maken, dat ging niet zo goed door een spatie die weg moest....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wist je het verschil tussen de quote en de edit-knop weer niet??
De edit-knop is het knopje wat er bij de rest niet staat en bij jou wel, met dat pennetje ervoor
Maarre... verder gaat het goed... jammer dat t met jou wat minder gaat, is die OP nou inmiddels al correct geëdit of staan alle aanpassingen in de quotes??
theemutsquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De edit-knop is het knopje wat er bij de rest niet staat en bij jou wel, met dat pennetje ervoor
Maarre... verder gaat het goed... jammer dat t met jou wat minder gaat, is die OP nou inmiddels al correct geëdit of staan alle aanpassingen in de quotes??
Edit: ik zie het al... die quotes zijn iig geëdit![]()
![]()
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNSquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit: ik zie het al... die quotes zijn iig geëdit![]()
![]()
Smeerlapquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
ach, die luitjes kunnen waarschijnlijk niet eens een ovenpizza klaarmaken, gun ze dat dan wel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNS![]()
maar ik vind het toch wel heel knap want ik doe het niet na hoor WJ![]()
zal nog ff kijken, jonguh!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
De jouwe mist nogquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
Stuk of 36 ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
hee, moots, hoe oud ben je nu voor het echie?
Volgens mij onderschat je ze een beetje WJ.... zelfs ik kan een ovenpizza klaarmaken en bij mij staat de brandweer al stand-by zodra ik de keuken binnenloop...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, die luitjes kunnen waarschijnlijk niet eens een ovenpizza klaarmaken, gun ze dat dan wel...![]()
thanks sugar, lieve, lieve sugarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNS![]()
maar ik vind het toch wel heel knap want ik doe het niet na hoor WJ![]()
Jij was moeilijk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De jouwe mist nog![]()
durf het bijna niet tegen W-J te zeggen![]()
jaja, ik ga al kijken, joh..quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
EERST posten, dan erover mekkeren.![]()
En en en er was ook nog een hele grote taart, wel 3 verschillende!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
Euj! ik wilde je alleen ff helpen jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
Ik bedoelde dit:quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Euj! ik wilde je alleen ff helpen ja![]()
Ik kon mezelf niet vinden, maar ik zie het al, die druppel valt in het glas wat ik in m'n hand heb...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
God verhoede dat ik iemand vergeten ben
Zo vaak kom ik nou ook weer niet in je FOBOquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon mezelf al niet vinden, maar ik zie het al, die druppel valt in het glas wat ik in m'n hand heb...
Het viel me niet op omdat ik gister m'n haar geverfd heb, vandaar dat ik niet gelijk doorhad dat ik t was![]()
Whahahahahaquote:
Ik vind persoonlijk Gert het best gelukt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
duitser en fryslan staan ook in de OP, ook zij zijn erg gek op mootie!
Nou... hier heb ik nog geen foto van gemaakt, maar het was sowieso schandalig: de ene din zag er zelfs nix van nadat ik gevraagd had wat ze van m'n nieuwe kleurtje vond (ze zag alleen dat m'n haar erg goed zat)quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik nou ook weer niet in je FOBO![]()
![]()
![]()
Ja ik blijf een stiekumertquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
En dat muisje!!!
Ik zag het meteen en het is prachtigquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... hier heb ik nog geen foto van gemaakt, maar het was sowieso schandalig: de ene din zag er zelfs nix van nadat ik gevraagd had wat ze van m'n nieuwe kleurtje vond (ze zag alleen dat m'n haar erg goed zat)
En later op de avond 2 andere dinnen waarvan 1 bijna maandelijks van haarkleur verandert en dodelijk beledigd is als je het niet ziet (en ik zie dat soort dingen echt niet, zeker niet als je bij voorbaat nooit weet wat voor kleur iemand nou weer heeft) die er ook helemaal niets van zeiden... volgens mij viel het gewoon niet op![]()
Oh shit, natuurlijk... het is Gertquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Gert het best gelukt.![]()
Tis me duidelijk jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je nou waarom je moeilijk was![]()
En Leandra...
En Pavement...
Wehehehe!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, natuurlijk... het is Gert![]()
Ik dacht dat die palmboom slechts decoratief was![]()
![]()
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zag het meteen en het is prachtig![]()
Nogmaals: Wehehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggen
Het is ook geen wonder dat ik de verkeerde naam doorgeef als ik de bakker aan de foon heb![]()
Trustenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Trusten!!!! Ouwe wijven hebben slaap nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |