quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, je bent een schat, je weet altijd precies wat je moet zeggen
Het is ook geen wonder dat ik de verkeerde naam doorgeef als ik de bakker aan de foon heb![]()
truste moots!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Trusten!!!! Ouwe wijven hebben slaap nodig!
Truste Moots!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Heej jonkie, slaap lekker en fijne dag morgen/straks/nuquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is t nog mazzel dat het van Ian is... menig andere naam had er niet op gepast![]()
Je bent een slet maar ik hou van jequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 18-letterige naam had niet gepast lijkt me![]()
Gert is maar 1 letter meer tochquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is t nog mazzel dat het van Ian is... menig andere naam had er niet op gepast![]()
De bakker had dat wel leuk gevonden denk ik, gezien de ¤quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 18-letterige naam had niet gepast lijkt me![]()
Tsss... alsof ik alleen maar van je hou om je korte naam...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent een slet maar ik hou van je![]()
![]()
![]()
Wel godverdomme!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gert is maar 1 letter meer toch![]()
![]()
Je grote liefde herken je uiteraard altijd en overal direct.... en bij het plaatje van Ian dacht ik in eerste instantie dat er een decoratieve palmboom stond.... dat gaat m niet worden dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gert is maar 1 letter meer toch![]()
![]()
Nee, ook vanwege mijn korte...quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... alsof ik alleen maar van je hou om je korte naam...![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ook vanwege mijn korte...
Euh...
![]()
-lontje?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ook vanwege mijn korte...
Euh...
![]()
Kan niet korterquote:
Ieeewwwwww Ian in een stringquote:
WJ is gewoon jaloers dat wij allemaal van je houdenquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Godfuckingdamnit.
Eerst wordt ik uitgemaakt voor SS-er.
Daarna bespot.
Ik haat jullie!!
Maakt niet uit als je maar weer veilig neerkomtquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, JA!!!
JA!!1
Lontje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoelde ik![]()
![]()
Ik ben nogal opvliegerig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste NZquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vind een hipster meer passen bij Ian![]()
Ik ga een poging tot slapen doen, trusten lui![]()
![]()
Dit is een van de weinige keren dat iemand onaardig tegen me is en ik het er nog mee éénsch ben ook.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Trusten NZ.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WJ is gewoon jaloers dat wij allemaal van je houden
Heb je gedronken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WJ is gewoon jaloers dat wij allemaal van je houden
Sweet dreams .. Een hoop taart ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een mega LD... en dat ie een lekker strak jong ding is telt natuurlijk niet mee![]()
Mehehe, dat kunnen jullie heul niet weten want mijn fobo is lekker leeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een mega LD... en dat ie een lekker strak jong ding is telt natuurlijk niet mee![]()
Jack is mijn type nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, hardcore.![]()
Ik heb bier en Jack Daniel's.![]()
![]()
![]()
Ja und?? Mijn geheugen is niet leegquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, dat kunnen jullie heul niet weten want mijn fobo is lekker leeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |