quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Alkmaarder heeft er geen kaas van gegeten......![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wijzigen WJ...niet quoten....![]()
Mij lopen de tranen inmiddels ook weer over de wangen........hahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
* lig zowat onder m'n bureau
![]()
sorry W-J![]()
Fijne dag gewenst kikkertje.....doe eens iets geks, maak bokkesprongen of zo...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Ooooooow die taart van Soury![]()
Heb overigens nog geen cadeaus gehad, wel toegezongen op ventrilo door 4 Amerikanen onder de 20!
soon...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef TherAngelina het volgende:
Meuh bij mij is het op MSN wel 'druk' maar geen overload aan PM's. Maar er staat nog wel eentje op ongeopend
.
Ben vandaag al pissig geweest op mn schoonvader, is dat gek genoeg?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijne dag gewenst kikkertje.....doe eens iets geks, maak bokkesprongen of zo...
Nou, die MSNgesprekken maak ik weleens mee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee serieus heb nog nooit een feest mee gemaakt die niet opgang kwam en een msn gesprek die niet opgsang komt klik ik weg,
over feestjes gesproken kon vroeger nog wel eens naar dit soort feesten gaan http://www.youtube.com/watch?v=xK3dDDSpR4k die kwamen meestal wel opgang![]()
Mootsquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Heb overigens nog geen cadeaus gehad, wel toegezongen op ventrilo door 4 Amerikanen onder de 20!
Een mooier cadeau kan je toch niet wensen. Nog vele jaren meid maak er een lange leuke dag vanquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Geen idee.....details graag.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben vandaag al pissig geweest op mn schoonvader, is dat gek genoeg?![]()
Gewoon een ouwe negatieve zeurdoos....... en moet ie niet doen op mijn verhaardag!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee.....details graag.....![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
haha, mr qoute wenst moots ook live nog een fijne 15e verjaardag...VAN HARTUH, popske!![]()
Voor duizend euro heb je een (voormalig) joegoslaaf ingehuurd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een ouwe negatieve zeurdoos....... en moet ie niet doen op mijn verhaardag!!!![]()
WAT DE FUCK!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
Er ging helaas iets mis bij de bakker: hij is de 5 van 15 vergeten en kennelijk heb ik de verkeerde naam doorgegeven (sorry... ik denk nou eenmaal vaak aan hem) maar de bedoeling was goed
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
We delen hem wel gewoon, helft voor Ian, helft voor mijquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
Er ging helaas iets mis bij de bakker: hij is de 5 van 15 vergeten en kennelijk heb ik de verkeerde naam doorgegeven (sorry... ik denk nou eenmaal vaak aan hem) maar de bedoeling was goed
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moots!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |