Ik wil het heel graag leren, maar een banjo is wel in een andere stemming. Hangt er wel een beetje vanaf wat voor banjo je hebt. Een bluegrassbanjo (met 4,5 snaar) is sowieso heel anders gestemd. Een tenorbanjo (met 4 snaren) is gestemd zoals een viool.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:01 schreef Falcon4ever het volgende:
Heeft er hier iemand ooit op een Banjo gespeelt? Zoja, speelt 't een beetje als een gewone gitaar?
't is niet dat ik persé een Banjo wil maar ik vind 't altijd wel grappig klinken als ik zo'n bluegrass muziekje hoor. Super vrolijk instrumentquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag leren, maar een banjo is wel in een andere stemming. Hangt er wel een beetje vanaf wat voor banjo je hebt. Een bluegrassbanjo (met 4,5 snaar) is sowieso heel anders gestemd. Een tenorbanjo (met 4 snaren) is gestemd zoals een viool.
En je dacht dat je goede timing had?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:59 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, vandaag een clicktrackoefening gehad in de oefenruimte mbt de opnames die wij binnenkort gaan doen. Da's wel ff andere koek, zeg..
Op zich ging dat ook niet slecht hoor, maar we merken nu dat in sommige nummers we in verschillende stukken ook erg wisselen qua BPM.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je dacht dat je goede timing had?.
Ach, dat doet Stairway ook. Sommige regels zijn goed om af en toe (en met reden) te brekenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op zich ging dat ook niet slecht hoor, maar we merken nu dat in sommige nummers we in verschillende stukken ook erg wisselen qua BPM.
Dat is wel fijn, ja. Alhoewel met een goede sequencer ook niet direct iets wat je uren zou moeten kosten als je je arrangement op zich al wel goed op papier hebt staan (waar welke stukken komen, niet noodzakelijk precies wie welk nootje waar speelt).quote:Maar wordt nog irritant om de begeleidingstracks te klussen met al die 6/8 naar 4/4 etc wisselingen die we hebben..
Je hart slaat ook niet altijd in hetzelfde tempo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, dat doet Stairway ook. Sommige regels zijn goed om af en toe (en met reden) te breken.
[..]
Dat is wel fijn, ja. Alhoewel met een goede sequencer ook niet direct iets wat je uren zou moeten kosten als je je arrangement op zich al wel goed op papier hebt staan (waar welke stukken komen, niet noodzakelijk precies wie welk nootje waar speelt).
Leg jij het de platenmaatschappijen uit die ook verzonnen hebben dat niemand langer dan drie minuten naar hetzelfde nummer kan luisteren?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je hart slaat ook niet altijd in hetzelfde tempo.
Viva el progressivo!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg jij het de platenmaatschappijen uit die ook verzonnen hebben dat niemand langer dan drie minuten naar hetzelfde nummer kan luisteren?
Als je een constante klik (dus zonder accenten) gebruikt heb je dat laatste probleem al omzeildquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op zich ging dat ook niet slecht hoor, maar we merken nu dat in sommige nummers we in verschillende stukken ook erg wisselen qua BPM.
Maar wordt nog irritant om de begeleidingstracks te klussen met al die 6/8 naar 4/4 etc wisselingen die we hebben..
Er bestaan ook "gitaarbanjo's".quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag leren, maar een banjo is wel in een andere stemming. Hangt er wel een beetje vanaf wat voor banjo je hebt. Een bluegrassbanjo (met 4,5 snaar) is sowieso heel anders gestemd. Een tenorbanjo (met 4 snaren) is gestemd zoals een viool.
Omdat u niet recht en hoekig bent...quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:27 schreef Aresdreams het volgende:
Een stagg!
die komen krom uit de doos en moeten dan nog recht gebogen worden, naar het schijnt
Ook alleen maar gehoord van mensen die bij Feedback schijnen te werkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat u niet recht en hoekig bent....
Dit is de eerste keer dat ik op de hoogte wordt gebracht dat er ook nog mensen bij Feedback werken ipv. rondlummelen, dus het is allemaal een verrassingquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ook alleen maar gehoord van mensen die bij Feedback schijnen te werken
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Handig joh wikipedia, kun je zo vanalles in editten.
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Handig joh wikipedia, kun je zo vanalles in editten.
[ afbeelding ]
Deze toevallig gisteravond gemaakt...maar meer vanwege de spaghettiquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Svya![]()
Plaats eens een foto van je 'studio', ben wel benieuwd![]()
Hayseed Dixie!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:25 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
't is niet dat ik persé een Banjo wil maar ik vind 't altijd wel grappig klinken als ik zo'n bluegrass muziekje hoor. Super vrolijk instrument
Hell yeah. Doodzonde dat ze hun concert in Paradiso deze zomer hebben moeten afzeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hayseed Dixie!
http://www.youtube.com/watch?v=cYJUywl7CFw&mode=related&search=
[ afbeelding ]
Er zijn genoeg zaken die het hebben staan, tot aan Keulen. Ik wil gewoon dat het HIER staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
@ Witch, bel dan Groove Factory gewoon eens man, die hebben die shit vast wel
Hey zo een kastje van M-audio heb ik ook thuis staanquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Deze toevallig gisteravond gemaakt...maar meer vanwege de spaghettiGitaren staan er niet op, stagepiano ook niet, maar goed.
[ afbeelding ]
Je hebt nog zo'n band, The Iron Horse. Zij hebben dat album 'Fade to Bluegrass' gemaakt, met allemaal Metallicanummers. Sommigen zijn echt heeeel goed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hell yeah. Doodzonde dat ze hun concert in Paradiso deze zomer hebben moeten afzeggen.
Ik had net zo goed tvp kunnen neerzetten, maar dat wordt zo saai...quote:
huh... oh zei je wat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik had net zo goed tvp kunnen neerzetten, maar dat wordt zo saai...
Blij dat iemand me mist in dit topic![]()
Voor dit doel prima, lijkt me. Wij oefenden ook jaren op een hele simpele zangversterker van Peavey. 't Is toch alleen voor zang en evt toetsen, dus niks mis mee. Ik gebruik al twee jaar met veel plezier een mixertje van Behringer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
huh... oh zei je wat?
We gaan proberen een repetitieruimte te maken in de werkplaats van de ouders van de toetsenist... het enige is...we moeten nog een PA hebben... aangezien wij voor effectiviteit gaan en niet zozeer voor perfect geluid tijdens de repetities hebben we de Behringer EuroPower PMX2000 op het oog... *jaja, laat de Behringer-alarmpjes maar afgaan*Maar dit ziet er wel uit als een 'functioneel' alternatief... (met 2 Phonic passieve speakers van 200 Watt)
*kuch*quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
*jaja, laat de Behringer-alarmpjes maar afgaan*
Mja... het was een tweedehandse aanbieding incl speakers voor 250,-quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
*kuch*.
Ik weet niet of ik voor een PA wel zo op allerlei andere geinige algorithmes als Vinylizer, Magic Pitch, Vocal Distortion en Space Radio zit te wachten en waar ik het normaliter niet direct eens ben met technofoben die bij elk pedaaltje bijna het idee schijnen te hebben dat de ziel spontaan uit hun spel verdwijnt, vraag ik me toch af wat dit met een PA te maken heeft en of ik niet liever een robuust apparaat wat zich beperkt tot zijn core business zou hebben. YMMV.
Da's geen geld, zeker niet verdeeld over een band.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... het was een tweedehandse aanbieding incl speakers voor 250,-
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hayseed Dixie!
http://www.youtube.com/watch?v=cYJUywl7CFw
[afbeelding]
We betalen 98,- Eur per maand aan kosten voor de ruimte nu... plus we hebben nog 150 borg liggen dus we hoeven met z'n 5'en 100,- extra op te hoesten...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's geen geld, zeker niet verdeeld over een band.
nice!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Deze toevallig gisteravond gemaakt...maar meer vanwege de spaghettiGitaren staan er niet op, stagepiano ook niet, maar goed.
[ afbeelding ]
Denk het ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb er nog nooit van gehoord... wat voor iets is het? (zal wel niet in mijn straatje passen)
Jammer man, weer een leuke plek minder...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zonde!
Goudvishal gaat 31 dec. dicht na wegvallen laatste stukje subsidie.
En ik wilde er wel nog eens spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jammer man, weer een leuke plek minder...
Ben er nooit geweest, maar dat soort toko's zijn altijd wel leuk
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:53 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.thomann.de/ie/(...)aster_flat_black.htm
Ik heb em besteld/gekocht![]()
Gebruik jij dat ooit dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaar. Geen tone-knop zie ik?
Ja, als ze de Baroeg er nou eens afgooienquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En ik wilde er wel nog eens spelen..
Ach ja...subsidieverhaal altijd weer... Zo is in Rotterdam ook ooit dé metalkroeg De Blokhut gesloten. Gelukkig dat we er nog een hadden die het net wél gered heeft.
Ik wel! Ik gebruik het om de ruis uit te zetten.quote:
Klopt, dat is het enige "minpuntje" van de gitaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaar. Geen tone-knop zie ik?
Ja heel vaak. Meestal met blues dingen, nek element en tone half dichtquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens wil ik jullie ook lastigvallen met de boodschap dat ik vol trots ben, omdat mijn beste vriendin zingt op de komende Ayreon. Zo..
Vet!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens wil ik jullie ook lastigvallen met de boodschap dat ik vol trots ben, omdat mijn beste vriendin zingt op de komende Ayreon. Zo..
De D snaar muten en gewoon in een zwiep aanslaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef Xylon het volgende:
er zitten stukken in die tabs waarbij ik geen idee heb hoe ik ze moet spelen, ik heb het dan voornamelijk over zo'n stukken. Op dit moment doe ik gewoon de wijsvinger van m'n linkerhand op de 11de fret, de ringvinger op de 13de en met m'n rechterhand speel ik dan de snaren, met de duim de E, met de wijsvinger de A en met de middelvinger de G, alleen als ik het zo speel kan ik het tempo onmogelijk bijhouden :/ Is er toevallig een andere manier om dit te spelen?
en wie is dat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wel! Ik gebruik het om de ruis uit te zetten..
quote:
Ja dat klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef punkjunk het volgende:
Goudvis hal, is dat de ouere Stokvis hal?
ja ik ben serieus
Arjan is coolquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Marjan Welman of the band Elister sent in a demo of her voice many years ago, and once again after her successful appearance in the Stream of Passion cover act "Team of Passion". Arjen's attention was drawn and he eventually invited her to sing a part on the new Ayreon. Marjan is an active messageboard member, and her band Elister opened for Stream of Passion for their concert in Rijssen earlier this year. Check out Marjan's MySpace or Elister's MySpace for more information.
[ afbeelding ].
Ik ben wat dat betreft een vingerspeler en doe dan mn plektrum tussen mn lippen of leg em ergens neer en speel dit soort stukken met mn vingers, bijvoorbeeld duim, middelvinger en ringvinger. De beste manier om dit soort tokkelen te leren is imo klassieke etudes uit een lesboek, maar je moet wel tegen zulke taaie stof kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef Xylon het volgende:
Maar nu ben ik eens met Dashboard Confessional bezig, ik ben namelijk helemaal gek van hun muziek, mja, er zitten stukken in die tabs waarbij ik geen idee heb hoe ik ze moet spelen, ik heb het dan voornamelijk over zo'n stukken. Op dit moment doe ik gewoon de wijsvinger van m'n linkerhand op de 11de fret, de ringvinger op de 13de en met m'n rechterhand speel ik dan de snaren, met de duim de E, met de wijsvinger de A en met de middelvinger de G, alleen als ik het zo speel kan ik het tempo onmogelijk bijhouden :/ Is er toevallig een andere manier om dit te spelen?
Verder vroeg ik me nog af of iemand nog een paar leuke en eenvoudige liedjes kent die ook voor een beginner goed te doen zijn zodat ie een basis op kan bouwen?
Alvast bedankt
ja, wordt tijd voor een nieuwe, sponsor jij mij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon klotecomputer
Moet ik zeggen trouwens, gisteren is volgens mij mijn laptop batterij overleden...
nou, dan ga ik zinloze dingen posten, omdat ik me dan verveelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef punkjunk het volgende:
Wat maakt het nou uit als je pc thuis vast loopt?![]()
Whaaa! Bruutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Zie mij op 0:09 het podium opkruipen!
http://www.youtube.com/watch?v=qQ83-dyknzY
No shitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb alle ledematen nog.
Er ging op het eind zo'n dikke gast springen, en niemand ving hem op!![]()
![]()
![]()
Ben überhaupt wel een beetje klaar met dat gemosh. Zal de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Top irritatie: ventjes op heuphoogte die beginnen te moshen (kan erg pijnlijk zijn)
Idemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
Ben überhaupt wel een beetje klaar met dat gemosh. Zal de leeftijd zijn
Leuk! Myspace url oid?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
Het optreden van mijn andere bandje in November lijkt zowaar door te gaan! Wel spannend met onze nieuwe gitariste enzo![]()
In het onvolprezen Klazienaveenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef Aresdreams het volgende:
waar en wat voor bandje @ cynic
quote:
Precies. Je wordt gewoon oudquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben überhaupt wel een beetje klaar met dat gemosh. Zal de leeftijd zijn
Fiesta Pagana... op ongeveer de helft verschijnt iemand in een Penispakje jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Precies. Lijkt moeilijker dan het is..
Echt, dit blijf ik een van de meest geniale videoclips vinden ooit: http://www.youtube.com/watch?v=gH961chmni8
Deze band doet echt gewoon wat ze willen. Ooit hadden ze een vent op het podium lopen in een penispak..
Gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
In het onvolprezen Klazienaveen
Met mijn bandje Drag, waarbij ik zing en gitaar speel. We bestaan al 10 jaar inmiddels en hebben in die tijd ongeveer 10 keer opgetreden, haha. Er zijn zowaar plannen om over een tijdje wat op te nemen met een vriend van me. Het is wat metal/rock achtig met normale zang en meer gitaargericht dan TW. Best zin in, laatste keer is alweer 3 jaar geleden denk ik. Wanneer we wat fatsoenlijke opnames hebben zal ik wel eens wat posten.
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij zijn echt metal!![]()
Het is het "veen" gedeelte, of niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gezellig
Klazienaveen klinkt alleen niet echt in de buurt, helaas
Mietjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Top irritatie: ventjes op heuphoogte die beginnen te moshen (kan erg pijnlijk zijn)
Ach, niets overtreft Normaal's Hoken natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mietje
Tien jaar geleden moshte iedereen zo. Tegenwoordig springen ze maar wat rond en aaien ze wat, die 15-jarige Triviumvriendjes. Tot er ineens een dronken vent van 30+ in een Destructionshirt er tussen springt..
whehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:46 schreef Witchfynder het volgende:
Netjes!.
Ik had trouwens vandaag, midden op de dag, 4th Attempt in mijn hoofd op mijn werk..
Zodra mensen roundhouses gaan maken haak ik afquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach, niets overtreft Normaal's Hoken natuurlijk.![]()
Hardcore-pits zijn een verhaal apart. Allemaal van die nuchtere kickboxers enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zodra mensen roundhouses gaan maken haak ik af![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=T7dnWB1BiRA
http://emedia.leeward.hawaii.edu/frary/changing_strings.htmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:08 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Ik speel nu sinds de zomer beetje (acoustische) gitaar (les op school, muziektherapie), enne, nu heb ik een tweedehands gitaar gekocht, maar de snaren moeten vervangen worden. Mijn gitaardocent heeft op school de lage E snaar voor gedaan hoe het moet, maar ik ben helaas de "knoop" weer vergeten die bij de stemsleutels gemaakt moet worden. Iemand die goed kan uitleggen hoe het moet? Of die toevallig een mooi plaatje heeft?
Het is geen probleem om de snaren onder vast te maken, want mijn gitaar heeft van die "pinnetjes". Hehe klinkt nu vast alsof ik er veel verstand van hebNaja.
Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Hardcore pits van tegenwoordig bedoel. Paar jaar geleden was het nog wel vet, nu is het vechten op leven en dood...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hardcore-pits zijn een verhaal apart. Allemaal van die nuchtere kickboxers enzo
De samenleving verhardt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hardcore pits van tegenwoordig bedoel. Paar jaar geleden was het nog wel vet, nu is het vechten op leven en dood...
Nou, die zijn toch altijd al wel vrij hard geweest? In deze contreien wel in ieder geval. Daar kan je als dronken metalhead je beter niet in mengen denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hardcore pits van tegenwoordig bedoel. Paar jaar geleden was het nog wel vet, nu is het vechten op leven en dood...
Ahja, bedankt. Al vind ik die knopen nog niet echt heel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://emedia.leeward.hawaii.edu/frary/changing_strings.htm
Heb je een klassieke gitaar of een western? Klassiek is dus nylonsnarig en western staalsnarig. Ik leg nooit knopen in stalen snaren... daarom ging ik er van uit dat je het over een klassieke gitaar hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahja, bedankt. Al vind ik die knopen nog niet echt heel duidelijk.
Ik heb stalen snaren, is het dan ook zo dat je er niet eens een knoop in hoeft te leggen?
Nee, maar is nu echt van die wannabe hardcore jochies met hun karate kicks enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou, die zijn toch altijd al wel vrij hard geweest? In deze contreien wel in ieder geval. Daar kan je als dronken metalhead je beter niet in mengen denk ik.
Wall of Deathquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:49 schreef Doodkapje het volgende:
Sick of it All op Groezrock 2005 was ook een massaslachting zeg... De zanger liet het publiek tien meter ruimte in het midden maken (zoals Mozes de Rode zee opende enzo) en op elkaar in rennen... Massacre zeg...
Western dan denk ik. Maar het is me al gelukt. Heb wel soort knoop. Ik zorg dat het uiteindje van de snaar onder het aanspannen gaat, zo houdt de snaar zichzelf vast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je een klassieke gitaar of een western? Klassiek is dus nylonsnarig en western staalsnarig. Ik leg nooit knopen in stalen snaren... daarom ging ik er van uit dat je het over een klassieke gitaar had
Dat was ook op Pinkpop 2005. Ik stond daar beetje in t midden van, euhm, ok, en nu? RENNEN!!! Help!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:49 schreef Doodkapje het volgende:
Sick of it All op Groezrock 2005 was ook een massaslachting zeg... De zanger liet het publiek tien meter ruimte in het midden maken (zoals Mozes de Rode zee opende enzo) en op elkaar in rennen... Massacre zeg...
Whahahaha het staat zelfs onder mn post, heb het er niet voor niks neergezetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, mooiste plek om te staan man vrouw![]()
Zusje is er ook als de dood voor, is dan ook snel weg![]()
Ff ge-edit na je Fotoboek bekeken te hebben [ afbeelding ]
In 2007 niet meer. We gaan nu opnemen. We willen dat alleen nog onderbreken voor speciale gigs (high profile of veel cash hehe).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wheheword tijd dat je een keer naar een optreden komt dan
speel je binnekort ngo hier in de buurt ?
Ga me nu wel afvragen waarom iedereen denkt dat ik een jongen ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Deansensitized het volgende:
Verrek, nu je het zegt![]()
[ afbeelding ]
Lent... dat is hier om de hoek man vrouwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ga me nu wel afvragen waarom iedereen denkt dat ik een jongen ben.
Euh ja, ik woon zelfs meer in Nijmegen dan in Lent. Maar officieel heet het wel Lent. Knap he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lent... dat is hier om de hoek man vrouw![]()
Nijmegen is ook het beloofde landquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
Lent klinkt alsof het in Israël ligt..
Ga eens optreden daar, man. Liefst op een zaterdag! Kom ik ook eens. Mijn vriendin woont lekker comfy tussen Nijmegen en Arnhem is, duuuus...party time.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nijmegen is ook het beloofde landEn aangezien Lent bij Nijmegen gaat horen, klopt het perfect...
Hehe... Interesting... Heb Café Dollars en jongerencentrum De Sjem gemaild... Helaas voor ons heeft onze andere zanger/gitarist 30 november sinterklaasviering, dus daar gaat het optreden in Arnhemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga eens optreden daar, man. Liefst op een zaterdag! Kom ik ook eens. Mijn vriendin woont lekker comfy tussen Nijmegen en Arnhem is, duuuus...party time..
Weet toevallig ook nog een geweldige band om mee op te treden (nee niet wij).
.
De Steeg. Hoort bij Rheden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehe... Interesting... Heb Café Dollars en jongerencentrum De Sjem gemaild... Helaas voor ons heeft onze andere zanger/gitarist 30 november sinterklaasviering, dus daar gaat het optreden in Arnhem
Hopelijk mogen we op een andere datum...
Maareh... waar woont ze? Elst, Bemmel, Oosterhout, Gendtdtdtdt...?
De Steeg? Dat ligt tussen Arnhem en Dieren... Nijmegen ligt dan juist weer aan de andere kant van Arnhemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Steeg. Hoort bij Rheden..
Oei, da's jammer. Hopelijk kunnen jullie een ander moment, ja.
Ik moet mijn eigen verjaardagsviering voor een gig opzij schuiven in dec. D'oh! Alles voor de band, zeg maar..
Ja precies, daar hoef je bij ons ook niet mee aan te komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Steeg. Hoort bij Rheden..
Oei, da's jammer. Hopelijk kunnen jullie een ander moment, ja.
Ik moet mijn eigen verjaardagsviering voor een gig opzij schuiven in dec. D'oh! Alles voor de band, zeg maar..
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De Steeg? Dat ligt tussen Arnhem en Dieren... Nijmegen ligt dan juist weer aan de andere kant van Arnhem
Maar goed... Die powermixer is trouwens binnen... hopelijk binnenkort onze eigen repetitieruimte inrichten![]()
Surequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht".
Wel foto's van jullie hok laten zien he?.
Heb jij toevallig ook wat stickers voor mij dan ik ben ook nog opzoek naar meer maakt nie techt uit waarvanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Doe me even een envelopje met een aantal man, spam ik je hier wat rond [ afbeelding ]
Misbruik de term Holland niet. Holland = Nederland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht".
Wel foto's van jullie hok laten zien he?.
Holland = Noord- en Zuid-Holland.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Misbruik de term Holland niet. Holland = Nederland.Praat maar over de Randstad of je stadje.
Joh echt? Het gaat erom dat het kut klinkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Holland = Noord- en Zuid-Holland.
Nederland = Nederland.
De Randstad bestaat niet joh. Alsof het hier één grote stad is..
Whahaha ok dan. Ik woon ook eens voor het eerst in een durp, en dan woon ik ook ineens half in Israel. Apart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
Lent klinkt alsof het in Israël ligt..
werken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:11 schreef Witchfynder het volgende:
Mwoah, ik heb er gemengde gevoelens over..
Blech, geen zin in werken....
Cool... kwa knoppen lijkt ie op de ML-2 van Boss... klinkt ie ook zo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niemand die een GLX Distortion pedaal wil hier?
Voor 2 tientjes + verzendkosten is hij voor jou!
Lijkt me wel ideaal zo'n in-ear monitor systeem...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... kwa knoppen lijkt ie op de ML-2 van Boss... klinkt ie ook zo?
Trouwens... van het weekend dit aangesloten op de zanginstallatie
[ afbeelding ]
Heerlijk om jezelf vals te horen zingen![]()
![]()
Kan, maar dan moet je je gitaar dus mic'en...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Lijkt me wel ideaal zo'n in-ear monitor systeem...
Werk je daar toevalig ook met gitaar mee?
Ik weet niet of hij hetzelfde klinkt als die Boss, ik heb die Boss nooit geprobeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... kwa knoppen lijkt ie op de ML-2 van Boss... klinkt ie ook zo?
Trouwens... van het weekend dit aangesloten op de zanginstallatie
[ afbeelding ]
Heerlijk om jezelf vals te horen zingen![]()
![]()
Ik zeg het een beetje krom.. ik bedoel eigenlijk of je voor je gitaar ook een draadloos systeem gebruikt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet je je gitaar dus mic'en...
Het probleem bij mij was dat ik met mijn Alpine's alleen mijn stem van binnenuit hoorde... voor mij is dat dus een beetje loos gebrom wat ik hoor. Op deze manier hoor ik mezelf tenminste goed... en dat is toch wel fijn als je moet zingen
Als je hem zo erg lekker vind klinken, waarom doe je hem dan van de hand voor twee tientjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind wel dat dit pedaaltje erg lekker klinkt, al zijn er natuurlijk altijd betere
Ik gebruik een AGK draadloos systeem...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:32 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik zeg het een beetje krom.. ik bedoel eigenlijk of je voor je gitaar ook een draadloos systeem gebruikt.
Als dat zo is... ben ik wel benieuwd naar de ervaringen daarmee
Count me in bij dat concertquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
In het onvolprezen Klazienaveen
Met mijn bandje Drag, waarbij ik zing en gitaar speel. We bestaan al 10 jaar inmiddels en hebben in die tijd ongeveer 10 keer opgetreden, haha. Er zijn zowaar plannen om over een tijdje wat op te nemen met een vriend van me. Het is wat metal/rock achtig met normale zang en meer gitaargericht dan TW. Best zin in, laatste keer is alweer 3 jaar geleden denk ik. Wanneer we wat fatsoenlijke opnames hebben zal ik wel eens wat posten.
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij zijn echt metal!![]()
Ik gebruik niks draadloos eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:32 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik zeg het een beetje krom.. ik bedoel eigenlijk of je voor je gitaar ook een draadloos systeem gebruikt.
Als dat zo is... ben ik wel benieuwd naar de ervaringen daarmee
Dan moet je ook draadloze ham hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou wel een draadloos tosti ijzer willen ehbben
Ik moet maandag eigen gemaakt liedje op gitaar spelen en zingen terwijl ik dus net een twee kleine maanden gitaar les hebquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan moet je ook draadloze ham hebben
Bwuh... volgende week moet ik solozingen bij zangles...![]()
* Doodkapje pakt vast de akoestische gitaar uit het stof...
Omdat ik een multi-effectenpedaal gekocht hebquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Als je hem zo erg lekker vind klinken, waarom doe je hem dan van de hand voor twee tientjes?
Uh hoe?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dan doe je hier toch even de generale?
Wat kan je spelen... qua akkoorden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik moet maandag eigen gemaakt liedje op gitaar spelen en zingen terwijl ik dus net een twee kleine maanden gitaar les heb![]()
Ja klopt in het begin lijkt het onmogleijk maar als je het eenmaal door hebt heb je echt zoiets van "was het zó moeilijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Dupje het volgende:
Maar het is wel best moeilijk als je net begint. Gewoon het wijsvinger over de snaren leggen en dan ook nog alle snaren raken, plus daarnaast nog alle vingers onafhankelijk van elkaar op snaren zetten.
Ik speel al 11 jaar cello, dus ben wel iets gewend, maar vind dit nogal moeilijk hoor
Hehe ik moet gewoon goed gaan oefenen. Maar vond het al redelijk gaan voor die 2 maandjes les. Na een maandje moesten we al bestaand nr voor klas spelen en zingen, ik deed Zombie van Cranberriesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt in het begin lijkt het onmogleijk maar als je het eenmaal door hebt heb je echt zoiets van "was het zó moeilijk"
Maar je moet proberen je wijsvinger een beetje te draaien zodat je de snaren met de zijkant van je vinger raakt dat gaat wat makkelijker
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Witchy: Mietje? Dan ben ik maar een mietje, want elleboogjes richting kruis (groter zijn ze meestal niet) blijf ik uitermate irritant vinden in een moshpit
Hoi Brian!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Hey Dupje!
Je speelde toch cello ofzo?
Hoe beviel de Tiny Terror je nou? Je had em toch mee naar huis ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Hey Dupje!
Je speelde toch cello ofzo?
Zozo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hoi Brian!
Ja ookDas mn hoofdinstrument.
Maar speel ook piano (2e instrument), drum, gitaar, basgitaar, djembe en marimba
Ja hij was super. Maar kheb m'n deville al. Ik heb 2 optredens met beide gespeelt, in stereo, maar toch niet helemaal super.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe beviel de Tiny Terror je nou? Je had em toch mee naar huis ofzo?
Niet helemaal super?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hij was super. Maar kheb m'n deville al. Ik heb 2 optredens met beide gespeelt, in stereo, maar toch niet helemaal super.
Tiny Terror is prima, ook om op te treden, alleen samen niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niet helemaal super?
En op optreed-volume heb je toch zeker niets aan die Tiny Terror of wel?
En is het wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Jep die staat hier
ff kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:15 schreef punkjunk het volgende:
Dribbel, jij had toch een Boston Tuner? Op het gitaarnet forum vroegen ze er naar, dus jij kan ze vast helpen!.
Heb je eventueel zin om met ons op te treden in Delft?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vertel er wat meer over, malloot..
Wij zijn dan al hard met de cd aan de slag. Ik zal rondkijken of ik iemand weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je eventueel zin om met ons op te treden in Delft?
wel onbetaald maar okee moet nog een bandje bij eigenlijk in Lorre 4 november als het goed is.
Ja dat gaat al via msn maar als er hier iemand wat moet weten geef maar een gil hoe of wat
Die is 100% buizen. Waarom zou die in hemelsnaam solid state zijn met zo'n naam?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij zijn dan al hard met de cd aan de slag. Ik zal rondkijken of ik iemand weet..
Wat ik weten wil: is die Valveking wel echt een king of valves of is het doch een solidstate+ ?.
Zou je datzelfde bij Valvetronix zeggen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:33 schreef Cynic het volgende:
Waarom zou die in hemelsnaam solid state zijn met zo'n naam?![]()
Of bij Valvestatequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou je datzelfde bij Valvetronix zeggen?.
Die is gewoon expres verwarrendquote:
Wij gaan binnenkort ook stickers laten drukken, stuur ik je dan ook wel een stapeltje van onsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook wat stickers voor mij dan ik ben ook nog opzoek naar meer maakt nie techt uit waarvan
Ruilhandel met een Frieshoe primitief wil je het hebben [ afbeelding ]
Die is dan ook niet solid state. Zo verwarrend vind ik het niet: buisje in de voortrap, solid state eindtrap.quote:
Coolquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort ook stickers laten drukken, stuur ik je dan ook wel een stapeltje van ons
Logo![]()
[ afbeelding ]
Ahh... mooi filosofisch dus!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Schaam je niet
Is Fries voor ijzerdraad []
Onze opa noemde de muziek die wij nu maken [hard gitaar gerag] altijd 'kramtriedmusyk', met andere woorden: dikke teringherrie.
En opa overleed rond de tijd dat wij een beetje serieuzer werden en we een goeie naam zochten. Toen kwam Kramtried op tafel. Ook omdat we teringherrie maken, maar ook een beetje een hommage aan onze opa.
Nog ff over het logo... (niet om te bitchen ofzo) maar als ik niet zou weten dat jullie Kramtried heten, zou ik denken dat er Kram Ried staat... Denk niet dat de rest van NL het Fries zo machtig is om het er uit te halenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, en niet zo'n 'standaard/makkelijke' punk of metal naam, ben ik ook wel blij om
Die 't' is inderdaad niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nog ff over het logo... (niet om te bitchen ofzo) maar als ik niet zou weten dat jullie Kramtried heten, zou ik denken dat er Kram Ried staat... Denk niet dat de rest van NL het Fries zo machtig is om het er uit te halen
Paint dat eens als je wil/kanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
mee eens @ doodkapje, ik zou de middelste lijn ipv door de bandnaam door de letters M en R laten gaan...
Het is niet eens zo heel lastig... als je van die verticale streep tussen de M en R een T maakt door er een horizontaal streepje aan toe te voegen, is het een stukje duidelijkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paint dat eens als je wil/kan
Maar als je die er dan zelf even in tekent is hij wel duidelijker denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nee precies, nog onduidelijker
Oh oh oh... mijn logo is 20 cm... die van jou maar 16 cm... als we die richting op gaan is Fok! gedoemd... gedoemd zeg ik jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:54 schreef Aresdreams het volgende:
maar niet zo cool als het onze gaat worden... hoop ik haha
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
Oh oh oh... mijn logo is 20 cm... die van jou maar 16 cm... als we die richting op gaan is Fok! gedoemd... gedoemd zeg ik je
Mjah. Verwerk jij maar eens op een leuke manier punkmetal, ijzerdraad, Friesland en Kramtried in een [duidelijk] logo zonder jaren achter je PC te zitten zwoegen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
Een effectief logo moet gewoon duidelijk zijn en elementen hebben waarbij mensen makkelijk de link naar je band leggen...
Dat zou toch te combineren moeten zijn. Nu de rest nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
punkmetal, ijzerdraad
Op de PA die ik heb staan kan je niet phantom power per kanaal aan/uitschakelen. Daarnaast weet ik ook niet of het alleen maar op de XLR aansluiting staat of ook op de jack...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef punkjunk het volgende:
Phantom Power is een aparte jack nog, tenminste, dat is mij verteld (ik werk er nooit mee). Onze oude bassist speelde met ze bass rechtstreeks in een Peavy PA set en dat klonk super goed, ik denk alleen dat een (electrische)gitaar zonder voorversterker helemaal nergens naar klinkt.
Lijkt me niet, aangezien er toch vele condensator mics zijn met XLR aansluiting die phantom voeding verlangen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:32 schreef punkjunk het volgende:
Ik denk eerder dat de jack de phantom ís.
Maar die kerel met de thuis studio zal het wel weten, en anders ff proberen op laag volume.
Bedoelde dan de naam van de band héquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:39 schreef Aresdreams het volgende:
gezien kramtried en ijzerdraad hetzelfde betekend heb je dat ook al gehad
hou je friesland over...
Oh, die kerel die bij ons de techniek begeleid zei een keer dat zo'n mic dus nog een extra jack ingang had voor phantom voeding, maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:50 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien er toch vele condensator mics zijn met XLR aansluiting die phantom voeding verlangen...
--
Maar iig, m'n broertje heeft het buiten m'n weten om al geprobeerd en de bas is doorgebrand.
Hebben ze daarna gelijk moeten solderen, dus het werkt weer. Maar toch het kan dus niet!
Altijd via een DI-boxje doen
Wij hebben beiden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, wij hebben geen cool logo nodig, wij hebben coole muziek.
Hij is ongeveer hetzelfde als een 'normale' SG neem ik aan? Want dan kan ik hem aanradenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Toch een tof punk gitaartje![]()
[ afbeelding ]
Net uurtje bij lokale gitaarboer gezeten aardige gozer veel zitten uitleggen en alles en deze speelde toch ook erg lekker en het geld ook wel waard als extra gitaarMaar nu nog ff rondkijken volgende week kwam de dealer van schecter langs dus moest ik ff doorgeven welke modellen eventueel interesse en dan ging hij nazoeken qua prijs
Jep heb hem naast de duurdere sg geprobeert qua kwaliteit en bespeelbaarheid allebei helemaal goed alleen zitten er duurdere pickups in de duurdere modellen maarja dat is logischquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij is ongeveer hetzelfde als een 'normale' SG neem ik aan? Want dan kan ik hem aanraden![]()
Pickups kan men (meestal) vervangenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep heb hem naast de duurdere sg geprobeert qua kwaliteit en bespeelbaarheid allebei helemaal goed alleen zitten er duurdere pickups in de duurdere modellen maarja dat is logisch![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Pickups kan men (meestal) altijd vervangen
Daarom en het is toch een gitaar voor erbij en nieuwe pickups kan er altijd nog inquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Pickups kan men (meestal) vervangen
En??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:27 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, maar soms werken de bodies niet mee en moet je weer gaan frezen enzo
De gitariste van The Puppet Dolls speelt hier op. Svidgar speelde erna en de A-snaar van Svidgars gitaar was er net af geknald (floyd rosequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Toch een tof punk gitaartje![]()
[ afbeelding ]
Net uurtje bij lokale gitaarboer gezeten aardige gozer veel zitten uitleggen en alles en deze speelde toch ook erg lekker en het geld ook wel waard als extra gitaarMaar nu nog ff rondkijken volgende week kwam de dealer van schecter langs dus moest ik ff doorgeven welke modellen eventueel interesse en dan ging hij nazoeken qua prijs
Ik vind hem niet mooi, sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:08 schreef punkjunk het volgende:
De enigste mooie sg is de Yamaha SG2000.
Wat voor slap SG aftreksel is dat nou weer manquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:08 schreef punkjunk het volgende:
De enigste mooie sg is de Yamaha SG2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |