quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje Sherlock Holmes meets Wrestling.![]()
Wist je het verschil tussen de quote en de edit-knop weer niet??quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe is ie?
met mij slecht, ze lachen me allemaal uit...![]()
ach, het ging allemaal prima, totdat ik die tekening van nachtzus zichtbaar wilde maken, dat ging niet zo goed door een spatie die weg moest....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wist je het verschil tussen de quote en de edit-knop weer niet??
De edit-knop is het knopje wat er bij de rest niet staat en bij jou wel, met dat pennetje ervoor
Maarre... verder gaat het goed... jammer dat t met jou wat minder gaat, is die OP nou inmiddels al correct geëdit of staan alle aanpassingen in de quotes??
theemutsquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De edit-knop is het knopje wat er bij de rest niet staat en bij jou wel, met dat pennetje ervoor
Maarre... verder gaat het goed... jammer dat t met jou wat minder gaat, is die OP nou inmiddels al correct geëdit of staan alle aanpassingen in de quotes??
Edit: ik zie het al... die quotes zijn iig geëdit![]()
![]()
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNSquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit: ik zie het al... die quotes zijn iig geëdit![]()
![]()
Smeerlapquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
ach, die luitjes kunnen waarschijnlijk niet eens een ovenpizza klaarmaken, gun ze dat dan wel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNS![]()
maar ik vind het toch wel heel knap want ik doe het niet na hoor WJ![]()
zal nog ff kijken, jonguh!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
De jouwe mist nogquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*heb ik iedereen nou?
Stuk of 36 ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
hee, moots, hoe oud ben je nu voor het echie?
Volgens mij onderschat je ze een beetje WJ.... zelfs ik kan een ovenpizza klaarmaken en bij mij staat de brandweer al stand-by zodra ik de keuken binnenloop...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, die luitjes kunnen waarschijnlijk niet eens een ovenpizza klaarmaken, gun ze dat dan wel...![]()
thanks sugar, lieve, lieve sugarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zat net de SC bij te lezen en kwam niet meer bij...en dan dat commentaar van NMNS![]()
maar ik vind het toch wel heel knap want ik doe het niet na hoor WJ![]()
Jij was moeilijk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De jouwe mist nog![]()
durf het bijna niet tegen W-J te zeggen![]()
jaja, ik ga al kijken, joh..quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
EERST posten, dan erover mekkeren.![]()
En en en er was ook nog een hele grote taart, wel 3 verschillende!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
Euj! ik wilde je alleen ff helpen jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was moeilijk!![]()
EDIT:
Oh, wacht...
Ik bedoelde dit:quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Euj! ik wilde je alleen ff helpen ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |