Ik kon mezelf niet vinden, maar ik zie het al, die druppel valt in het glas wat ik in m'n hand heb...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
God verhoede dat ik iemand vergeten ben
Zo vaak kom ik nou ook weer niet in je FOBOquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon mezelf al niet vinden, maar ik zie het al, die druppel valt in het glas wat ik in m'n hand heb...
Het viel me niet op omdat ik gister m'n haar geverfd heb, vandaar dat ik niet gelijk doorhad dat ik t was![]()
Whahahahahaquote:
Ik vind persoonlijk Gert het best gelukt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
duitser en fryslan staan ook in de OP, ook zij zijn erg gek op mootie!
Nou... hier heb ik nog geen foto van gemaakt, maar het was sowieso schandalig: de ene din zag er zelfs nix van nadat ik gevraagd had wat ze van m'n nieuwe kleurtje vond (ze zag alleen dat m'n haar erg goed zat)quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik nou ook weer niet in je FOBO![]()
![]()
![]()
Ja ik blijf een stiekumertquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
En dat muisje!!!
Ik zag het meteen en het is prachtigquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... hier heb ik nog geen foto van gemaakt, maar het was sowieso schandalig: de ene din zag er zelfs nix van nadat ik gevraagd had wat ze van m'n nieuwe kleurtje vond (ze zag alleen dat m'n haar erg goed zat)
En later op de avond 2 andere dinnen waarvan 1 bijna maandelijks van haarkleur verandert en dodelijk beledigd is als je het niet ziet (en ik zie dat soort dingen echt niet, zeker niet als je bij voorbaat nooit weet wat voor kleur iemand nou weer heeft) die er ook helemaal niets van zeiden... volgens mij viel het gewoon niet op![]()
Oh shit, natuurlijk... het is Gertquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Gert het best gelukt.![]()
Tis me duidelijk jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je nou waarom je moeilijk was![]()
En Leandra...
En Pavement...
Wehehehe!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, natuurlijk... het is Gert![]()
Ik dacht dat die palmboom slechts decoratief was![]()
![]()
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zag het meteen en het is prachtig![]()
Nogmaals: Wehehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggen
Het is ook geen wonder dat ik de verkeerde naam doorgeef als ik de bakker aan de foon heb![]()
Trustenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Trusten!!!! Ouwe wijven hebben slaap nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |