Doe nog eens?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
OMFGWTFBBQ11!!! POST NA SLOTJE IN DE ANDERE TOPIQUE KIJK MIJ DAN!!1!!1!EINZ!1!
En ik een homowichtquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben een homo?
haha, ik weet nog niet zo veelquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Gast, doe dan in ieder geval alle cadeautjes uit het vorige topic in de OP.
Om de afgrijselijke EO-TT goed te maken.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Gast, doe dan in ieder geval alle cadeautjes uit het vorige topic in de OP.
Om de afgrijselijke EO-TT goed te maken.
Huh wat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je al wat meer ruimte?
ik krijg hier zo een stijve plasser van.quote:
Hihi nou ik was wel even... bellenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi gekkie, waar waren we (geintje?)![]()
![]()
De klootzak!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mootie is met de noorderzon vertrokken. Wordt nu natuurlijk gefeliciteerd en voorzien van vele kadootjes door de één of andere vage kerel die iedere nacht het bed met haar deelt....
Mijn levensdoel is weer eens bereiktquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik krijg hier zo een stijve plasser van.
bevalt datquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik krijg hier zo een stijve plasser van.
de zwellichamen werken hard door, http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI zo geylquote:
Volgens mij is het PM verkeer ook weer in alle hevigheid losgebarsten.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het PM msnverkeer ook weer in alle hevigheid losgebarsten.
Hallo.....jullie mogen best hier posten hoor.....![]()
sweet memoriesquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef TherAngelina het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=UMEqVAt7s8U
Leg dat ding eens onder de wc-bril en ga er dan eens op zitten. Zeker weten dat je dan voorlopig van die ellende af bent......quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
de zwellichamen werken hard door, http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI zo geyl
Je weet veels teveelquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik weet nog niet zo veel![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leg dat ding eens onder de wc-bril en ga er dan eens op zitten. Zeker weten dat je dan voorlopig van die ellende af bent......![]()
feestuh met der gezinquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WOW!! en heuse Mootie taart![]()
![]()
waar blijft ze nou![]()
Het is als een soort surprise party zonder dat de jarige op komt dagen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
WOW!! en heuse Mootie taart![]()
![]()
waar blijft ze nou![]()
Jááá!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
word sentimenteel nu http://www.youtube.com/watch?v=LUd48jRKzBo&mode=related&search=![]()
ff denke keuze feestuh of internet mmmmmmmmmm Feesiequote:
Nah, hangt er wel van afquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff denke keuze feestuh of internet mmmmmmmmmm Feesie
of niet ?
mmmmmm nog geen ervaring mee gehadquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah, hangt er wel van af. Internet kan net een feestje zijn en een feestje net een MSNgesprek dat niet op gang komt
.
Ik sta ook niet op de mailing list geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het PM verkeer ook weer in alle hevigheid losgebarsten.
Hallo.....jullie mogen best hier posten hoor.....![]()
Met beide niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmmmmm nog geen ervaring mee gehad
nee serieus heb nog nooit een feest mee gemaakt die niet opgang kwam en een msn gesprek die niet opgsang komt klik ik weg,quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Alkmaarder heeft er geen kaas van gegeten......![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wijzigen WJ...niet quoten....![]()
Mij lopen de tranen inmiddels ook weer over de wangen........hahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
* lig zowat onder m'n bureau
![]()
sorry W-J![]()
Fijne dag gewenst kikkertje.....doe eens iets geks, maak bokkesprongen of zo...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Ooooooow die taart van Soury![]()
Heb overigens nog geen cadeaus gehad, wel toegezongen op ventrilo door 4 Amerikanen onder de 20!
soon...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef TherAngelina het volgende:
Meuh bij mij is het op MSN wel 'druk' maar geen overload aan PM's. Maar er staat nog wel eentje op ongeopend
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |